Soms moet je gewoon zeggen waar het op staat. Anders blijft hij het proberen.quote:Op dinsdag 20 september 2011 17:41 schreef Edarrawen het volgende:
Subtiele hints niet snappen is iets anders dan het niet snappen als iemand je zegt: nee laat maar, misschien als je minder irritant had gedaan de hele avond, nee eigenlijk dan ook niet want ik vind je niet eens een klein beetje aantrekkelijk, maar ga nu maar weg..
Wat ben ik gemeen en harteloos als ik het zo lees...
Wat jij wilt schatquote:Op dinsdag 20 september 2011 17:44 schreef Edarrawen het volgende:
[..]
PUA shit altijd
Als een meisje dat doet kan het inderdaad zo zijn dat ze je leuk vind, maar waarschijnlijk is het gewoon haar persoonlijkheid om zo te doen.
Ik heb jou toch vorige week zaterdag ontmoet?quote:Op dinsdag 20 september 2011 17:45 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Neger je kent mij helemaal niet
Ze wil jequote:Op dinsdag 20 september 2011 17:46 schreef ook_gek het volgende:
Flepke geinige post.
Kijk of jij het zelfde uit mijn ervaring haalt van afgelopen weekend.
Vrouw die ik 2x gezien heb en 1x even gesproken komt bij me zitten. We raken aan de praat en ik maak een opmerking ove haar soort van lere broek. Ze zegt dat ik moet voelen en legt direct haar benen op mijn been.
Ze vraagt of ik op stap ga en bij nee zeggen. Reageert ze van, ga ik eens op stap ga jij niet!
Goed wat haal jij hier uit.
Ik denk dat ze eigenlijk bedoelde: 'Pak me hier en nu, geile bok'quote:Op dinsdag 20 september 2011 17:46 schreef ook_gek het volgende:
Flepke geinige post.
Kijk of jij het zelfde uit mijn ervaring haalt van afgelopen weekend.
Vrouw die ik 2x gezien heb en 1x even gesproken komt bij me zitten. We raken aan de praat en ik maak een opmerking ove haar soort van lere broek. Ze zegt dat ik moet voelen en legt direct haar benen op mijn been.
Ze vraagt of ik op stap ga en bij nee zeggen. Reageert ze van, ga ik eens op stap ga jij niet!
Goed wat haal jij hier uit.
Sorry onvoorzichtige woordkeuze. Ik bedoelde flepke ofc.quote:Op dinsdag 20 september 2011 17:47 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik heb jou toch vorige week zaterdag ontmoet?
Dit is gewoon grappig.quote:Op dinsdag 20 september 2011 17:41 schreef Mpj het volgende:
[..]
Ik wil daarmee laten weten dat ik sowieso niet begin met die bash reacties.
Hangt helemaal van de persoon af, de een doet dit bij iedereen, de ander zal het nooit doen.quote:Op dinsdag 20 september 2011 17:46 schreef ook_gek het volgende:
Kan van alles zijn. Of ze wil je als vriend, of als haar vriend. Welke van de twee kan ik niet opmaken uit deze informatie.quote:Ze vraagt of ik op stap ga en bij nee zeggen. Reageert ze van, ga ik eens op stap ga jij niet!
Dat je meer moet vertellen over de situatie.quote:Goed wat haal jij hier uit.
Inderdaad, ik heb het lijstje niet doorgelezen maar ik weet nu al dat er dingen tussen staan die ik ook doe als ik niet aan het flirten ben.quote:Op dinsdag 20 september 2011 17:44 schreef Edarrawen het volgende:
[..]
PUA shit altijd
Als een meisje dat doet kan het inderdaad zo zijn dat ze je leuk vind, maar waarschijnlijk is het gewoon haar persoonlijkheid om zo te doen.
ik heb haar 1x eerder gesproken en qua aanraken weet ik het niet meer. Oog contact altijd wel en even zwaaien als ik haar aan keek.quote:Op dinsdag 20 september 2011 17:51 schreef Flepke het volgende:
Hangt helemaal van de persoon af, de een doet dit bij iedereen, de ander zal het nooit doen.
Was ze ook al "aanrakerig" in de andere gesprekken? Veel lachen terwijl je niet grappig was? Veel haar haar aanraken? En qua oogcontact?
ik heb geen tips nodigquote:Kan van alles zijn. Of ze wil je als vriend, of als haar vriend. Welke van de twee kan ik niet opmaken uit deze informatie.
Dat je meer moet vertellen over de situatie.
[quote]
En dat best wel wat fysiek contact met haar mag maken, meer dan gemiddeld.
Ah, dus als je er (met alle respect) tussen propt mag het wel!quote:Op dinsdag 20 september 2011 17:41 schreef Mpj het volgende:
[..]
En al helemaal als je zelf IRL (met alle respect) zo onzeker bent als de pest.
Ik snap de argumentatie simpelweg ook niet. Als die en die dit op dit punt niet beheerst, mag hij dit en dit en dat niet zeggen? Is dat niet een beetje raar?quote:Op dinsdag 20 september 2011 17:58 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Ah, dus als je er (met alle respect) tussen propt mag het wel!
Maar goed ik ben niet onzeker dus ik neem aan dat dit stukje niet over mij ging, just saying. Met alle respect uiteraard.
Even rustig ergens met haar gaan zitten en voor de zoen gaan.quote:Op dinsdag 20 september 2011 17:57 schreef ook_gek het volgende:
[..]
ik heb haar 1x eerder gesproken en qua aanraken weet ik het niet meer. Oog contact altijd wel en even zwaaien als ik haar aan keek.
Tijdens het gesprek was het erg gezellig. Veel gelachen, ze is erg scherp qua opmerkingen en ik ook. Dus dat ging prima. Tijdens het lachen pakte zij mijn arm af en toe beet. Qua haar aanraken. Dat doet ze altijd waar en bij wie dan ook.
Ben je helderziende ?quote:Op dinsdag 20 september 2011 17:54 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Inderdaad, ik heb het lijstje niet doorgelezen maar ik weet nu al dat er dingen tussen staan die ik ook doe als ik niet aan het flirten ben.
Lolwhut?quote:Op dinsdag 20 september 2011 18:02 schreef ook_gek het volgende:
Ben nu met de auto in huis effe wat dingen doen.
Vorige stukje wel, uiteraard.quote:Op dinsdag 20 september 2011 17:58 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Ah, dus als je er (met alle respect) tussen propt mag het wel!
Maar goed ik ben niet onzeker dus ik neem aan dat dit stukje niet over mij ging, just saying. Met alle respect uiteraard.
ben ik sowieso nietquote:Op dinsdag 20 september 2011 17:45 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Misschien ben je wel echt arrogant en proberen ze je er bewust van te maken? En don't blame the messenger.
ditquote:Op dinsdag 20 september 2011 18:08 schreef DenWauwelaar het volgende:
Hoe staat het met de huis-, tuin en keukenhosselaars van fok! ?
Ik heb op straffe van verwijderen een chick proberen te hosselen op paiq. Het kan niet altijd raak zijn.
quote:Op dinsdag 20 september 2011 18:04 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Niet eens, maar na het alsnog lezen van die lijst blijf ik wel bij mijn opmerking erover.
Heb je al dates via paiq gehad ? Ik heb 7 chatschermpjes openstaan en met eentje ben ik dichtbij, echter zijn we nooit tegelijkertijd onlinequote:Op dinsdag 20 september 2011 18:08 schreef DenWauwelaar het volgende:
Hoe staat het met de huis-, tuin en keukenhosselaars van fok! ?
Ik heb op straffe van verwijderen een chick proberen te hosselen op paiq. Het kan niet altijd raak zijn.
Als ik flirt wil ik ook niet meteen iemands ingewanden naar buiten zuigen, dus laat staan als ik dat soort 'signalen' afgeef terwijl ik niet eens aan het flirten ben.quote:Op dinsdag 20 september 2011 18:14 schreef Flepke het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Het gaat om "indicatoren van intresse" Als ze dat soort signalen geeft betekent het niet dat ze meteen je ingewanden naar buiten wilt zuigen.
"De hyperbool is de stijlfiguur van overdrijving. Het tegenovergestelde is een parabool. Er zijn verschillende redenen om een hyperbool te gebruiken, meestal is het om iets sterk uit te drukken. Maar ook variatie in schrijfstijl en humor kunnen redenen zijn om de hyperbool te gebruiken. Veel staande uitdrukkingen zijn ook hyperbolen."quote:Op dinsdag 20 september 2011 18:17 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Als ik flirt wil ik ook niet meteen iemands ingewanden naar buiten zuigen, dus laat staan als ik dat soort 'signalen' afgeef terwijl ik niet eens aan het flirten ben.
Zoals?quote:Er staan dingen tussen die ik vrij standaard doe, ook als ik geen interesse heb.
Ik heb al 3 dates gehad via paiq en voor mijn vorige relatie heb ik ook weleens via paiq gedate.quote:Op dinsdag 20 september 2011 18:15 schreef kedge het volgende:
[..]
Heb je al dates via paiq gehad ? Ik heb 7 chatschermpjes openstaan en met eentje ben ik dichtbij, echter zijn we nooit tegelijkertijd online![]()
Wel een leuke bezigheid trouwens zo in de loze uurtjes.
Je leert er ook van anticiperen en probeer op de interesses van de ander in te spelen. Dit is allemaal weer irl te gebruiken![]()
Ruim 25 dingen van dat lijstje.quote:Op dinsdag 20 september 2011 18:21 schreef Flepke het volgende:
[..]
"De hyperbool is de stijlfiguur van overdrijving. Het tegenovergestelde is een parabool. Er zijn verschillende redenen om een hyperbool te gebruiken, meestal is het om iets sterk uit te drukken. Maar ook variatie in schrijfstijl en humor kunnen redenen zijn om de hyperbool te gebruiken. Veel staande uitdrukkingen zijn ook hyperbolen."
[..]
Zoals?
Geef je altijd op die manier voorbeelden?quote:Op dinsdag 20 september 2011 18:28 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Ruim 25 dingen van dat lijstje.
En wat doen mannen?quote:Op dinsdag 20 september 2011 18:38 schreef Edarrawen het volgende:
Active IOIs
*She re-initiates conversations when you stop talking
*She giggles
*If eye contact happens from a distance, she holds it for a second
*She smiles at you
*She interrupts your conversation from nearby or laughs at something you said
*She says something to her friend and they both giggle
*While you're talking to her group, she is particularly talkative (to get your attention)
*She asks you for your name
*She asks you your age (make her guess)
*She compliments you
*She asks if you have a girlfriend
*When she has to go to the bathroom, she comes backwat een stom voorbeeld...
*She holds eye contact for longer periods of time when she speaks with you
*When she says or does something, she looks at you to see your reactiontuurlijk, duh...
*On her way out, she re-approaches you to tell you that she is leaving (wel zo beleefd ja)
*On your way out, she asks you where you are going.
Nou ja, lijkt me allemaal vrij standaard wat ik zou doen in een gesprek...
Dit lijstje gaat over IOI's naar aanleiding van cold approach, niet in het geval van een gesprek met vrienden of studiegenoten. Vandaar dat sommige dingen raar lijkenquote:Op dinsdag 20 september 2011 18:38 schreef Edarrawen het volgende:
Active IOIs
*She re-initiates conversations when you stop talking
*She giggles
*If eye contact happens from a distance, she holds it for a second
*She smiles at you
*She interrupts your conversation from nearby or laughs at something you said
*She says something to her friend and they both giggle
*While you're talking to her group, she is particularly talkative (to get your attention)
*She asks you for your name
*She asks you your age (make her guess)
*She compliments you
*She asks if you have a girlfriend
*When she has to go to the bathroom, she comes backwat een stom voorbeeld...
*She holds eye contact for longer periods of time when she speaks with you
*When she says or does something, she looks at you to see your reactiontuurlijk, duh...
*On her way out, she re-approaches you to tell you that she is leaving (wel zo beleefd ja)
*On your way out, she asks you where you are going.
Nou ja, lijkt me allemaal vrij standaard wat ik zou doen in een gesprek...
Ik weet het niet, maar dat ze hun naam niet vertellen en degene waarmee ze praten niet aankijken en een heel gesprek niet lachen, en bovendien zomaar naar de wc vluchten om nooit meer terug te komen lijkt me erg stugquote:
Dit doe je niet alleen bij vrienden, als je niet helemaal aso bent probeer je gewoon een leuk gesprek te voeren en sociaal over te komen, en dat doe je door dit soort gedrag te vertonenquote:Op dinsdag 20 september 2011 18:56 schreef TheGame het volgende:
[..]
Dit lijstje gaat over IOI's naar aanleiding van cold approach, niet in het geval van een gesprek met vrienden of studiegenoten. Vandaar dat sommige dingen raar lijken
Ach ik vind al die signalen waar je op moeten te ingewikkeld ik mis ze toch.quote:Op dinsdag 20 september 2011 18:56 schreef Edarrawen het volgende:
[..]
Ik weet het niet, maar dat ze hun naam niet vertellen en degene waarmee ze praten niet aankijken en een heel gesprek niet lachen, en bovendien zomaar naar de wc vluchten om nooit meer terug te komen lijkt me erg stug
Waarom moet je dat nu weer vertellenquote:Op dinsdag 20 september 2011 18:58 schreef DenWauwelaar het volgende:
Mannen gaan naar huis en rukken.
De waarheid moet gezegd worden.quote:Op dinsdag 20 september 2011 18:59 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Waarom moet je dat nu weer vertellenen na afloop wassen we onze handen natuurlijk niet
Nou ja, ik ben er ook geen ster in om het op te pikken hoe anderen doen, helemaal niet zelfs, het valt me echt niet op of een jongen me langer dan drie seconden aankijkt ofzoquote:Op dinsdag 20 september 2011 18:58 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ach ik vind al die signalen waar je op moeten te ingewikkeld ik mis ze toch.Lichaamstaal begrijp ik toch niet:{
Dat is niet wat ik bedoelde. Jij gaat (nog) niet uit, maar stel je voor dat je dit wel doet en je wordt op een avond door 20 mannen aangesproken. Waarschijnlijk vind je er maar een stuk of 3 interessant. Tegen die andere 17 ga je dan echt niet zo sociaal mogelijk doen, omdat je hoopt dat ze zo snel mogelijk weggaan.quote:Op dinsdag 20 september 2011 18:58 schreef Edarrawen het volgende:
[..]
Dit doe je niet alleen bij vrienden, als je niet helemaal aso bent probeer je gewoon een leuk gesprek te voeren en sociaal over te komen, en dat doe je door dit soort gedrag te vertonen
Ik denk dat je 'aanwijzingen' alleen enigszins kloppen bij knappe meisjes danquote:Op dinsdag 20 september 2011 19:06 schreef TheGame het volgende:
[..]
Dat is niet wat ik bedoelde. Jij gaat (nog) niet uit, maar stel je voor dat je dit wel doet en je wordt op een avond door 20 mannen aangesproken. Waarschijnlijk vind je er maar een stuk of 3 interessant. Tegen die andere 17 ga je dan echt niet zo sociaal mogelijk doen, omdat je hoopt dat ze zo snel mogelijk weggaan.
En bij jouquote:Op dinsdag 20 september 2011 19:10 schreef Edarrawen het volgende:
[..]
Ik denk dat je 'aanwijzingen' alleen enigszins kloppen bij knappe meisjes dan
Hoe zou jij het vinden als zomaar uit het niets allemaal FOK!sters om foto's zouden komen zeurenquote:
En zelfs die niet, want daar durft de standaard Kees niet tegen te praten, dus die wordt ook niet overgoten met aandacht.quote:Op dinsdag 20 september 2011 19:10 schreef Edarrawen het volgende:
[..]
Inderdaad hoe knapper de vrouw hoe minder snel ik haar zou aanspreken.quote:Op dinsdag 20 september 2011 19:14 schreef Myraela het volgende:
[..]
En zelfs die niet, want daar durft de standaard Kees niet tegen te praten, dus die wordt ook niet overgoten met aandacht.
Je hoeft echt geen fotomodel te zijn om in de kroeg aangesproken te worden hoor. Veel mannen gaan juist voor de "normaal" uitziende meisjes, idd om de reden die Myraela hierboven aangeeft.quote:Op dinsdag 20 september 2011 19:10 schreef Edarrawen het volgende:
[..]
@ yes_no_maybe: toch wel hoorquote:Op dinsdag 20 september 2011 19:14 schreef Edarrawen het volgende:
[..]
Hoe zou jij het vinden als zomaar uit het niets allemaal FOK!sters om foto's zouden komen zeuren
Stuur anders eerst zelf maar een foto, en ik kan je alvast verklappen, mijn foto is het niet waard
Ligt er een beetje aan, sommige van die punten vind ik niet iets wat je alleen doet als je zo sociaal mogelijk bezig bent. Ik glimlach bijvoorbeeld zo vaak naar wildvreemde, en in een gesprek hou ik ook langer oogcontact vast omdat ik dit normaal vind. En zo zijn er wel meer dingen die ik ook doe als ik iemand niet interessant vind.quote:Op dinsdag 20 september 2011 19:06 schreef TheGame het volgende:
[..]
Dat is niet wat ik bedoelde. Jij gaat (nog) niet uit, maar stel je voor dat je dit wel doet en je wordt op een avond door 20 mannen aangesproken. Waarschijnlijk vind je er maar een stuk of 3 interessant. Tegen die andere 17 ga je dan echt niet zo sociaal mogelijk doen, omdat je hoopt dat ze zo snel mogelijk weggaan.
Out of THE blue wel ja.quote:Op dinsdag 20 september 2011 19:15 schreef heloef het volgende:
[..]
Inderdaad hoe knapper de vrouw hoe minder snel ik haar zou aanspreken.
Ach joh dat valt reuze mee.quote:Op dinsdag 20 september 2011 19:14 schreef Edarrawen het volgende:
[..]
Hoe zou jij het vinden als zomaar uit het niets allemaal FOK!sters om foto's zouden komen zeuren
Stuur anders eerst zelf maar een foto, en ik kan je alvast verklappen, mijn foto is het niet waard
quote:
Mijn FOK! vrienden beuren we weer helemaal op!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |