Jij bent de lul of je hebt geen vrouwquote:Op dinsdag 20 september 2011 17:58 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Laat ik dat nou net niet hebben
Niet veters bij je schoen in doenquote:Op dinsdag 20 september 2011 18:04 schreef FreezePop het volgende:
Als je klittenband gebruikt hoef je nooit je veters te strikken.
Je faalt, je faalt..quote:Op dinsdag 20 september 2011 18:04 schreef #ANONIEM het volgende:
Hoe komt het dat iedere keer als ik topickill wil posten, iemand post?
Je veters moet je gewoon één keer strikken en daarna nooit meer.quote:Op dinsdag 20 september 2011 18:04 schreef FreezePop het volgende:
Als je klittenband gebruikt hoef je nooit je veters te strikken.
is een complotquote:Op dinsdag 20 september 2011 18:04 schreef #ANONIEM het volgende:
Hoe komt het dat iedere keer als ik topickill wil posten, iemand post?
Hier ga ik niet eens op inquote:Op dinsdag 20 september 2011 18:07 schreef #ANONIEM het volgende:
[..]
Wie is BA en wie is ZEN?Hallo btw.
de hema wel die verkopen ons producten met gifquote:Op dinsdag 20 september 2011 18:07 schreef #ANONIEM het volgende:
[..]
Jij denkt zelfs nog dat de Hema, jouw oma en je buurman een complot tegen jou vormen.
quote:Op dinsdag 20 september 2011 18:08 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
de hema wel die verkopen ons producten met gif
Dus je weet al wie BA is?quote:
En terechtquote:Op dinsdag 20 september 2011 18:07 schreef #ANONIEM het volgende:
[..]
Jij denkt zelfs nog dat de Hema, jouw oma en je buurman een complot tegen jou vormen.
Oh godquote:Op dinsdag 20 september 2011 18:08 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
de hema wel die verkopen ons producten met gif
soms welquote:Op dinsdag 20 september 2011 18:09 schreef Boterbartje het volgende:
Plastic zak loopt zeker als een achterdochtige zak rond in de stad? complottheorieën zijn stierenontlasting
Allebeiquote:Op dinsdag 20 september 2011 17:59 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Jij bent de lul of je hebt geen vrouw
Eh.quote:Op dinsdag 20 september 2011 18:09 schreef Boterbartje het volgende:
Plastic zak loopt zeker als een achterdochtige zak rond in de stad? complottheorieën zijn stierenontlasting
Soms zit er wel wat dingen tussen die kunnen kloppen, maar je weet nooit welke dat zijnquote:Op dinsdag 20 september 2011 18:09 schreef Boterbartje het volgende:
dit je zusje niet laten doenquote:
Gewoon niet achterdochtig doen en beetje chillenquote:Op dinsdag 20 september 2011 18:12 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Soms zit er wel wat dingen tussen die kunnen kloppen, maar je weet nooit welke dat zijn
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |