abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_102167585

Wat?

Deze reeks is niet zozeer puur gericht op de daadwerkelijke methodiek van het versieren, maar op de mentale problematiek van de mensen die maken dat ze dus sowieso al een achterstand lopen als het gaat om het benaderen van vrouwen (of mannen).

Wat bedoel je daarmee?

Sommige mensen zouden nog liever bungee-jumpen dan dat ze een vrouw/man aanspreken. Mensen met een sociale achterstand of een anderzijds verwaarloosd leven waardoor ze niet eens meer al te sterk in hun schoenen staan. Nieuw contact met andere mensen is té eng.

Maar je wil toch versieren?

Er is in de reeks al advies gegeven over het echte versieren. Dat je het als bovenstaand persoon, of als je je uiterlijk niet enorm mee hebt, niet moet proberen in het 'echte' uitgaansleven. Onzekerheid wordt bij dat soort gelegenheden enorm snel opgepikt.

Hoe ontmoet ik dan nieuwe mensen?

Ga weg bij je ouders om ergens te studeren / werken. Het liefst in een flatje, leer stapsgewijs je buren kennen, ga op een sport, ga elke week een paar keer naar de bibliotheek met wat huiswerk of een boek. Er kan dan van alles gebeuren, en zeg nou zelf, dat is toch veel productiever dan uitgaan. Twee vliegen in één klap.

Om zelfverzekerder over te komen en te worden zijn er de volgende tips:

1. Loop rechtop.

2. Kijk niet steeds naar de grond.

3. Begin met iedereen oogcontact te maken. Bij de kassa bijvoorbeeld als je je wisselgeld terug krijgt. Vergeet dan niet een klein beetje te lachen natuurlijk, zo vriendelijk mogelijk.

4. Vriendschappen met vrouwen zijn zeer welkom. Zo leer je ze kennen, studiemateriaal voor mogelijke relaties. Ga niet lopen huilen als een vrouw je enkel als vriend ziet. Gebruik dat.

5. Online versieren is een leuke eerste stap. Wees daar niet bang voor, ze kunnen je niet zien.

Enkele pointers voor online versieren:

1. Gebruik altijd hoofdletters en andere regels van punctuatie.

2. Matig uw gebruik van en de duim omhoog posticon en gebruik deze wijselijk op momenten waar u echt even ietwat superieur, alwetend en denigrerend wil overkomen. Dit zal uw alpha-status op FOK verhogen en waarschuwt andere mannelijke users ervoor dat ze niks met u moeten starten, want u bent verbaal zeer behendig.

3. Dat is het eigenlijk wel. Alle bommen los als je online bent, wees alleen niet zielig.

Uitgebreide info over eenzaamheid en onzekerheid:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
NOTE: Dit topic is niet gemaakt voor alleen één persoon. Het wordt verwacht dat je ook ruimte laat voor andere mensen die hun ervaringen (en oplossingen) willen delen. Als niemand met anders iets te zeggen heeft, mag je dan wel doorgaan met wat jij wil zeggen. Maar als je merkt dat er een nieuweling erbij komt, geef hem de ruimte om ook zijn verhaal te doen.

De OP vind je hier
"Op Fok! val je pas op als je normaal bent." -mazaru
pi_102167587
Even kijken ofdat iedereen dit deeltje weer kan vinden.
pi_102167599
quote:
14s.gif Op dinsdag 20 september 2011 01:14 schreef Flepke het volgende: [..] Mijn kant is in dit topic nogal ondervertegenwoordigd, ik moet iets harder schreeuwen/irritanter/dominanter zijn dan in een normaal gesprek. [..] Daarom, absolute perfectie, we staan lijnrecht tegen elkaar over, ik ben de positieve alfa, en jij bent de negatieve omega. [..] Waarom zou je iéts op deze wereld niet doen als je het kan doen en verder geen negatieve invloed veroorzaakt op iets of iemand.
Een echte kerel hoeft niet steeds te benadrukken hoe alpha hij wel niet is, en verder klopt je omega verhaaltje ook niet. En in die quote heeft het doen van iets overduidelijk negatieve gevolgen, dus ik had het dan ook net over dat soort dingen doen. Als niemand er last van heeft is er uiteraard niks op tegen.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 20-09-2011 01:24:52 ]
pi_102167604
quote:
14s.gif Op dinsdag 20 september 2011 01:23 schreef Flepke het volgende:
Even kijken ofdat iedereen dit deeltje weer kan vinden.
Jij was snel!

Wilde de subtitel nog even veranderen naar dat we nu weer gewoon on topic gaan!!!!
Wil geen gelul meer horen over hetai ofzo want dan ben ik weg ;)
Do what you love, love what you do!
pi_102167611
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 september 2011 01:16 schreef kree het volgende:
Laat ik nog eens even om een tip vragen.
Er zitten hier vast wel mensen op Paiq.
Ik heb geen ervaring op datingsites, staan er niet wat punten waar je over kan praten op haar profiel ofzo?

Anders begin je over jezelf te vertellen.
quote:
Ok ik heb twee matches (of dat triest is of niet weet ik niet)
Selectie is nooit triest.

quote:
Maargoed heb met allebei een paar zinnen uitgewisseld.
Als je specifiek commentaar wil mag je het best pm'en / in dit topic gooien.

quote:
Meer kan ik het niet noemen.
Je kan het ook gewoon tellen/noemen als "een benadering" en totaal geen phuck geven om de uitkomst.

quote:
Hoe versier je iemand via zo'n site? (of iig een date)
Het lijkt me dat als je op een dating site zit er 2 dingen mogelijk zijn:
1.Je bent of afstandelijk en hebt kilometers aan tekst nodig om tot aan een ontmoeting te komen.
2.Je gebruikt het als een verkapte "single finder" omdat je het beeld hebt dat iedere mens van de andere sekse bezet is door je nerveuze benaderingen.

Ik kan er volledig naast zitten maar dit is het eerste wat er in me op komt.
pi_102167654
quote:
1s.gif Op dinsdag 20 september 2011 01:23 schreef moneyfornothing het volgende:

[..]

Een echte kerel hoeft niet steeds te benadrukken hoe alpha hij wel niet is, en verder klopt je omega verhaaltje ook niet.
Nou, ying yang, wat dan ook, ik ben niet zo van het zweefteef gedoe.
Maar over dat jij over het algemeen negatiever bent in gesteld dan ik ben je het wel eens?

quote:
En in die quote heeft het doen van iets overduidelijk negatieve gevolgen, dus ik had het dan ook net over dat soort dingen doen. Als niemand er last van heeft is er uiteraard niks op tegen.
Maar schat, je denkt toch niet dat ik een vlieg kwaad doe? :*
pi_102167686
quote:
14s.gif Op dinsdag 20 september 2011 01:24 schreef Flepke het volgende:

[..]

Ik heb geen ervaring op datingsites, staan er niet wat punten waar je over kan praten op haar profiel ofzo?

Anders begin je over jezelf te vertellen.

[..]

Selectie is nooit triest.

[..]

Als je specifiek commentaar wil mag je het best pm'en / in dit topic gooien.

[..]

Je kan het ook gewoon tellen/noemen als "een benadering" en totaal geen phuck geven om de uitkomst.

[..]

Het lijkt me dat als je op een dating site zit er 2 dingen mogelijk zijn:
1.Je bent of afstandelijk en hebt kilometers aan tekst nodig om tot aan een ontmoeting te komen.
2.Je gebruikt het als een verkapte "single finder" omdat je het beeld hebt dat iedere mens van de andere sekse bezet is door je nerveuze benaderingen.

Ik kan er volledig naast zitten maar dit is het eerste wat er in me op komt.
OK ok,

Nou nerveus ben ik niet.
Het punt is als man zijnde moet je het begin maken (helaas trouwens) op dat soort sites meestal.
Dus ik begin met iets algemeens en bekijk dan de reactie (als die er al komt) en daar probeer ik weer wat leuks op te verzinnen.

Geen idee hoe het anders moet.

Nu heb ik dus met twee meiden een bericht gestuurd. Bij de ene eindigde het bij mij, met een vraag, dus ik hoop dat zei daar nog antwoord op geeft.
En bij de ander is het een beetje doodgebloed denk ik.

Maargoed, het is maar een zij projectje van me dat hele paiq, ik verwacht er niks van maar je weet het niet natuurlijk. Makkelijk om zo'n extra lijntje uit te gooien. :)
pi_102167704
quote:
14s.gif Op dinsdag 20 september 2011 01:27 schreef Flepke het volgende:

[..]

Nou, ying yang, wat dan ook, ik ben niet zo van het zweefteef gedoe.
Maar over dat jij over het algemeen negatiever bent in gesteld dan ik ben je het wel eens?

[..]

Maar schat, je denkt toch niet dat ik een vlieg kwaad doe? :*
Nee daar ben ik het niet mee eens, ik zou het er enkel mee eens zijn dat het hier zo lijkt. Mijn werkelijke instelling is doorgaans niet negatief.

Je kan nooit enkel goede gevolgen hebben als je keuzes maakt, dus jij ook niet.
pi_102167818
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 september 2011 01:29 schreef kree het volgende:

[..]

OK ok,

Nou nerveus ben ik niet.
^O^
quote:
Het punt is als man zijnde moet je het begin maken (helaas trouwens)
Helemaal niks helaas. :P
quote:
op dat soort sites meestal.
Dus ik begin met iets algemeens en bekijk dan de reactie (als die er al komt) en daar probeer ik weer wat leuks op te verzinnen.
Algemeen zoals? Voorbeelden?

Ik zou eens gewoon beginnen met "Om 4 uur ben je welkom op adres X + foto" Ik bedoel als je op zo'n site zit is het toch "hot or not", kan je wel leuke diepe gesprekken gaan voeren maar dat kan ook prima nadat je fysiek naast haar zit en als zelfvertrouwen booster heeft gehad omdat je door haar vleeskeuring bent gekomen.

quote:
Geen idee hoe het anders moet.
Je bent niet de enigste! ;)

quote:
Nu heb ik dus met twee meiden een bericht gestuurd. Bij de ene eindigde het bij mij, met een vraag, dus ik hoop dat zei daar nog antwoord op geeft.
Anders is het gewoon een bitch, niks hopen.

quote:
En bij de ander is het een beetje doodgebloed denk ik.
Nooit iets laten dood bloeden, altijd stapje bij doen mocht iets saai aanvoelen.
"Maargoed, bevind jij je nog in de buurt van plaats X komende week?"
quote:
Maargoed, het is maar een zij projectje van me dat hele paiq, ik verwacht er niks van maar je weet het niet natuurlijk. Makkelijk om zo'n extra lijntje uit te gooien. :)
Inderdaad, extra lijntjes & opties zorgen onder andere voor zelfvertrouwen en snelheid.
pi_102167885
quote:
1s.gif Op dinsdag 20 september 2011 01:31 schreef moneyfornothing het volgende:

[..]

Nee daar ben ik het niet mee eens, ik zou het er enkel mee eens zijn dat het hier zo lijkt. Mijn werkelijke instelling is doorgaans niet negatief.
Waarom laat je je werkelijke instelling dan niet zien? Probeer je je onkwetsbaar op te stellen?

quote:
Je kan nooit enkel goede gevolgen hebben als je keuzes maakt, dus jij ook niet.
Natuurlijk niet schat, maar ik ben dan ook een mens. En als ik het niet verkeerd heb jij ook.
Iedereen maakt fouten, iedereen probeert ze zoveel mogelijk te voorkomen. Dat neemt niet weg dat ik nog nooit een vlieg kwaad heb gedaan.
pi_102167919
Oja om over de film "Alpha and Omega" te spreken, die film lijk toch aardig wat op onze situatie, muntstukje van me.
quote:
Two young wolves at opposite ends of their pack's social order are thrown together into a foreign land and need each other to return home, but love complicates everything.
pi_102167973
quote:
14s.gif Op dinsdag 20 september 2011 01:42 schreef Flepke het volgende:

[..]

Waarom laat je je werkelijke instelling dan niet zien? Probeer je je onkwetsbaar op te stellen?

[..]

Natuurlijk niet schat, maar ik ben dan ook een mens. En als ik het niet verkeerd heb jij ook.
Iedereen maakt fouten, iedereen probeert ze zoveel mogelijk te voorkomen. Dat neemt niet weg dat ik nog nooit een vlieg kwaad heb gedaan.
Onkwetsbaar? Nee hoor, ik ben het alleen niet zo vaak met jou eens that's all.

Beweer ik ergens dat ik een uitzondering ben dan? Ik doelde met iedereen ook gewoon op mezelf hoor. En ja ik denk dat jij vaak genoeg kwaad doet met je acties, alleen of je dat ook door hebt is een tweede.
pi_102167985
quote:
17s.gif Op dinsdag 20 september 2011 01:44 schreef Flepke het volgende:
Oja om over de film "Alpha and Omega" te spreken, die film lijk toch aardig wat op onze situatie, muntstukje van me.

[..]

Nee, ik herken mezelf er nog steeds niet in.

Muntstukje. :')
pi_102168004
Maar Flepke ben je wel eens ontevreden met de gevolgen van je acties?
pi_102168029
quote:
14s.gif Op dinsdag 20 september 2011 01:42 schreef Flepke het volgende:

[..]

[..]

Ach ik heb jou ook duidelijk vragen van mij die jij ontwijkt. Nouja jammer dan.
pi_102168055
Mfn en Flepke, get a room.
pi_102168059
quote:
10s.gif Op dinsdag 20 september 2011 01:52 schreef -Strawberry- het volgende:
Alleen als jij er een zoekt met mpj.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 20-09-2011 01:53:34 ]
pi_102168061
quote:
10s.gif Op dinsdag 20 september 2011 01:52 schreef -Strawberry- het volgende:
Ik denk dat er daar 2 meningen over zijn :D
pi_102168071
quote:
10s.gif Op dinsdag 20 september 2011 01:53 schreef moneyfornothing het volgende:

[..]

Verdomme, zijn we het toch eindelijk eens eens.
Hoe is het mogelijk :o
pi_102168091
quote:
10s.gif Op dinsdag 20 september 2011 01:53 schreef moneyfornothing het volgende:

[..]

Touché. :{
pi_102168110
quote:
14s.gif Op dinsdag 20 september 2011 01:54 schreef Flepke het volgende:

[..]

Verdomme, zijn we het toch eindelijk eens eens.
Hoe is het mogelijk :o
En dan ben ik je nog te snel af ook ermee, valt weer een beetje tegen.
Alpha's zijn niet meer wat ze geweest zijn.
pi_102168119
quote:
9s.gif Op dinsdag 20 september 2011 01:55 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Wie de bal kaatst.. ;)
pi_102168139
quote:
1s.gif Op dinsdag 20 september 2011 01:57 schreef moneyfornothing het volgende:

[..]

Ik verwachtte er als rechtgeaarde betawetenschapper ook meer van ja :D
Beetje laf gedoe dit :P
pi_102168154
quote:
9s.gif Op dinsdag 20 september 2011 01:55 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Gezellig toch, ik zie wel wat opbloeien, mooie meid en leuke jongen. Jullie passen echt bij elkaar, ook qua persoonlijkheid. Oh en als je gaat samenwonen ff verhuisberichtje graag :P
pi_102168165
quote:
14s.gif Op dinsdag 20 september 2011 01:37 schreef Flepke het volgende:

[..]

^O^

[..]

Helemaal niks helaas. :P

[..]

Algemeen zoals? Voorbeelden?

Ik zou eens gewoon beginnen met "Om 4 uur ben je welkom op adres X + foto" Ik bedoel als je op zo'n site zit is het toch "hot or not", kan je wel leuke diepe gesprekken gaan voeren maar dat kan ook prima nadat je fysiek naast haar zit en als zelfvertrouwen booster heeft gehad omdat je door haar vleeskeuring bent gekomen.

[..]

Je bent niet de enigste! ;)

[..]

Anders is het gewoon een bitch, niks hopen.

[..]

Nooit iets laten dood bloeden, altijd stapje bij doen mocht iets saai aanvoelen.
"Maargoed, bevind jij je nog in de buurt van plaats X komende week?"

[..]

Inderdaad, extra lijntjes & opties zorgen onder andere voor zelfvertrouwen en snelheid.
Tips en tips, niks mis mee.

Over algemeen, iets waar je beide over kunt praten zonder elkaar te kennen.
Kan dus van alles zijn.

En ja dood laten bloeden, van mij hoeft dat niet maar ik wil ook wel een beetje interesse vanaf de andere kan zien.
Het hoeft toch niet alleen van mij af te komen.
Die meiden zijn toch ook niet gek?
Ik ga me niet in bochten wringen met allerlei dingen om alleen maar aandacht te krijgen.
pi_102168179
quote:
1s.gif Op dinsdag 20 september 2011 01:57 schreef moneyfornothing het volgende:

[..]

Penny penny penny toch, wat denk je wel niet van me. Ik duik toch niet zomaar het bed in met een willekeurige vrouw, ik zal je toch eerst eens iets beter moeten leren kennen voor dat je die eer verdiend. Verder zie ik het ook als een uitdaging om mpj een aardbei te koppelen in de tussentijd.
quote:
1s.gif Op dinsdag 20 september 2011 01:48 schreef moneyfornothing het volgende:

[..]

Nee, ik herken mezelf er nog steeds niet in.

Muntstukje. :')
Maar pinping toch, zie je niet in dat we stiekem twee jonge wolven zijn die ons bevinden aan de twee uiteinden van de fok samenleving? En dat we samen moeten werken om al deze lieve fokkertjes aan de vrouw/man te helpen? Die liefde komt vanzelf wel hoor, daar hoef jij je niet druk over te maken, daar zorg ik wel voor.
pi_102168208
quote:
14s.gif Op dinsdag 20 september 2011 02:02 schreef Flepke het volgende:

[..]

Penny penny penny toch, wat denk je wel niet van me. Ik duik toch niet zomaar het bed in met een willekeurige vrouw, ik zal je toch eerst eens iets beter moeten leren kennen voor dat je die eer verdiend. Verder zie ik het ook als een uitdaging om mpj een aardbei te koppelen in de tussentijd.

[..]

Maar pinping toch, zie je niet in dat we stiekem twee jonge wolven zijn die ons bevinden aan de twee uiteinden van de fok samenleving? En dat we samen moeten werken om al deze lieve fokkertjes aan de vrouw/man te helpen? Die liefde komt vanzelf wel hoor, daar hoef jij je niet druk over te maken, daar zorg ik wel voor.
Nou dat wordt hem dus niet.
Oh en je koosnaampjes gebruik is gay.
pi_102168210
quote:
17s.gif Op dinsdag 20 september 2011 02:01 schreef debeterebob het volgende:

[..]

Gezellig toch, ik zie wel wat opbloeien, mooie meid en leuke jongen. Jullie passen echt bij elkaar, ook qua persoonlijkheid. Oh en als je gaat samenwonen ff verhuisberichtje graag :P
Gruwel. :{
pi_102168217
quote:
14s.gif Op dinsdag 20 september 2011 02:02 schreef Flepke het volgende:

[..]

[..]

Je gaat drugs in het drankje gooien? Je gaat stalken? Je hoopt dat ze in dronken bui haar facebook geeft? Je gaat fappen op iemand die je nog nooit hebt gezien?
wtf wil je gast?
pi_102168222
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 september 2011 02:01 schreef kree het volgende:

[..]

Tips en tips, niks mis mee.

Over algemeen, iets waar je beide over kunt praten zonder elkaar te kennen.
Kan dus van alles zijn.

En ja dood laten bloeden, van mij hoeft dat niet maar ik wil ook wel een beetje interesse vanaf de andere kan zien.
Het hoeft toch niet alleen van mij af te komen.
Die meiden zijn toch ook niet gek?
Ik ga me niet in bochten wringen met allerlei dingen om alleen maar aandacht te krijgen.
Je praat dus alleen over algemene dingen maar verwacht wel dat ze interesse in jou toont?
Juist door aan te geven dat je haar zou willen ontmoeten toon je interesse in haar, dan komt die interesse vanuit haar kant vanzelf wel.
pi_102168235
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 september 2011 02:05 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

dan ga ik met Lant, oke?
pi_102168238
Whoa, zie die mfn en aardbei synchroon de bitch uithangen dan.
pi_102168247
Ne
quote:
10s.gif Op dinsdag 20 september 2011 02:07 schreef Flepke het volgende:
Whoa, zie die mfn en aardbei synchroon de bitch uithangen dan.
Nee want jij bent de subtiele jongen :')

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_102168248
quote:
17s.gif Op dinsdag 20 september 2011 02:05 schreef debeterebob het volgende:

[..]

Je gaat drugs in het drankje gooien? Je gaat stalken? Je hoopt dat ze in dronken bui haar facebook geeft? Je gaat fappen op iemand die je nog nooit hebt gezien?
wtf wil je gast?
Nou ik schat zo in dat gedrag geen verliefde gevoelens zal opwekken, misschien dat jij daar meer ervaring mee hebt?
pi_102168263
quote:
1s.gif Op dinsdag 20 september 2011 02:05 schreef moneyfornothing het volgende:

[..]

Nou dat wordt hem dus niet.
Ben je altijd zo kortzichtig dat je mannen afkeurt op hun eerste indruk?

quote:
Oh en je koosnaampjes gebruik is gay.
Daar dacht jij gisteren nacht heel anders over. :9
pi_102168264
quote:
14s.gif Op dinsdag 20 september 2011 02:06 schreef Flepke het volgende:

[..]

Je praat dus alleen over algemene dingen maar verwacht wel dat ze interesse in jou toont?
Juist door aan te geven dat je haar zou willen ontmoeten toon je interesse in haar, dan komt die interesse vanuit haar kant vanzelf wel.
Nee luister nou wat ik zeg.

Van interesse was geen sprake aan het begin, toen we begonnen te mailen ging het over heel wat anders (niks over relaties vrienden etc)
Dat liep uit in persoonlijke mails (met veel details ook)

Ik heb haar ontmoet en gesproken en het is niet mijn type.
Dus het gesprek ging dus niet (onderhands) over versieren maar gewoon omdat we het leuk vonden om gedachten met elkaar te delen.

Het had best ook anders kunnen zijn en daar stond ik voor open.
Maar ik zie nu gewoon al in dat het hem niet gaat worden.

Dus dan hou ik het bij vriendschap en met elkaar praten (mijn keuze iig)

Wie weet denkt zij er wel anders over maar dat weet ik nog niet.
pi_102168276
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 september 2011 02:09 schreef kree het volgende:

[..]

Nee luister nou wat ik zeg.

Van interesse was geen sprake aan het begin, toen we begonnen te mailen ging het over heel wat anders (niks over relaties vrienden etc)
Dat liep uit in persoonlijke mails (met veel details ook)

Ik heb haar ontmoet en gesproken en het is niet mijn type.
Dus het gesprek ging dus niet (onderhands) over versieren maar gewoon omdat we het leuk vonden om gedachten met elkaar te delen.

Het had best ook anders kunnen zijn en daar stond ik voor open.
Maar ik zie nu gewoon al in dat het hem niet gaat worden.

Dus dan hou ik het bij vriendschap en met elkaar praten (mijn keuze iig)

Wie weet denkt zij er wel anders over maar dat weet ik nog niet.
Holdon tiger, ik geloof dat we elkaar niet begrijpen.

Ik had het over je dating site avontuur, niet over dat andere meisje.
pi_102168281
quote:
14s.gif Op dinsdag 20 september 2011 02:09 schreef Flepke het volgende:

[..]

Ben je altijd zo kortzichtig dat je mannen afkeurt op hun eerste indruk?

[..]

Daar dacht jij gisteren nacht heel anders over. :9
Nee dat is alleen zo bij jou.

Gisteravond was ik met mijn vriend dus vrij logisch dat ik zoiets dan niet zeg inderdaad. Maar goed, nu kan ik dus op zoek naar afluisterapparatuur van jou hier.
pi_102168283
quote:
14s.gif Op dinsdag 20 september 2011 02:11 schreef Flepke het volgende:

[..]

Holdon tiger, ik geloof dat we elkaar niet begrijpen.

Ik had het over je dating site avontuur, niet over dat andere meisje.
OK ja dat is een ander verhaal.
die dating site heb ik een berichtje terug gestuurd, maar ze was offline.
Dus daar kan ik nog niks over zeggen ;)
pi_102168294
Zal het er is bij pakken wat ze zei. moment

edit:

IK:
Hoi hoi nou volgens matchen wij.
Dus vertel?

Nou, ik kan je vertellen dat wij voor 81 % matchen en dat komt waarschijnlijk door onze voorliefde voor de Randstad. Zit ik een beetje in de buurt?
Einde gesprek (gisteren om 07:20)

Nouja voorliefde voor de randstad wil ik het niet noemen.
Maar ik woon in Katwijk, dus eigenlijk toch een soort van dorp in de randstad.
Voordeel dat je wel in de buurt van alles zit hierzo maar toch nog een beetje natuur hebt, strand en duinen enzo

En jij?

Nou tips zijn welkom voor als ik weer een reactie krijg.
Zou niet weten wat ik anders had moeten zeggen
pi_102168305
Kree, een tip. Ga geen info naar Flepke doorspelen, ik vind het nogal naief. Maar je moet zelf weten.
pi_102168307
quote:
1s.gif Op dinsdag 20 september 2011 02:12 schreef moneyfornothing het volgende:

[..]

Nee dat is alleen zo bij jou.
Of je keurt iedereen op eerste indruk en je filter laat alleen mij er niet doorheen, of je beoordeeld niet op eerste indruk. Iets ertussen in gaat niet. Oja, hoi ik ben flepke.

quote:
Gisteravond was ik met mijn vriend dus vrij logisch dat ik zoiets dan niet zeg inderdaad. Maar goed, nu kan ik dus op zoek naar afluisterapparatuur van jou hier.
Nou niet te hard van stapel lopen, we kennen elkaar pas een paar dagen hoor. Voordat je me aan een ketting weet te leggen duurt nog wel even hoor, mocht het je ooit lukken.
pi_102168314
quote:
17s.gif Op dinsdag 20 september 2011 02:14 schreef debeterebob het volgende:
Kree, een tip. Ga geen info naar Flepke doorspelen, ik vind het nogal naief. Maar je moet zelf weten.
Ja hou het beperkt idd ;)
pi_102168319
quote:
17s.gif Op dinsdag 20 september 2011 02:14 schreef debeterebob het volgende:
Wat zou ik met die info van plan zijn dan? Lijkt me vrij makkelijk als ik zelf weet wat ik ga doen. Is wel praktisch enzo.
pi_102168326
quote:
10s.gif Op dinsdag 20 september 2011 02:14 schreef Flepke het volgende:

[..]

Of je keurt iedereen op eerste indruk en je filter laat alleen mij er niet doorheen, of je beoordeeld niet op eerste indruk. Iets ertussen in gaat niet. Oja, hoi ik ben flepke.

[..]

Nou niet te hard van stapel lopen, we kennen elkaar pas een paar dagen hoor. Voordat je me aan een ketting weet te leggen duurt nog wel even hoor, mocht het je ooit lukken.
Gaat prima anders hoor, al is het alleen al omdat dit fok is en ik de meeste mensen verder offline ontmoet.

Het wordt hem nog steeds niet, welke invalshoek je ook probeert.
pi_102168368
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 september 2011 02:13 schreef kree het volgende:
Zal het er is bij pakken wat ze zei. moment

edit:

IK:
Hoi hoi
[/quote]
Als je 30+ bent dan mag dat.

[quote]
nou volgens matchen wij.
[/quote]
No shit, ik neem aan dat zei dit ook weet.
Ik zou meer iets doen als:
Aangezien we matchen moeten we elkaar maar eens beter leren kennen.
"nou volgens mij" komt niet over als een steen in de branding.

[quote]
Dus vertel?

Vertel wat?

quote:
Nou, ik kan je vertellen dat wij voor 81 % matchen en dat komt waarschijnlijk door onze voorliefde voor de Randstad. Zit ik een beetje in de buurt?
Einde gesprek (gisteren om 07:20)
Ze probeert het praktische/transport te regelen.
Duidelijk punt van intresse.

quote:
Nouja voorliefde voor de randstad wil ik het niet noemen.
Maar ik woon in Katwijk, dus eigenlijk toch een soort van dorp in de randstad.
Voordeel dat je wel in de buurt van alles zit hierzo maar toch nog een beetje natuur hebt, strand en duinen enzo

En jij?

Who gives a phuck, ze was duidelijk bezig met het opzetten van praktische dingen, aangezien ze geen vriend zal hebben had ik dus iets gereageerd van:

Hey ja ik hou ook van de randstad, ik heb gehoord dat plaats X wel leuk is, zin om daar iets te drinken?, Ik ben niet zo van het typen.

Alles wat niet op een bovenstaande reactie lijkt hou je jezelf alleen maar mee tegen.

quote:
Nou tips zijn welkom voor als ik weer een reactie krijg.
Zou niet weten wat ik anders had moeten zeggen
Zoals hierboven zou ik het doen gezien de situatie, geen idee of het de juiste is.
pi_102168383
quote:
1s.gif Op dinsdag 20 september 2011 02:18 schreef moneyfornothing het volgende:

[..]

Gaat prima anders hoor, al is het alleen al omdat dit fok is en ik de meeste mensen verder offline ontmoet.
Ja klopt, ik denk dat eerste indruk maken/krijgen vrij moeilijk is zonder elkaar fysiek te zien. Maargoed, ik keek ook verder dan je ruwe buitenkant (muntrand O+ )
quote:
Het wordt hem nog steeds niet, welke invalshoek je ook probeert.
Heb ik die van reïncarnatie al gebruikt?
pi_102168384
quote:
14s.gif Op dinsdag 20 september 2011 02:24 schreef Flepke het volgende:

[..]

Als je 30+ bent dan mag dat.

[..]

No shit, ik neem aan dat zei dit ook weet.
Ik zou meer iets doen als:
Aangezien we matchen moeten we elkaar maar eens beter leren kennen.
"nou volgens mij" komt niet over als een steen in de branding.

[..]

Vertel wat?

[..]

Ze probeert het praktische/transport te regelen.
Duidelijk punt van intresse.

[..]

Who gives a phuck, ze was duidelijk bezig met het opzetten van praktische dingen, aangezien ze geen vriend zal hebben had ik dus iets gereageerd van:

Hey ja ik hou ook van de randstad, ik heb gehoord dat plaats X wel leuk is, zin om daar iets te drinken?, Ik ben niet zo van het typen.

Alles wat niet op een bovenstaande reactie lijkt hou je jezelf alleen maar mee tegen.

[..]

Zoals hierboven zou ik het doen gezien de situatie, geen idee of het de juiste is.
Nouja, ik bedoel na twee zinnen getypt te hebben,
heb ik nog niet echt het idee om gelijk al af te spreken.

Weet verder niks van haar hè
Dat gaat mij net effe te snel
pi_102168396
quote:
14s.gif Op dinsdag 20 september 2011 02:27 schreef Flepke het volgende:

[..]

Ja klopt, ik denk dat eerste indruk maken/krijgen vrij moeilijk is zonder elkaar fysiek te zien. Maargoed, ik keek ook verder dan je ruwe buitenkant (muntrand O+ )

[..]

Heb ik die van reïncarnatie al gebruikt?
Ah vandaar dat je steeds in mijn fobo rondhangt, in een poging 'verder' te kijken. Heel diep hoor.

Nee, maar dat zal ook vast weer niks zijn.
pi_102168408
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 september 2011 02:27 schreef kree het volgende:
Nouja, ik bedoel na twee zinnen getypt te hebben,
heb ik nog niet echt het idee om gelijk al af te spreken.

Weet verder niks van haar hè
Als je nu nog (snel) gaat afspreken zit ze met zo'n gezicht voor haar computer :? "Maar hij wilde het toch langzaam aan doen?"

Je weet niks van haar, daarom juist, je wilt haar ontmoeten, laat dat nou toch echt het makkelijkste gaat in het echt.

Ik bedoel als het gewoon op een openbare plaats is waarom zou ze het niet doen?, je bent al door de vlees keuring heen hoor.
pi_102168417
quote:
14s.gif Op dinsdag 20 september 2011 02:30 schreef Flepke het volgende:

[..]

Als je nu nog (snel) gaat afspreken zit ze met zo'n gezicht voor haar computer :? "Maar hij wilde het toch langzaam aan doen?"

Je weet niks van haar, daarom juist, je wilt haar ontmoeten, laat dat nou toch echt het makkelijkste gaat in het echt.

Ik bedoel als het gewoon op een openbare plaats is waarom zou ze het niet doen?, je bent al door de vlees keuring heen hoor.
Nou niet echt, want ze kunnen je foto op die site nog niet zien.
althans ik niet die van haar.

Dus je hebt geen idee hoe iemand eruit ziet,
niet dat dat het belangrijkste voor me is.

Maar daarom wil ik eerst wel eens wat meer weten voordat ik zomaar afspreek.
pi_102168424
quote:
1s.gif Op dinsdag 20 september 2011 02:29 schreef moneyfornothing het volgende:

[..]

Ah vandaar dat je steeds in mijn fobo rondhangt, in een poging 'verder' te kijken. Heel diep hoor.
Dat heeft niks met jou persoonlijk te maken hoor schat. Ik heb volgens mij Korsakov. Ik kan de relatie tussen UI/naam/fobo nooit onthouden. Als ik verder zou kijken dan zou ik wel in je post historie gaan lopen wroeten. Maargoed, ik denk dat het productiever is om je gewoon normaal te leren kennen. Stalken is voor figuren als debeterebob.

quote:
Nee, maar dat zal ook vast weer niks zijn.
Kijk, met zo'n instelling ga ik er niet eens moeite voor doen. Waarom gedraag je je toch zo schat. Ik erger me nu al aan je en we zijn nog niet eens een maand samen.
pi_102168432
quote:
14s.gif Op dinsdag 20 september 2011 02:33 schreef Flepke het volgende:

[..]

Dat heeft niks met jou persoonlijk te maken hoor schat. Ik heb volgens mij Korsakov. Ik kan de relatie tussen UI/naam/fobo nooit onthouden. Als ik verder zou kijken dan zou ik wel in je post historie gaan lopen wroeten. Maargoed, ik denk dat het productiever is om je gewoon normaal te leren kennen. Stalken is voor figuren als debeterebob.

[..]

Kijk, met zo'n instelling ga ik er niet eens moeite voor doen. Waarom gedraag je je toch zo schat. Ik erger me nu al aan je en we zijn nog niet eens een maand samen.
Doe dan toch ook geen moeite kereltje.
pi_102168436
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 september 2011 02:32 schreef kree het volgende:

[..]

Nou niet echt, want ze kunnen je foto op die site nog niet zien.
althans ik niet die van haar.
What the phuck is dat dan voor een datingsite, nog nooit van gehoord.
Leer haar eens uit hoe imageshack ofzo werkt :D
Dan mag je trouwens mijn bovenstaande dingen gerelateerd aan datingsites vergeten, dat geld dan niet voor die specifieke site.

quote:
Dus je hebt geen idee hoe iemand eruit ziet,
niet dat dat het belangrijkste voor me is.
Nee maar het lijkt me toch wel een puntje wat niet onderaan op je lijst staat.

quote:
Maar daarom wil ik eerst wel eens wat meer weten voordat ik zomaar afspreek.
Ja inderdaad. Ik heb geen idee hoe ik zoiets zou aanpakken. Hoe kan je die foto krijgen dan?
pi_102168446
quote:
14s.gif Op dinsdag 20 september 2011 02:33 schreef Flepke het volgende:

[..]

[..]

aah leuk een persoonlijke aanval. Voel je nog de behoefte tot toelichting?
pi_102168448
quote:
14s.gif Op dinsdag 20 september 2011 02:37 schreef Flepke het volgende:

[..]

What the phuck is dat dan voor een datingsite, nog nooit van gehoord.
Leer haar eens uit hoe imageshack ofzo werkt :D
Dan mag je trouwens mijn bovenstaande dingen gerelateerd aan datingsites vergeten, dat geld dan niet voor die specifieke site.

[..]

Nee maar het lijkt me toch wel een puntje wat niet onderaan op je lijst staat.

[..]

Ja inderdaad. Ik heb geen idee hoe ik zoiets zou aanpakken. Hoe kan je die foto krijgen dan?
Nou vraag me niet precies hoe die site werkt (paiq).
Er zijn er hier wel meer die erop zitten.
Heb me net dit weekend aangemeld.

Maar wat ik ervan begrijp is dat hoe langer je met iemand chat, hoe duidelijker die foto wordt van diegene.
Opzich wel een aardig systeem omdat dan niet iedereen gelijk op uiterlijk afgaat.
Daarom denk ik dat ik nog even wat heen en weer moet berichten vandaar ook dat ik eindig met een vraag in m'n laatste berichtje.
pi_102168451
quote:
1s.gif Op dinsdag 20 september 2011 02:35 schreef moneyfornothing het volgende:

[..]

Doe dan toch ook geen moeite kereltje.
Ik... Moet.... Winnen.....

Ik voel me net ofdat ik een nieuwe mutatie gleufdieren heb ontdekt. Hartstikke interessant om daar met mijn stokje in te prikken en te kijken hoe ze reageren.

Oh en ik ben (veel) langer dan de gemiddelde man waar dan ook ter wereld. Je mag me kerel noemen, of Flepke, bevalt me ook prima.
pi_102168459
quote:
14s.gif Op dinsdag 20 september 2011 02:40 schreef Flepke het volgende:

[..]

Ik... Moet.... Winnen.....

Ik voel me net ofdat ik een nieuwe mutatie gleufdieren heb ontdekt. Hartstikke interessant om daar met mijn stokje in te prikken en te kijken hoe ze reageren.

Oh en ik ben (veel) langer dan de gemiddelde man waar dan ook ter wereld. Je mag me kerel noemen, of Flepke, bevalt me ook prima.
Denk je dat je je e-penis daar in kan krijgen? Oh en je gaat niet winnen, jammer voor je ...
pi_102168461
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 september 2011 02:39 schreef kree het volgende:

[..]

Maar wat ik ervan begrijp is dat hoe langer je met iemand chat, hoe duidelijker die foto wordt van diegene.
Opzich wel een aardig systeem omdat dan niet iedereen gelijk op uiterlijk afgaat.
Daarom denk ik dat ik nog even wat heen en weer moet berichten vandaar ook dat ik eindig met een vraag in m'n laatste berichtje.
Klinkt aardig, euh, alternatief.

Maar ik zou eerst eens kijken ofdat dat voor jou een voordeel is dat je niet op uiterlijk kan worden geselecteerd. Maak eens wat leuke foto's en gebruik eens een "klassieke" site lijkt me productiever voor beide kanten.
pi_102168467
quote:
17s.gif Op dinsdag 20 september 2011 02:41 schreef debeterebob het volgende:

[..]

Denk je dat je je e-penis daar in kan krijgen?
Nee, het gaat me niet echt om mijn Fok status, anders had ik wel een makkelijk foksletje gepakt.
MFN heeft iets uitdagends.

quote:
Oh en je gaat niet winnen, jammer voor je ...
Nah, ik win altijd. :)
pi_102168469
quote:
14s.gif Op dinsdag 20 september 2011 02:42 schreef Flepke het volgende:

[..]

Klinkt aardig, euh, alternatief.

Maar ik zou eerst eens kijken ofdat dat voor jou een voordeel is dat je niet op uiterlijk kan worden geselecteerd. Maak eens wat leuke foto's en gebruik eens een "klassieke" site lijkt me productiever voor beide kanten.
Ja zou kunnen maar dat is effe optie 2 voor nu.
Ik kijk het nog even een paar weken aan.
Moet het wel even de kans geven natuurlijk ;)

Nou ik ga slapen, tis weer mooi geweest voor vandaag.
Ga niet te hard met het topic anders moet ik weer tig berichten terug gaan lezen morgen,
pi_102168471
quote:
14s.gif Op dinsdag 20 september 2011 02:44 schreef Flepke het volgende:

[..]

Nee, het gaat me niet echt om mijn Fok status, anders had ik wel een makkelijk foksletje gepakt.
MFN heeft iets uitdagends.

[..]

Nah, ik win altijd. :)
waar kan ik inzetten?
pi_102168475
quote:
17s.gif Op dinsdag 20 september 2011 02:45 schreef debeterebob het volgende:

[..]

waar kan ik inzetten?
Om wat voor bedrag gaat het? ik regel wel een escrow.
pi_102168479
quote:
14s.gif Op dinsdag 20 september 2011 02:45 schreef Flepke het volgende:

[..]

Om wat voor bedrag gaat het? ik regel wel een escrow.
Nou het gaat me alleen om mijn e-penis. Ik wil een e-penisvergroting en ik wil nog toelichtin waarom je me linkt aan stalken.
pi_102168498
quote:
17s.gif Op dinsdag 20 september 2011 02:47 schreef debeterebob het volgende:

[..]

Nou het gaat me alleen om mijn e-penis.
Dan zou ik eens een topic verder zoeken. Schijnt dat ze daar een stuk harder zuigen dan dat ik doe.

quote:
Ik wil een e-penisvergroting
Is een fok abo daar niet geschikt voor?
quote:
en ik wil nog toelichtin waarom je me linkt aan stalken.
Als stalking een van de eerste dingen is waarmee je refereert aan mijn personage dan zit het dieper. Dat in combinatie met dat je graag een grotere e-penis wilt en het feit dat fokkers graag een afwachtende houding aannemen lijkt me het ultieme recept voor een stalker. Mijn excuses als je mijn vooroordeel niet kunt bevestigen. Of misschien meer waarschijnlijk, niet wilt bevestigen.
pi_102168815
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 september 2011 02:05 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Doe maar héééééél snel normaal met zulke grappen want ik weet hoe jij eruit ziet. Mfn idem.

Genoeg gebash nu van mijn kant, besef wel dat ik alleen bash als jullie bashen.

[ Bericht 2% gewijzigd door Mpj op 20-09-2011 07:28:07 ]
pi_102169163
Toegegeven MPJ je bent een knappe jongen. Maar ik denk dat de gruwel niet alleen op je uiterlijk slaat, want daar blijft t dan ook bij denk ik zo :P
Al zal ik niet oordelen, zo goed ken ik je niet :*

ddb je mag mij vanavond wel stalken hoor :9 :*
  dinsdag 20 september 2011 @ 08:02:54 #68
280234 DenWauwelaar
Enkel kwaliteitsposts
pi_102169215
quote:
12s.gif Op dinsdag 20 september 2011 07:55 schreef Cassandra87 het volgende:
Toegegeven MPJ je bent een knappe jongen. Maar ik denk dat de gruwel niet alleen op je uiterlijk slaat, want daar blijft t dan ook bij denk ik zo :P

MPJ, mag ik wat van je uiterlijk? Dan mag jij wat van mn swagger. 8-)
Voor vrienden is het kortweg Wauw
pi_102169273
quote:
12s.gif Op dinsdag 20 september 2011 07:55 schreef Cassandra87 het volgende:

Als je er zo uitziet moet je echt niet eens zulke bash ''grapjes'' maken op 'n forum (bij mij), dan kan je verwachten dat je zo'n reactie krijgt.

Overigens wil ik wel naar de meet toe. Als ik nog mag. :P
  dinsdag 20 september 2011 @ 08:18:37 #70
350968 kedge
cicatrix manet
pi_102169396
quote:
9s.gif Op dinsdag 20 september 2011 07:02 schreef Mpj het volgende:

[..]

Doe maar héééééél snel normaal met zulke grappen want ik weet hoe jij eruit ziet. Mfn idem.

Ik lees het bericht helemaal niet, dat het over je uiterlijk gaat, maar meer over het totaalplaatje. Dat je strawberry en mfn dan zo aanspreekt over hun uiterlijk is een teken van zwakte. Een echte vent kan incasseren indien nodig en gaat niet meteen uit frustratie zo'n berichtje tikken.
A vaincre sans péril, on triomphe sans gloire.
pi_102170301
quote:
7s.gif Op dinsdag 20 september 2011 08:08 schreef Mpj het volgende:

[..]

Als je er zo uitziet moet je echt niet eens zulke bash ''grapjes'' maken op 'n forum (bij mij), dan kan je verwachten dat je zo'n reactie krijgt.

Straw is een lieve meid, dat streepje heeft ze voor. En op de foto zag ik gewoon een leuk meisje.

Gaat de meet nog door?
pi_102171443
De meet gaat nog door ja, zie het topic: Meet 'als versieren niet zo makkelijk gaat'
PM maar als jullie in de gelegenheid zijn te komen! :)
I don't know half of you half as well as I should like; and I like less than half of you half as well as you deserve.
pi_102171654
quote:

[..]

:r :r
Ze zegt gewoon wat ze bedoelt, hoor. En dan kun je vinden van haar uiterlijk wat je wilt maar dat maakt geen ene flikker uit- 't Zou wat zijn zeg :') niks meer mogen zeggen omdat een of andere nobody je niet knap vindt _O-
quote:
1s.gif Op dinsdag 20 september 2011 08:18 schreef kedge het volgende:

[..]

Ik lees het bericht helemaal niet, dat het over je uiterlijk gaat, maar meer over het totaalplaatje. Dat je strawberry en mfn dan zo aanspreekt over hun uiterlijk is een teken van zwakte. Een echte vent kan incasseren indien nodig en gaat niet meteen uit frustratie zo'n berichtje tikken.
QFT! ^O^
quote:
14s.gif Op dinsdag 20 september 2011 02:44 schreef Flepke het volgende:
(...)
*squints*...
Volgens mij ben jij een kloon van iemand hier of niet ;) (niet dat je dat dan zou toegeven maar goed)
Ik kan 't ook fout hebben natuurlijk :D We zullen het wel zien.
Of niet, juist :+
pi_102171939
quote:

[..]

Tut tut, ik kaatste enkel haar opmerking terug, stel je eens niet zo aan.
Oh en impliceer je nu dat ik lelijk bent? Zwak hoor.
pi_102171970
quote:

[..]

Alleen als je eerst een foto stuurt ;)
I don't know half of you half as well as I should like; and I like less than half of you half as well as you deserve.
pi_102172117
quote:

[..]

Je weet dat je hier een argumentatiefout maakt? Als hij/zij dit mag, dan mag ik dit.. is geen argument.
pi_102172186
quote:

[..]

Hoezo bash grapjes? Het is de waarheid, ik moet er niet aan denken.
En dan heb ik het niet over uiterlijk.
pi_102172227
quote:
1s.gif Op dinsdag 20 september 2011 09:07 schreef Cassandra87 het volgende:

[..]

Straw is een lieve meid, dat streepje heeft ze voor. En op de foto zag ik gewoon een leuk meisje.

Gaat de meet nog door?
Welke foto?
  dinsdag 20 september 2011 @ 10:23:56 #79
126003 Daniel1976
de omnibus dubitandum
pi_102172243
Zie topic pointer
SVP geen slowchat, geen offtopic! Er is weer druk genoted sinds gisteravond.
Zaken over een meet in het meet topic svp.
pi_102172326
Gister nog met een jongen geflirt in de trein. Is wel fijn dat nu mijn huidprobleem begint weg te trekken, ik ook meer zelfvertrouwen krijg.
pi_102172342
quote:
7s.gif Op dinsdag 20 september 2011 10:26 schreef -Strawberry- het volgende:
Gister nog met een jongen geflirt in de trein. Is wel fijn dat nu mijn huidprobleem begint weg te trekken, ik ook meer zelfvertrouwen krijg.
Goed om te horen dan :)
pi_102172436
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 september 2011 10:21 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Hoezo bash grapjes? Het is de waarheid, ik moet er niet aan denken.
En dan heb ik het niet over uiterlijk.
Maar Mpj het is toch niet zo raar dat iemand je afwijst op jouw persoonlijkheid.(wat je hier op FOK er van mee krijgt). Ik bedoel jij vindt ook niet iedereen in zijn gedrag even leuk. Ik denk dat je dat maar gewoon moet accepeteren, in plaats van te willen dat iedereen je zo'n leuke jongen vindt.
pi_102172810
quote:
Hoe vaker je flirt hoe meer zelfvertrouwen je krijgt. En het helpt natuurlijk ok mee dat je huid nu mee werkt. Leuk om te horen!
pi_102172936
quote:
Yay, wat goed dat het al begint weg te trekken! *O*
Ik neem aan dat je aan een stuk door acné had, niet dat het af en toe een poos wegtrok?
In dat geval moet het straks echt heeerlijk zijn om voor het eerst sinds lange tijd weer helemaal acnevrij te zijn ^O^
  dinsdag 20 september 2011 @ 10:53:05 #85
118585 Crutch
Filantroop || Taalzwengel
pi_102173035
quote:
:D Dus het slaat aan? Mooi!
Je moeder is een hamster
pi_102173241
quote:
Wat voor huidprobleem heb je, als ik vragen mag? :)
pi_102173513
Check iedereen blij zijn voor Strawberry, mooi om te zien :)
  dinsdag 20 september 2011 @ 13:26:46 #88
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_102177436
Flepke,

Blijven roepen dat jij een alpha bent maakt je nog geen Alpha.

Ik mis toch bekende alpha trekjes.

Leiding geven
Garisma
Overtuigings kracht
Iedereen de zelfde kant op laten kijken
Enz enz

Het enige wat jij tot nu toe bereikt is irritatie bij veel users.

Niet alpha waardig dus naar mijn mening.
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
pi_102177522
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 september 2011 13:26 schreef ook_gek het volgende:
Flepke,

Leiding geven
Garisma
Overtuigings kracht
Enz enz

Charisma voor de taalnazi's onder ons. :+

Als hij nu eens wat nuttigs zei ipv wat loze kreten. Zou dat fijn zijn.
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
  dinsdag 20 september 2011 @ 13:38:29 #90
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_102177822
quote:
0s.gif [b]Op dinsdag 20 september 2011 13:29 schreef tijnbrein

Als hij nu eens wat nuttigs zei ipv wat loze kreten. Zou dat fijn zijn.
Een groot aantal dingen ben ik het wel mee eens, het gaat alleen mis bij de manier waar op.

En zich telkens neer zetten als iets wat hij duidelijk niet is maar oh zo graag wikt zijn in mijn ogen.
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
  dinsdag 20 september 2011 @ 15:32:42 #91
118585 Crutch
Filantroop || Taalzwengel
pi_102181591
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 september 2011 13:26 schreef ook_gek het volgende:
Flepke,

Leiding geven
Garisma
Overtuigings kracht
Enz enz

Dat hele alpha lijkt me niet noodzakelijk voor het ontmoeten en versieren van vrouwen.
Niet iedere man hoeft zich te profileren als leider en wat overigens het probleem is van de meeste leiders is dat ze veelal onzekere types aantrekken. Types die zich graag willen laten leiden.
Dit is niet berust op onderzoeken e.d, maar wat ik meemaak en wat mij opvalt.

Leiderschap brengt ook een hoop jaloezie met zich mee, trouwens. Daar moet je ook mee om kunnen gaan en is niet weggelegd voor mensen die graag leuk gevonden willen worden.
Houd er dan ook rekening mee dat het leiderschap een instabiele functie wordt wanneer een meerderheid aan je leiderschap begint te twijfelen.

Dus jezelf als alpha profileren om zekerheid uit te stralen is in mijn ogen gewaagd, moeilijk uit te voeren en moeilijk te behouden.
Je moeder is een hamster
  dinsdag 20 september 2011 @ 15:49:18 #92
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_102182278
Waarom lijken leuke meisjes alleen maar in de bus te zitten? :')
C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
pi_102182341
quote:
14s.gif Op dinsdag 20 september 2011 15:49 schreef heloef het volgende:
Waarom lijken leuke meisjes alleen maar in de bus te zitten? :')
Weer eentje gezien vandaag? En?
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
  dinsdag 20 september 2011 @ 15:52:12 #94
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_102182400
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 september 2011 15:50 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Weer eentje gezien vandaag? En?
Niet een, niet twee gewoon drie. :')
Het is niet eerlijk. :')
C'est la vie
pi_102182501
quote:
14s.gif Op dinsdag 20 september 2011 15:52 schreef heloef het volgende:

[..]

Niet een, niet twee gewoon drie. :')
Het is niet eerlijk. :')
Je moet gewoon de leukste los wekken van de kudde en dan versieren. Dat eerste is al moeilijk dat tweede gewoon onmogelijk. :P
Als ze met vriendinnen zijn is het vrij kansloos om ze aan te spreken. Of je moet echt leuk zijn.
14 SHADES OF GREY
  dinsdag 20 september 2011 @ 15:57:40 #96
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_102182609
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 september 2011 15:54 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Je moet gewoon de leukste los wekken van de kudde en dan versieren. Dat eerste is al moeilijk dat tweede gewoon onmogelijk. :P
Als ze met vriendinnen zijn is het vrij kansloos om ze aan te spreken. Of je moet echt leuk zijn.
Ze zitten allemaal in hun eigen wereldje.
Maar goed dat is bij iedereen in Amsterdam zo.

Ze waren niet in een groepje trouwens.
C'est la vie
pi_102182697
quote:
14s.gif Op dinsdag 20 september 2011 15:57 schreef heloef het volgende:

[..]

Ze zitten allemaal in hun eigen wereldje.
Maar goed dat is bij iedereen in Amsterdam zo.

Ze waren niet in een groepje trouwens.
Oh ik dacht dat die exemplaren bij elkaar hoorde. :P
14 SHADES OF GREY
  dinsdag 20 september 2011 @ 16:05:01 #98
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_102182907
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 september 2011 16:00 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Oh ik dacht dat die exemplaren bij elkaar hoorde. :P
Nee het waren aparte uitgaves.
C'est la vie
pi_102183013
quote:
14s.gif Op dinsdag 20 september 2011 16:05 schreef heloef het volgende:

[..]

Nee het waren aparte uitgaves.
Dan had je best een move kunnen maken. Kom je hier vaker? Ofzo.
14 SHADES OF GREY
pi_102183422
@ook_gek, wat jij wilt kerel! ^O^

@heloef, je zou vandaag toch voor me 5 meisjes aanspreken en 5 minuten een gesprek houden over je printer? :D
  dinsdag 20 september 2011 @ 16:21:12 #101
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_102183604
quote:
14s.gif Op dinsdag 20 september 2011 16:16 schreef Flepke het volgende:
@ook_gek, wat jij wilt kerel! ^O^

@heloef, je zou vandaag toch voor me 5 meisjes aanspreken en 5 minuten een gesprek houden over je printer? :D
Over de printer is dat gelukt, gewoon even lopen zieken op dat ding. :')
C'est la vie
pi_102183662
quote:
14s.gif Op dinsdag 20 september 2011 16:21 schreef heloef het volgende:

[..]

Over de printer is dat gelukt, gewoon even lopen zieken op dat ding. :')
En het gesprek met de vrouwtjes erover?
  dinsdag 20 september 2011 @ 16:22:39 #103
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_102183673
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 september 2011 16:07 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Dan had je best een move kunnen maken. Kom je hier vaker? Ofzo.
Niet echt orgineel....
pi_102183725
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 september 2011 16:22 schreef ook_gek het volgende:

[..]

Niet echt orgineel....
Joh echt :P
Ach ik durf het zelf ook om een leuk meisje in de trein/bus/whatever aan te spreken.
14 SHADES OF GREY
  dinsdag 20 september 2011 @ 16:24:23 #105
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_102183761
quote:
11s.gif Op dinsdag 20 september 2011 16:22 schreef Flepke het volgende:

[..]

En het gesprek met de vrouwtjes erover?
Ik kwam aanlopen.
En dan krijg je het gebruikelijk doet ie het weer niet? Nee hij doet het niet. En daar betalen we dan 200 euro per jaar voor. Ja echt schandalig. Weet je wat ik kijk straks wel of ie wat heeft geprint.

Prachtig gesprekje of niet?
C'est la vie
pi_102184013
quote:
10s.gif Op dinsdag 20 september 2011 16:24 schreef heloef het volgende:

[..]

Ik kwam aanlopen.
En dan krijg je het gebruikelijk doet ie het weer niet? Nee hij doet het niet. En daar betalen we dan 200 euro per jaar voor. Ja echt schandalig. Weet je wat ik kijk straks wel of ie wat heeft geprint.

Prachtig gesprekje of niet?
Dan moet je aardig langzaam hebben gepraat wil dat gesprek 5 minuten hebben geduurd...
Waarom zei je niet iets als:"Straks als hij het weer doet moet je me maar even roepen, ik zit daar." oid

En was dat 5x?
  dinsdag 20 september 2011 @ 16:36:45 #107
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_102184289
quote:
14s.gif Op dinsdag 20 september 2011 16:29 schreef Flepke het volgende:

[..]

Dan moet je aardig langzaam hebben gepraat wil dat gesprek 5 minuten hebben geduurd...
Waarom zei je niet iets als:"Straks als hij het weer doet moet je me maar even roepen, ik zit daar." oid

En was dat 5x?
Ik vind het knap als je 5 minuten over een printer kan lullen die het niet doet.
Maar ik kan dat niet.

Nee dat was geen 5x.
C'est la vie
pi_102184583
pi_102184651
quote:
14s.gif Op dinsdag 20 september 2011 16:36 schreef heloef het volgende:

[..]

Ik vind het knap als je 5 minuten over een printer kan lullen die het niet doet.
*creepy blik* Anders kan je ook bij mij thuis printen hoor.
Hey, die printer heeft dezelfde kleur als mijn X
Kut printer, lijkt wel op mijn X, die doet het ook nooit.
Op mijn vorige school/werk deed de printer het ook nooit etc etc
quote:
Maar ik kan dat niet.
Je probeert het niet eens?

quote:
Nee dat was geen 5x.
Waarom niet?
  dinsdag 20 september 2011 @ 16:56:03 #110
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_102185060
Ik heb het inderdaad niet geprobeerd.
Waarom niet? Als ik geen aanleiding heb durf ik het niet heel simpel en ik had geen zin om mij 4 keer voor lul te zetten.
C'est la vie
pi_102185150
Daarom ook, meestal moeten die gesprekjes natuurlijk komen. Ik vind het al heel wat dat je er niet voor wegloopt.

Gewoon rustig aan doen...
pi_102185206
quote:
14s.gif Op dinsdag 20 september 2011 16:56 schreef heloef het volgende:
Ik heb het inderdaad niet geprobeerd.
Waarom niet? Als ik geen aanleiding heb durf ik het niet heel simpel en ik had geen zin om mij 4 keer voor lul te zetten.
Het eerste "gesprekje" ging toch prima?
Waarom dan niet uitbouwen en uitbreiden naar meer en langer?

De eerste stap heb je immers al gezet.
  dinsdag 20 september 2011 @ 17:04:31 #113
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_102185392
quote:
14s.gif Op dinsdag 20 september 2011 16:59 schreef Flepke het volgende:

[..]

Het eerste "gesprekje" ging toch prima?
Waarom dan niet uitbouwen en uitbreiden naar meer en langer?

De eerste stap heb je immers al gezet.
Het eerste gesprekje ging prima ja, maar dat gesprekje heb ik al 30x gehad met zowel mannen als vrouwen.
Voor de 4 andere keren had ik geen aanleiding dus heb ik het niet geprobeerd.
C'est la vie
pi_102185445
Gisteravond was ik dus bezig met een opdracht voor school met een klasgenoot, begon hij ineens te zeiken over dat hij wel wilde blijven logeren... Heb hem toen snel de deur uit gezet :P
Waarom gebeuren dat soort dingen juist bij jongens die ik totaal niet aantrekkelijk vind? :'(
  dinsdag 20 september 2011 @ 17:07:14 #115
350968 kedge
cicatrix manet
pi_102185509
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 september 2011 17:05 schreef Edarrawen het volgende:
Gisteravond was ik dus bezig met een opdracht voor school met een klasgenoot, begon hij ineens te zeiken over dat hij wel wilde blijven logeren... Heb hem toen snel de deur uit gezet :P
Waarom gebeuren dat soort dingen juist bij jongens die ik totaal niet aantrekkelijk vind? :'(
Misschien omdat jullie dan langer aan het project kunnen werken :P
pi_102185529
quote:
Hoef je ook niet meer bang te zijn dat je nooit gehosseld wordt :P
pi_102185544
quote:
14s.gif Op dinsdag 20 september 2011 17:04 schreef heloef het volgende:

[..]

Het eerste gesprekje ging prima ja, maar dat gesprekje heb ik al 30x gehad met zowel mannen als vrouwen.
Waarom probeer je dan niet een vervolg zoals ik hierboven al had gepost:
"Op mijn vorige school/werk deed de printer het ook nooit"
-"oh wat deed je dan voor school/werk?"
quote:
Voor de 4 andere keren had ik geen aanleiding dus heb ik het niet geprobeerd.
Er is altijd aanleiding, van het parfum dat ze draagt tot de blik die ze werpt op een cassiëre.
pi_102185565
quote:
Omdat als er geen seksuele spanning is je meer jezelf bent.

En trouwens, ik zou als een vrouw aan mij vraagt "of ze mag logeren" het eerder opvatten als vriendschap.
pi_102185606
quote:
Misschien hij jou ook niet. En was het alleen om nog wat langer te kunnen werken
14 SHADES OF GREY
pi_102185741
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 september 2011 17:09 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Misschien hij jou ook niet. En was het alleen om nog wat langer te kunnen werken
Nee. :')
Hij wilde bij mij in bed komen liggen, dat vond hij gezellig :')
Toen heb ik hem de deur uitgezet.
pi_102185778
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 september 2011 17:13 schreef Edarrawen het volgende:

[..]

Dan vraag je toch als man zijnde niet "mag ik logeren?" wtf
pi_102185815
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 september 2011 17:13 schreef Edarrawen het volgende:

[..]

Smooth :D
14 SHADES OF GREY
pi_102185864
quote:
14s.gif Op dinsdag 20 september 2011 17:14 schreef Flepke het volgende:

[..]

Dan vraag je toch als man zijnde niet "mag ik logeren?" wtf
Hij was ook echt gewoon sneu bezig, ik heb hem in vrij letterlijke bewoordingen afgewezen en toch bleef hij hangen... Man, wat was die gast een irritante loser :')
  dinsdag 20 september 2011 @ 17:19:29 #124
343183 Newbie114
Psychonaut in opleiding
pi_102185953
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 september 2011 17:17 schreef Edarrawen het volgende:

[..]

Hij was ook echt gewoon sneu bezig, ik heb hem in vrij letterlijke bewoordingen afgewezen en toch bleef hij hangen... Man, wat was die gast een irritante loser :')
Dat lijkt me idd ongelooflijk irritant. Je weet wel dat je binnenkort 5 FOK!ers in je huis hebt liggen? :P
Hier zeiLt.Surge: Kwaliteits user ben je wel.
Hier zei Murdera: Newb, een enorme baas. _O_
'Komt er dan nooit geen einde aan dit wonder?'
pi_102186040
quote:
1s.gif Op dinsdag 20 september 2011 17:19 schreef Newbie114 het volgende:

[..]

Dat lijkt me idd ongelooflijk irritant. Je weet wel dat je binnenkort 5 FOK!ers in je huis hebt liggen? :P
Nothing what a cant fix
pi_102186049
quote:
1s.gif Op dinsdag 20 september 2011 17:19 schreef Newbie114 het volgende:

[..]

Ach ja, dat is op uitnodiging, he.. ;)
Ik heb dat één keer eerder meegemaakt, dat ik iemand echt zo'n beetje naar buiten moest brengen omdat hij anders gewoon bleef zitten en zei dat ik flauw was :')
Hebben jullie dat ook weleens?
  dinsdag 20 september 2011 @ 17:22:49 #127
343183 Newbie114
Psychonaut in opleiding
pi_102186082
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 september 2011 17:21 schreef Edarrawen het volgende:

[..]

Ik heb dat één keer eerder meegemaakt, dat ik iemand echt zo'n beetje naar buiten moest brengen omdat hij anders gewoon bleef zitten en zei dat ik flauw was :')
Nee want ik heb geen tieten.
pi_102186087
quote:

[..]

Wie dan ook mensen in zijn huis die subtiele hints niet snappen....
pi_102186161
Over subtiele hints gesproken, try this:
  dinsdag 20 september 2011 @ 17:27:53 #130
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_102186280
quote:

[..]

Nee want vrouwen ontwijken mij meestal en proberen niet bij mij thuis te blijven hangen.
C'est la vie
  dinsdag 20 september 2011 @ 17:28:03 #131
350968 kedge
cicatrix manet
pi_102186289
quote:

[..]

Ik heb het af en toe wel andersom, dan wil ik weg en beginnen ze snel weer met hele verhalen.
pi_102186355
Ooh ik heb ook nooit door als iemand weg wil... Alleen als iemand het vrij letterlijk zegt snap ik het :D
  dinsdag 20 september 2011 @ 17:30:29 #133
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_102186396
quote:
17s.gif Op dinsdag 20 september 2011 17:29 schreef debeterebob het volgende:
Ooh ik heb ook nooit door als iemand weg wil... Alleen als iemand het vrij letterlijk zegt snap ik het :D
Ik heb sowieso vrij weinig door. Pas iemand iets zegt heb ik het door.
Qua dingen aanvoelen en subtiel zijn ben ik echt een baksteen. :')
C'est la vie
pi_102186430
Ik heb het wel eens gehad met mijn beste vriend.. Had ik niet door dat ie alleen met z'n vriendin wou zijn..

Faal actie maar ja kan gebeuren
pi_102186509
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 september 2011 17:31 schreef Arthur_Dent het volgende:
Ik heb het wel eens gehad met mijn beste vriend.. Had ik niet door dat ie alleen met z'n vriendin wou zijn..
Dan zijn er ook nog altijd de minder subtiele handbewegingen.
En ik geloof dat het wel een voordeel is mensen thuis uit te nodigen, dan ligt de beslissing weg te gaan volledig bij de ander :D
pi_102186521
Als je daar beter in wilt worden verdiep je eens in lichaamstaal.
pi_102186556
quote:
14s.gif Op dinsdag 20 september 2011 17:33 schreef Flepke het volgende:
Als je daar beter in wilt worden verdiep je eens in lichaamstaal.
Zal ook met ervaring te maken hebben. Ik let er wel wat op, maar vaak heb ik niks door.
pi_102186588
quote:
17s.gif Op dinsdag 20 september 2011 17:34 schreef debeterebob het volgende:

[..]

Zal ook met ervaring te maken hebben. Ik let er wel wat op, maar vaak heb ik niks door.
Daarom hebben mannen vaak ook niet door als een vrouw met hun flirt
14 SHADES OF GREY
  dinsdag 20 september 2011 @ 17:36:19 #139
343183 Newbie114
Psychonaut in opleiding
pi_102186636
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 september 2011 17:31 schreef Arthur_Dent het volgende:

Faal actie maar ja kan gebeuren
Ik doe dat altijd andersom, ik ga weg als mijn beste vriend niet alleen wil zijn met een meisje. Terwijl het wel duidelijk is dat ze elkaar leuk vinden :')
  dinsdag 20 september 2011 @ 17:36:32 #140
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_102186642
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 september 2011 17:35 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Ik vraag me nog steeds af of dat het was of dat niemand ooit met me geflirt heeft. :')
C'est la vie
  dinsdag 20 september 2011 @ 17:37:17 #141
350968 kedge
cicatrix manet
pi_102186676
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 september 2011 17:35 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Of andersom, terwijl het helemaal niet zo is.
pi_102186736
Active IOIs
*She re-initiates conversations when you stop talking
*She giggles
*She touches you
*She tries to get Rapport and build Comfort with you
*She looks back and glances at you repeatedly ever minute or so
*She tosses her hair (to see if you will look)
*If eye contact happens from a distance, she holds it for a second
*She smiles at you
*She stands nearby (proximity)
*She interrupts your conversation from nearby or laughs at something you said
*While walking by, she turns her body toward you or brushes against you
*She says something to her friend and they both giggle
*She asks you for a light or the time or in any way initiates a conversation
*While you're talking to her group, she is particularly talkative (to get your attention)
*She asks you for your name
*She asks you your age (make her guess)
*She compliments you
*She is playful and tries to challenge you
*She's disagreeing but laughing
*She's punching your arm but laughing
*She uses nicknames for you
*She plays with her hair while talking to you
*When she is sitting next to you her leg touches yours
*She repeatedly touches you in any way
*She asks if you have a girlfriend
*She mentions your girlfriend without knowing if you actually have one
*When she has to go to the bathroom, she comes back
*She holds eye contact for longer periods of time when she speaks with you
*She avoids mentioning her boyfriend
*If it comes up that you like somthing, she mentions that she likes it, too, or needs someone to show her how to do it
*When she says or does something, she looks at you to see your reaction
*She looks at you from the side, to hide the fact that she's looking
*She introduces you to friends
*She buys you a drink
*She calls you a player or a heart-breaker
*On her way out, she re-approaches you to tell you that she is leaving (Get her #)
*On your way out, she asks you where you are going (Invite her)
*She returns your calls
*She invents reasons to be near you, interact with you, or have Isolation with you

Passive IOIs
*Her friends go (to the bathroom or bar or dancing) but she stays
*She moves to see you and hangs with you for extended periods
*If you move, she follows you or waits for you
*She doesn't flinch or pull back if you happen to get too close
*She doesn't resist when you escalate physically (or she gives token resistance to avoid feeling like a slut)

The most important IOIs to look for are:
*She re-initiates conversation when you stop talking
*She giggles
*She touches you
*She tries to get rapport and build comfort with you"
pi_102186824
Subtiele hints niet snappen is iets anders dan het niet snappen als iemand je zegt: nee laat maar, misschien als je minder irritant had gedaan de hele avond, nee eigenlijk dan ook niet want ik vind je niet eens een klein beetje aantrekkelijk, maar ga nu maar weg.. :P
Wat ben ik gemeen en harteloos als ik het zo lees... :')
pi_102186840
quote:
17s.gif Op dinsdag 20 september 2011 10:19 schreef debeterebob het volgende:

[..]

Je weet dat je hier een argumentatiefout maakt? Als hij/zij dit mag, dan mag ik dit.. is geen argument.
Ik wil daarmee laten weten dat ik sowieso niet begin met die bash reacties. Ik reageer sowieso niet negatief op die twee, behalve als er zulke opmerkingen gemaakt worden. Overigens weet iedereen zo langzamerhand wel dat die twee mij een arrogante klootzak vinden, blabla, dus waarom constant herhalen en constant laten weten? En al helemaal als je zelf IRL (met alle respect) zo onzeker bent als de pest.
  dinsdag 20 september 2011 @ 17:42:47 #145
343183 Newbie114
Psychonaut in opleiding
pi_102186895
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 september 2011 17:41 schreef Edarrawen het volgende:
Subtiele hints niet snappen is iets anders dan het niet snappen als iemand je zegt: nee laat maar, misschien als je minder irritant had gedaan de hele avond, nee eigenlijk dan ook niet want ik vind je niet eens een klein beetje aantrekkelijk, maar ga nu maar weg.. :P
Idd! Ik wil niks meer met je te maken hebben :P

Maar idd dat snap ik zelfs nog wel dat het meisje dan niet wil :')

En flepke, dat eb ik ook al 100en keren gezien.
  dinsdag 20 september 2011 @ 17:44:44 #146
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_102186966
quote:
Inderdaad.
Er zit geen toekomst meer in voor ons tweetjes.
C'est la vie
pi_102186974
quote:
14s.gif Op dinsdag 20 september 2011 17:38 schreef Flepke het volgende:
Active IOIs
*She giggles
*She touches you
*She tries to get Rapport and build Comfort with you
*She looks back and glances at you repeatedly ever minute or so
*She tosses her hair (to see if you will look)
*She smiles at you
*She stands nearby (proximity)
*While walking by, she turns her body toward you or brushes against you
*She asks you for a light or the time or in any way initiates a conversation
*While you're talking to her group, she is particularly talkative (to get your attention)
*She compliments you
*She is playful and tries to challenge you
*She's disagreeing but laughing
*She's punching your arm but laughing
*She uses nicknames for you
*She plays with her hair while talking to you
*When she is sitting next to you her leg touches yours
*She repeatedly touches you in any way
*She mentions your girlfriend without knowing if you actually have one
*When she has to go to the bathroom, she comes back
*She avoids mentioning her boyfriend
*If it comes up that you like somthing, she mentions that she likes it, too, or needs someone to show her how to do it
*When she says or does something, she looks at you to see your reaction
*She looks at you from the side, to hide the fact that she's looking
*She introduces you to friends
*She buys you a drink
*She calls you a player or a heart-breaker
*On her way out, she re-approaches you to tell you that she is leaving (Get her #)
*On your way out, she asks you where you are going (Invite her)
*She returns your calls
*She invents reasons to be near you, interact with you, or have Isolation with you

Passive IOIs
*Her friends go (to the bathroom or bar or dancing) but she stays
*She moves to see you and hangs with you for extended periods
*If you move, she follows you or waits for you
*She doesn't flinch or pull back if you happen to get too close
*She doesn't resist when you escalate physically (or she gives token resistance to avoid feeling like a slut)

The most important IOIs to look for are:
*She re-initiates conversation when you stop talking
*She giggles
*She touches you
*She tries to get rapport and build comfort with you"
PUA shit altijd :')
Als een meisje dat doet kan het inderdaad zo zijn dat ze je leuk vind, maar waarschijnlijk is het gewoon haar persoonlijkheid om zo te doen.
pi_102186981
quote:
11s.gif Op dinsdag 20 september 2011 17:42 schreef Newbie114 het volgende:

[..]
En flepke, dat eb ik ook al 100en keren gezien.
Waarom doe je er dan niks mee?
pi_102186984
quote:
7s.gif Op dinsdag 20 september 2011 17:41 schreef Mpj het volgende:

[..]

Ik wil daarmee laten weten dat ik sowieso niet begin met die bash reacties. Ik reageer sowieso niet negatief op die twee, behalve als er zulke opmerkingen gemaakt worden. Overigens weet iedereen zo langzamerhand wel dat die twee mij een arrogante klootzak vinden, blabla, dus waarom constant herhalen en constant laten weten? En al helemaal als je zelf IRL (met alle respect) zo onzeker bent als de pest.
Misschien ben je wel echt arrogant en proberen ze je er bewust van te maken? En don't blame the messenger.
  dinsdag 20 september 2011 @ 17:45:50 #150
343183 Newbie114
Psychonaut in opleiding
pi_102187007
quote:
14s.gif Op dinsdag 20 september 2011 17:45 schreef Flepke het volgende:

[..]

Waarom doe je er dan niks mee?
Neger je kent mij helemaal niet :')
pi_102187018
quote:
Soms moet je gewoon zeggen waar het op staat. Anders blijft hij het proberen.
14 SHADES OF GREY
pi_102187028
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 september 2011 17:44 schreef Edarrawen het volgende:

[..]

Als een meisje dat doet kan het inderdaad zo zijn dat ze je leuk vind, maar waarschijnlijk is het gewoon haar persoonlijkheid om zo te doen.
Wat jij wilt schat ^O^
  dinsdag 20 september 2011 @ 17:46:33 #153
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_102187036
Flepke geinige post.

Kijk of jij het zelfde uit mijn ervaring haalt van afgelopen weekend.

Vrouw die ik 2x gezien heb en 1x even gesproken komt bij me zitten. We raken aan de praat en ik maak een opmerking ove haar soort van lere broek. Ze zegt dat ik moet voelen en legt direct haar benen op mijn been.

Ze vraagt of ik op stap ga en bij nee zeggen. Reageert ze van, ga ik eens op stap ga jij niet!

Goed wat haal jij hier uit.
  dinsdag 20 september 2011 @ 17:47:05 #154
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_102187055
quote:
1s.gif Op dinsdag 20 september 2011 17:45 schreef Newbie114 het volgende:

[..]

Neger je kent mij helemaal niet :')
Ik heb jou toch vorige week zaterdag ontmoet?
C'est la vie
pi_102187079
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 september 2011 17:46 schreef ook_gek het volgende:
Flepke geinige post.

Vrouw die ik 2x gezien heb en 1x even gesproken komt bij me zitten. We raken aan de praat en ik maak een opmerking ove haar soort van lere broek. Ze zegt dat ik moet voelen en legt direct haar benen op mijn been.

Ze vraagt of ik op stap ga en bij nee zeggen. Reageert ze van, ga ik eens op stap ga jij niet!

Ze wil je
14 SHADES OF GREY
  dinsdag 20 september 2011 @ 17:47:59 #156
343183 Newbie114
Psychonaut in opleiding
pi_102187089
quote:
Flepke geinige post.

Ik denk dat ze eigenlijk bedoelde: 'Pak me hier en nu, geile bok'

Toen je dat niet deed was het voorbij. Ze vind je niet meer leuk.

Zoiets flep?
  dinsdag 20 september 2011 @ 17:48:40 #157
343183 Newbie114
Psychonaut in opleiding
pi_102187122
quote:
10s.gif Op dinsdag 20 september 2011 17:47 schreef heloef het volgende:

[..]

Ik heb jou toch vorige week zaterdag ontmoet?
Sorry onvoorzichtige woordkeuze. Ik bedoelde flepke ofc.
pi_102187180
quote:

[..]

Ik wil daarmee laten weten dat ik sowieso niet begin met die bash reacties.
Dit is gewoon grappig. :')
pi_102187247
quote:
Hangt helemaal van de persoon af, de een doet dit bij iedereen, de ander zal het nooit doen.
Was ze ook al "aanrakerig" in de andere gesprekken? Veel lachen terwijl je niet grappig was? Veel haar haar aanraken? Puppieogen? En qua oogcontact?

quote:
Kan van alles zijn. Of ze wil je als vriend, of als haar vriend. Welke van de twee kan ik niet opmaken uit deze informatie.

quote:
Dat je meer moet vertellen over de situatie.
En dat best wel wat fysiek contact met haar mag maken, meer dan gemiddeld.
pi_102187405
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 september 2011 17:44 schreef Edarrawen het volgende:

[..]

Inderdaad, ik heb het lijstje niet doorgelezen maar ik weet nu al dat er dingen tussen staan die ik ook doe als ik niet aan het flirten ben.
  dinsdag 20 september 2011 @ 17:57:36 #161
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_102187514
quote:
14s.gif Op dinsdag 20 september 2011 17:51 schreef Flepke het volgende:

Hangt helemaal van de persoon af, de een doet dit bij iedereen, de ander zal het nooit doen.
Was ze ook al "aanrakerig" in de andere gesprekken? Veel lachen terwijl je niet grappig was? Veel haar haar aanraken? En qua oogcontact?

ik heb haar 1x eerder gesproken en qua aanraken weet ik het niet meer. Oog contact altijd wel en even zwaaien als ik haar aan keek.

Tijdens het gesprek was het erg gezellig. Veel gelachen, ze is erg scherp qua opmerkingen en ik ook. Dus dat ging prima. Tijdens het lachen pakte zij mijn arm af en toe beet. Qua haar aanraken. Dat doet ze altijd waar en bij wie dan ook.

quote:
Kan van alles zijn. Of ze wil je als vriend, of als haar vriend. Welke van de twee kan ik niet opmaken uit deze informatie.

Dat je meer moet vertellen over de situatie.

[quote]
En dat best wel wat fysiek contact met haar mag maken, meer dan gemiddeld.
ik heb geen tips nodig ;)

Ben alleen benieuwd wat jij / jullie er uit halen.

Zal straks vertellen wat ik wel en niet gedaan heb en hoe het is afgelopen.
pi_102187530
quote:

[..]

En al helemaal als je zelf IRL (met alle respect) zo onzeker bent als de pest.
Ah, dus als je er (met alle respect) tussen propt mag het wel!
Maar goed ik ben niet onzeker dus ik neem aan dat dit stukje niet over mij ging, just saying. Met alle respect uiteraard.
pi_102187605
I
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 september 2011 17:58 schreef moneyfornothing het volgende:

[..]

Maar goed ik ben niet onzeker dus ik neem aan dat dit stukje niet over mij ging, just saying. Met alle respect uiteraard.
Ik snap de argumentatie simpelweg ook niet. Als die en die dit op dit punt niet beheerst, mag hij dit en dit en dat niet zeggen? Is dat niet een beetje raar?
pi_102187670
quote:
1s.gif Op dinsdag 20 september 2011 17:57 schreef ook_gek het volgende:

[..]

ik heb haar 1x eerder gesproken en qua aanraken weet ik het niet meer. Oog contact altijd wel en even zwaaien als ik haar aan keek.

Tijdens het gesprek was het erg gezellig. Veel gelachen, ze is erg scherp qua opmerkingen en ik ook. Dus dat ging prima. Tijdens het lachen pakte zij mijn arm af en toe beet. Qua haar aanraken. Dat doet ze altijd waar en bij wie dan ook.
Even rustig ergens met haar gaan zitten en voor de zoen gaan.
pi_102187692
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 september 2011 17:54 schreef moneyfornothing het volgende:

[..]

Inderdaad, ik heb het lijstje niet doorgelezen maar ik weet nu al dat er dingen tussen staan die ik ook doe als ik niet aan het flirten ben.
Ben je helderziende ?
  dinsdag 20 september 2011 @ 18:02:47 #166
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_102187755
Ben nu met de auto in huis effe wat dingen doen.

Vanavond gaan we verder :)
pi_102187811
quote:
14s.gif Op dinsdag 20 september 2011 18:01 schreef Flepke het volgende:

[..]

Ben je helderziende ?
Niet eens, maar na het alsnog lezen van die lijst blijf ik wel bij mijn opmerking erover.
  dinsdag 20 september 2011 @ 18:08:59 #168
280234 DenWauwelaar
Enkel kwaliteitsposts
pi_102188002
Hoe staat het met de huis-, tuin en keukenhosselaars van fok! ?

Ik heb op straffe van verwijderen een chick proberen te hosselen op paiq. Het kan niet altijd raak zijn. *)
pi_102188142
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 september 2011 18:02 schreef ook_gek het volgende:
Ben nu met de auto in huis effe wat dingen doen.
Lolwhut?
pi_102188168
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 september 2011 17:58 schreef moneyfornothing het volgende:

[..]

Vorige stukje wel, uiteraard.

quote:
17s.gif Op dinsdag 20 september 2011 17:45 schreef debeterebob het volgende:

[..]

Misschien ben je wel echt arrogant en proberen ze je er bewust van te maken? En don't blame the messenger.
ben ik sowieso niet

quote:
0s.gif Op dinsdag 20 september 2011 18:08 schreef DenWauwelaar het volgende:
Ik heb op straffe van verwijderen een chick proberen te hosselen op paiq. Het kan niet altijd raak zijn. *)
dit
pi_102188196
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 september 2011 18:04 schreef moneyfornothing het volgende:

[..]

Niet eens, maar na het alsnog lezen van die lijst blijf ik wel bij mijn opmerking erover.

Het gaat om "indicatoren van intresse" Als ze dat soort signalen geeft betekent het niet dat ze meteen je ingewanden naar buiten wilt zuigen.
  dinsdag 20 september 2011 @ 18:15:30 #172
350968 kedge
cicatrix manet
pi_102188254
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 september 2011 18:08 schreef DenWauwelaar het volgende:

Heb je al dates via paiq gehad ? Ik heb 7 chatschermpjes openstaan en met eentje ben ik dichtbij, echter zijn we nooit tegelijkertijd online :')

Wel een leuke bezigheid trouwens zo in de loze uurtjes.

Je leert er ook van anticiperen en probeer op de interesses van de ander in te spelen. Dit is allemaal weer irl te gebruiken :)
pi_102188323
quote:
14s.gif Op dinsdag 20 september 2011 18:14 schreef Flepke het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Het gaat om "indicatoren van intresse" Als ze dat soort signalen geeft betekent het niet dat ze meteen je ingewanden naar buiten wilt zuigen.
Als ik flirt wil ik ook niet meteen iemands ingewanden naar buiten zuigen, dus laat staan als ik dat soort 'signalen' afgeef terwijl ik niet eens aan het flirten ben.
Er staan dingen tussen die ik vrij standaard doe, ook als ik geen interesse heb.
pi_102188461
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 september 2011 18:17 schreef moneyfornothing het volgende:

[..]

Als ik flirt wil ik ook niet meteen iemands ingewanden naar buiten zuigen, dus laat staan als ik dat soort 'signalen' afgeef terwijl ik niet eens aan het flirten ben.
"De hyperbool is de stijlfiguur van overdrijving. Het tegenovergestelde is een parabool. Er zijn verschillende redenen om een hyperbool te gebruiken, meestal is het om iets sterk uit te drukken. Maar ook variatie in schrijfstijl en humor kunnen redenen zijn om de hyperbool te gebruiken. Veel staande uitdrukkingen zijn ook hyperbolen."
quote:
Er staan dingen tussen die ik vrij standaard doe, ook als ik geen interesse heb.
Zoals?
  dinsdag 20 september 2011 @ 18:24:51 #175
280234 DenWauwelaar
Enkel kwaliteitsposts
pi_102188558
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 september 2011 18:15 schreef kedge het volgende:

[..]

Heb je al dates via paiq gehad ? Ik heb 7 chatschermpjes openstaan en met eentje ben ik dichtbij, echter zijn we nooit tegelijkertijd online :')

Wel een leuke bezigheid trouwens zo in de loze uurtjes.

Je leert er ook van anticiperen en probeer op de interesses van de ander in te spelen. Dit is allemaal weer irl te gebruiken :)
Ik heb al 3 dates gehad via paiq en voor mijn vorige relatie heb ik ook weleens via paiq gedate.

Mij valt op dat er zelden iemand online is of mensen zijn constant online. Ik stop er ook niet echt veel tijd in moet ik zeggen.
pi_102188695
quote:
14s.gif Op dinsdag 20 september 2011 18:21 schreef Flepke het volgende:

[..]

"De hyperbool is de stijlfiguur van overdrijving. Het tegenovergestelde is een parabool. Er zijn verschillende redenen om een hyperbool te gebruiken, meestal is het om iets sterk uit te drukken. Maar ook variatie in schrijfstijl en humor kunnen redenen zijn om de hyperbool te gebruiken. Veel staande uitdrukkingen zijn ook hyperbolen."

[..]

Zoals?
Ruim 25 dingen van dat lijstje.
pi_102188863
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 september 2011 18:28 schreef moneyfornothing het volgende:

[..]

Ruim 25 dingen van dat lijstje.
Geef je altijd op die manier voorbeelden?
pi_102189069
Active IOIs
*She giggles
*She smiles at you
*She compliments you
*When she has to go to the bathroom, she comes back :') wat een stom voorbeeld...
*When she says or does something, she looks at you to see your reaction :? tuurlijk, duh...
*On her way out, she re-approaches you to tell you that she is leaving (wel zo beleefd ja :') )
*On your way out, she asks you where you are going.

Nou ja, lijkt me allemaal vrij standaard wat ik zou doen in een gesprek... :Y
pi_102189686
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 september 2011 18:38 schreef Edarrawen het volgende:
Active IOIs
*She giggles
*She smiles at you
*She compliments you
*When she has to go to the bathroom, she comes back :') wat een stom voorbeeld...
*When she says or does something, she looks at you to see your reaction :? tuurlijk, duh...
*On her way out, she re-approaches you to tell you that she is leaving (wel zo beleefd ja :') )

En wat doen mannen?
14 SHADES OF GREY
pi_102189755
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 september 2011 18:38 schreef Edarrawen het volgende:
Active IOIs
*She giggles
*She smiles at you
*She compliments you

Dit lijstje gaat over IOI's naar aanleiding van cold approach, niet in het geval van een gesprek met vrienden of studiegenoten. Vandaar dat sommige dingen raar lijken ;)
pi_102189796
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 september 2011 18:54 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

En wat doen mannen?
Ik weet het niet, maar dat ze hun naam niet vertellen en degene waarmee ze praten niet aankijken en een heel gesprek niet lachen, en bovendien zomaar naar de wc vluchten om nooit meer terug te komen lijkt me erg stug :')
pi_102189846
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 september 2011 18:56 schreef TheGame het volgende:

[..]

Dit lijstje gaat over IOI's naar aanleiding van cold approach, niet in het geval van een gesprek met vrienden of studiegenoten. Vandaar dat sommige dingen raar lijken ;)
Dit doe je niet alleen bij vrienden, als je niet helemaal aso bent probeer je gewoon een leuk gesprek te voeren en sociaal over te komen, en dat doe je door dit soort gedrag te vertonen ;)
  dinsdag 20 september 2011 @ 18:58:33 #183
280234 DenWauwelaar
Enkel kwaliteitsposts
pi_102189863
Mannen gaan naar huis en rukken. :')
pi_102189866
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 september 2011 18:56 schreef Edarrawen het volgende:

[..]

Ik weet het niet, maar dat ze hun naam niet vertellen en degene waarmee ze praten niet aankijken en een heel gesprek niet lachen, en bovendien zomaar naar de wc vluchten om nooit meer terug te komen lijkt me erg stug :')
Ach ik vind al die signalen waar je op moeten te ingewikkeld ik mis ze toch. :P Lichaamstaal begrijp ik toch niet:{
14 SHADES OF GREY
pi_102189897
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 september 2011 18:58 schreef DenWauwelaar het volgende:
Mannen gaan naar huis en rukken. :')
Waarom moet je dat nu weer vertellen :') en na afloop wassen we onze handen natuurlijk niet
14 SHADES OF GREY
  dinsdag 20 september 2011 @ 19:01:39 #186
280234 DenWauwelaar
Enkel kwaliteitsposts
pi_102189979
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 september 2011 18:59 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Waarom moet je dat nu weer vertellen :') en na afloop wassen we onze handen natuurlijk niet
De waarheid moet gezegd worden. :')
pi_102190036
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 september 2011 18:58 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Ach ik vind al die signalen waar je op moeten te ingewikkeld ik mis ze toch. :P Lichaamstaal begrijp ik toch niet:{
Nou ja, ik ben er ook geen ster in om het op te pikken hoe anderen doen, helemaal niet zelfs, het valt me echt niet op of een jongen me langer dan drie seconden aankijkt ofzo :') , maar of het klikt kun je niet van een lijstje halen, dat moet je voelen!
pi_102190204
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 september 2011 18:58 schreef Edarrawen het volgende:

[..]

Dit doe je niet alleen bij vrienden, als je niet helemaal aso bent probeer je gewoon een leuk gesprek te voeren en sociaal over te komen, en dat doe je door dit soort gedrag te vertonen ;)
Dat is niet wat ik bedoelde. Jij gaat (nog) niet uit, maar stel je voor dat je dit wel doet en je wordt op een avond door 20 mannen aangesproken. Waarschijnlijk vind je er maar een stuk of 3 interessant. Tegen die andere 17 ga je dan echt niet zo sociaal mogelijk doen, omdat je hoopt dat ze zo snel mogelijk weggaan.
pi_102190428
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 september 2011 19:06 schreef TheGame het volgende:

[..]

Dat is niet wat ik bedoelde. Jij gaat (nog) niet uit, maar stel je voor dat je dit wel doet en je wordt op een avond door 20 mannen aangesproken. Waarschijnlijk vind je er maar een stuk of 3 interessant. Tegen die andere 17 ga je dan echt niet zo sociaal mogelijk doen, omdat je hoopt dat ze zo snel mogelijk weggaan.
Ik denk dat je 'aanwijzingen' alleen enigszins kloppen bij knappe meisjes dan :')
  dinsdag 20 september 2011 @ 19:12:14 #190
349307 yes_no_maybe
Not tottaly sure
pi_102190486
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 september 2011 19:10 schreef Edarrawen het volgende:

[..]

Ik denk dat je 'aanwijzingen' alleen enigszins kloppen bij knappe meisjes dan :')
En bij jou
Everything seems to be different.
pi_102190573
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 september 2011 19:12 schreef yes_no_maybe het volgende:

[..]

En bij jou
Hoe zou jij het vinden als zomaar uit het niets allemaal FOK!sters om foto's zouden komen zeuren :')
Stuur anders eerst zelf maar een foto, en ik kan je alvast verklappen, mijn foto is het niet waard ;)
pi_102190576
quote:

[..]

En zelfs die niet, want daar durft de standaard Kees niet tegen te praten, dus die wordt ook niet overgoten met aandacht.
  dinsdag 20 september 2011 @ 19:15:55 #193
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_102190643
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 september 2011 19:14 schreef Myraela het volgende:

[..]

En zelfs die niet, want daar durft de standaard Kees niet tegen te praten, dus die wordt ook niet overgoten met aandacht.
Inderdaad hoe knapper de vrouw hoe minder snel ik haar zou aanspreken.
C'est la vie
pi_102190644
quote:

[..]

Je hoeft echt geen fotomodel te zijn om in de kroeg aangesproken te worden hoor. Veel mannen gaan juist voor de "normaal" uitziende meisjes, idd om de reden die Myraela hierboven aangeeft.
  dinsdag 20 september 2011 @ 19:15:58 #195
343183 Newbie114
Psychonaut in opleiding
pi_102190646
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 september 2011 19:14 schreef Edarrawen het volgende:

[..]

Hoe zou jij het vinden als zomaar uit het niets allemaal FOK!sters om foto's zouden komen zeuren :')
Stuur anders eerst zelf maar een foto, en ik kan je alvast verklappen, mijn foto is het niet waard ;)
@ yes_no_maybe: toch wel hoor :P
pi_102190651
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 september 2011 19:06 schreef TheGame het volgende:

[..]

Ligt er een beetje aan, sommige van die punten vind ik niet iets wat je alleen doet als je zo sociaal mogelijk bezig bent. Ik glimlach bijvoorbeeld zo vaak naar wildvreemde, en in een gesprek hou ik ook langer oogcontact vast omdat ik dit normaal vind. En zo zijn er wel meer dingen die ik ook doe als ik iemand niet interessant vind.

Maar goed ik ga dan ook niet uit met de intentie door iemand opgepikt te worden dus het is ook niet zo belangrijk dat ik alleen met de erg leuke jongens praat en de rest zo snel mogelijk weg krijg.
  dinsdag 20 september 2011 @ 19:16:35 #197
343183 Newbie114
Psychonaut in opleiding
pi_102190670
quote:
14s.gif Op dinsdag 20 september 2011 19:15 schreef heloef het volgende:

[..]

Out of THE blue wel ja.
  dinsdag 20 september 2011 @ 19:17:23 #198
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_102190705
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 september 2011 19:14 schreef Edarrawen het volgende:

[..]

Ach joh dat valt reuze mee.
C'est la vie
pi_102190778
quote:
14s.gif Op dinsdag 20 september 2011 19:15 schreef Newbie114 het volgende:

[..]

@ yes_no_maybe: toch wel hoor :P
quote:
14s.gif Op dinsdag 20 september 2011 19:17 schreef heloef het volgende:

[..]

Ach joh dat valt reuze mee.
Mijn FOK! vrienden beuren we weer helemaal op! O+
  dinsdag 20 september 2011 @ 19:20:15 #200
343183 Newbie114
Psychonaut in opleiding
pi_102190816
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 september 2011 19:19 schreef Edarrawen het volgende:

[..]

[..]

Daar zijn we voor :P
  dinsdag 20 september 2011 @ 19:22:02 #201
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_102190866
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 september 2011 19:19 schreef Edarrawen het volgende:

[..]

[..]

Het is dat je hier niet twee maanden geleden zat.
De dingen die mensen tegen me hebben moeten zeggen voordat ik een klein beetje zelfvertrouwen kreeg. :')
C'est la vie
  dinsdag 20 september 2011 @ 19:22:18 #202
350968 kedge
cicatrix manet
pi_102190875
quote:
14s.gif Op dinsdag 20 september 2011 19:15 schreef heloef het volgende:

[..]

Als ze oogcontact maakt of er iig oogcontact is, dan maakt het niet uit hoe knap ze zijn, stap ik er wel op af. Zomaar erop af stappen( out of the blue ) ligt compleet aan de situatie.
pi_102190926
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 september 2011 19:22 schreef kedge het volgende:

[..]

Als ze oogcontact maakt of er iig oogcontact is, dan maakt het niet uit hoe knap ze zijn, stap ik er wel op af. Zomaar erop af stappen( out of the blue ) ligt compleet aan de situatie.
Ik kan me niet voorstellen dat ik zomaar naar een jongen toe zou lopen zonder dat hij ook maar naar me gekeken had... Toch wel vreemd lijkt me. :{
  dinsdag 20 september 2011 @ 19:23:35 #204
343183 Newbie114
Psychonaut in opleiding
pi_102190927
quote:
14s.gif Op dinsdag 20 september 2011 19:22 schreef heloef het volgende:

[..]

Het is dat je hier niet twee maanden geleden zat.
De dingen die mensen tegen me hebben moeten zeggen voordat ik een klein beetje zelfvertrouwen kreeg. :')
Toen ik mee kwam doen 4 à 5 maanden geleden. Damn wat voelde ik me toen kut en wat heeft iedereen hier me toen toch geholpen O+
pi_102191097
Praise the internets.
pi_102191106
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 september 2011 19:16 schreef moneyfornothing het volgende:

[..]

Ligt er een beetje aan, sommige van die punten vind ik niet iets wat je alleen doet als je zo sociaal mogelijk bezig bent. Ik glimlach bijvoorbeeld zo vaak naar wildvreemde, en in een gesprek hou ik ook langer oogcontact vast omdat ik dit normaal vind. En zo zijn er wel meer dingen die ik ook doe als ik iemand niet interessant vind.

Maar goed ik ga dan ook niet uit met de intentie door iemand opgepikt te worden dus het is ook niet zo belangrijk dat ik alleen met de erg leuke jongens praat en de rest zo snel mogelijk weg krijg.
Veel dingen van dat lijstje gebeuren ook onbewust. Er is geen één meisje dat denkt; Die jongen is echt leuk, laat ik eens met mijn hand door mijn haar gaan om te laten zien dat ik hem leuk vind! In de meeste gevallen hebben ze niet eens door dat ze het doen.

Ik hecht verder ook weinig waarde aan dat lijstje. Het is alleen handig als je ontzettend veel moeite hebt met het aanvoelen van de emotionele staat van iemand anders.
  dinsdag 20 september 2011 @ 19:29:10 #207
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_102191135
quote:
10s.gif Op dinsdag 20 september 2011 19:28 schreef Myraela het volgende:
Praise the internets.
It gave me confidence!
C'est la vie
pi_102191214
Degene die verzonnen heeft dat aan je haar zitten een soort van flirten is, zoekt volgens mij overal wel iets achter. :') Ik moet bewust eraan denken dat ik niet aan mijn haar zit, wat ik zelfs thuis altijd doe, gewoon zodat ik geen verkeerde indruk geef. :')
pi_102191237
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 september 2011 19:28 schreef TheGame het volgende:

[..]

Veel dingen van dat lijstje gebeuren ook onbewust. Er is geen één meisje dat denkt; Die jongen is echt leuk, laat ik eens met mijn hand door mijn haar gaan om te laten zien dat ik hem leuk vind! In de meeste gevallen hebben ze niet eens door dat ze het doen.

Ik hecht verder ook weinig waarde aan dat lijstje. Het is alleen handig als je ontzettend veel moeite hebt met het aanvoelen van de emotionele staat van iemand anders.
Nee precies, veel van die dingen doe ik onbewust bij allerlei mensen.
Als ik iemand echt leuk vind ga ik toch eerder over op flirten, en dat is niet enkel een beetje met mijn wimpers knipperen ofzoiets.
  dinsdag 20 september 2011 @ 19:31:10 #210
343183 Newbie114
Psychonaut in opleiding
pi_102191240
quote:
14s.gif Op dinsdag 20 september 2011 19:29 schreef heloef het volgende:

[..]

It gave me confidence!
It made me not kill myself :D
  dinsdag 20 september 2011 @ 19:32:03 #211
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_102191279
quote:
1s.gif Op dinsdag 20 september 2011 19:23 schreef Newbie114 het volgende:

[..]

Toen ik mee kwam doen 4 à 5 maanden geleden. Damn wat voelde ik me toen kut en wat heeft iedereen hier me toen toch geholpen O+
Wil jij niet zo op mij lijken aub? ;(
C'est la vie
pi_102191298
quote:
14s.gif Op dinsdag 20 september 2011 19:31 schreef Newbie114 het volgende:

[..]

It made me not kill myself :D
Dat is ook wat overdreven. Althans dat hoop ik.
14 SHADES OF GREY
pi_102191344
quote:
14s.gif Op dinsdag 20 september 2011 19:30 schreef Myraela het volgende:
Degene die verzonnen heeft dat aan je haar zitten een soort van flirten is, zoekt volgens mij overal wel iets achter. :') Ik moet bewust eraan denken dat ik niet aan mijn haar zit, wat ik zelfs thuis altijd doe, gewoon zodat ik geen verkeerde indruk geef. :')
Ik heb ook wel van die zenuwtics, dat ik echt de hele dag onbewust aan mijn haar loop te trekken of het ga vlechten ofzo..Toen ik 12 was had ik een kale plek waar mijn pony hoorde omdat ik het er allemaal uit had getrokken :')
Aan mijn haar zitten kan ik echt niet laten, hoe stom ik iemand ook vind...
  dinsdag 20 september 2011 @ 19:34:27 #214
343183 Newbie114
Psychonaut in opleiding
pi_102191401
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 september 2011 19:32 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Dat is ook wat overdreven. Althans dat hoop ik.
Nee het is niet overdreven. Ik heb serieus 5 à 6 dagen met zware zelfmoordneigingen rondgelopen, tot aan het moment dat ik van een gebouw wou springen. Heb het uiteindelijk niet gedaan gelukkig.
  dinsdag 20 september 2011 @ 19:35:32 #215
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_102191456
Ik ken een meisje dat soms loopt te sabbelen aan haar haar als ze gefocust is.
Ik vraag dan altijd heel droog als het lekker is. :')
C'est la vie
pi_102191491
quote:
1s.gif Op dinsdag 20 september 2011 19:34 schreef Newbie114 het volgende:

[..]

Nee het is niet overdreven. Ik heb serieus 5 à 6 dagen met zware zelfmoordneigingen rondgelopen, tot aan het moment dat ik van een gebouw wou springen. Heb het uiteindelijk niet gedaan gelukkig.
Ik hoop dat je nooit meer tot zulke gedachten komt en als dat wel zo is er met andere over praat.

Overigens heb ik jaren zo rond gelopen.
14 SHADES OF GREY
pi_102191508
quote:
1s.gif Op dinsdag 20 september 2011 19:34 schreef Newbie114 het volgende:

[..]

Gelukkig ben je nu blij dat je het niet gedaan hebt, dat is ook een goed teken :Y
En praat erover als het weer gebeurt, echt doen.
pi_102191518
quote:
14s.gif Op dinsdag 20 september 2011 19:35 schreef heloef het volgende:
Ik ken een meisje dat soms loopt te sabbelen aan haar haar als ze gefocust is.
Ik vraag dan altijd heel droog als het lekker is. :')
Je moet zeggen dat ergens anders op sabbelen veel lekkerder is.
14 SHADES OF GREY
pi_102191546
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 september 2011 19:33 schreef Edarrawen het volgende:

[..]

Ik heb ook wel van die zenuwtics, dat ik echt de hele dag onbewust aan mijn haar loop te trekken of het ga vlechten ofzo..Toen ik 12 was had ik een kale plek waar mijn pony hoorde omdat ik het er allemaal uit had getrokken :')
Aan mijn haar zitten kan ik echt niet laten, hoe stom ik iemand ook vind...
Ik krul een pluk aan de linkerkant de hele tijd tegen mijn lippen aan.

Op de ergste dagen had ik aan het eind van de dag zoiets. :')
SPOILER
pi_102191557
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 september 2011 19:36 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Je moet zeggen dat ergens anders op sabbelen veel lekkerder is.
Nee dan ben je dus een creep :{w
  dinsdag 20 september 2011 @ 19:38:29 #221
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_102191586
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 september 2011 19:37 schreef Edarrawen het volgende:

[..]

Tijn en een creep, ik zie niks nieuws onder de zon hoor.
C'est la vie
pi_102191589
quote:
14s.gif Op dinsdag 20 september 2011 19:30 schreef Myraela het volgende:
Het is wel degelijk echt hoor. Het gaat om de beweging van de hand door de haren te halen om ze zeg maar uit het gezicht te halen. Als je erop gaat letten zul je zien dat sommige (niet alle) vrouwen dit onbewust overdreven vaak gaan doen als ze met een aantrekkelijke man staan te praten.
  dinsdag 20 september 2011 @ 19:39:19 #223
350968 kedge
cicatrix manet
pi_102191619
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 september 2011 19:23 schreef Edarrawen het volgende:

[..]

Ik kan me niet voorstellen dat ik zomaar naar een jongen toe zou lopen zonder dat hij ook maar naar me gekeken had... Toch wel vreemd lijkt me. :{
Wel gebaseerd op tijdens uitgaan.

Op de sportschool was er laatst een mooie meid op de hardloopband telkens oogcontact aan het maken en zag haar ook telkens kijken. Ze stond samen met een oude man naast haar te hardlopen en de rest van de hardloopmachines waren vrij. Ik dacht al bij mezelf, zou dat haar vader kunnen zijn....en ja hoor het is papa.

Het grappige was dat ze dit alleen deed terwijl ze dichtbij/naast papa stond. Toen ze iets van pappie afstond was ze meteen gesloten.

Ik had meer het gevoel dat ze me aan het uitdagen was, doordat pappie ernaast stond, dan flirten zelf. Ook al zou ze dit wel gemeend hebben, dan zou ik waarschijnlijk eerst 100 excuses bedenken om haar niet aan te spreken. :')
pi_102191671
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 september 2011 19:37 schreef Edarrawen het volgende:

[..]

Als ze knap is zullen de meeste mannen dat echt wel denken. :) Maar dat daadwerkelijk tegen haar zeggen is iets anders
14 SHADES OF GREY
pi_102191709
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 september 2011 19:40 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Als ze knap is zullen de meeste mannen dat echt wel denken. :) Maar dat daadwerkelijk tegen haar zeggen is iets anders
Mannen zijn vies! :+
  dinsdag 20 september 2011 @ 19:41:19 #226
343183 Newbie114
Psychonaut in opleiding
pi_102191720
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 september 2011 19:36 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Ik hoop dat je nooit meer tot zulke gedachten komt en als dat wel zo is er met andere over praat.

Overigens heb ik jaren zo rond gelopen.
Ai...
  dinsdag 20 september 2011 @ 19:41:22 #227
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_102191722
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 september 2011 19:41 schreef Edarrawen het volgende:

[..]

Word lesbisch! ^O^
C'est la vie
pi_102191754
quote:
14s.gif Op dinsdag 20 september 2011 19:41 schreef heloef het volgende:

[..]

Word lesbisch! ^O^
Neuh, niet echt mijn ding ;)
pi_102191781
quote:

[..]

Ook vrouwen zijn vies hoor. Hoe vaak sommige vrouwen gaan lachen om een dubbelzinnige zin :D En dan ook echt als eerste.
  dinsdag 20 september 2011 @ 19:42:50 #230
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_102191791
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 september 2011 19:42 schreef Edarrawen het volgende:

[..]

Neuh, niet echt mijn ding ;)
Dan niet klagen dat mannen vies zijn. _O-
Zeg niet dat we je niet gewaarschuwd hebben.
C'est la vie
pi_102191803
quote:

[..]

Ik kan er ook niets aan doen dat ik 10 keer per minuut aan seks denk :P
14 SHADES OF GREY
pi_102191829
quote:
14s.gif Op dinsdag 20 september 2011 19:41 schreef heloef het volgende:

[..]

Word lesbisch! ^O^
Vrouwen are way worse.
  dinsdag 20 september 2011 @ 19:43:55 #233
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_102191849
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 september 2011 19:43 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Ik kan er ook niets aan doen dat ik 10 keer per minuut aan seks denk :P
Ehm ik ben een 17 jarige puber en zelfs ik doe dat niet. _O-
C'est la vie
pi_102191852
quote:
10s.gif Op dinsdag 20 september 2011 19:42 schreef heloef het volgende:

[..]

Dan niet klagen dat mannen vies zijn. _O-
Zeg niet dat we je niet gewaarschuwd hebben.
Geintje hoor, eigenlijk denk ik zelf ook best smerig 8-)
  dinsdag 20 september 2011 @ 19:44:58 #235
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_102191898
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 september 2011 19:43 schreef Edarrawen het volgende:

[..]

Oh ja joh.
Mijn beeld van dat brave Twentse meisje is abrupt veranderd.
C'est la vie
pi_102191966
quote:
10s.gif Op dinsdag 20 september 2011 19:44 schreef heloef het volgende:

[..]

Oh ja joh.
Ik kreeg er nog een note voor gisteren :P
  dinsdag 20 september 2011 @ 19:49:08 #237
343183 Newbie114
Psychonaut in opleiding
pi_102192076
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 september 2011 19:43 schreef Edarrawen het volgende:

[..]

Maar dat wist ik al :P
  dinsdag 20 september 2011 @ 19:49:24 #238
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_102192085
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 september 2011 19:46 schreef Edarrawen het volgende:

[..]

Ik kreeg er nog een note voor gisteren :P
Okee. :P
Ik heb helaas niet zo van die hele smerige gedachten. ;(
C'est la vie
  dinsdag 20 september 2011 @ 19:49:49 #239
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_102192110
quote:
10s.gif Op dinsdag 20 september 2011 19:49 schreef Newbie114 het volgende:

[..]

Maar dat wist ik al :P
Nu ben ik toch benieuwd wat ze gezegd heeft. _O-
C'est la vie
  dinsdag 20 september 2011 @ 19:51:25 #240
350968 kedge
cicatrix manet
pi_102192193
quote:
10s.gif Op dinsdag 20 september 2011 19:44 schreef heloef het volgende:

[..]

Oh ja joh.
Brave Twentse meisjes bestaan niet. Hm brave meisjes überhaupt niet.
  dinsdag 20 september 2011 @ 19:53:13 #241
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_102192270
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 september 2011 19:51 schreef kedge het volgende:

[..]

Brave Twentse meisjes bestaan niet. Hm brave meisjes überhaupt niet.
Verpest dat beeld nou niet voor mij.
C'est la vie
pi_102192588
quote:
14s.gif Op dinsdag 20 september 2011 19:49 schreef heloef het volgende:

[..]

Nu ben ik toch benieuwd wat ze gezegd heeft. _O-
Ik mag er niet meer over praten van de mods ;)
  dinsdag 20 september 2011 @ 20:00:09 #243
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_102192619
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 september 2011 19:59 schreef Edarrawen het volgende:

[..]

Ik mag er niet meer over praten van de mods ;)
Daarom is er DM of PM.
C'est la vie
pi_102193095
quote:
14s.gif Op dinsdag 20 september 2011 19:43 schreef heloef het volgende:

[..]

Ehm ik ben een 17 jarige puber en zelfs ik doe dat niet. _O-
Je bent geen echte puber :{w
  dinsdag 20 september 2011 @ 20:11:08 #245
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_102193123
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 september 2011 20:10 schreef Edarrawen het volgende:

[..]

Je bent geen echte puber :{w
Oh echt wel.
C'est la vie
pi_102193618
Stil hier...
Niemand versierervaringen om te delen?
  dinsdag 20 september 2011 @ 20:23:59 #247
343183 Newbie114
Psychonaut in opleiding
pi_102193726
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 september 2011 20:21 schreef Edarrawen het volgende:
Stil hier...
Nope. Ik ben eerder verveeld ;)
  dinsdag 20 september 2011 @ 20:24:50 #248
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_102193772
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 september 2011 20:21 schreef Edarrawen het volgende:
Stil hier...
Ik versier nooit dus tsja. :')
C'est la vie
  dinsdag 20 september 2011 @ 20:25:51 #249
126003 Daniel1976
de omnibus dubitandum
pi_102193820
Zijn er nu echt mensen hier die solliciteren naar maatregelen?
  dinsdag 20 september 2011 @ 20:27:14 #250
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_102193892
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 september 2011 20:25 schreef Daniel1976 het volgende:
Zijn er nu echt mensen hier die solliciteren naar maatregelen?
Is al goed, is al goed.
Toen ik klein was vroeg ik een meisje uit de klas verkering.
Helaas zei ze nee.

Kijk ik ben on-topic bezig. ^O^
C'est la vie
  dinsdag 20 september 2011 @ 20:31:40 #251
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_102194131
quote:
14s.gif Op dinsdag 20 september 2011 18:01 schreef Flepke het volgende:

[..]

Even rustig ergens met haar gaan zitten en voor de zoen gaan.
waarom ergens rustig gaan zitten?
pi_102194398
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 september 2011 20:31 schreef ook_gek het volgende:

[..]

waarom ergens rustig gaan zitten?
Dat heet spanning opbouwen ^O^
En iets met romantiek enzo..
  dinsdag 20 september 2011 @ 20:37:03 #253
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_102194459
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 september 2011 20:35 schreef Edarrawen het volgende:

[..]

Romantiek, wat is dat? :?
Nee hoor eigenlijk ben ik best romantisch en cliche. :')
C'est la vie
pi_102194625
quote:
14s.gif Op dinsdag 20 september 2011 20:37 schreef heloef het volgende:

[..]

Romantiek, wat is dat? :?
Nee hoor eigenlijk ben ik best romantisch en cliche. :')
Geef je ook meisjes die je leuk vindt een roos?
Cliche, maar romantisch O+
Ik ken geen enkel meisje dat het niet zou waarderen! Tot zover mijn tips :P
  dinsdag 20 september 2011 @ 20:44:18 #255
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_102194895
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 september 2011 20:39 schreef Edarrawen het volgende:

[..]

Dat doe ik dan weer niet.
Maar als een vriendin bang is voor onweer ben ik wel zo subtiel om mijn arm om haar heen te slaan en continu te zeggen adem in adem uit. _O-
C'est la vie
  dinsdag 20 september 2011 @ 21:21:25 #256
280234 DenWauwelaar
Enkel kwaliteitsposts
pi_102196933
Rozen geven... :N
pi_102197112
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 september 2011 20:39 schreef Edarrawen het volgende:

[..]

Rozenblaadjes en waxinelichtjes zijn leuker! :)
  dinsdag 20 september 2011 @ 21:25:53 #258
280234 DenWauwelaar
Enkel kwaliteitsposts
pi_102197139
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 september 2011 21:25 schreef Martijntj het volgende:

[..]

Rozenblaadjes en waxinelichtjes zijn leuker! :)
Tijd voor mij om hier weg te gaan

:r
pi_102197208
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 september 2011 21:25 schreef DenWauwelaar het volgende:

[..]

Tijd voor mij om hier weg te gaan

:r
Misschien ging het daar mis: Ging het er om of jíj het waardeert... of dat zíj het waardeert :P.
  dinsdag 20 september 2011 @ 21:33:17 #260
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_102197483
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 september 2011 20:35 schreef Edarrawen het volgende:

[..]

wat een onzin, als je er voor gaat gewoon doen waar iedereen bij is.
  dinsdag 20 september 2011 @ 21:48:58 #261
280234 DenWauwelaar
Enkel kwaliteitsposts
pi_102198259
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 september 2011 21:27 schreef Martijntj het volgende:

[..]

Misschien ging het daar mis: Ging het er om of jíj het waardeert... of dat zíj het waardeert :P.
Vrouwen die ik date vinden dat misplaatste nepromantiek. Zodra ze dat niet vinden, date ik ze niet.
pi_102198272
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 september 2011 21:33 schreef ook_gek het volgende:

[..]

wat een onzin, als je er voor gaat gewoon doen waar iedereen bij is.
Maar vrouwen houden daarvan :'(
Deze wel tenminste ;)
  dinsdag 20 september 2011 @ 21:51:39 #263
280234 DenWauwelaar
Enkel kwaliteitsposts
pi_102198406
Dat paiq zeg. Ik zit nu al een kwartier verbaasd te kijken naar een scherm waarop een vrouw alsmaar aan het ventileren is over haar baan. En dat naar aanleiding van een vrolijke oneliner. Leuk dat ze haar werk geweldig vind en dat niemand snapt hoe zwaar het is.

Interessant. :')
pi_102198492
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 september 2011 21:49 schreef Edarrawen het volgende:

[..]

Deze wel tenminste ;)
Ben jij de gemiddelde vrouw? :+
  dinsdag 20 september 2011 @ 21:54:11 #265
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_102198535
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 september 2011 21:49 schreef Edarrawen het volgende:

[..]

Deze wel tenminste ;)
Dus jij wilt versierd worden met standaard romantische cliche's?
C'est la vie
pi_102198629
quote:
10s.gif Op dinsdag 20 september 2011 21:54 schreef heloef het volgende:

[..]

Dus jij wilt versierd worden met standaard romantische cliche's?
Als het even kan, graag! ^O^
Ze zijn niet voor niets cliche's geworden, blijkbaar werken ze :P
pi_102198720
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 september 2011 21:53 schreef Martijntj het volgende:

[..]

Ben jij de gemiddelde vrouw? :+
Dat niet misschien :+
  dinsdag 20 september 2011 @ 21:57:54 #268
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_102198738
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 september 2011 21:55 schreef Edarrawen het volgende:

[..]

Als het even kan, graag! ^O^
Ze zijn niet voor niets cliche's geworden, blijkbaar werken ze :P
Okee, apart. :P
C'est la vie
  dinsdag 20 september 2011 @ 21:58:45 #269
350968 kedge
cicatrix manet
pi_102198772
Ik neem altijd voor een date ook een klein bosje rozen mee :P Ligt er wel compleet aan of ik haar echt leuk vind en of het bij de situatie past.

Wel rot als je je date ophaalt van huis en ze woont nog thuis. Doet haar vader open en sta je daar met je rozen :X
pi_102198774
quote:
14s.gif Op dinsdag 20 september 2011 21:57 schreef heloef het volgende:

[..]

Okee, apart. :P
Hoezo apart?

Hoe zou jij eigenlijk een vrouw versieren als niets je in de weg stond? :)
pi_102198779
Over flirten trouwens; ik heb gemerkt dat het me in het buitenland veel gemakkelijker afgaat! Daar is de remming toch wat minder en als het compleet de mist in gaat kan je altijd zo weer verdwijnen. Deelt iemand die ervaring :+?
pi_102198842
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 september 2011 21:58 schreef Martijntj het volgende:
Over flirten trouwens; ik heb gemerkt dat het me in het buitenland veel gemakkelijker afgaat! Daar is de remming toch wat minder en als het compleet de mist in gaat kan je altijd zo weer verdwijnen. Deelt iemand die ervaring :+?
ja het lijkt wel of meisjes je dan automatisch wat interessanter vinden omdat je buitenlander bent
"they know nothing about me and i really doubt they care
but that's alright cause by myself i do fine anywhere"
  dinsdag 20 september 2011 @ 22:02:44 #273
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_102198955
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 september 2011 21:58 schreef moneyfornothing het volgende:

[..]

Hoezo apart?

Hoe zou jij eigenlijk een vrouw versieren als niets je in de weg stond? :)
Ik heb nog nooit gehoord dat vrouwen het echt leuk vonden om versierd te worden met alle cliche's van dien en liever van creatievers hielden dan een "standaard" roos of een dood bonbons. :P

Hoe ik een vrouw zou versieren?
Ik heb werkelijk geen flauw idee :') eerst natuurlijk gewoon een praatje maken denk ik en hoe verder het vordert enigszins proberen om haar aan te raken.

Ik denk dat dat wel eens zou kunnen werken. :')
C'est la vie
  dinsdag 20 september 2011 @ 22:03:10 #274
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_102198965
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 september 2011 22:00 schreef RandyMcRanderson het volgende:

[..]

ja het lijkt wel of meisjes je dan automatisch wat interessanter vinden omdat je buitenlander bent
Helaas hebben Nederlandse vrouwen dat niet. _O-
C'est la vie
pi_102199023
quote:
14s.gif Op dinsdag 20 september 2011 22:03 schreef heloef het volgende:

[..]

Hoe weet je zo zeker dat meisjes jou niet interessant vinden dan?
  dinsdag 20 september 2011 @ 22:05:47 #276
280234 DenWauwelaar
Enkel kwaliteitsposts
pi_102199076
Madame op paiq gaat nu door over fitness. Wat bezielt sommige mensen zeg? ...

Nee, ik weet naast hoe zwaar haar baan ook al niet wat echt fitnessen is....
  dinsdag 20 september 2011 @ 22:06:37 #277
343183 Newbie114
Psychonaut in opleiding
pi_102199105
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 september 2011 22:05 schreef DenWauwelaar het volgende:
Madame op paiq gaat nu door over fitness. Wat bezielt sommige mensen zeg? ...

Nee, ik weet naast hoe zwaar haar baan ook al niet wat echt fitnessen is....
Afkappen als je je er niet goed bij voelt ^O^
  dinsdag 20 september 2011 @ 22:07:53 #278
280234 DenWauwelaar
Enkel kwaliteitsposts
pi_102199171
quote:
14s.gif Op dinsdag 20 september 2011 22:06 schreef Newbie114 het volgende:

[..]

Afkappen als je je er niet goed bij voelt ^O^
Ik vind het vreemd vermakelijk, zoals je bij aanvang van de Titanic weet dat die boot gaat zinken.
  dinsdag 20 september 2011 @ 22:08:39 #279
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_102199197
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 september 2011 22:04 schreef Edarrawen het volgende:

[..]

Hoe weet je zo zeker dat meisjes jou niet interessant vinden dan?
Ik had het over dat meisjes buitenlanders interessanter vonden.
Maar goed dat voordeel hebben Surinamers al jaren niet meer, zeker niet in Amsterdam. :')

Tsja het is voor mij zo er is nog nooit iemand geweest die uitdrukkelijk liet merken dat ze het in me zag zitten. Aan de andere kant heeft ook niemand laten merken dat ze me niet zag zitten.

Dus tsja ik weet het eigenlijk niet.
C'est la vie
  dinsdag 20 september 2011 @ 22:09:02 #280
350968 kedge
cicatrix manet
pi_102199211
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 september 2011 22:07 schreef DenWauwelaar het volgende:

[..]

Ik vind het vreemd vermakelijk, zoals je bij aanvang van de Titanic weet dat die boot gaat zinken.
Je moet een gesprek/chat ook proberen te sturen.
  dinsdag 20 september 2011 @ 22:09:58 #281
343183 Newbie114
Psychonaut in opleiding
pi_102199266
quote:
14s.gif Op dinsdag 20 september 2011 22:08 schreef heloef het volgende:

[..]

Ik had het over dat meisjes buitenlanders interessanter vonden.
Maar goed dat voordeel hebben Surinamers al jaren niet meer, zeker niet in Amsterdam. :')

Tsja het is voor mij zo er is nog nooit iemand geweest die uitdrukkelijk liet merken dat ze het in me zag zitten. Aan de andere kant heeft ook niemand laten merken dat ze me niet zag zitten.

Dus tsja ik weet het eigenlijk niet.
Kom hierheen met carnaval, de meeste meisjes hebben hier nog nooit een neger gezien ;) je hosselt ze allemaal :7
pi_102199269
quote:
14s.gif Op dinsdag 20 september 2011 22:03 schreef heloef het volgende:

[..]

ja ik weet het niet hoor met die nederlandse vrouwen over het algemeen. Ze doen zo moeilijk en stroef. Met belgische heb ik meer succes gehad en ik woon daar nog geeneens. Die zijn heel lief en zachtaardig. Misschien moet ik daar maar heen verhuizen.
"they know nothing about me and i really doubt they care
but that's alright cause by myself i do fine anywhere"
  dinsdag 20 september 2011 @ 22:10:52 #283
280234 DenWauwelaar
Enkel kwaliteitsposts
pi_102199321
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 september 2011 22:09 schreef kedge het volgende:

[..]

Je moet een gesprek/chat ook proberen te sturen.
Haha, ik wens je veel succes met deze. Deze is zo stuurloos alleen maar aan het venten over hoe zwaar haar leven is en hoe niemand haar begrijpt. En we moeten ook niet vergeten dat zij enorm uniek is.

Ik zeg ! Succes!
pi_102199389
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 september 2011 22:10 schreef RandyMcRanderson het volgende:

[..]

ja ik weet het niet hoor met die nederlandse vrouwen over het algemeen. Ze doen zo moeilijk en stroef. Met belgische heb ik meer succes gehad en ik woon daar nog geeneens. Die zijn heel lief en zachtaardig. Misschien moet ik daar maar heen verhuizen.
Ja ik lurk hier wel eens :+ Zal maar eens wat posten.
Dat zit gewoon tussen je oren joh :P Als jij alleen al denkt dat ze moeilijk doen, doen ze dat vanzelf wel :Y
The way that you flip your hair gets me overwhelmed.
  dinsdag 20 september 2011 @ 22:14:48 #285
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_102199499
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 september 2011 22:12 schreef Joysa het volgende:

[..]

Dat zit gewoon tussen je oren joh :P Als jij alleen al denkt dat ze moeilijk doen, doen ze dat vanzelf wel :Y
Kan er ook natuurlijk mee te maken hebben dat Belgische meiden zachtaardiger klinken.
C'est la vie
pi_102199514
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 september 2011 22:12 schreef Joysa het volgende:

[..]

Ik merk vooral arrogantie bij veel Nederlandse vrouwen, terwijl ik dat in buitenland niet opmerkte :P
  dinsdag 20 september 2011 @ 22:15:48 #287
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_102199538
quote:
Flepke geinige post.

Goed het volgende heb ik gedaan in deze situatie.

Na dat ik even aan haar broek gevoeld te hebben, verder gepraat en erg gelachen. Zoals gezegt tijdens het lachen elkaars arm vast pakken enz.

Toen ik vertelde dat ik niet zou gaan stappen was het direct van, ja ik ga stappen en jij niet. Jammer ga mee joh.

Nu ben ik niet zo moeilijk over te halen dus heb gezegt van prima zie je daar. Zo gebeurde het ook. Zij op de fiets ik met de taxi.

We zijn elkaar tijdens stappen weer tegen gekomen en direct aan de praat geraakt en weer lachen. En voor we het wisten stonden we op de dansvloer te dansen.

Beetje bij de middel vast pakken en even gecontroleerd of haar broer op haar billen ook voelde zoals die op de been voelde. Dat zei ik ook tegen haar terwijl me handen op onderzoek ging.
Gewoon waar iedereen bij saat. Niks ergens rustig heen gaan.

Nu is zij ook heel dominant dus het was elkaar echt teasen. Uit eindelijk naar huis gegaan met netjes 3x een kus op de wang. Maar wel even net wat langer en vast pakken bij haar middel. Expres niet verder gegaan. Dat komt nog wel.

En jup volgende ochtend voegde ze me direct toe op facebook en een berichtje dat het erg gezellig was en dat we snel weer moeten stappen.

Waarom direct toe slaan, ik vind het spel zelf veel te leuk.

Zie wel wat er dit weekend gaat gebeuren :)
  dinsdag 20 september 2011 @ 22:16:57 #288
350968 kedge
cicatrix manet
pi_102199590
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 september 2011 22:10 schreef DenWauwelaar het volgende:

[..]

Haha, ik wens je veel succes met deze. Deze is zo stuurloos alleen maar aan het venten over hoe zwaar haar leven is en hoe niemand haar begrijpt. En we moeten ook niet vergeten dat zij enorm uniek is.

Ik zeg ! Succes!
Ja, die labiele meiden zijn kansloos. Of je moet het allemaal willen aanhoren.

Ik moet tegen jou zeggen, succes !
pi_102199594
quote:
14s.gif Op dinsdag 20 september 2011 22:14 schreef heloef het volgende:

[..]

Kan er ook natuurlijk mee te maken hebben dat Belgische meiden zachtaardiger klinken.
Limburgers ook dan ;)

quote:
0s.gif Op dinsdag 20 september 2011 22:15 schreef Martijntj het volgende:

[..]

Ik merk vooral arrogantie bij veel Nederlandse vrouwen, terwijl ik dat in buitenland niet opmerkte :P
Hard to get spelen is leuk
  dinsdag 20 september 2011 @ 22:17:43 #290
299167 stefanhaan
Bloeddorstige wasbeer
pi_102199620
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 september 2011 22:15 schreef ook_gek het volgende:

[..]

Goed het volgende heb ik gedaan in deze situatie.

Na dat ik even aan haar broek gevoeld te hebben, verder gepraat en erg gelachen. Zoals gezegt tijdens het lachen elkaars arm vast pakken enz.

Toen ik vertelde dat ik niet zou gaan stappen was het direct van, ja ik ga stappen en jij niet. Jammer ga mee joh.

Nu ben ik niet zo moeilijk over te halen dus heb gezegt van prima zie je daar. Zo gebeurde het ook. Zij op de fiets ik met de taxi.

We zijn elkaar tijdens stappen weer tegen gekomen en direct aan de praat geraakt en weer lachen. En voor we het wisten stonden we op de dansvloer te dansen.

Beetje bij de middel vast pakken en even gecontroleerd of haar broer op haar billen ook voelde zoals die op de been voelde. Dat zei ik ook tegen haar terwijl me handen op onderzoek ging.
Gewoon waar iedereen bij saat. Niks ergens rustig heen gaan.

Nu is zij ook heel dominant dus het was elkaar echt teasen. Uit eindelijk naar huis gegaan met netjes 3x een kus op de wang. Maar wel even net wat langer en vast pakken bij haar middel. Expres niet verder gegaan. Dat komt nog wel.

En jup volgende ochtend voegde ze me direct toe op facebook en een berichtje dat het erg gezellig was en dat we snel weer moeten stappen.

Zie wel wat er dit weekend gaat gebeuren :)
Teasen is inderdaad wel leuk ja!
Beter eerst beetje alles opnaaien voordat je je slag slaat ja :Y
It was an opportunity to honour our memories and to make room for new ones
pi_102199631
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 september 2011 22:15 schreef ook_gek het volgende:

Zo waar. :D
pi_102199645
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 september 2011 22:17 schreef stefanhaan het volgende:

[..]

Teasen is inderdaad wel leuk ja!
Beter eerst beetje alles opnaaien voordat je je slag slaat ja :Y
:9 uhhu
  dinsdag 20 september 2011 @ 22:19:01 #293
280234 DenWauwelaar
Enkel kwaliteitsposts
pi_102199672
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 september 2011 22:16 schreef kedge het volgende:

[..]

Ja, die labiele meiden zijn kansloos. Of je moet het allemaal willen aanhoren.

Ik moet tegen jou zeggen, succes !
Ik lach me kapot. Drie woorden en ze is weer uit de tent en ratelt weer door.
Zelfs cynische opmerkingen waarin ik reflecteer op haar gedrag snapt ze niet

' ik kan echt niet tegen mensen die...'

' ik ook niet' :')
  dinsdag 20 september 2011 @ 22:19:17 #294
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_102199681
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 september 2011 22:17 schreef Joysa het volgende:

[..]

Limburgers ook dan ;)
Die ook ja.
Alleen ik kom nooit onder de rivieren. _O-
C'est la vie
  dinsdag 20 september 2011 @ 22:19:27 #295
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_102199690
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 september 2011 22:18 schreef moneyfornothing het volgende:

[..]

Zo waar. :D
uhm wat vertel?
pi_102199712
quote:
14s.gif Op dinsdag 20 september 2011 22:19 schreef heloef het volgende:

[..]

Die ook ja.
Alleen ik kom nooit onder de rivieren. _O-
Zou je eens moeten doen :9 zachte g :9
  dinsdag 20 september 2011 @ 22:20:09 #297
350968 kedge
cicatrix manet
pi_102199738
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 september 2011 22:15 schreef Martijntj het volgende:

[..]

Ik heb in het buitenland gewoond en geloof me arrogant zijn ze overal.
  dinsdag 20 september 2011 @ 22:20:27 #298
343183 Newbie114
Psychonaut in opleiding
pi_102199754
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 september 2011 22:19 schreef Joysa het volgende:

[..]

Ik heb een zachte g, maar ook een harde l :P
  dinsdag 20 september 2011 @ 22:20:42 #299
280234 DenWauwelaar
Enkel kwaliteitsposts
pi_102199765
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 september 2011 22:20 schreef kedge het volgende:

[..]

Ik heb in het buitenland gewoond en geloof me arrogant zijn ze overal.
Ik ook, maar ik vind daar de vrouwen mooier ( en de arrogantie minder misplaatst)
  dinsdag 20 september 2011 @ 22:20:43 #300
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_102199769
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 september 2011 22:19 schreef Joysa het volgende:

[..]

Inderdaad. :9~
Alleen ik heb er eigenlijk nooit wat te zoeken.
C'est la vie
  dinsdag 20 september 2011 @ 22:20:50 #301
299167 stefanhaan
Bloeddorstige wasbeer
pi_102199774
Ik vind dat juist wel leuk, beetje met mensen meeten of daten die juist niet uit mijn eigen provincie komen. Is toch weer net wat anders enzo, met hoe ze praten en heel die cultuur enzo.
It was an opportunity to honour our memories and to make room for new ones
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')