Nektazzjequote:Op dinsdag 20 september 2011 16:12 schreef Boterbartje het volgende:
Tevens als man moet je wel broekzak hebben want; grote high-end telefoon, portemonnee, autosleutels, kauwgom/snoepjes/sminth en gewoon papier in je achterzak ofzo
tenminste heb ik
Ditquote:Op dinsdag 20 september 2011 16:13 schreef aight1 het volgende:
gwn links telefoon
rechts portomonee, sleutels en lenzenbakje
recht telefoon, rechtsachter portemonnee en links sleutel/snoepjes/ipod en links achter had ik altijd m'n schoolrooster vorig jaar danquote:Op dinsdag 20 september 2011 16:13 schreef aight1 het volgende:
gwn links telefoon
Ik heb links mijn sleutels en sigaretten + aanstekerquote:Op dinsdag 20 september 2011 16:13 schreef aight1 het volgende:
gwn links telefoon
Heb je hem weggegeven?quote:Op dinsdag 20 september 2011 16:16 schreef Plastic_zak het volgende:
het spijt me dat ik zo'n kutuser was
vanaf nu komt er alleen nog maar kwaliteit uit mijn toetsenbord
En zwaar hard stressen als het niet kloptquote:Op dinsdag 20 september 2011 16:16 schreef coban het volgende:
Hahahahha jjullie hebben hele systeem voor jullie zakken
Dit.quote:Op dinsdag 20 september 2011 16:16 schreef Ajacied422 het volgende:
links sleutels. rechts mobiel/ipod.
De meeste mannen hebben een eigen broekzakkensysteemquote:Op dinsdag 20 september 2011 16:16 schreef coban het volgende:
Hahahahha jjullie hebben hele systeem voor jullie zakken
dit he, als mijn telefoon ineens links zit gelijk omwisselenquote:Op dinsdag 20 september 2011 16:16 schreef aight1 het volgende:
[..]
En zwaar hard stressen als het niet klopt
Dat doe ik dus nooit. Ik moet echt, als een autist, alles in m'n broekzakken houden, anders vergeet ik het sowieso.quote:Op dinsdag 20 september 2011 16:17 schreef #ANONIEM het volgende:
Oh ja, als ik mijn schooltas bij mij heb pleur ik gewoon alles daarin, behalve mijn telefoon.
dittequote:Op dinsdag 20 september 2011 16:16 schreef #ANONIEM het volgende:
Rechter broekzak telefoon, linker broekzak kauwgom en sleutels, rechter kontzak portemonnee.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |