Hmm. Meneer zit in de ontkenningsfase.quote:Op dinsdag 20 september 2011 17:26 schreef Dimens het volgende:
[..]
Het is een grap, ik verwijder iedereen aangezien ik gewoon alles verwijder.
quote:Op dinsdag 20 september 2011 17:30 schreef coban het volgende:
[..]
Hmm. Meneer zit in de ontkenningsfase.
Wat tevens nu wel gelukt is.quote:Op dinsdag 20 september 2011 16:40 schreef Dimens het volgende:
Klacht: Je Hyves niet kunnen verwijderen.
Ja, weet ik. Wacht evenquote:Op dinsdag 20 september 2011 17:24 schreef #ANONIEM het volgende:
Dus niemand weet of oxidatie nog een tegenovergestelde reactie heeft?
Met scheikunde bezig ja? Redoxreacties, altijd leukquote:Op dinsdag 20 september 2011 17:32 schreef #ANONIEM het volgende:
[..]
Reductie, ik wist het niet meer en moest Google gebruiken.![]()
![]()
Ik zelf heb ze gelukkig al gehad en begrijp ze ook wel, maar een vriend van mij doet 5 havo en begrijpt er niks van.quote:Op dinsdag 20 september 2011 17:33 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Met scheikunde bezig ja? Redoxreacties, altijd leuk
Ik weet hier niets van.quote:Op dinsdag 20 september 2011 17:33 schreef coban het volgende:
Dimens zal nooit rusten tot hij mij op de een of andere manier kan dissen.
Dat doe je toch niet bij je 2e persoonlijkheid
Ah op die manier. Oke, nouja als je nog meer vragen hebt over zulke dingen. DM'en kan altijdquote:Op dinsdag 20 september 2011 17:33 schreef #ANONIEM het volgende:
[..]
Ik zelf heb ze gelukkig al gehad en begrijp ze ook wel, maar een vriend van mij doet 5 havo en begrijpt er niks van.Ik was hem aan het helpen.
Maar ik ga nu eten, tot straks.
Ik ben geen nerd neequote:Op dinsdag 20 september 2011 17:36 schreef coban het volgende:
Er is een jongen in mijn klas en iedere keer heb ik het gevoel dat het spouwerranger is maar die jongen is fakking nerd en spouwer niet volgens mij.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |