Ik weet het niet, maar dat ze hun naam niet vertellen en degene waarmee ze praten niet aankijken en een heel gesprek niet lachen, en bovendien zomaar naar de wc vluchten om nooit meer terug te komen lijkt me erg stugquote:
Dit doe je niet alleen bij vrienden, als je niet helemaal aso bent probeer je gewoon een leuk gesprek te voeren en sociaal over te komen, en dat doe je door dit soort gedrag te vertonenquote:Op dinsdag 20 september 2011 18:56 schreef TheGame het volgende:
[..]
Dit lijstje gaat over IOI's naar aanleiding van cold approach, niet in het geval van een gesprek met vrienden of studiegenoten. Vandaar dat sommige dingen raar lijken
Ach ik vind al die signalen waar je op moeten te ingewikkeld ik mis ze toch.quote:Op dinsdag 20 september 2011 18:56 schreef Edarrawen het volgende:
[..]
Ik weet het niet, maar dat ze hun naam niet vertellen en degene waarmee ze praten niet aankijken en een heel gesprek niet lachen, en bovendien zomaar naar de wc vluchten om nooit meer terug te komen lijkt me erg stug
Waarom moet je dat nu weer vertellenquote:Op dinsdag 20 september 2011 18:58 schreef DenWauwelaar het volgende:
Mannen gaan naar huis en rukken.
De waarheid moet gezegd worden.quote:Op dinsdag 20 september 2011 18:59 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Waarom moet je dat nu weer vertellenen na afloop wassen we onze handen natuurlijk niet
Nou ja, ik ben er ook geen ster in om het op te pikken hoe anderen doen, helemaal niet zelfs, het valt me echt niet op of een jongen me langer dan drie seconden aankijkt ofzoquote:Op dinsdag 20 september 2011 18:58 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ach ik vind al die signalen waar je op moeten te ingewikkeld ik mis ze toch.Lichaamstaal begrijp ik toch niet:{
Dat is niet wat ik bedoelde. Jij gaat (nog) niet uit, maar stel je voor dat je dit wel doet en je wordt op een avond door 20 mannen aangesproken. Waarschijnlijk vind je er maar een stuk of 3 interessant. Tegen die andere 17 ga je dan echt niet zo sociaal mogelijk doen, omdat je hoopt dat ze zo snel mogelijk weggaan.quote:Op dinsdag 20 september 2011 18:58 schreef Edarrawen het volgende:
[..]
Dit doe je niet alleen bij vrienden, als je niet helemaal aso bent probeer je gewoon een leuk gesprek te voeren en sociaal over te komen, en dat doe je door dit soort gedrag te vertonen
Ik denk dat je 'aanwijzingen' alleen enigszins kloppen bij knappe meisjes danquote:Op dinsdag 20 september 2011 19:06 schreef TheGame het volgende:
[..]
Dat is niet wat ik bedoelde. Jij gaat (nog) niet uit, maar stel je voor dat je dit wel doet en je wordt op een avond door 20 mannen aangesproken. Waarschijnlijk vind je er maar een stuk of 3 interessant. Tegen die andere 17 ga je dan echt niet zo sociaal mogelijk doen, omdat je hoopt dat ze zo snel mogelijk weggaan.
En bij jouquote:Op dinsdag 20 september 2011 19:10 schreef Edarrawen het volgende:
[..]
Ik denk dat je 'aanwijzingen' alleen enigszins kloppen bij knappe meisjes dan
Hoe zou jij het vinden als zomaar uit het niets allemaal FOK!sters om foto's zouden komen zeurenquote:
En zelfs die niet, want daar durft de standaard Kees niet tegen te praten, dus die wordt ook niet overgoten met aandacht.quote:Op dinsdag 20 september 2011 19:10 schreef Edarrawen het volgende:
[..]
Inderdaad hoe knapper de vrouw hoe minder snel ik haar zou aanspreken.quote:Op dinsdag 20 september 2011 19:14 schreef Myraela het volgende:
[..]
En zelfs die niet, want daar durft de standaard Kees niet tegen te praten, dus die wordt ook niet overgoten met aandacht.
Je hoeft echt geen fotomodel te zijn om in de kroeg aangesproken te worden hoor. Veel mannen gaan juist voor de "normaal" uitziende meisjes, idd om de reden die Myraela hierboven aangeeft.quote:Op dinsdag 20 september 2011 19:10 schreef Edarrawen het volgende:
[..]
@ yes_no_maybe: toch wel hoorquote:Op dinsdag 20 september 2011 19:14 schreef Edarrawen het volgende:
[..]
Hoe zou jij het vinden als zomaar uit het niets allemaal FOK!sters om foto's zouden komen zeuren
Stuur anders eerst zelf maar een foto, en ik kan je alvast verklappen, mijn foto is het niet waard
Ligt er een beetje aan, sommige van die punten vind ik niet iets wat je alleen doet als je zo sociaal mogelijk bezig bent. Ik glimlach bijvoorbeeld zo vaak naar wildvreemde, en in een gesprek hou ik ook langer oogcontact vast omdat ik dit normaal vind. En zo zijn er wel meer dingen die ik ook doe als ik iemand niet interessant vind.quote:Op dinsdag 20 september 2011 19:06 schreef TheGame het volgende:
[..]
Dat is niet wat ik bedoelde. Jij gaat (nog) niet uit, maar stel je voor dat je dit wel doet en je wordt op een avond door 20 mannen aangesproken. Waarschijnlijk vind je er maar een stuk of 3 interessant. Tegen die andere 17 ga je dan echt niet zo sociaal mogelijk doen, omdat je hoopt dat ze zo snel mogelijk weggaan.
Out of THE blue wel ja.quote:Op dinsdag 20 september 2011 19:15 schreef heloef het volgende:
[..]
Inderdaad hoe knapper de vrouw hoe minder snel ik haar zou aanspreken.
Ach joh dat valt reuze mee.quote:Op dinsdag 20 september 2011 19:14 schreef Edarrawen het volgende:
[..]
Hoe zou jij het vinden als zomaar uit het niets allemaal FOK!sters om foto's zouden komen zeuren
Stuur anders eerst zelf maar een foto, en ik kan je alvast verklappen, mijn foto is het niet waard
quote:
Mijn FOK! vrienden beuren we weer helemaal op!quote:
Het is dat je hier niet twee maanden geleden zat.quote:Op dinsdag 20 september 2011 19:19 schreef Edarrawen het volgende:
[..]
[..]
Mijn FOK! vrienden beuren we weer helemaal op!
Als ze oogcontact maakt of er iig oogcontact is, dan maakt het niet uit hoe knap ze zijn, stap ik er wel op af. Zomaar erop af stappen( out of the blue ) ligt compleet aan de situatie.quote:Op dinsdag 20 september 2011 19:15 schreef heloef het volgende:
[..]
Inderdaad hoe knapper de vrouw hoe minder snel ik haar zou aanspreken.
Ik kan me niet voorstellen dat ik zomaar naar een jongen toe zou lopen zonder dat hij ook maar naar me gekeken had... Toch wel vreemd lijkt me.quote:Op dinsdag 20 september 2011 19:22 schreef kedge het volgende:
[..]
Als ze oogcontact maakt of er iig oogcontact is, dan maakt het niet uit hoe knap ze zijn, stap ik er wel op af. Zomaar erop af stappen( out of the blue ) ligt compleet aan de situatie.
Toen ik mee kwam doen 4 à 5 maanden geleden. Damn wat voelde ik me toen kut en wat heeft iedereen hier me toen toch geholpenquote:Op dinsdag 20 september 2011 19:22 schreef heloef het volgende:
[..]
Het is dat je hier niet twee maanden geleden zat.
De dingen die mensen tegen me hebben moeten zeggen voordat ik een klein beetje zelfvertrouwen kreeg.
Veel dingen van dat lijstje gebeuren ook onbewust. Er is geen één meisje dat denkt; Die jongen is echt leuk, laat ik eens met mijn hand door mijn haar gaan om te laten zien dat ik hem leuk vind! In de meeste gevallen hebben ze niet eens door dat ze het doen.quote:Op dinsdag 20 september 2011 19:16 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Ligt er een beetje aan, sommige van die punten vind ik niet iets wat je alleen doet als je zo sociaal mogelijk bezig bent. Ik glimlach bijvoorbeeld zo vaak naar wildvreemde, en in een gesprek hou ik ook langer oogcontact vast omdat ik dit normaal vind. En zo zijn er wel meer dingen die ik ook doe als ik iemand niet interessant vind.
Maar goed ik ga dan ook niet uit met de intentie door iemand opgepikt te worden dus het is ook niet zo belangrijk dat ik alleen met de erg leuke jongens praat en de rest zo snel mogelijk weg krijg.
It gave me confidence!quote:
Nee precies, veel van die dingen doe ik onbewust bij allerlei mensen.quote:Op dinsdag 20 september 2011 19:28 schreef TheGame het volgende:
[..]
Veel dingen van dat lijstje gebeuren ook onbewust. Er is geen één meisje dat denkt; Die jongen is echt leuk, laat ik eens met mijn hand door mijn haar gaan om te laten zien dat ik hem leuk vind! In de meeste gevallen hebben ze niet eens door dat ze het doen.
Ik hecht verder ook weinig waarde aan dat lijstje. Het is alleen handig als je ontzettend veel moeite hebt met het aanvoelen van de emotionele staat van iemand anders.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |