Afkappen als je je er niet goed bij voeltquote:Op dinsdag 20 september 2011 22:05 schreef DenWauwelaar het volgende:
Madame op paiq gaat nu door over fitness. Wat bezielt sommige mensen zeg? ...
Nee, ik weet naast hoe zwaar haar baan ook al niet wat echt fitnessen is....
Ik vind het vreemd vermakelijk, zoals je bij aanvang van de Titanic weet dat die boot gaat zinken.quote:Op dinsdag 20 september 2011 22:06 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Afkappen als je je er niet goed bij voelt
Ik had het over dat meisjes buitenlanders interessanter vonden.quote:Op dinsdag 20 september 2011 22:04 schreef Edarrawen het volgende:
[..]
Hoe weet je zo zeker dat meisjes jou niet interessant vinden dan?
Je moet een gesprek/chat ook proberen te sturen.quote:Op dinsdag 20 september 2011 22:07 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Ik vind het vreemd vermakelijk, zoals je bij aanvang van de Titanic weet dat die boot gaat zinken.
Kom hierheen met carnaval, de meeste meisjes hebben hier nog nooit een neger gezienquote:Op dinsdag 20 september 2011 22:08 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik had het over dat meisjes buitenlanders interessanter vonden.
Maar goed dat voordeel hebben Surinamers al jaren niet meer, zeker niet in Amsterdam.![]()
Tsja het is voor mij zo er is nog nooit iemand geweest die uitdrukkelijk liet merken dat ze het in me zag zitten. Aan de andere kant heeft ook niemand laten merken dat ze me niet zag zitten.
Dus tsja ik weet het eigenlijk niet.
ja ik weet het niet hoor met die nederlandse vrouwen over het algemeen. Ze doen zo moeilijk en stroef. Met belgische heb ik meer succes gehad en ik woon daar nog geeneens. Die zijn heel lief en zachtaardig. Misschien moet ik daar maar heen verhuizen.quote:Op dinsdag 20 september 2011 22:03 schreef heloef het volgende:
[..]
Helaas hebben Nederlandse vrouwen dat niet.
Haha, ik wens je veel succes met deze. Deze is zo stuurloos alleen maar aan het venten over hoe zwaar haar leven is en hoe niemand haar begrijpt. En we moeten ook niet vergeten dat zij enorm uniek is.quote:Op dinsdag 20 september 2011 22:09 schreef kedge het volgende:
[..]
Je moet een gesprek/chat ook proberen te sturen.
Ja ik lurk hier wel eensquote:Op dinsdag 20 september 2011 22:10 schreef RandyMcRanderson het volgende:
[..]
ja ik weet het niet hoor met die nederlandse vrouwen over het algemeen. Ze doen zo moeilijk en stroef. Met belgische heb ik meer succes gehad en ik woon daar nog geeneens. Die zijn heel lief en zachtaardig. Misschien moet ik daar maar heen verhuizen.
Kan er ook natuurlijk mee te maken hebben dat Belgische meiden zachtaardiger klinken.quote:Op dinsdag 20 september 2011 22:12 schreef Joysa het volgende:
[..]
Ja ik lurk hier wel eensZal maar eens wat posten.
Dat zit gewoon tussen je oren johAls jij alleen al denkt dat ze moeilijk doen, doen ze dat vanzelf wel
Ik merk vooral arrogantie bij veel Nederlandse vrouwen, terwijl ik dat in buitenland niet opmerktequote:Op dinsdag 20 september 2011 22:12 schreef Joysa het volgende:
[..]
Ja ik lurk hier wel eensZal maar eens wat posten.
Dat zit gewoon tussen je oren johAls jij alleen al denkt dat ze moeilijk doen, doen ze dat vanzelf wel
Goed het volgende heb ik gedaan in deze situatie.quote:Op dinsdag 20 september 2011 17:46 schreef ook_gek het volgende:
Flepke geinige post.
Kijk of jij het zelfde uit mijn ervaring haalt van afgelopen weekend.
Vrouw die ik 2x gezien heb en 1x even gesproken komt bij me zitten. We raken aan de praat en ik maak een opmerking ove haar soort van lere broek. Ze zegt dat ik moet voelen en legt direct haar benen op mijn been.
Ze vraagt of ik op stap ga en bij nee zeggen. Reageert ze van, ga ik eens op stap ga jij niet!
Goed wat haal jij hier uit.
Ja, die labiele meiden zijn kansloos. Of je moet het allemaal willen aanhoren.quote:Op dinsdag 20 september 2011 22:10 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Haha, ik wens je veel succes met deze. Deze is zo stuurloos alleen maar aan het venten over hoe zwaar haar leven is en hoe niemand haar begrijpt. En we moeten ook niet vergeten dat zij enorm uniek is.
Ik zeg ! Succes!
Limburgers ook danquote:Op dinsdag 20 september 2011 22:14 schreef heloef het volgende:
[..]
Kan er ook natuurlijk mee te maken hebben dat Belgische meiden zachtaardiger klinken.
Hard to get spelen is leukquote:Op dinsdag 20 september 2011 22:15 schreef Martijntj het volgende:
[..]
Ik merk vooral arrogantie bij veel Nederlandse vrouwen, terwijl ik dat in buitenland niet opmerkte
Teasen is inderdaad wel leuk ja!quote:Op dinsdag 20 september 2011 22:15 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Goed het volgende heb ik gedaan in deze situatie.
Na dat ik even aan haar broek gevoeld te hebben, verder gepraat en erg gelachen. Zoals gezegt tijdens het lachen elkaars arm vast pakken enz.
Toen ik vertelde dat ik niet zou gaan stappen was het direct van, ja ik ga stappen en jij niet. Jammer ga mee joh.
Nu ben ik niet zo moeilijk over te halen dus heb gezegt van prima zie je daar. Zo gebeurde het ook. Zij op de fiets ik met de taxi.
We zijn elkaar tijdens stappen weer tegen gekomen en direct aan de praat geraakt en weer lachen. En voor we het wisten stonden we op de dansvloer te dansen.
Beetje bij de middel vast pakken en even gecontroleerd of haar broer op haar billen ook voelde zoals die op de been voelde. Dat zei ik ook tegen haar terwijl me handen op onderzoek ging.
Gewoon waar iedereen bij saat. Niks ergens rustig heen gaan.
Nu is zij ook heel dominant dus het was elkaar echt teasen. Uit eindelijk naar huis gegaan met netjes 3x een kus op de wang. Maar wel even net wat langer en vast pakken bij haar middel. Expres niet verder gegaan. Dat komt nog wel.
En jup volgende ochtend voegde ze me direct toe op facebook en een berichtje dat het erg gezellig was en dat we snel weer moeten stappen.
Waarom direct toe slaan, ik vind het spel zelf veel te leuk.
Zie wel wat er dit weekend gaat gebeuren
Zo waar.quote:Op dinsdag 20 september 2011 22:15 schreef ook_gek het volgende:
Waarom direct toe slaan, ik vind het spel zelf veel te leuk.
quote:Op dinsdag 20 september 2011 22:17 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Teasen is inderdaad wel leuk ja!
Beter eerst beetje alles opnaaien voordat je je slag slaat ja
Ik lach me kapot. Drie woorden en ze is weer uit de tent en ratelt weer door.quote:Op dinsdag 20 september 2011 22:16 schreef kedge het volgende:
[..]
Ja, die labiele meiden zijn kansloos. Of je moet het allemaal willen aanhoren.
Ik moet tegen jou zeggen, succes !
Die ook ja.quote:
uhm wat vertel?quote:
Zou je eens moeten doenquote:Op dinsdag 20 september 2011 22:19 schreef heloef het volgende:
[..]
Die ook ja.
Alleen ik kom nooit onder de rivieren.
Ik heb in het buitenland gewoond en geloof me arrogant zijn ze overal.quote:Op dinsdag 20 september 2011 22:15 schreef Martijntj het volgende:
[..]
Ik merk vooral arrogantie bij veel Nederlandse vrouwen, terwijl ik dat in buitenland niet opmerkte
Ik ook, maar ik vind daar de vrouwen mooier ( en de arrogantie minder misplaatst)quote:Op dinsdag 20 september 2011 22:20 schreef kedge het volgende:
[..]
Ik heb in het buitenland gewoond en geloof me arrogant zijn ze overal.
Inderdaad.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |