waarom ergens rustig gaan zitten?quote:Op dinsdag 20 september 2011 18:01 schreef Flepke het volgende:
[..]
Even rustig ergens met haar gaan zitten en voor de zoen gaan.
Dat heet spanning opbouwenquote:Op dinsdag 20 september 2011 20:31 schreef ook_gek het volgende:
[..]
waarom ergens rustig gaan zitten?
Romantiek, wat is dat?quote:Op dinsdag 20 september 2011 20:35 schreef Edarrawen het volgende:
[..]
Dat heet spanning opbouwen![]()
En iets met romantiek enzo..
Geef je ook meisjes die je leuk vindt een roos?quote:Op dinsdag 20 september 2011 20:37 schreef heloef het volgende:
[..]
Romantiek, wat is dat?![]()
Nee hoor eigenlijk ben ik best romantisch en cliche.
Dat doe ik dan weer niet.quote:Op dinsdag 20 september 2011 20:39 schreef Edarrawen het volgende:
[..]
Geef je ook meisjes die je leuk vindt een roos?
Cliche, maar romantisch![]()
Ik ken geen enkel meisje dat het niet zou waarderen! Tot zover mijn tips
Rozenblaadjes en waxinelichtjes zijn leuker!quote:Op dinsdag 20 september 2011 20:39 schreef Edarrawen het volgende:
[..]
Geef je ook meisjes die je leuk vindt een roos?
Cliche, maar romantisch![]()
Ik ken geen enkel meisje dat het niet zou waarderen! Tot zover mijn tips
Tijd voor mij om hier weg te gaanquote:Op dinsdag 20 september 2011 21:25 schreef Martijntj het volgende:
[..]
Rozenblaadjes en waxinelichtjes zijn leuker!
Misschien ging het daar mis: Ging het er om of jíj het waardeert... of dat zíj het waardeertquote:Op dinsdag 20 september 2011 21:25 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Tijd voor mij om hier weg te gaan
wat een onzin, als je er voor gaat gewoon doen waar iedereen bij is.quote:Op dinsdag 20 september 2011 20:35 schreef Edarrawen het volgende:
[..]
Dat heet spanning opbouwen![]()
En iets met romantiek enzo..
Vrouwen die ik date vinden dat misplaatste nepromantiek. Zodra ze dat niet vinden, date ik ze niet.quote:Op dinsdag 20 september 2011 21:27 schreef Martijntj het volgende:
[..]
Misschien ging het daar mis: Ging het er om of jíj het waardeert... of dat zíj het waardeert.
Maar vrouwen houden daarvanquote:Op dinsdag 20 september 2011 21:33 schreef ook_gek het volgende:
[..]
wat een onzin, als je er voor gaat gewoon doen waar iedereen bij is.
Ben jij de gemiddelde vrouw?quote:Op dinsdag 20 september 2011 21:49 schreef Edarrawen het volgende:
[..]
Maar vrouwen houden daarvan
Deze wel tenminste
Dus jij wilt versierd worden met standaard romantische cliche's?quote:Op dinsdag 20 september 2011 21:49 schreef Edarrawen het volgende:
[..]
Maar vrouwen houden daarvan
Deze wel tenminste
Als het even kan, graag!quote:Op dinsdag 20 september 2011 21:54 schreef heloef het volgende:
[..]
Dus jij wilt versierd worden met standaard romantische cliche's?
Dat niet misschienquote:
Okee, apart.quote:Op dinsdag 20 september 2011 21:55 schreef Edarrawen het volgende:
[..]
Als het even kan, graag!
Ze zijn niet voor niets cliche's geworden, blijkbaar werken ze
ja het lijkt wel of meisjes je dan automatisch wat interessanter vinden omdat je buitenlander bentquote:Op dinsdag 20 september 2011 21:58 schreef Martijntj het volgende:
Over flirten trouwens; ik heb gemerkt dat het me in het buitenland veel gemakkelijker afgaat! Daar is de remming toch wat minder en als het compleet de mist in gaat kan je altijd zo weer verdwijnen. Deelt iemand die ervaring?
Ik heb nog nooit gehoord dat vrouwen het echt leuk vonden om versierd te worden met alle cliche's van dien en liever van creatievers hielden dan een "standaard" roos of een dood bonbons.quote:Op dinsdag 20 september 2011 21:58 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Hoezo apart?
Hoe zou jij eigenlijk een vrouw versieren als niets je in de weg stond?
Helaas hebben Nederlandse vrouwen dat niet.quote:Op dinsdag 20 september 2011 22:00 schreef RandyMcRanderson het volgende:
[..]
ja het lijkt wel of meisjes je dan automatisch wat interessanter vinden omdat je buitenlander bent
Hoe weet je zo zeker dat meisjes jou niet interessant vinden dan?quote:Op dinsdag 20 september 2011 22:03 schreef heloef het volgende:
[..]
Helaas hebben Nederlandse vrouwen dat niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |