Deed ik eerst ook altijd, maar nu heb ik schijt. Ik flikker gewoon alles los in m'n tas. Pennen, potloden, zelfs een schaarquote:Op dinsdag 20 september 2011 16:21 schreef #ANONIEM het volgende:
Zelfs in mijn schooltas heb ik een systeem waar ik alles laat, ik gooi nooit gewoon al mijn spullen los in de tas, iets wat vrouwen wel doen.
Dit.quote:Op dinsdag 20 september 2011 16:21 schreef #ANONIEM het volgende:
Zelfs in mijn schooltas heb ik een systeem waar ik alles laat, ik gooi nooit gewoon al mijn spullen los in de tas, iets wat vrouwen wel doen.
Ditquote:Op dinsdag 20 september 2011 16:21 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Inderdaad. Voordat ik door de voordeur ga, doe ik altijd een check up.
Haha nee? Is gwn broek hoor. Maar dan wat elastischer. Je weet toch wel wat ik bedoel?quote:Op dinsdag 20 september 2011 16:21 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
dan is het teringkoudBen je wel goed snik dan?
sleutels bij telefoon ja?quote:Op dinsdag 20 september 2011 16:23 schreef Ragboer het volgende:
Linksvoor: portemonnee
Rechtsvoor: sleutels en telefoon
Thats it.
Ook de sleutel van je 180c ?quote:Op dinsdag 20 september 2011 16:23 schreef Ragboer het volgende:
Thats it.
Ik krijg spontaan Karst Tates neigingenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Who motivates the motivator?
jajaquote:Op dinsdag 20 september 2011 16:23 schreef coban het volgende:
[..]
Haha nee? Is gwn broek hoor. Maar dan wat elastischer. Je weet toch wel wat ik bedoel?
portemonnee in voorzak?quote:Op dinsdag 20 september 2011 16:23 schreef Ragboer het volgende:
Thats it.
quote:Op dinsdag 20 september 2011 16:23 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Ik krijg spontaan Karst Tates neigingenIk klikte te laat op de spoiler.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
joggingsbroekquote:Op dinsdag 20 september 2011 16:23 schreef coban het volgende:
[..]
Haha nee? Is gwn broek hoor. Maar dan wat elastischer. Je weet toch wel wat ik bedoel?
Stomme autist.quote:Op dinsdag 20 september 2011 16:23 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Shit jij bent niet diknu is de theorie onderuitgehaald.
Dit dus.quote:Op dinsdag 20 september 2011 16:23 schreef Ragboer het volgende:
Thats it.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |