Ai...quote:Op dinsdag 20 september 2011 19:36 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik hoop dat je nooit meer tot zulke gedachten komt en als dat wel zo is er met andere over praat.
Overigens heb ik jaren zo rond gelopen.
Word lesbisch!quote:
Neuh, niet echt mijn dingquote:
Ook vrouwen zijn vies hoor. Hoe vaak sommige vrouwen gaan lachen om een dubbelzinnige zinquote:
Dan niet klagen dat mannen vies zijn.quote:
Ik kan er ook niets aan doen dat ik 10 keer per minuut aan seks denkquote:
Ehm ik ben een 17 jarige puber en zelfs ik doe dat niet.quote:Op dinsdag 20 september 2011 19:43 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik kan er ook niets aan doen dat ik 10 keer per minuut aan seks denk
Geintje hoor, eigenlijk denk ik zelf ook best smerigquote:Op dinsdag 20 september 2011 19:42 schreef heloef het volgende:
[..]
Dan niet klagen dat mannen vies zijn.
Zeg niet dat we je niet gewaarschuwd hebben.
Oh ja joh.quote:Op dinsdag 20 september 2011 19:43 schreef Edarrawen het volgende:
[..]
Geintje hoor, eigenlijk denk ik zelf ook best smerig
Ik kreeg er nog een note voor gisterenquote:Op dinsdag 20 september 2011 19:44 schreef heloef het volgende:
[..]
Oh ja joh.
Mijn beeld van dat brave Twentse meisje is abrupt veranderd.
Okee.quote:Op dinsdag 20 september 2011 19:46 schreef Edarrawen het volgende:
[..]
Ik kreeg er nog een note voor gisteren
Nu ben ik toch benieuwd wat ze gezegd heeft.quote:
Brave Twentse meisjes bestaan niet. Hm brave meisjes überhaupt niet.quote:Op dinsdag 20 september 2011 19:44 schreef heloef het volgende:
[..]
Oh ja joh.
Mijn beeld van dat brave Twentse meisje is abrupt veranderd.
Verpest dat beeld nou niet voor mij.quote:Op dinsdag 20 september 2011 19:51 schreef kedge het volgende:
[..]
Brave Twentse meisjes bestaan niet. Hm brave meisjes überhaupt niet.
Ik mag er niet meer over praten van de modsquote:Op dinsdag 20 september 2011 19:49 schreef heloef het volgende:
[..]
Nu ben ik toch benieuwd wat ze gezegd heeft.
Daarom is er DM of PM.quote:Op dinsdag 20 september 2011 19:59 schreef Edarrawen het volgende:
[..]
Ik mag er niet meer over praten van de mods
Je bent geen echte puberquote:Op dinsdag 20 september 2011 19:43 schreef heloef het volgende:
[..]
Ehm ik ben een 17 jarige puber en zelfs ik doe dat niet.
Oh echt wel.quote:
Ik versier nooit dus tsja.quote:Op dinsdag 20 september 2011 20:21 schreef Edarrawen het volgende:
Stil hier...
Niemand versierervaringen om te delen?
Is al goed, is al goed.quote:Op dinsdag 20 september 2011 20:25 schreef Daniel1976 het volgende:
Zijn er nu echt mensen hier die solliciteren naar maatregelen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |