Over de printer is dat gelukt, gewoon even lopen zieken op dat ding.quote:Op dinsdag 20 september 2011 16:16 schreef Flepke het volgende:
@ook_gek, wat jij wilt kerel!![]()
@heloef, je zou vandaag toch voor me 5 meisjes aanspreken en 5 minuten een gesprek houden over je printer?
En het gesprek met de vrouwtjes erover?quote:Op dinsdag 20 september 2011 16:21 schreef heloef het volgende:
[..]
Over de printer is dat gelukt, gewoon even lopen zieken op dat ding.
Niet echt orgineel....quote:Op dinsdag 20 september 2011 16:07 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dan had je best een move kunnen maken. Kom je hier vaker? Ofzo.
Joh echtquote:
Ik kwam aanlopen.quote:Op dinsdag 20 september 2011 16:22 schreef Flepke het volgende:
[..]
En het gesprek met de vrouwtjes erover?
Dan moet je aardig langzaam hebben gepraat wil dat gesprek 5 minuten hebben geduurd...quote:Op dinsdag 20 september 2011 16:24 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik kwam aanlopen.
En dan krijg je het gebruikelijk doet ie het weer niet? Nee hij doet het niet. En daar betalen we dan 200 euro per jaar voor. Ja echt schandalig. Weet je wat ik kijk straks wel of ie wat heeft geprint.
Prachtig gesprekje of niet?
Ik vind het knap als je 5 minuten over een printer kan lullen die het niet doet.quote:Op dinsdag 20 september 2011 16:29 schreef Flepke het volgende:
[..]
Dan moet je aardig langzaam hebben gepraat wil dat gesprek 5 minuten hebben geduurd...
Waarom zei je niet iets als:"Straks als hij het weer doet moet je me maar even roepen, ik zit daar." oid
En was dat 5x?
*creepy blik* Anders kan je ook bij mij thuis printen hoor.quote:Op dinsdag 20 september 2011 16:36 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik vind het knap als je 5 minuten over een printer kan lullen die het niet doet.
Je probeert het niet eens?quote:Maar ik kan dat niet.
Waarom niet?quote:Nee dat was geen 5x.
Het eerste "gesprekje" ging toch prima?quote:Op dinsdag 20 september 2011 16:56 schreef heloef het volgende:
Ik heb het inderdaad niet geprobeerd.
Waarom niet? Als ik geen aanleiding heb durf ik het niet heel simpel en ik had geen zin om mij 4 keer voor lul te zetten.
Het eerste gesprekje ging prima ja, maar dat gesprekje heb ik al 30x gehad met zowel mannen als vrouwen.quote:Op dinsdag 20 september 2011 16:59 schreef Flepke het volgende:
[..]
Het eerste "gesprekje" ging toch prima?
Waarom dan niet uitbouwen en uitbreiden naar meer en langer?
De eerste stap heb je immers al gezet.
Misschien omdat jullie dan langer aan het project kunnen werkenquote:Op dinsdag 20 september 2011 17:05 schreef Edarrawen het volgende:
Gisteravond was ik dus bezig met een opdracht voor school met een klasgenoot, begon hij ineens te zeiken over dat hij wel wilde blijven logeren... Heb hem toen snel de deur uit gezet
Waarom gebeuren dat soort dingen juist bij jongens die ik totaal niet aantrekkelijk vind?
Hoef je ook niet meer bang te zijn dat je nooit gehosseld wordtquote:Op dinsdag 20 september 2011 17:05 schreef Edarrawen het volgende:
Gisteravond was ik dus bezig met een opdracht voor school met een klasgenoot, begon hij ineens te zeiken over dat hij wel wilde blijven logeren... Heb hem toen snel de deur uit gezet
Waarom gebeuren dat soort dingen juist bij jongens die ik totaal niet aantrekkelijk vind?
Waarom probeer je dan niet een vervolg zoals ik hierboven al had gepost:quote:Op dinsdag 20 september 2011 17:04 schreef heloef het volgende:
[..]
Het eerste gesprekje ging prima ja, maar dat gesprekje heb ik al 30x gehad met zowel mannen als vrouwen.
Er is altijd aanleiding, van het parfum dat ze draagt tot de blik die ze werpt op een cassiëre.quote:Voor de 4 andere keren had ik geen aanleiding dus heb ik het niet geprobeerd.
Omdat als er geen seksuele spanning is je meer jezelf bent.quote:Op dinsdag 20 september 2011 17:05 schreef Edarrawen het volgende:
Misschien hij jou ook niet. En was het alleen om nog wat langer te kunnen werkenquote:Op dinsdag 20 september 2011 17:05 schreef Edarrawen het volgende:
Nee.quote:Op dinsdag 20 september 2011 17:09 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Misschien hij jou ook niet. En was het alleen om nog wat langer te kunnen werken
Dan vraag je toch als man zijnde niet "mag ik logeren?" wtfquote:Op dinsdag 20 september 2011 17:13 schreef Edarrawen het volgende:
[..]
Nee.
Hij wilde bij mij in bed komen liggen, dat vond hij gezellig
Toen heb ik hem de deur uitgezet.
Smoothquote:Op dinsdag 20 september 2011 17:13 schreef Edarrawen het volgende:
[..]
Nee.
Hij wilde bij mij in bed komen liggen, dat vond hij gezellig
Toen heb ik hem de deur uitgezet.
Hij was ook echt gewoon sneu bezig, ik heb hem in vrij letterlijke bewoordingen afgewezen en toch bleef hij hangen... Man, wat was die gast een irritante loserquote:Op dinsdag 20 september 2011 17:14 schreef Flepke het volgende:
[..]
Dan vraag je toch als man zijnde niet "mag ik logeren?" wtf
Dat lijkt me idd ongelooflijk irritant. Je weet wel dat je binnenkort 5 FOK!ers in je huis hebt liggen?quote:Op dinsdag 20 september 2011 17:17 schreef Edarrawen het volgende:
[..]
Hij was ook echt gewoon sneu bezig, ik heb hem in vrij letterlijke bewoordingen afgewezen en toch bleef hij hangen... Man, wat was die gast een irritante loser
Nothing what aquote:Op dinsdag 20 september 2011 17:19 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Dat lijkt me idd ongelooflijk irritant. Je weet wel dat je binnenkort 5 FOK!ers in je huis hebt liggen?
Ach ja, dat is op uitnodiging, he..quote:Op dinsdag 20 september 2011 17:19 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Dat lijkt me idd ongelooflijk irritant. Je weet wel dat je binnenkort 5 FOK!ers in je huis hebt liggen?
Nee want ik heb geen tieten.quote:Op dinsdag 20 september 2011 17:21 schreef Edarrawen het volgende:
[..]
Ach ja, dat is op uitnodiging, he..
Ik heb dat één keer eerder meegemaakt, dat ik iemand echt zo'n beetje naar buiten moest brengen omdat hij anders gewoon bleef zitten en zei dat ik flauw was
Hebben jullie dat ook weleens?
Wie dan ook mensen in zijn huis die subtiele hints niet snappen....quote:Op dinsdag 20 september 2011 17:21 schreef Edarrawen het volgende:
[..]
Ik heb dat één keer eerder meegemaakt, dat ik iemand echt zo'n beetje naar buiten moest brengen omdat hij anders gewoon bleef zitten en zei dat ik flauw was
Nee want vrouwen ontwijken mij meestal en proberen niet bij mij thuis te blijven hangen.quote:Op dinsdag 20 september 2011 17:21 schreef Edarrawen het volgende:
[..]
Ik heb het af en toe wel andersom, dan wil ik weg en beginnen ze snel weer met hele verhalen.quote:Op dinsdag 20 september 2011 17:21 schreef Edarrawen het volgende:
[..]
Ik heb sowieso vrij weinig door. Pas iemand iets zegt heb ik het door.quote:Op dinsdag 20 september 2011 17:29 schreef debeterebob het volgende:
Ooh ik heb ook nooit door als iemand weg wil... Alleen als iemand het vrij letterlijk zegt snap ik het
Dan zijn er ook nog altijd de minder subtiele handbewegingen.quote:Op dinsdag 20 september 2011 17:31 schreef Arthur_Dent het volgende:
Ik heb het wel eens gehad met mijn beste vriend.. Had ik niet door dat ie alleen met z'n vriendin wou zijn..
Zal ook met ervaring te maken hebben. Ik let er wel wat op, maar vaak heb ik niks door.quote:Op dinsdag 20 september 2011 17:33 schreef Flepke het volgende:
Als je daar beter in wilt worden verdiep je eens in lichaamstaal.
Daarom hebben mannen vaak ook niet door als een vrouw met hun flirtquote:Op dinsdag 20 september 2011 17:34 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Zal ook met ervaring te maken hebben. Ik let er wel wat op, maar vaak heb ik niks door.
Ik doe dat altijd andersom, ik ga weg als mijn beste vriend niet alleen wil zijn met een meisje. Terwijl het wel duidelijk is dat ze elkaar leuk vindenquote:Op dinsdag 20 september 2011 17:31 schreef Arthur_Dent het volgende:
Ik heb het wel eens gehad met mijn beste vriend.. Had ik niet door dat ie alleen met z'n vriendin wou zijn..
Faal actie maar ja kan gebeuren
Ik vraag me nog steeds af of dat het was of dat niemand ooit met me geflirt heeft.quote:Op dinsdag 20 september 2011 17:35 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Daarom hebben mannen vaak ook niet door als een vrouw met hun flirt
Of andersom, terwijl het helemaal niet zo is.quote:Op dinsdag 20 september 2011 17:35 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Daarom hebben mannen vaak ook niet door als een vrouw met hun flirt
Ik wil daarmee laten weten dat ik sowieso niet begin met die bash reacties. Ik reageer sowieso niet negatief op die twee, behalve als er zulke opmerkingen gemaakt worden. Overigens weet iedereen zo langzamerhand wel dat die twee mij een arrogante klootzak vinden, blabla, dus waarom constant herhalen en constant laten weten? En al helemaal als je zelf IRL (met alle respect) zo onzeker bent als de pest.quote:Op dinsdag 20 september 2011 10:19 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Je weet dat je hier een argumentatiefout maakt? Als hij/zij dit mag, dan mag ik dit.. is geen argument.
Idd! Ik wil niks meer met je te maken hebbenquote:Op dinsdag 20 september 2011 17:41 schreef Edarrawen het volgende:
Subtiele hints niet snappen is iets anders dan het niet snappen als iemand je zegt: nee laat maar, misschien als je minder irritant had gedaan de hele avond, nee eigenlijk dan ook niet want ik vind je niet eens een klein beetje aantrekkelijk, maar ga nu maar weg..
Wat ben ik gemeen en harteloos als ik het zo lees...
Inderdaad.quote:Op dinsdag 20 september 2011 17:41 schreef Edarrawen het volgende:
Subtiele hints niet snappen is iets anders dan het niet snappen als iemand je zegt: nee laat maar, misschien als je minder irritant had gedaan de hele avond, nee eigenlijk dan ook niet want ik vind je niet eens een klein beetje aantrekkelijk, maar ga nu maar weg..
Wat ben ik gemeen en harteloos als ik het zo lees...
PUA shit altijdquote:Op dinsdag 20 september 2011 17:38 schreef Flepke het volgende:
Active IOIs
*She re-initiates conversations when you stop talking
*She giggles
*She touches you
*She tries to get Rapport and build Comfort with you
*She looks back and glances at you repeatedly ever minute or so
*She tosses her hair (to see if you will look)
*If eye contact happens from a distance, she holds it for a second
*She smiles at you
*She stands nearby (proximity)
*She interrupts your conversation from nearby or laughs at something you said
*While walking by, she turns her body toward you or brushes against you
*She says something to her friend and they both giggle
*She asks you for a light or the time or in any way initiates a conversation
*While you're talking to her group, she is particularly talkative (to get your attention)
*She asks you for your name
*She asks you your age (make her guess)
*She compliments you
*She is playful and tries to challenge you
*She's disagreeing but laughing
*She's punching your arm but laughing
*She uses nicknames for you
*She plays with her hair while talking to you
*When she is sitting next to you her leg touches yours
*She repeatedly touches you in any way
*She asks if you have a girlfriend
*She mentions your girlfriend without knowing if you actually have one
*When she has to go to the bathroom, she comes back
*She holds eye contact for longer periods of time when she speaks with you
*She avoids mentioning her boyfriend
*If it comes up that you like somthing, she mentions that she likes it, too, or needs someone to show her how to do it
*When she says or does something, she looks at you to see your reaction
*She looks at you from the side, to hide the fact that she's looking
*She introduces you to friends
*She buys you a drink
*She calls you a player or a heart-breaker
*On her way out, she re-approaches you to tell you that she is leaving (Get her #)
*On your way out, she asks you where you are going (Invite her)
*She returns your calls
*She invents reasons to be near you, interact with you, or have Isolation with you
Passive IOIs
*Her friends go (to the bathroom or bar or dancing) but she stays
*She moves to see you and hangs with you for extended periods
*If you move, she follows you or waits for you
*She doesn't flinch or pull back if you happen to get too close
*She doesn't resist when you escalate physically (or she gives token resistance to avoid feeling like a slut)
The most important IOIs to look for are:
*She re-initiates conversation when you stop talking
*She giggles
*She touches you
*She tries to get rapport and build comfort with you"
Waarom doe je er dan niks mee?quote:Op dinsdag 20 september 2011 17:42 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
En flepke, dat eb ik ook al 100en keren gezien.
Misschien ben je wel echt arrogant en proberen ze je er bewust van te maken? En don't blame the messenger.quote:Op dinsdag 20 september 2011 17:41 schreef Mpj het volgende:
[..]
Ik wil daarmee laten weten dat ik sowieso niet begin met die bash reacties. Ik reageer sowieso niet negatief op die twee, behalve als er zulke opmerkingen gemaakt worden. Overigens weet iedereen zo langzamerhand wel dat die twee mij een arrogante klootzak vinden, blabla, dus waarom constant herhalen en constant laten weten? En al helemaal als je zelf IRL (met alle respect) zo onzeker bent als de pest.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |