millimeterenquote:Op dinsdag 20 september 2011 16:56 schreef Rezania het volgende:
Ik doe liever gewoon mijn haar met gel.
flobanquote:Op dinsdag 20 september 2011 17:01 schreef Dientje12 het volgende:
Wie heeft dat blaadje gemaakt met al die namen in kleurtjes?
cobanquote:Op dinsdag 20 september 2011 17:01 schreef Dientje12 het volgende:
Wie heeft dat blaadje gemaakt met al die namen in kleurtjes?
ADHD much?quote:Op dinsdag 20 september 2011 17:01 schreef aight1 het volgende:
Dingen die brein afleiden terwijl moet focussen op school zijn jammerlijk
Elke keer als ik die reclame kijk, krijg ik zin om dat irritante kutkind een beuk te verkopen.quote:
wtf.. hij is ceuwlquote:Op dinsdag 20 september 2011 17:02 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Elke keer als ik die reclame kijk, krijg ik zin om dat irritante kutkind een beuk te verkopen.
quote:Op dinsdag 20 september 2011 17:02 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Elke keer als ik die reclame kijk, krijg ik zin om dat irritante kutkind een beuk te verkopen.
quote:
Je bent ook zo snel,quote:Op dinsdag 20 september 2011 17:03 schreef speedking het volgende:
ik vind het soms echt baas dat ik 1 van de 1e kijkers ben van een filmpje
Ok.quote:Op dinsdag 20 september 2011 17:03 schreef speedking het volgende:
ik vind het soms echt baas dat ik 1 van de 1e kijkers ben van een filmpje
quote:Op dinsdag 20 september 2011 17:05 schreef Dientje12 het volgende:
Als je je haren kort genoeg laat knippen, hoef je je haren ook nooit te doen
quote:
IK VERKOOP JOU EEN BEUKquote:Op dinsdag 20 september 2011 17:02 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Wat een kk kindquote:Op dinsdag 20 september 2011 17:03 schreef Rezania het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[..]
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 20 september 2011 17:07 schreef Patje1987 het volgende:
Als je blank bent en van kip houdt, geel duimpje omhoog [ afbeelding ]
moet ik helpenquote:Op dinsdag 20 september 2011 17:07 schreef coban het volgende:
[..]
WACHT MAAR IK ROEP AL MIJN 80 NEVEN EN BROERS
je neven zijn ook je broers?quote:Op dinsdag 20 september 2011 17:07 schreef coban het volgende:
[..]
80quote:Op dinsdag 20 september 2011 17:07 schreef coban het volgende:
[..]
Geel duimpje dan.quote:Op dinsdag 20 september 2011 17:08 schreef coban het volgende:
Ik ben ook blank maar behoor tot de zandkleurigen maar hou ook van kip. Wat nu?
Serieus?quote:Op dinsdag 20 september 2011 17:06 schreef speedking het volgende:
[..]
[..]
you mad al de 2e-x grow up
2 duimpjesquote:Op dinsdag 20 september 2011 17:08 schreef coban het volgende:
Ik ben ook blank maar behoor tot de zandkleurigen maar hou ook van kip. Wat nu?
IS GOED, IK BEUK DIE OOK WEL IN ELKAARquote:Op dinsdag 20 september 2011 17:07 schreef coban het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 20 september 2011 17:10 schreef coban het volgende:
Ik wil 18 duimpjes omdat 18.
Spouwer is bang
Haha wattquote:Op dinsdag 20 september 2011 17:11 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik heb dat slogannetje in mn hoofd:
de struik. de struik. de struik wat ik gebruik
Je moet gewoon een gebouw ontwerpen wat uit blokken bestaat, lekker makkelijk.quote:Op dinsdag 20 september 2011 17:12 schreef aight1 het volgende:
Altijd ontwerp rond maken en later pas bedenken dat dat superkut is om maquette en tekeningen van te maken.
ja maja dan dikke onvoldoende da's ook niksquote:Op dinsdag 20 september 2011 17:12 schreef Rezania het volgende:
[..]
Je moet gewoon een gebouw ontwerpen wat uit blokken bestaat, lekker makkelijk.
Aaahw internetheldjequote:Op dinsdag 20 september 2011 17:12 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
IS GOED, IK BEUK DIE OOK WEL IN ELKAAR
[..]
Gebouwen die enkel uit rechten lijnen bestaan kunnen toch ook gewoon mooi zijn?quote:Op dinsdag 20 september 2011 17:12 schreef aight1 het volgende:
[..]
ja maja dan dikke onvoldoende da's ook niks
Hahahaquote:Op dinsdag 20 september 2011 17:12 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Ik denk dat het met wiet te maken heeft
Ja maar voldoet niet aan opdracht nuquote:Op dinsdag 20 september 2011 17:14 schreef Rezania het volgende:
[..]
Gebouwen die enkel uit rechten lijnen bestaan kunnen toch ook gewoon mooi zijn?
Daarom fiets, scooter of auto.quote:
Dat wist ik niet.quote:Op dinsdag 20 september 2011 17:16 schreef aight1 het volgende:
[..]
Ja maar voldoet niet aan opdracht nu
scooterquote:Op dinsdag 20 september 2011 17:18 schreef Rezania het volgende:
[..]
Daarom fiets, scooter of auto.
[..]
Dat wist ik niet.Veel succes dan.
Ja, leuk met zo'n motor door het centrum, dan gaat mijn voorkeur toch echt uit naar een scooter of een fiets.quote:
Hyvesquote:Op dinsdag 20 september 2011 17:18 schreef Dimens het volgende:
Bezig met de grote schoonmaak op Hyves, Facebook, hotmail etc, zie je al die berichten van vroeger.
Denken dat ik ga betalen om naar werk te gaan, tevens filequote:Op dinsdag 20 september 2011 17:18 schreef Rezania het volgende:
[..]
Daarom fiets, scooter of auto.
[..]
Dat wist ik niet.Veel succes dan.
quote:Op dinsdag 20 september 2011 17:19 schreef Dimens het volgende:
Als een baas alle berichten van Chicks laten staan en van dudes verwijderen.
Reiskostenvergoeding +fiets/scooter = goudquote:Op dinsdag 20 september 2011 17:19 schreef Intronic het volgende:
[..]
Denken dat ik ga betalen om naar werk te gaan, tevens file.
Dan neem je de fiets!quote:Op dinsdag 20 september 2011 17:19 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ja, leuk met zo'n motor door het centrum, dan gaat mijn voorkeur toch echt uit naar een scooter of een fiets.
Meen je dit.quote:Op dinsdag 20 september 2011 17:19 schreef Dimens het volgende:
ik snap wat je bedoelt, alleen mag ik maar 1 verdieping gebruikenquote:Op dinsdag 20 september 2011 17:20 schreef coban het volgende:
Aight. Wat hiervan:
3 verdiepingen. Maar alledrie zijn het driehoeken, ze overlappen elkaar en krijgen steun door palen ofzo.
Is niet heel moeilijk, mr ziet er wel origineel uit lijkt mij.
Like a bossquote:Op dinsdag 20 september 2011 17:19 schreef Dimens het volgende:
Oh okequote:Op dinsdag 20 september 2011 17:21 schreef aight1 het volgende:
[..]
ik snap wat je bedoelt, alleen mag ik maar 1 verdieping gebruikenmaar t gaat nu wel redelijk
Oke, ken je ze ook eigenlijk wel of zijn het gewoon die meisjes van vroegâh?quote:Op dinsdag 20 september 2011 17:22 schreef Dimens het volgende:
Alle onbekende dudes van Social media verwijderen en de chicks niet, zo lijkt het net alsof ik veel meisjes ken.
en/of wanhopig bentquote:Op dinsdag 20 september 2011 17:22 schreef Dimens het volgende:
Alle onbekende dudes van Social media verwijderen en de chicks niet, zo lijkt het net alsof ik veel meisjes ken.
quote:Op dinsdag 20 september 2011 17:22 schreef Dimens het volgende:
Van vroeger, geen echte onbekende maar ik spreek ze eigenlijk nooit en ben ik ook niet van plan.quote:Op dinsdag 20 september 2011 17:23 schreef Dalando het volgende:
[..]
Oke, ken je ze ook eigenlijk wel of zijn het gewoon die meisjes van vroegâh?
Dimens, ik heb altijd gedacht dat je een baas was. Maar je bent eigenlijk helemaal niet zo baas.quote:Op dinsdag 20 september 2011 17:22 schreef Dimens het volgende:
google een optiequote:Op dinsdag 20 september 2011 17:24 schreef Rezania het volgende:
Dus niemand weet of oxidatie nog een tegenovergestelde reactie heeft?
Het is een grap, ik verwijder iedereen aangezien ik gewoon alles verwijder.quote:Op dinsdag 20 september 2011 17:25 schreef coban het volgende:
[..]
Dimens, ik heb altijd gedacht dat je een baas was. Maar je bent eigenlijk helemaal niet zo baas.
Gaat lekker zo vandaag, ik ben al gedegradeerd in jouw gedachten en nu Dimens ook nog eens. Who's next?quote:Op dinsdag 20 september 2011 17:25 schreef coban het volgende:
[..]
Dimens, ik heb altijd gedacht dat je een baas was. Maar je bent eigenlijk helemaal niet zo baas.
Te lui en ik wou jullie testen.quote:
Hmm. Meneer zit in de ontkenningsfase.quote:Op dinsdag 20 september 2011 17:26 schreef Dimens het volgende:
[..]
Het is een grap, ik verwijder iedereen aangezien ik gewoon alles verwijder.
quote:Op dinsdag 20 september 2011 17:30 schreef coban het volgende:
[..]
Hmm. Meneer zit in de ontkenningsfase.
Wat tevens nu wel gelukt is.quote:Op dinsdag 20 september 2011 16:40 schreef Dimens het volgende:
Klacht: Je Hyves niet kunnen verwijderen.
Ja, weet ik. Wacht evenquote:Op dinsdag 20 september 2011 17:24 schreef Rezania het volgende:
Dus niemand weet of oxidatie nog een tegenovergestelde reactie heeft?
Reductie, ik wist het niet meer en moest Google gebruiken.quote:
Met scheikunde bezig ja? Redoxreacties, altijd leukquote:Op dinsdag 20 september 2011 17:32 schreef Rezania het volgende:
[..]
Reductie, ik wist het niet meer en moest Google gebruiken.![]()
![]()
Ik zelf heb ze gelukkig al gehad en begrijp ze ook wel, maar een vriend van mij doet 5 havo en begrijpt er niks van.quote:Op dinsdag 20 september 2011 17:33 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Met scheikunde bezig ja? Redoxreacties, altijd leuk
Ik weet hier niets van.quote:Op dinsdag 20 september 2011 17:33 schreef coban het volgende:
Dimens zal nooit rusten tot hij mij op de een of andere manier kan dissen.
Dat doe je toch niet bij je 2e persoonlijkheid
Ah op die manier. Oke, nouja als je nog meer vragen hebt over zulke dingen. DM'en kan altijdquote:Op dinsdag 20 september 2011 17:33 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik zelf heb ze gelukkig al gehad en begrijp ze ook wel, maar een vriend van mij doet 5 havo en begrijpt er niks van.Ik was hem aan het helpen.
Maar ik ga nu eten, tot straks.
Ik ben geen nerd neequote:Op dinsdag 20 september 2011 17:36 schreef coban het volgende:
Er is een jongen in mijn klas en iedere keer heb ik het gevoel dat het spouwerranger is maar die jongen is fakking nerd en spouwer niet volgens mij.
Dat probleem had ik net dus ook.quote:Op dinsdag 20 september 2011 17:37 schreef Boterbartje het volgende:
ik heb hyves en kan het niet verwijderen
hyves
Kan wel. Ik heb het ook gedaan.quote:Op dinsdag 20 september 2011 17:37 schreef Boterbartje het volgende:
ik heb hyves en kan het niet verwijderen
hyves
quote:Inloggen op Hyves met je gebruikersnaam en wachtwoord
Gebruik de volgende link: https://secure.hyves.nl/?(...)riends&benefitsright
Geef aan waarom je je Hyves-account wilt verwijderen, en vul je wachtwoord in
Klik op ‘verwijderen’
quote:
ik zit er nooit op maar ik heb er iets van 2000 foto's opstaan, niet openbaar ofzo maar daar kun je die foto's mooi bewaren voor als pc crasht enzo!quote:Op dinsdag 20 september 2011 17:37 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Kan wel. Ik heb het ook gedaan.
Je kunt ze ook in dropbox zetten, mja ieder zijn manier.quote:Op dinsdag 20 september 2011 17:38 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
[..]
ik zit er nooit op maar ik heb er iets van 2000 foto's opstaan, niet openbaar ofzo maar daar kun je die foto's mooi bewaren voor als pc crasht enzo!
Yeeeyhhhquote:Op dinsdag 20 september 2011 17:39 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Gefeliciteerd.
Als cadeau krijg je nu een gratis goldmember registratie
Ik heb er een stuk of 120quote:Op dinsdag 20 september 2011 17:39 schreef coban het volgende:
2000? Wtff.
Ik heb op fb maar 5 vnmijzelf ofzo
Sterkte.quote:Op dinsdag 20 september 2011 17:40 schreef MarokkaanseKip het volgende:
nu hw over 3 uur kom ik met trots vermelden dat ik het heb gefixt
zeg toch, is niet openbaarquote:Op dinsdag 20 september 2011 17:39 schreef coban het volgende:
2000? Wtff.
Ik heb op fb maar 5 vnmijzelf ofzo
Hw zuigt..quote:Op dinsdag 20 september 2011 17:40 schreef MarokkaanseKip het volgende:
nu hw over 3 uur kom ik met trots vermelden dat ik het heb gefixt
Oh getagd heb ik ook veel jaquote:Op dinsdag 20 september 2011 17:40 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Ik heb er een stuk of 120. De helft ervan is getagd
_
Inderdaadquote:Op dinsdag 20 september 2011 17:43 schreef coban het volgende:
[..]
Oh getagd heb ik ook veel jaallemaal lelijke fotos waar je er debiel nOpstaat natuurlijk
Verwijderen en weer gratis versie downloadequote:Op dinsdag 20 september 2011 17:42 schreef Spouwerranger het volgende:
Mijn whatsapp vraagt om geld FUUU
Dat is zeker aan te raden, vooral een burnoutquote:Op dinsdag 20 september 2011 17:43 schreef Plastic_zak het volgende:
ik heb zin om met mn 180cc door de tram te rijden
Moet je doen dan.quote:Op dinsdag 20 september 2011 17:43 schreef Plastic_zak het volgende:
ik heb zin om met mn 180cc door de tram te rijden
heb jij ook whatsapp ???quote:Op dinsdag 20 september 2011 17:44 schreef coban het volgende:
[..]
Verwijderen en weer gratis versie downloade
3 keer raden wat ik nu aan het doen danquote:Op dinsdag 20 september 2011 17:44 schreef coban het volgende:
[..]
Verwijderen en weer gratis versie downloade
Oh ja, jij studeerde toch iets met scheikunde of zo?quote:Op dinsdag 20 september 2011 17:34 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Ah op die manier. Oke, nouja als je nog meer vragen hebt over zulke dingen. DM'en kan altijd. En smakelijk
forensisch laboratorium onderzoekquote:Op dinsdag 20 september 2011 17:45 schreef Rezania het volgende:
[..]
Oh ja, jij studeerde toch iets met scheikunde of zo?Helemaal vergeten.
Dat ja.quote:Op dinsdag 20 september 2011 17:46 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
forensisch laboratorium onderzoek
hoe kan je daar naar over klagen je bent toch een FOK!ker ?quote:Op dinsdag 20 september 2011 17:46 schreef Intronic het volgende:
Standaard adidashoeren die met je willen praten waardoor je de bus mist.
FOK!ker 2.0 - die zijn dat al gewendquote:Op dinsdag 20 september 2011 17:47 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
hoe kan je daar naar over klagen je bent toch een FOK!ker ?
Ja ja, geef je iPod de schuld maar.quote:Op dinsdag 20 september 2011 17:48 schreef coban het volgende:
Ipod kan mijn snelle typen niet bijhouden drm zoveel typfouten en halve zinnen.
Ik meld het maar.
Dat heet typ skillzquote:Op dinsdag 20 september 2011 17:48 schreef coban het volgende:
Ik meld het maar.
ja gewoon snel typen doe ik ookquote:Op dinsdag 20 september 2011 17:48 schreef coban het volgende:
Ik meld het maar.
jij fokt op je computer in de trein ?quote:Op dinsdag 20 september 2011 17:50 schreef Rezania het volgende:
Mensen die mobiel FOK!ken terwijl ze ook gewoon normaal kunnen FOK!ken.
Kunnen is hier het belangrijkste woord schat.quote:Op dinsdag 20 september 2011 17:51 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
jij fokt op je computer in de trein ?
Pic van coban die aardappelen schilt:quote:Op dinsdag 20 september 2011 17:52 schreef coban het volgende:
Ik ben aardappels schillen. Like a eckte huisvrouw
Goed zo. In de keuken, waar het hoortquote:Op dinsdag 20 september 2011 17:52 schreef coban het volgende:
Ik ben aardappels schillen. Like a eckte huisvrouw
ik kan echt niet lezenquote:Op dinsdag 20 september 2011 17:51 schreef Rezania het volgende:
[..]
Kunnen is hier het belangrijkste woord schat.
Vorige week huilde je nog om mijn mensen die postsquote:Op dinsdag 20 september 2011 17:54 schreef Rezania het volgende:
[..]
Mensen die geen eetkamer hebben.
Omdat jij het te vaak doet.quote:Op dinsdag 20 september 2011 17:57 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Vorige week huilde je nog om mijn mensen die posts
Mee eens, het moet hier eens wat strenger worden..quote:Op dinsdag 20 september 2011 17:57 schreef coban het volgende:
Ik sta open voor een nieuw beleid: iedereen die mij pest moet dood
Jij bent de lul of je hebt geen vrouwquote:Op dinsdag 20 september 2011 17:58 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Laat ik dat nou net niet hebben
Niet veters bij je schoen in doenquote:Op dinsdag 20 september 2011 18:04 schreef FreezePop het volgende:
Als je klittenband gebruikt hoef je nooit je veters te strikken.
Je faalt, je faalt..quote:Op dinsdag 20 september 2011 18:04 schreef Rezania het volgende:
Hoe komt het dat iedere keer als ik topickill wil posten, iemand post?
Je veters moet je gewoon één keer strikken en daarna nooit meer.quote:Op dinsdag 20 september 2011 18:04 schreef FreezePop het volgende:
Als je klittenband gebruikt hoef je nooit je veters te strikken.
is een complotquote:Op dinsdag 20 september 2011 18:04 schreef Rezania het volgende:
Hoe komt het dat iedere keer als ik topickill wil posten, iemand post?
Jij denkt zelfs nog dat de Hema, jouw oma en je buurman een complot tegen jou vormen.quote:
Hier ga ik niet eens op inquote:Op dinsdag 20 september 2011 18:07 schreef Rezania het volgende:
[..]
Wie is BA en wie is ZEN?Hallo btw.
de hema wel die verkopen ons producten met gifquote:Op dinsdag 20 september 2011 18:07 schreef Rezania het volgende:
[..]
Jij denkt zelfs nog dat de Hema, jouw oma en je buurman een complot tegen jou vormen.
quote:Op dinsdag 20 september 2011 18:08 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
de hema wel die verkopen ons producten met gif
Dus je weet al wie BA is?quote:
En terechtquote:Op dinsdag 20 september 2011 18:07 schreef Rezania het volgende:
[..]
Jij denkt zelfs nog dat de Hema, jouw oma en je buurman een complot tegen jou vormen.
Oh godquote:Op dinsdag 20 september 2011 18:08 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
de hema wel die verkopen ons producten met gif
soms welquote:Op dinsdag 20 september 2011 18:09 schreef Boterbartje het volgende:
Plastic zak loopt zeker als een achterdochtige zak rond in de stad? complottheorieën zijn stierenontlasting
Allebeiquote:Op dinsdag 20 september 2011 17:59 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Jij bent de lul of je hebt geen vrouw
Eh.quote:Op dinsdag 20 september 2011 18:09 schreef Boterbartje het volgende:
Plastic zak loopt zeker als een achterdochtige zak rond in de stad? complottheorieën zijn stierenontlasting
Soms zit er wel wat dingen tussen die kunnen kloppen, maar je weet nooit welke dat zijnquote:Op dinsdag 20 september 2011 18:09 schreef Boterbartje het volgende:
dit je zusje niet laten doenquote:
Gewoon niet achterdochtig doen en beetje chillenquote:Op dinsdag 20 september 2011 18:12 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Soms zit er wel wat dingen tussen die kunnen kloppen, maar je weet nooit welke dat zijn
Of aanmelden bij zo een enge groepering in Amerika.quote:Op dinsdag 20 september 2011 18:13 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Gewoon niet achterdochtig doen en beetje chillen
Mee eens.quote:Op dinsdag 20 september 2011 18:13 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Gewoon niet achterdochtig doen en beetje chillen
Heb ik nietquote:Op dinsdag 20 september 2011 18:12 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
dit je zusje niet laten doen
Nee. Maar wanneer heb je je telefoon voor het laats ge-update?quote:Op dinsdag 20 september 2011 18:15 schreef coban het volgende:
REZZ!
Heb jij ook bij je mobiel dat als je unlocken wilt maar whatsapp hebt dat hij zwart wordt scherm en je per se code moet invoereb?
Nee, kan niet.quote:Op dinsdag 20 september 2011 18:18 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
kan best maar er wonen geen rare mannetjes in
heb je ping ?quote:Op dinsdag 20 september 2011 18:19 schreef Rezania het volgende:
[..]
Nee. Maar wanneer heb je je telefoon voor het laats ge-update?
Nee, en als ik het had ging ik hem zeker niet aan jou geven.quote:
OMG IK HEB VOLGENS MIJN BEREKENINGEN GELIJKquote:Op dinsdag 20 september 2011 18:19 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
EN IN 2012 IMPLODEERT DE AARDE EN ZULLEN WIJ ALLEMAAL STERVEN
Never. Too much moeitequote:Op dinsdag 20 september 2011 18:19 schreef Rezania het volgende:
[..]
Nee. Maar wanneer heb je je telefoon voor het laats ge-update?
Klinkt goedquote:Op dinsdag 20 september 2011 18:21 schreef coban het volgende:
[..]
OMG IK HEB VOLGENS MIJN BEREKENINGEN GELIJK
DE MANNETJES GAAN EEN GAT BOREN NAAR NEDERLAND EN ZULLEN OP DAT PUNT BEGINNEN MET VERWOESTEN
ZON MANNETJE ZIET ER ALS VOLGT UIT
1M50
BEHAARD
STINKEN
LELIJK
ENORM DIK
HEBBEN ACCOUNT OP FOK
WEES OP JE HOEDEN
Gewoon menu, toepassingen en dan Sw-update.quote:
Oh. My. God. Ik ga de aarde vernietigenquote:Op dinsdag 20 september 2011 18:21 schreef coban het volgende:
[..]
OMG IK HEB VOLGENS MIJN BEREKENINGEN GELIJK
DE MANNETJES GAAN EEN GAT BOREN NAAR NEDERLAND EN ZULLEN OP DAT PUNT BEGINNEN MET VERWOESTEN
ZON MANNETJE ZIET ER ALS VOLGT UIT
1M50
BEHAARD
STINKEN
LELIJK
ENORM DIK
HEBBEN ACCOUNT OP FOK
WEES OP JE HOEDEN
quote:Op dinsdag 20 september 2011 18:22 schreef Rezania het volgende:
[..]
Gewoon menu, toepassingen en dan Sw-update.
Dat wat op je mass memory staat sowieso niet en contacten zou ik voor de zekerheid even op je sim zetten.quote:Op dinsdag 20 september 2011 18:23 schreef coban het volgende:
[..]oke even kijken dann, gaat er niet van alles verloren?
Ik ook. Like 2 bawsen.quote:Op dinsdag 20 september 2011 18:23 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Oh. My. God. Ik ga de aarde vernietigen__
Okee thanks als het fout gaat sta ik voor je deur met een knuppelquote:Op dinsdag 20 september 2011 18:24 schreef Rezania het volgende:
[..]
Dat wat op je mass memory staat sowieso niet en contacten zou ik voor de zekerheid even op je sim zetten.
Awh, wat schattig!quote:Op dinsdag 20 september 2011 18:26 schreef coban het volgende:
[..]
Okee thanks als het fout gaat sta ik voor je deur met een knuppel
Je hebt 90430 attracties in één park?quote:Op dinsdag 20 september 2011 18:27 schreef Dalando het volgende:
[ afbeelding ]
Mijn formules kloppen niet, het is veel te makkelijk zo.
Ja, het klopt niet echt hequote:Op dinsdag 20 september 2011 18:28 schreef Rezania het volgende:
[..]
Je hebt 90430 attracties in één park?
campange?quote:Op dinsdag 20 september 2011 18:27 schreef Dalando het volgende:
[ afbeelding ]
Mijn formules kloppen niet, het is veel te makkelijk zo.
quote:Op dinsdag 20 september 2011 18:27 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Destroy the earth. LIKE A BAWS
shht, dit is de 2e keer dat ik wat van laat zien aan iemandquote:
Die bestaat nietquote:
quote:
vreiheit van meningsuientingquote:
Ga je telefoon updaten, heb je ook wat te doen.quote:
Kanniet, moet perse backup maken. Heb ik geen zin inquote:Op dinsdag 20 september 2011 18:39 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ga je telefoon updaten, heb je ook wat te doen.
Ohjaquote:Op dinsdag 20 september 2011 18:40 schreef Rezania het volgende:
[..]
Eet smakelijk.Het is trouwens al avond.
Weet je wel hoe je een back-up moet maken?quote:Op dinsdag 20 september 2011 18:42 schreef coban het volgende:
[..]
Kanniet, moet perse backup maken. Heb ik geen zin in
Zei ze Tsss?quote:Op dinsdag 20 september 2011 18:41 schreef Dientje12 het volgende:
Dus ik kwam van de week bij een shell tankstation,
Ik moest een pakje shaq halen voor me ouders..
Dus ik loop naar binnen, staat er zo'n blond kakkerig wijf van 20 ofzo achter de kassa
ik vraag om een pakje samson shaq
Vraagt ze om mijn legitimatie
Dus ik zeg het volgende
''Nee ik ben eigenlijk 14 heb al baardgroei en kom net aanrijden in een auto en kom binnen om een pakje shaq te kopen''
Zegt dit bitch van
''Tss dan niet''
Dus ik zeg, Nee dan niet en ben weer vertrokken
quote:Op dinsdag 20 september 2011 18:43 schreef Rezania het volgende:
[..]
Weet je wel hoe je een back-up moet maken?
quote:Op dinsdag 20 september 2011 18:41 schreef Dientje12 het volgende:
Dus ik loop naar binnen, staat er zo'n blond kakkerig wijf van 20 ofzo achter de kassa
Dus ik zeg het volgende
''Nee ik ben eigenlijk 14 heb al baardgroei en kom net aanrijden in een auto en kom binnen om een pakje shaq te kopen''
Zegt dit bitch van
''Tss dan niet''
Like a boss. Dom wijfquote:Op dinsdag 20 september 2011 18:41 schreef Dientje12 het volgende:
Dus ik zeg het volgende
Zegt dit bitch van
''Tss dan niet''
Ik zeg stenigen.quote:Op dinsdag 20 september 2011 18:41 schreef Dientje12 het volgende:
Dus ik zeg het volgende
Zegt dit bitch van
''Tss dan niet''
Amaaaaaaaaaai, Gertjeeeeeeeeeee, ik heb Samson nodig!quote:Op dinsdag 20 september 2011 18:44 schreef TWP het volgende:
[..]
Like a boss. Dom wijf
Volgende keer trouwens in Samson en Gert stijl die shag kopen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |