ik snap wat je bedoelt, alleen mag ik maar 1 verdieping gebruikenquote:Op dinsdag 20 september 2011 17:20 schreef coban het volgende:
Aight. Wat hiervan:
3 verdiepingen. Maar alledrie zijn het driehoeken, ze overlappen elkaar en krijgen steun door palen ofzo.
Is niet heel moeilijk, mr ziet er wel origineel uit lijkt mij.
Like a bossquote:Op dinsdag 20 september 2011 17:19 schreef Dimens het volgende:
Als een baas alle berichten van Chicks laten staan en van dudes verwijderen.
Oh okequote:Op dinsdag 20 september 2011 17:21 schreef aight1 het volgende:
[..]
ik snap wat je bedoelt, alleen mag ik maar 1 verdieping gebruikenmaar t gaat nu wel redelijk
Oke, ken je ze ook eigenlijk wel of zijn het gewoon die meisjes van vroegâh?quote:Op dinsdag 20 september 2011 17:22 schreef Dimens het volgende:
Alle onbekende dudes van Social media verwijderen en de chicks niet, zo lijkt het net alsof ik veel meisjes ken.
en/of wanhopig bentquote:Op dinsdag 20 september 2011 17:22 schreef Dimens het volgende:
Alle onbekende dudes van Social media verwijderen en de chicks niet, zo lijkt het net alsof ik veel meisjes ken.
quote:Op dinsdag 20 september 2011 17:22 schreef Dimens het volgende:
Van vroeger, geen echte onbekende maar ik spreek ze eigenlijk nooit en ben ik ook niet van plan.quote:Op dinsdag 20 september 2011 17:23 schreef Dalando het volgende:
[..]
Oke, ken je ze ook eigenlijk wel of zijn het gewoon die meisjes van vroegâh?
Dimens, ik heb altijd gedacht dat je een baas was. Maar je bent eigenlijk helemaal niet zo baas.quote:Op dinsdag 20 september 2011 17:22 schreef Dimens het volgende:
google een optiequote:Op dinsdag 20 september 2011 17:24 schreef #ANONIEM het volgende:
Dus niemand weet of oxidatie nog een tegenovergestelde reactie heeft?
Het is een grap, ik verwijder iedereen aangezien ik gewoon alles verwijder.quote:Op dinsdag 20 september 2011 17:25 schreef coban het volgende:
[..]
Dimens, ik heb altijd gedacht dat je een baas was. Maar je bent eigenlijk helemaal niet zo baas.
Gaat lekker zo vandaag, ik ben al gedegradeerd in jouw gedachten en nu Dimens ook nog eens. Who's next?quote:Op dinsdag 20 september 2011 17:25 schreef coban het volgende:
[..]
Dimens, ik heb altijd gedacht dat je een baas was. Maar je bent eigenlijk helemaal niet zo baas.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |