Harry luidt de afterparty in.quote:Op maandag 19 september 2011 22:42 schreef Gramulanion het volgende:
Wat heeft Vermeegen met VI te maken?
Ja, want hij zou echt zoveel toevoegen.quote:Op maandag 19 september 2011 22:45 schreef Van_Poppel het volgende:
Zo spijtig dat Harry van Johan niet mag aanschuiven
Ik ben wel benieuwd hoe hoog de irritatiegrens bij Johan ligt...quote:Op maandag 19 september 2011 22:47 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, want hij zou echt zoveel toevoegen.
quote:Op maandag 19 september 2011 22:52 schreef pberends het volgende:
Uitzending Voetbal International van maandag 19 september 2011:
http://adaptive.rtl.nl/IP(...)a798b6df9546e667.mp4
Waar kan ik die terugkijken? Of is ie nu live?quote:Op maandag 19 september 2011 22:55 schreef julian6 het volgende:
Zit nu die spuiten & slikken aflevering met derksen te kijken. Wat is dat een verschrikkelijk politiek correct programma zeg.. en die koblenkoheerlijk hoe Johan haar aanpakt
OOOOOOH OOOH JA HIJ ZEGT HET HOOR OEI OEI IK GA EVEN NAAR DE ORANJE CAMERAquote:
Het lijkt net een zwangere Anouk met een snor....quote:Op maandag 19 september 2011 23:43 schreef Van_Poppel het volgende:
[ afbeelding ]
Dacht dus echt dat dit een photoshop plaatje was...maar er is dus blijkbaar echt iemand die er zo uit ziet
quote:Op maandag 19 september 2011 23:43 schreef Van_Poppel het volgende:
[ afbeelding ]
Dacht dus echt dat dit een photoshop plaatje was...maar er is dus blijkbaar echt iemand die er zo uit ziet
quote:Op maandag 19 september 2011 23:43 schreef Van_Poppel het volgende:
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |