SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.NOTE: Dit topic is niet gemaakt voor alleen één persoon. Het wordt verwacht dat je ook ruimte laat voor andere mensen die hun ervaringen (en oplossingen) willen delen. Als niemand met anders iets te zeggen heeft, mag je dan wel doorgaan met wat jij wil zeggen. Maar als je merkt dat er een nieuweling erbij komt, geef hem de ruimte om ook zijn verhaal te doen.
De OP vind je hier"Op Fok! val je pas op als je normaal bent." -mazaru
Een echte kerel hoeft niet steeds te benadrukken hoe alpha hij wel niet is, en verder klopt je omega verhaaltje ook niet. En in die quote heeft het doen van iets overduidelijk negatieve gevolgen, dus ik had het dan ook net over dat soort dingen doen. Als niemand er last van heeft is er uiteraard niks op tegen.quote:Op dinsdag 20 september 2011 01:14 schreef Flepke het volgende: [..] Mijn kant is in dit topic nogal ondervertegenwoordigd, ik moet iets harder schreeuwen/irritanter/dominanter zijn dan in een normaal gesprek. [..] Daarom, absolute perfectie, we staan lijnrecht tegen elkaar over, ik ben de positieve alfa, en jij bent de negatieve omega. [..] Waarom zou je iéts op deze wereld niet doen als je het kan doen en verder geen negatieve invloed veroorzaakt op iets of iemand.
Jij was snel!quote:Op dinsdag 20 september 2011 01:23 schreef Flepke het volgende:
Even kijken ofdat iedereen dit deeltje weer kan vinden.
Ik heb geen ervaring op datingsites, staan er niet wat punten waar je over kan praten op haar profiel ofzo?quote:Op dinsdag 20 september 2011 01:16 schreef kree het volgende:
Laat ik nog eens even om een tip vragen.
Er zitten hier vast wel mensen op Paiq.
Selectie is nooit triest.quote:Ok ik heb twee matches (of dat triest is of niet weet ik niet)
Als je specifiek commentaar wil mag je het best pm'en / in dit topic gooien.quote:Maargoed heb met allebei een paar zinnen uitgewisseld.
Je kan het ook gewoon tellen/noemen als "een benadering" en totaal geen phuck geven om de uitkomst.quote:Meer kan ik het niet noemen.
Het lijkt me dat als je op een dating site zit er 2 dingen mogelijk zijn:quote:Hoe versier je iemand via zo'n site? (of iig een date)
Nou, ying yang, wat dan ook, ik ben niet zo van het zweefteef gedoe.quote:Op dinsdag 20 september 2011 01:23 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Een echte kerel hoeft niet steeds te benadrukken hoe alpha hij wel niet is, en verder klopt je omega verhaaltje ook niet.
Maar schat, je denkt toch niet dat ik een vlieg kwaad doe?quote:En in die quote heeft het doen van iets overduidelijk negatieve gevolgen, dus ik had het dan ook net over dat soort dingen doen. Als niemand er last van heeft is er uiteraard niks op tegen.
OK ok,quote:Op dinsdag 20 september 2011 01:24 schreef Flepke het volgende:
[..]
Ik heb geen ervaring op datingsites, staan er niet wat punten waar je over kan praten op haar profiel ofzo?
Anders begin je over jezelf te vertellen.
[..]
Selectie is nooit triest.
[..]
Als je specifiek commentaar wil mag je het best pm'en / in dit topic gooien.
[..]
Je kan het ook gewoon tellen/noemen als "een benadering" en totaal geen phuck geven om de uitkomst.
[..]
Het lijkt me dat als je op een dating site zit er 2 dingen mogelijk zijn:
1.Je bent of afstandelijk en hebt kilometers aan tekst nodig om tot aan een ontmoeting te komen.
2.Je gebruikt het als een verkapte "single finder" omdat je het beeld hebt dat iedere mens van de andere sekse bezet is door je nerveuze benaderingen.
Ik kan er volledig naast zitten maar dit is het eerste wat er in me op komt.
Nee daar ben ik het niet mee eens, ik zou het er enkel mee eens zijn dat het hier zo lijkt. Mijn werkelijke instelling is doorgaans niet negatief.quote:Op dinsdag 20 september 2011 01:27 schreef Flepke het volgende:
[..]
Nou, ying yang, wat dan ook, ik ben niet zo van het zweefteef gedoe.
Maar over dat jij over het algemeen negatiever bent in gesteld dan ik ben je het wel eens?
[..]
Maar schat, je denkt toch niet dat ik een vlieg kwaad doe?
quote:
Helemaal niks helaas.quote:Het punt is als man zijnde moet je het begin maken (helaas trouwens)
Algemeen zoals? Voorbeelden?quote:op dat soort sites meestal.
Dus ik begin met iets algemeens en bekijk dan de reactie (als die er al komt) en daar probeer ik weer wat leuks op te verzinnen.
Je bent niet de enigste!quote:Geen idee hoe het anders moet.
Anders is het gewoon een bitch, niks hopen.quote:Nu heb ik dus met twee meiden een bericht gestuurd. Bij de ene eindigde het bij mij, met een vraag, dus ik hoop dat zei daar nog antwoord op geeft.
Nooit iets laten dood bloeden, altijd stapje bij doen mocht iets saai aanvoelen.quote:En bij de ander is het een beetje doodgebloed denk ik.
Inderdaad, extra lijntjes & opties zorgen onder andere voor zelfvertrouwen en snelheid.quote:Maargoed, het is maar een zij projectje van me dat hele paiq, ik verwacht er niks van maar je weet het niet natuurlijk. Makkelijk om zo'n extra lijntje uit te gooien.
Waarom laat je je werkelijke instelling dan niet zien? Probeer je je onkwetsbaar op te stellen?quote:Op dinsdag 20 september 2011 01:31 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Nee daar ben ik het niet mee eens, ik zou het er enkel mee eens zijn dat het hier zo lijkt. Mijn werkelijke instelling is doorgaans niet negatief.
Natuurlijk niet schat, maar ik ben dan ook een mens. En als ik het niet verkeerd heb jij ook.quote:Je kan nooit enkel goede gevolgen hebben als je keuzes maakt, dus jij ook niet.
quote:Two young wolves at opposite ends of their pack's social order are thrown together into a foreign land and need each other to return home, but love complicates everything.
Onkwetsbaar? Nee hoor, ik ben het alleen niet zo vaak met jou eens that's all.quote:Op dinsdag 20 september 2011 01:42 schreef Flepke het volgende:
[..]
Waarom laat je je werkelijke instelling dan niet zien? Probeer je je onkwetsbaar op te stellen?
[..]
Natuurlijk niet schat, maar ik ben dan ook een mens. En als ik het niet verkeerd heb jij ook.
Iedereen maakt fouten, iedereen probeert ze zoveel mogelijk te voorkomen. Dat neemt niet weg dat ik nog nooit een vlieg kwaad heb gedaan.
Nee, ik herken mezelf er nog steeds niet in.quote:Op dinsdag 20 september 2011 01:44 schreef Flepke het volgende:
Oja om over de film "Alpha and Omega" te spreken, die film lijk toch aardig wat op onze situatie, muntstukje van me.
[..]
Ach ik heb jou ook duidelijk vragen van mij die jij ontwijkt. Nouja jammer dan.quote:Op dinsdag 20 september 2011 01:42 schreef Flepke het volgende:
[..]
Waarom laat je je werkelijke instelling dan niet zien? Probeer je je onkwetsbaar op te stellen?
[..]
Natuurlijk niet schat, maar ik ben dan ook een mens. En als ik het niet verkeerd heb jij ook.
Iedereen maakt fouten, iedereen probeert ze zoveel mogelijk te voorkomen. Dat neemt niet weg dat ik nog nooit een vlieg kwaad heb gedaan.
Alleen als jij er een zoekt met mpj.quote:
Verdomme, zijn we het toch eindelijk eens eens.quote:Op dinsdag 20 september 2011 01:53 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Alleen als jij er een zoekt met mpj.
Touché.quote:Op dinsdag 20 september 2011 01:53 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Alleen als jij er een zoekt met mpj.
En dan ben ik je nog te snel af ook ermee, valt weer een beetje tegen.quote:Op dinsdag 20 september 2011 01:54 schreef Flepke het volgende:
[..]
Verdomme, zijn we het toch eindelijk eens eens.
Hoe is het mogelijk
Ik verwachtte er als rechtgeaarde betawetenschapper ook meer van jaquote:Op dinsdag 20 september 2011 01:57 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
En dan ben ik je nog te snel af ook ermee, valt weer een beetje tegen.
Alpha's zijn niet meer wat ze geweest zijn.
Gezellig toch, ik zie wel wat opbloeien, mooie meid en leuke jongen. Jullie passen echt bij elkaar, ook qua persoonlijkheid. Oh en als je gaat samenwonen ff verhuisberichtje graagquote:
Tips en tips, niks mis mee.quote:Op dinsdag 20 september 2011 01:37 schreef Flepke het volgende:
[..]
[..]
Helemaal niks helaas.
[..]
Algemeen zoals? Voorbeelden?
Ik zou eens gewoon beginnen met "Om 4 uur ben je welkom op adres X + foto" Ik bedoel als je op zo'n site zit is het toch "hot or not", kan je wel leuke diepe gesprekken gaan voeren maar dat kan ook prima nadat je fysiek naast haar zit en als zelfvertrouwen booster heeft gehad omdat je door haar vleeskeuring bent gekomen.
[..]
Je bent niet de enigste!
[..]
Anders is het gewoon een bitch, niks hopen.
[..]
Nooit iets laten dood bloeden, altijd stapje bij doen mocht iets saai aanvoelen.
"Maargoed, bevind jij je nog in de buurt van plaats X komende week?"
[..]
Inderdaad, extra lijntjes & opties zorgen onder andere voor zelfvertrouwen en snelheid.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |