Nee. Maar wanneer heb je je telefoon voor het laats ge-update?quote:Op dinsdag 20 september 2011 18:15 schreef coban het volgende:
REZZ!
Heb jij ook bij je mobiel dat als je unlocken wilt maar whatsapp hebt dat hij zwart wordt scherm en je per se code moet invoereb?
Nee, kan niet.quote:Op dinsdag 20 september 2011 18:18 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
kan best maar er wonen geen rare mannetjes in
heb je ping ?quote:Op dinsdag 20 september 2011 18:19 schreef #ANONIEM het volgende:
[..]
Nee. Maar wanneer heb je je telefoon voor het laats ge-update?
OMG IK HEB VOLGENS MIJN BEREKENINGEN GELIJKquote:Op dinsdag 20 september 2011 18:19 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
EN IN 2012 IMPLODEERT DE AARDE EN ZULLEN WIJ ALLEMAAL STERVEN
Never. Too much moeitequote:Op dinsdag 20 september 2011 18:19 schreef #ANONIEM het volgende:
[..]
Nee. Maar wanneer heb je je telefoon voor het laats ge-update?
Klinkt goedquote:Op dinsdag 20 september 2011 18:21 schreef coban het volgende:
[..]
OMG IK HEB VOLGENS MIJN BEREKENINGEN GELIJK
DE MANNETJES GAAN EEN GAT BOREN NAAR NEDERLAND EN ZULLEN OP DAT PUNT BEGINNEN MET VERWOESTEN
ZON MANNETJE ZIET ER ALS VOLGT UIT
1M50
BEHAARD
STINKEN
LELIJK
ENORM DIK
HEBBEN ACCOUNT OP FOK
WEES OP JE HOEDEN
Oh. My. God. Ik ga de aarde vernietigenquote:Op dinsdag 20 september 2011 18:21 schreef coban het volgende:
[..]
OMG IK HEB VOLGENS MIJN BEREKENINGEN GELIJK
DE MANNETJES GAAN EEN GAT BOREN NAAR NEDERLAND EN ZULLEN OP DAT PUNT BEGINNEN MET VERWOESTEN
ZON MANNETJE ZIET ER ALS VOLGT UIT
1M50
BEHAARD
STINKEN
LELIJK
ENORM DIK
HEBBEN ACCOUNT OP FOK
WEES OP JE HOEDEN
quote:Op dinsdag 20 september 2011 18:22 schreef #ANONIEM het volgende:
[..]
Gewoon menu, toepassingen en dan Sw-update.
Dat wat op je mass memory staat sowieso niet en contacten zou ik voor de zekerheid even op je sim zetten.quote:Op dinsdag 20 september 2011 18:23 schreef coban het volgende:
[..]oke even kijken dann, gaat er niet van alles verloren?
Ik ook. Like 2 bawsen.quote:Op dinsdag 20 september 2011 18:23 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Oh. My. God. Ik ga de aarde vernietigen__
Okee thanks als het fout gaat sta ik voor je deur met een knuppelquote:Op dinsdag 20 september 2011 18:24 schreef #ANONIEM het volgende:
[..]
Dat wat op je mass memory staat sowieso niet en contacten zou ik voor de zekerheid even op je sim zetten.
Awh, wat schattig!quote:Op dinsdag 20 september 2011 18:26 schreef coban het volgende:
[..]
Okee thanks als het fout gaat sta ik voor je deur met een knuppel
Je hebt 90430 attracties in één park?quote:Op dinsdag 20 september 2011 18:27 schreef Dalando het volgende:
[ afbeelding ]
Mijn formules kloppen niet, het is veel te makkelijk zo.
Ja, het klopt niet echt hequote:Op dinsdag 20 september 2011 18:28 schreef #ANONIEM het volgende:
[..]
Je hebt 90430 attracties in één park?
campange?quote:Op dinsdag 20 september 2011 18:27 schreef Dalando het volgende:
[ afbeelding ]
Mijn formules kloppen niet, het is veel te makkelijk zo.
quote:Op dinsdag 20 september 2011 18:27 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Destroy the earth. LIKE A BAWS
shht, dit is de 2e keer dat ik wat van laat zien aan iemandquote:
Die bestaat nietquote:
quote:
vreiheit van meningsuientingquote:
Kanniet, moet perse backup maken. Heb ik geen zin inquote:Op dinsdag 20 september 2011 18:39 schreef #ANONIEM het volgende:
[..]
Ga je telefoon updaten, heb je ook wat te doen.
Ohjaquote:Op dinsdag 20 september 2011 18:40 schreef #ANONIEM het volgende:
[..]
Eet smakelijk.Het is trouwens al avond.
Weet je wel hoe je een back-up moet maken?quote:Op dinsdag 20 september 2011 18:42 schreef coban het volgende:
[..]
Kanniet, moet perse backup maken. Heb ik geen zin in
Zei ze Tsss?quote:Op dinsdag 20 september 2011 18:41 schreef Dientje12 het volgende:
Dus ik kwam van de week bij een shell tankstation,
Ik moest een pakje shaq halen voor me ouders..
Dus ik loop naar binnen, staat er zo'n blond kakkerig wijf van 20 ofzo achter de kassa
ik vraag om een pakje samson shaq
Vraagt ze om mijn legitimatie
Dus ik zeg het volgende
''Nee ik ben eigenlijk 14 heb al baardgroei en kom net aanrijden in een auto en kom binnen om een pakje shaq te kopen''
Zegt dit bitch van
''Tss dan niet''
Dus ik zeg, Nee dan niet en ben weer vertrokken
quote:Op dinsdag 20 september 2011 18:43 schreef #ANONIEM het volgende:
[..]
Weet je wel hoe je een back-up moet maken?
quote:Op dinsdag 20 september 2011 18:41 schreef Dientje12 het volgende:
Dus ik loop naar binnen, staat er zo'n blond kakkerig wijf van 20 ofzo achter de kassa
Dus ik zeg het volgende
''Nee ik ben eigenlijk 14 heb al baardgroei en kom net aanrijden in een auto en kom binnen om een pakje shaq te kopen''
Zegt dit bitch van
''Tss dan niet''
Like a boss. Dom wijfquote:Op dinsdag 20 september 2011 18:41 schreef Dientje12 het volgende:
Dus ik zeg het volgende
Zegt dit bitch van
''Tss dan niet''
Ik zeg stenigen.quote:Op dinsdag 20 september 2011 18:41 schreef Dientje12 het volgende:
Dus ik zeg het volgende
Zegt dit bitch van
''Tss dan niet''
Amaaaaaaaaaai, Gertjeeeeeeeeeee, ik heb Samson nodig!quote:Op dinsdag 20 september 2011 18:44 schreef TWP het volgende:
[..]
Like a boss. Dom wijf
Volgende keer trouwens in Samson en Gert stijl die shag kopen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |