Geel duimpje dan.quote:Op dinsdag 20 september 2011 17:08 schreef coban het volgende:
Ik ben ook blank maar behoor tot de zandkleurigen maar hou ook van kip. Wat nu?
Serieus?quote:Op dinsdag 20 september 2011 17:06 schreef speedking het volgende:
[..]
[..]
you mad al de 2e-x grow up
2 duimpjesquote:Op dinsdag 20 september 2011 17:08 schreef coban het volgende:
Ik ben ook blank maar behoor tot de zandkleurigen maar hou ook van kip. Wat nu?
IS GOED, IK BEUK DIE OOK WEL IN ELKAARquote:Op dinsdag 20 september 2011 17:07 schreef coban het volgende:
[..]
WACHT MAAR IK ROEP AL MIJN 80 NEVEN EN BROERS
quote:Op dinsdag 20 september 2011 17:10 schreef coban het volgende:
Ik wil 18 duimpjes omdat 18.
Spouwer is bang
Haha wattquote:Op dinsdag 20 september 2011 17:11 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik heb dat slogannetje in mn hoofd:
de struik. de struik. de struik wat ik gebruik
Je moet gewoon een gebouw ontwerpen wat uit blokken bestaat, lekker makkelijk.quote:Op dinsdag 20 september 2011 17:12 schreef aight1 het volgende:
Altijd ontwerp rond maken en later pas bedenken dat dat superkut is om maquette en tekeningen van te maken.
ja maja dan dikke onvoldoende da's ook niksquote:Op dinsdag 20 september 2011 17:12 schreef #ANONIEM het volgende:
[..]
Je moet gewoon een gebouw ontwerpen wat uit blokken bestaat, lekker makkelijk.
Aaahw internetheldjequote:Op dinsdag 20 september 2011 17:12 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
IS GOED, IK BEUK DIE OOK WEL IN ELKAAR
[..]
Gebouwen die enkel uit rechten lijnen bestaan kunnen toch ook gewoon mooi zijn?quote:Op dinsdag 20 september 2011 17:12 schreef aight1 het volgende:
[..]
ja maja dan dikke onvoldoende da's ook niks
Hahahaquote:Op dinsdag 20 september 2011 17:12 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Ik denk dat het met wiet te maken heeft
Ja maar voldoet niet aan opdracht nuquote:Op dinsdag 20 september 2011 17:14 schreef #ANONIEM het volgende:
[..]
Gebouwen die enkel uit rechten lijnen bestaan kunnen toch ook gewoon mooi zijn?
Daarom fiets, scooter of auto.quote:
Dat wist ik niet.quote:Op dinsdag 20 september 2011 17:16 schreef aight1 het volgende:
[..]
Ja maar voldoet niet aan opdracht nu
scooterquote:Op dinsdag 20 september 2011 17:18 schreef #ANONIEM het volgende:
[..]
Daarom fiets, scooter of auto.
[..]
Dat wist ik niet.Veel succes dan.
Ja, leuk met zo'n motor door het centrum, dan gaat mijn voorkeur toch echt uit naar een scooter of een fiets.quote:
Hyvesquote:Op dinsdag 20 september 2011 17:18 schreef Dimens het volgende:
Bezig met de grote schoonmaak op Hyves, Facebook, hotmail etc, zie je al die berichten van vroeger.
Denken dat ik ga betalen om naar werk te gaan, tevens filequote:Op dinsdag 20 september 2011 17:18 schreef #ANONIEM het volgende:
[..]
Daarom fiets, scooter of auto.
[..]
Dat wist ik niet.Veel succes dan.
quote:Op dinsdag 20 september 2011 17:19 schreef Dimens het volgende:
Als een baas alle berichten van Chicks laten staan en van dudes verwijderen.
Reiskostenvergoeding +fiets/scooter = goudquote:Op dinsdag 20 september 2011 17:19 schreef Intronic het volgende:
[..]
Denken dat ik ga betalen om naar werk te gaan, tevens file.
Dan neem je de fiets!quote:Op dinsdag 20 september 2011 17:19 schreef #ANONIEM het volgende:
[..]
Ja, leuk met zo'n motor door het centrum, dan gaat mijn voorkeur toch echt uit naar een scooter of een fiets.
Meen je dit.quote:Op dinsdag 20 september 2011 17:19 schreef Dimens het volgende:
ik snap wat je bedoelt, alleen mag ik maar 1 verdieping gebruikenquote:Op dinsdag 20 september 2011 17:20 schreef coban het volgende:
Aight. Wat hiervan:
3 verdiepingen. Maar alledrie zijn het driehoeken, ze overlappen elkaar en krijgen steun door palen ofzo.
Is niet heel moeilijk, mr ziet er wel origineel uit lijkt mij.
Like a bossquote:Op dinsdag 20 september 2011 17:19 schreef Dimens het volgende:
Oh okequote:Op dinsdag 20 september 2011 17:21 schreef aight1 het volgende:
[..]
ik snap wat je bedoelt, alleen mag ik maar 1 verdieping gebruikenmaar t gaat nu wel redelijk
Oke, ken je ze ook eigenlijk wel of zijn het gewoon die meisjes van vroegâh?quote:Op dinsdag 20 september 2011 17:22 schreef Dimens het volgende:
Alle onbekende dudes van Social media verwijderen en de chicks niet, zo lijkt het net alsof ik veel meisjes ken.
en/of wanhopig bentquote:Op dinsdag 20 september 2011 17:22 schreef Dimens het volgende:
Alle onbekende dudes van Social media verwijderen en de chicks niet, zo lijkt het net alsof ik veel meisjes ken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |