Verpest dat beeld nou niet voor mij.quote:Op dinsdag 20 september 2011 19:51 schreef kedge het volgende:
[..]
Brave Twentse meisjes bestaan niet. Hm brave meisjes überhaupt niet.
Ik mag er niet meer over praten van de modsquote:Op dinsdag 20 september 2011 19:49 schreef heloef het volgende:
[..]
Nu ben ik toch benieuwd wat ze gezegd heeft.
Daarom is er DM of PM.quote:Op dinsdag 20 september 2011 19:59 schreef Edarrawen het volgende:
[..]
Ik mag er niet meer over praten van de mods
Je bent geen echte puberquote:Op dinsdag 20 september 2011 19:43 schreef heloef het volgende:
[..]
Ehm ik ben een 17 jarige puber en zelfs ik doe dat niet.
Oh echt wel.quote:
Ik versier nooit dus tsja.quote:Op dinsdag 20 september 2011 20:21 schreef Edarrawen het volgende:
Stil hier...
Niemand versierervaringen om te delen?
Is al goed, is al goed.quote:Op dinsdag 20 september 2011 20:25 schreef Daniel1976 het volgende:
Zijn er nu echt mensen hier die solliciteren naar maatregelen?
waarom ergens rustig gaan zitten?quote:Op dinsdag 20 september 2011 18:01 schreef Flepke het volgende:
[..]
Even rustig ergens met haar gaan zitten en voor de zoen gaan.
Dat heet spanning opbouwenquote:Op dinsdag 20 september 2011 20:31 schreef ook_gek het volgende:
[..]
waarom ergens rustig gaan zitten?
Romantiek, wat is dat?quote:Op dinsdag 20 september 2011 20:35 schreef Edarrawen het volgende:
[..]
Dat heet spanning opbouwen![]()
En iets met romantiek enzo..
Geef je ook meisjes die je leuk vindt een roos?quote:Op dinsdag 20 september 2011 20:37 schreef heloef het volgende:
[..]
Romantiek, wat is dat?![]()
Nee hoor eigenlijk ben ik best romantisch en cliche.
Dat doe ik dan weer niet.quote:Op dinsdag 20 september 2011 20:39 schreef Edarrawen het volgende:
[..]
Geef je ook meisjes die je leuk vindt een roos?
Cliche, maar romantisch![]()
Ik ken geen enkel meisje dat het niet zou waarderen! Tot zover mijn tips
Rozenblaadjes en waxinelichtjes zijn leuker!quote:Op dinsdag 20 september 2011 20:39 schreef Edarrawen het volgende:
[..]
Geef je ook meisjes die je leuk vindt een roos?
Cliche, maar romantisch![]()
Ik ken geen enkel meisje dat het niet zou waarderen! Tot zover mijn tips
Tijd voor mij om hier weg te gaanquote:Op dinsdag 20 september 2011 21:25 schreef Martijntj het volgende:
[..]
Rozenblaadjes en waxinelichtjes zijn leuker!
Misschien ging het daar mis: Ging het er om of jíj het waardeert... of dat zíj het waardeertquote:Op dinsdag 20 september 2011 21:25 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Tijd voor mij om hier weg te gaan
wat een onzin, als je er voor gaat gewoon doen waar iedereen bij is.quote:Op dinsdag 20 september 2011 20:35 schreef Edarrawen het volgende:
[..]
Dat heet spanning opbouwen![]()
En iets met romantiek enzo..
Vrouwen die ik date vinden dat misplaatste nepromantiek. Zodra ze dat niet vinden, date ik ze niet.quote:Op dinsdag 20 september 2011 21:27 schreef Martijntj het volgende:
[..]
Misschien ging het daar mis: Ging het er om of jíj het waardeert... of dat zíj het waardeert.
Maar vrouwen houden daarvanquote:Op dinsdag 20 september 2011 21:33 schreef ook_gek het volgende:
[..]
wat een onzin, als je er voor gaat gewoon doen waar iedereen bij is.
Ben jij de gemiddelde vrouw?quote:Op dinsdag 20 september 2011 21:49 schreef Edarrawen het volgende:
[..]
Maar vrouwen houden daarvan
Deze wel tenminste
Dus jij wilt versierd worden met standaard romantische cliche's?quote:Op dinsdag 20 september 2011 21:49 schreef Edarrawen het volgende:
[..]
Maar vrouwen houden daarvan
Deze wel tenminste
Als het even kan, graag!quote:Op dinsdag 20 september 2011 21:54 schreef heloef het volgende:
[..]
Dus jij wilt versierd worden met standaard romantische cliche's?
Dat niet misschienquote:
Okee, apart.quote:Op dinsdag 20 september 2011 21:55 schreef Edarrawen het volgende:
[..]
Als het even kan, graag!
Ze zijn niet voor niets cliche's geworden, blijkbaar werken ze
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |