Stomme autist.quote:Op dinsdag 20 september 2011 16:23 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Shit jij bent niet diknu is de theorie onderuitgehaald.
Dit dus.quote:Op dinsdag 20 september 2011 16:23 schreef Ragboer het volgende:
Linksvoor: portemonnee
Rechtsvoor: sleutels en telefoon
Thats it.
Jij bent zeker zo'n vrouw die altijd een extra paar schoenen en een vestje bij zich heeft?quote:Op dinsdag 20 september 2011 16:23 schreef coban het volgende:
Mensen die niet hun hele kast meenemen![]()
En nu?quote:Op dinsdag 20 september 2011 16:24 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Ik klikte te laat op de spoiler.
GA!quote:Op dinsdag 20 september 2011 16:26 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dat is een betere benaming voor jullie jongens dan dikke autist
Nee als hakken ofzo pijn doen koop ik nieuwe schoenen ofzoquote:Op dinsdag 20 september 2011 16:25 schreef #ANONIEM het volgende:
[..]
Jij bent zeker zo'n vrouw die altijd een extra paar schoenen en een vestje bij zich heeft?
Misschien wel jaquote:Op dinsdag 20 september 2011 16:26 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Wat?quote:Op dinsdag 20 september 2011 16:26 schreef coban het volgende:
[..]
Nee als hakken ofzo pijn doen koop ik nieuwe schoenen ofzo. Ja is ziekte
Extra kleding nooit
Doe es niet zo gemeenquote:Op dinsdag 20 september 2011 16:26 schreef Flippiee het volgende:
[..]
omg.. Er staan twee mannen in pak voor de deurquote:Op dinsdag 20 september 2011 16:26 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Komt de AIVD achter je aan.
Veel plezier in guantanamo
Nee ik ga zitten, start auto en rij weg.quote:Op dinsdag 20 september 2011 16:27 schreef Boterbartje het volgende:
Hebben jullie ook een ritueel van auto instappen dan? (mannen)
Ik doe altijd voordat ik instap de stoel naar achter, dan hendeltje stoel naar beneden krikken. Sleutel erin en radio aan + goede CD, daarna gordel, achteruit spiegel goed, motor aan in vrij handrem af, in 1 en wegrijden
Ik doe mijn spullen nooit in mijn jaszakken, ben bang dat ik mijn spullen vergeet en dat mijn jas dan wordt gestolen en zo.quote:Op dinsdag 20 september 2011 16:27 schreef Boterbartje het volgende:
Tevens als ik jas aan heb doe ik hier mijn sleutels in en soms mobiel want vooral met fietsen is telefoon lastig in de zak
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |