Ja zou kunnen maar dat is effe optie 2 voor nu.quote:Op dinsdag 20 september 2011 02:42 schreef Flepke het volgende:
[..]
Klinkt aardig, euh, alternatief.
Maar ik zou eerst eens kijken ofdat dat voor jou een voordeel is dat je niet op uiterlijk kan worden geselecteerd. Maak eens wat leuke foto's en gebruik eens een "klassieke" site lijkt me productiever voor beide kanten.
waar kan ik inzetten?quote:Op dinsdag 20 september 2011 02:44 schreef Flepke het volgende:
[..]
Nee, het gaat me niet echt om mijn Fok status, anders had ik wel een makkelijk foksletje gepakt.
MFN heeft iets uitdagends.
[..]
Nah, ik win altijd.
Om wat voor bedrag gaat het? ik regel wel een escrow.quote:
Nou het gaat me alleen om mijn e-penis. Ik wil een e-penisvergroting en ik wil nog toelichtin waarom je me linkt aan stalken.quote:Op dinsdag 20 september 2011 02:45 schreef Flepke het volgende:
[..]
Om wat voor bedrag gaat het? ik regel wel een escrow.
Dan zou ik eens een topic verder zoeken. Schijnt dat ze daar een stuk harder zuigen dan dat ik doe.quote:Op dinsdag 20 september 2011 02:47 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Nou het gaat me alleen om mijn e-penis.
Is een fok abo daar niet geschikt voor?quote:Ik wil een e-penisvergroting
Als stalking een van de eerste dingen is waarmee je refereert aan mijn personage dan zit het dieper. Dat in combinatie met dat je graag een grotere e-penis wilt en het feit dat fokkers graag een afwachtende houding aannemen lijkt me het ultieme recept voor een stalker. Mijn excuses als je mijn vooroordeel niet kunt bevestigen. Of misschien meer waarschijnlijk, niet wilt bevestigen.quote:en ik wil nog toelichtin waarom je me linkt aan stalken.
Doe maar héééééél snel normaal met zulke grappen want ik weet hoe jij eruit ziet. Mfn idem.quote:
MPJ, mag ik wat van je uiterlijk? Dan mag jij wat van mn swagger.quote:Op dinsdag 20 september 2011 07:55 schreef Cassandra87 het volgende:
Toegegeven MPJ je bent een knappe jongen. Maar ik denk dat de gruwel niet alleen op je uiterlijk slaat, want daar blijft t dan ook bij denk ik zo
Al zal ik niet oordelen, zo goed ken ik je niet
ddb je mag mij vanavond wel stalken hoor![]()
Als je er zo uitziet moet je echt niet eens zulke bash ''grapjes'' maken op 'n forum (bij mij), dan kan je verwachten dat je zo'n reactie krijgt.quote:Op dinsdag 20 september 2011 07:55 schreef Cassandra87 het volgende:
Toegegeven MPJ je bent een knappe jongen. Maar ik denk dat de gruwel niet alleen op je uiterlijk slaat, want daar blijft t dan ook bij denk ik zo
Al zal ik niet oordelen, zo goed ken ik je niet
ddb je mag mij vanavond wel stalken hoor![]()
Ik lees het bericht helemaal niet, dat het over je uiterlijk gaat, maar meer over het totaalplaatje. Dat je strawberry en mfn dan zo aanspreekt over hun uiterlijk is een teken van zwakte. Een echte vent kan incasseren indien nodig en gaat niet meteen uit frustratie zo'n berichtje tikken.quote:Op dinsdag 20 september 2011 07:02 schreef Mpj het volgende:
[..]
Doe maar héééééél snel normaal met zulke grappen want ik weet hoe jij eruit ziet. Mfn idem.
Genoeg gebash nu van mijn kant, besef wel dat ik alleen bash als jullie bashen.
Straw is een lieve meid, dat streepje heeft ze voor. En op de foto zag ik gewoon een leuk meisje.quote:Op dinsdag 20 september 2011 08:08 schreef Mpj het volgende:
[..]
Als je er zo uitziet moet je echt niet eens zulke bash ''grapjes'' maken op 'n forum (bij mij), dan kan je verwachten dat je zo'n reactie krijgt.
Overigens wil ik wel naar de meet toe. Als ik nog mag.
quote:Op dinsdag 20 september 2011 07:02 schreef Mpj het volgende:
[..]
Doe maar héééééél snel normaal met zulke grappen want ik weet hoe jij eruit ziet. Mfn idem.
QFT!quote:Op dinsdag 20 september 2011 08:18 schreef kedge het volgende:
[..]
Ik lees het bericht helemaal niet, dat het over je uiterlijk gaat, maar meer over het totaalplaatje. Dat je strawberry en mfn dan zo aanspreekt over hun uiterlijk is een teken van zwakte. Een echte vent kan incasseren indien nodig en gaat niet meteen uit frustratie zo'n berichtje tikken.
*squints*...quote:
Tut tut, ik kaatste enkel haar opmerking terug, stel je eens niet zo aan.quote:Op dinsdag 20 september 2011 07:02 schreef Mpj het volgende:
[..]
Alleen als je eerst een foto stuurtquote:Op dinsdag 20 september 2011 08:08 schreef Mpj het volgende:
[..]
Als je er zo uitziet moet je echt niet eens zulke bash ''grapjes'' maken op 'n forum (bij mij), dan kan je verwachten dat je zo'n reactie krijgt.
Je weet dat je hier een argumentatiefout maakt? Als hij/zij dit mag, dan mag ik dit.. is geen argument.quote:Op dinsdag 20 september 2011 07:02 schreef Mpj het volgende:
[..]
Hoezo bash grapjes? Het is de waarheid, ik moet er niet aan denken.quote:Op dinsdag 20 september 2011 08:08 schreef Mpj het volgende:
[..]
Welke foto?quote:Op dinsdag 20 september 2011 09:07 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Straw is een lieve meid, dat streepje heeft ze voor. En op de foto zag ik gewoon een leuk meisje.
Gaat de meet nog door?
Goed om te horen danquote:Op dinsdag 20 september 2011 10:26 schreef -Strawberry- het volgende:
Gister nog met een jongen geflirt in de trein. Is wel fijn dat nu mijn huidprobleem begint weg te trekken, ik ook meer zelfvertrouwen krijg.
Maar Mpj het is toch niet zo raar dat iemand je afwijst op jouw persoonlijkheid.(wat je hier op FOK er van mee krijgt). Ik bedoel jij vindt ook niet iedereen in zijn gedrag even leuk. Ik denk dat je dat maar gewoon moet accepeteren, in plaats van te willen dat iedereen je zo'n leuke jongen vindt.quote:Op dinsdag 20 september 2011 10:21 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Hoezo bash grapjes? Het is de waarheid, ik moet er niet aan denken.
En dan heb ik het niet over uiterlijk.
Hoe vaker je flirt hoe meer zelfvertrouwen je krijgt. En het helpt natuurlijk ok mee dat je huid nu mee werkt. Leuk om te horen!quote:Op dinsdag 20 september 2011 10:26 schreef -Strawberry- het volgende:
Gister nog met een jongen geflirt in de trein. Is wel fijn dat nu mijn huidprobleem begint weg te trekken, ik ook meer zelfvertrouwen krijg.
Yay, wat goed dat het al begint weg te trekken!quote:Op dinsdag 20 september 2011 10:26 schreef -Strawberry- het volgende:
quote:Op dinsdag 20 september 2011 10:26 schreef -Strawberry- het volgende:
Wat voor huidprobleem heb je, als ik vragen mag?quote:Op dinsdag 20 september 2011 10:26 schreef -Strawberry- het volgende:
Charisma voor de taalnazi's onder ons.quote:Op dinsdag 20 september 2011 13:26 schreef ook_gek het volgende:
Flepke,
Blijven roepen dat jij een alpha bent maakt je nog geen Alpha.
Ik mis toch bekende alpha trekjes.
Leiding geven
Garisma
Overtuigings kracht
Iedereen de zelfde kant op laten kijken
Enz enz
Het enige wat jij tot nu toe bereikt is irritatie bij veel users.
Niet alpha waardig dus naar mijn mening.
Een groot aantal dingen ben ik het wel mee eens, het gaat alleen mis bij de manier waar op.quote:[b]Op dinsdag 20 september 2011 13:29 schreef tijnbrein
Als hij nu eens wat nuttigs zei ipv wat loze kreten. Zou dat fijn zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |