quote:Vanaf maandag 5 september komt RTL 5 met een nieuw Nederlands seizoen van Project Catwalk. In deze derde reeks draait alles om dé spannende wedstrijd tussen twaalf gretige en getalenteerde fashion designers. Allemaal hebben ze één doel: naam maken in die keiharde en veelzijdige modewereld.
De presentatie is in handen van multitalent Stacey Rookhuizen, die hiermee voor het eerst bij RTL 5 te zien is. Stacey is op modegebied een echt stijlicoon. Deze editie ligt de lat hoger en zijn de modebewuste uitdagingen pittiger dan voorgaande jaren. Niemand minder dan topontwerper Jan Taminiau en Olcay Gulsen, succesvol modeontwerpster/eigenaresse van kledingmerk Supertrash, nemen komend seizoen plaats in de jury van ‘Project Catwalk’
Olcay: 'Ik ben trots of het feit dat ik gevraagd ben als jurylid. Ik vind het erg mooi om te zien hoe jonge getalenteerde ontwerpers zich zo met passie inzetten voor hun droom. Dat we middels ‘Project Catwalk’ deze talenten helpen hun droom te verwezenlijken geeft mij positieve energie.' Jan: 'Ik vind het erg leuk om in de jury plaats te nemen om zo te kijken of jonge mensen begrijpen wat mode inhoudt en wat er allemaal bij komt kijken.'
Ja, ik ook! Mijn favoriet denk ik.quote:Op maandag 19 september 2011 22:11 schreef livelink het volgende:
Ik vond die van Bjorn en Maud wel erg leuk eigenlijk.
Nee, ik schrok er zelf ook van.quote:Op maandag 19 september 2011 22:09 schreef Madame_Paon het volgende:
Moet die foto van Stacey zo groot in de OP?![]()
"Modellen: Anouk"
Professioneel.
Ja, staat op de site. Ik dacht, ik kijk daar ff voor een groepsfoto. Maar daar staat dus deze aparte creatie...quote:Op maandag 19 september 2011 22:14 schreef Madame_Paon het volgende:
"Everyone on needles & pins"
Wat.
Ah, dan is het programma niet het enige wat amateuristisch is. De site dus ook.quote:Op maandag 19 september 2011 22:16 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Ja, staat op de site. Ik dacht, ik kijk daar ff voor een groepsfoto. Maar daar staat dus deze aparte creatie...
Wat heeft ze afgekapt?quote:Op maandag 19 september 2011 22:23 schreef frien het volgende:
Wel professioneel van Stacey om het af te kappen![]()
Dadelijk loopt het volledig uit de hand met onvoorspelbare Anna..
En dat deed ie jippiequote:Op maandag 19 september 2011 22:19 schreef frien het volgende:
Ik hoop dat de Johnny Depp creatie wint
Huhu jaquote:Op maandag 19 september 2011 22:25 schreef egeltje1985 het volgende:
'De ene dag ben je hot, de andere dag not'. Pff...
Nee Anna blijftquote:Op maandag 19 september 2011 22:28 schreef Maisnon het volgende:
Is Anna er uit? kan ik het weer proberen te gaan kijken?
nee :pquote:Op maandag 19 september 2011 22:28 schreef Maisnon het volgende:
Is Anna er uit? kan ik het weer proberen te gaan kijken?
enjoy met project runwayquote:Op maandag 19 september 2011 22:31 schreef frien het volgende:
Ik vond dit wel een verbetering tov vorige afleveringen qua ontwerpen... Maar we zullen zien... Ik ga maar eventjes Project Runway seizoen 9 downloaden voor zover dat er is, en SYTYCD kijken. Tot volgende keer!
Ik denk (als het je om de ontwerpen te doen is) dat je voortaan gewoon de Fashion Weken in februari/maart en september moet volgen.quote:Op maandag 19 september 2011 22:31 schreef frien het volgende:
Ik vond dit wel een verbetering tov vorige afleveringen qua ontwerpen... Maar we zullen zien... Ik ga maar eventjes Project Runway seizoen 9 downloaden voor zover dat er is, en SYTYCD kijken. Tot volgende keer!
ik ook niet, valt heel weinig over te zegggenquote:Op maandag 26 september 2011 22:09 schreef livelink het volgende:
Kennelijk geen aflevering die iets losmaakt bij de mensen. Ik weet ook niet zo goed wat ik er van kan zeggen eigenlijk.
Is nog niet bekendquote:Op maandag 26 september 2011 22:20 schreef Madame_Paon het volgende:
Wie heeft de opdracht eigenlijk gewonnen?
En nu?quote:Op maandag 19 september 2011 22:31 schreef PhalanX het volgende:
Holy shit, dit is wel heel voorspelbaar.
Alan is een gay homosexual, en een pisnicht, dus ook die blijft omdat er drama momentel uit te putten zijn.
Welke kunstenaar? Jacob?quote:Op maandag 3 oktober 2011 22:50 schreef Cee het volgende:
Die ' kunstenaar' heeft gewonnen en de russische piano troela is exit.
Zijn ontwerpen zijn nooit echt goed. Ik snap niet waarom die jury hem steeds laat winnen.quote:
Dat dus. En dan ook zeggen: "Je bent een echte kunstenaar!"quote:Op maandag 3 oktober 2011 22:47 schreef Cee het volgende:
Ik zapte aan t eind over en zag dat hele vliegtuigstoelen aan nekken en vormeloze zeemlappen aan reten werden gemeten en dat dat won. Ik ben klaar met die ongein. Project Creatief met Kurk, maar dan zonder humor.
Sowieso, de onderlinge kift die in de US versie wordt getoond speelt zich tijdens de opdracht af en is ook opdracht-gerelateerd. Geen door de productie neergeplante piano's en karaoke-wedstrijdjes in het appartement die he-le-maal niets met de opdrachten te maken hebben en daarom ook totaal niet boeiend zijn. Een prima concept zoals Project Runway wordt hier platgewalst.quote:Op zondag 9 oktober 2011 15:37 schreef Copycat het volgende:
Deze week had Project Runway USA ook een bird-inspired opdracht.
Het verschil in uitkomst is onmetelijk.
Voor de volle honderd procent mee eens. Helaas.quote:Op zondag 9 oktober 2011 15:39 schreef Cee het volgende:
Sowieso, de onderlinge kift die in de US versie wordt getoond speelt zich tijdens de opdracht af en is ook opdracht-gerelateerd. Geen door de productie neergeplante piano's en karaoke-wedstrijdjes in het appartement die he-le-maal niets met de opdrachten te maken hebben en daarom ook totaal niet boeiend zijn. Een prima concept zoals Project Runway wordt hier platgewalst.
Hoe kan het toch dat wij best hoog aangeschreven staan als couture-land, maar dat de amerikaanse versie veel meer talent oplevert. Ik weet ook wel dat Amerika groter is, maar dan nog.quote:Op zondag 9 oktober 2011 15:37 schreef Copycat het volgende:
Omdat de mensen met echt talent zich wel tien keer achter hun oren krabben alvorens te besluiten zich niet voor Project Catwalk (ook al zo'n ergernis, waarom Catwalk en niet Runway. Zijn ze bang dat het publiek dat niet snapt?) op te geven.quote:Op maandag 10 oktober 2011 08:44 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
[..]
Hoe kan het toch dat wij best hoog aangeschreven staan als couture-land, maar dat de amerikaanse versie veel meer talent oplevert. Ik weet ook wel dat Amerika groter is, maar dan nog.
Ik erger me altijd aan die voice-over bij RTL die Project Runway Project Catwalk noemt. De Amerikaanse versie dus. Zo heet het programma niet eens.quote:Op maandag 10 oktober 2011 08:54 schreef Copycat het volgende:
[..]
Omdat de mensen met echt talent zich wel tien keer achter hun oren krabben alvorens te besluiten zich niet voor Project Catwalk (ook al zo'n ergernis, waarom Catwalk en niet Runway. Zijn ze bang dat het publiek dat niet snapt?) op te geven.
Een carrièreboost biedt deelname bepaald niet en ik denk ook dat je niet echt meer au serieux wordt genomen na deelname aan deze slechte soap.
Haha same herequote:Op maandag 10 oktober 2011 19:20 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Ik erger me altijd aan die voice-over bij RTL die Project Runway Project Catwalk noemt. De Amerikaanse versie dus. Zo heet het programma niet eens.
Maar ik vind wel het niveau bij USA dit jaar iets lager dan anders... of het is meer omdat ik de ontwerpers niet echt heel tof vind qua smaak en creativiteit.quote:Op zondag 9 oktober 2011 15:37 schreef Copycat het volgende:
Nee in sommige landen noemen ze het een runway, in andere landen een catwalk, dat is het een beetjequote:Op maandag 10 oktober 2011 20:00 schreef Sosha het volgende:
Ja, wat dachten ze, laten we het ene Engelse woord vervangen door het andere Engelse woord om het Nederlandser te maken?
Project Runway klinkt ook nog eens veel lekkerder, Project Catwalk is een lelijke tongbreker
Mondo werd op het laatst zo arrogant. Ik gunde het hem niet meer.quote:Op maandag 10 oktober 2011 20:01 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Maar ik vind wel het niveau bij USA dit jaar iets lager dan anders... of het is meer omdat ik de ontwerpers niet echt heel tof vind qua smaak en creativiteit.
Victor is wel echt een goeie
Maar Mondo was zo tof
Ja die met zn japanse oorlogsuitrusting geinspireerde dingenquote:Op maandag 10 oktober 2011 20:03 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Mondo werd op het laatst zo arrogant. Ik gunde het hem niet meer.
Ik wou dat die Aziaat, ik weet z'n naam niet meer, won, maar zijn collectie was niet zo goed.
Dus won Gretchen.
Dat weet ik wel, maar ik vind dat ze de gemiddelde Nederlander een beetje onderschatten als ze denken dat ze het moeten 'vertalen'.quote:Op maandag 10 oktober 2011 20:01 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Nee in sommige landen noemen ze het een runway, in andere landen een catwalk, dat is het een beetje
Ze zegt ook constant "Fessun". Bloed onder m'n nagels.quote:Op maandag 10 oktober 2011 20:04 schreef Maisnon het volgende:
Ik kijk het al lang niet meer en dat komt ook grotendeels door die Staceyhet voelt zo geënsceneerd, nep en depressief allemaal
Ik heb dat met Daphne en Holland's Next Top Moddel. Dan ben je verdomme een top model en kun je het niet eens uitsprekenquote:Op maandag 10 oktober 2011 20:16 schreef Cee het volgende:
[..]
Ze zegt ook constant "Fessun". Bloed onder m'n nagels.
Haha ja dat stemmetje + geslis van Jerryquote:Op maandag 10 oktober 2011 21:43 schreef megamandy het volgende:
sjlaan
Oja ik loop een paar seconden achter
Je praat tegen mij, troost jequote:Op maandag 10 oktober 2011 22:10 schreef Sosha het volgende:
Ik zit hier echt tegen mezelf te kletsen, maar goed... ik vind het ontwerp van Linda érg gaaf, maar had er dan een kort jurkje van gemaakt ipv een pakje![]()
Geweldig was dat.quote:Op maandag 10 oktober 2011 22:33 schreef Keroppi het volgende:
Wat was Frans Molenaar aan het mokken?
Het leek meer of hij ernorm tegen zijn zin daar zat. Bij het bespreken zat hij ook als een mokkende kleuter demonstratief niet aan het gesprek mee te doen.quote:Op maandag 10 oktober 2011 22:33 schreef livelink het volgende:
Frans Molenaar werd heel verdrietig van deze ontwerpen. Net als iedereen denk ik.
Omdat de rest het niet met hem eens was. Omdat de rest van de jury geen verstand van mode heeft. Omdat madam Supertrash zelf rotzooi maakt.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 16:09 schreef Keroppi het volgende:
[..]
Het leek meer of hij ernorm tegen zijn zin daar zat. Bij het bespreken zat hij ook als een mokkende kleuter demonstratief niet aan het gesprek mee te doen.
Daar werd Maud juist op aan gevallen. Ze had onmundige heupen gemaakt.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 18:16 schreef PhalanX het volgende:Dat is meteen het sleutelwoord voor mijn breuk met de jury. Deze jury meent dat een modebewuste vrouw zich niet aantrekkelijker wil voelen als ze een jurk draagt. Ze stellen dat mode eigenlijk gewoon verschrikkelijk lelijk en onflatteus moet zijn om te slagen als zijnde mode.
quote:Op woensdag 12 oktober 2011 18:16 schreef PhalanX het volgende:
Jerry met zijn overbijt is gewoon sneu. Mensen die door hun mond ademhalen leven over het algemeen minder lang, en Jerry benut zijn laatste paar jaren op deze aarde om zo verzuurd mogelijk van dag tot dag te leven en zo afgunstig mogelijk naar anderen te kijken terwijl hij zich furieus aftrekt op zijn eigen spiegelbeeld.
quote:Op maandag 17 oktober 2011 22:43 schreef livelink het volgende:
Ik heb het gevoel dat ik naar een namaaktas aan het kijken ben.
Inderdaad, ze praat net zo stijfjes als Daphne Deckers. En tegelijkertijd heeft ze een air die totaal misplaatst is, want wat weet zij nou van 'fessjun'?quote:Op zondag 23 oktober 2011 19:45 schreef Moja het volgende:
Ik krijg altijd zo'n awkward gevoel als Stacey op die catwalk staat. Het gaat allemaal zo houterig, volgens mij is ze zelf ook niet helemaal op haar gemak.
Wanneer begint de echte reeks weer?
Waar heb je die van deze week gekekenquote:Op zondag 23 oktober 2011 11:06 schreef Copycat het volgende:
Denkt die knul dat hij in een pestprogramma à la DGK zit?
Het geeft wel mooi het niveau weer. Als antidote heb ik net maar PR USA gekeken. Nog een aflevering te gaan.
DailyMotion. Maar het geluid rommelde op het eind. Via realitytvfan.org heb je waarschijnlijk meer opties.quote:
Ja sorry, ben niet zo goed in namenquote:Op maandag 24 oktober 2011 21:34 schreef Idgnkb het volgende:
Ellen bedoel je? Vind ik ook, ik ben net zo oud en zie er vergeleken met haar uit als een middelbare scholierIk vind haar wel mooi trouwens, maar gewoon voor iemand die in de 30 is...
Called it, Jakob heeft iets lelijks gemaakt en de jury vond het geweldig.quote:Op maandag 24 oktober 2011 22:16 schreef Idgnkb het volgende:
Ik heb geen gevoel voor fesjun, wat ik heel lelijk vind, vindt de jury meestal geweldig.
Meen je dat nou? Ik vind haar eigenlijk heel mooi.quote:Op maandag 24 oktober 2011 22:30 schreef PhalanX het volgende:
Ellen snoesje, je bent ook lelijk als je niet huilt.
Vind je dat? Ik vind haar eigenlijk heel mooi. Alleen een beetje oud voor 23. Maar misschien zie ik er met mijn 23 wel uit als een puberquote:Op maandag 24 oktober 2011 22:30 schreef PhalanX het volgende:
Ellen snoesje, je bent ook lelijk als je niet huilt.
quote:Op maandag 24 oktober 2011 22:30 schreef Sosha het volgende:
[..]
Meen je dat nou? Ik vind haar eigenlijk heel mooi.
Hihiquote:Op maandag 24 oktober 2011 22:31 schreef Idgnkb het volgende:
[..]
Vind je dat? Ik vind haar eigenlijk heel mooi.
Haha, inderdaad. Slaap lekker en tot volgende week (geen nachtmerries krijgen over oranje vuilniszakken he!!).quote:Op maandag 24 oktober 2011 22:33 schreef Idgnkb het volgende:
Hahaha, tijd om de tv uit te doen en onder de douche te gaan. Binnensmonds mopperend over oranje vuilniszakken.
Ik vind zijn deelname luid en duidelijk het failliet van dit programma verkondigen. Iemand die totaal niet bezig is met mooie dingen maken, maar enkel met anderen op kinderachtige wijze proberen de loef af te steken. Dan heb je het format niet begrepen. Als deelnemer niet, maar vooral als maker niet.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 10:17 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Ik geniet eigenlijk wel van die Bjorn. Elke week weer die zure mensen die het een ramp vinden om er vóór hem uit te gaan. Ik lig in een deuk.
Ik sluit me erbij aan! Alleen die derde mouw was voor mij net een stap te ver, verder vond ik het binnen het thema een goed ontwerp.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 10:25 schreef female81 het volgende:
Ik vond het ontwerp van Jakob best iets hebben. Niet standaard mooi, maar het trekt wel de aandacht, op een leuke manier. Op de een of andere manier 'snapte' ik het.
Maar ik ben duidelijk een van de weinigen.![]()
(En natuurlijk is het niet bedoeld om lekker boodschappen in te gaan doen.)
Ja en degene die het meeste zeurt over Bjorn, over hoe verschrikkelijk en onterecht het wel niet zou zijn om voor Bjorn eruit te liggen (jerry vorige week en ellen deze week) ligt er die week uitquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 10:17 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Ik geniet eigenlijk wel van die Bjorn. Elke week weer die zure mensen die het een ramp vinden om er vóór hem uit te gaan. Ik lig in een deuk.
Ja en de rest van de groep is zo volwassenen en begaan met de restquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 10:21 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik vind zijn deelname luid en duidelijk het failliet van dit programma verkondigen. Iemand die totaal niet bezig is met mooie dingen maken, maar enkel met anderen op kinderachtige wijze proberen de loef af te steken. Dan heb je het format niet begrepen. Als deelnemer niet, maar vooral als maker niet.
En zijn Dancing with the Trailer Trash jurk was rond uit wanstaltig.
Klopt wel wat je zegt maar iedereen kijkt natuurlijk anders. Ik vind de ontwerpen eigenlijk het mooiste die ik zelf zo zou dragen en dat zijn die van Jacob dus absoluut niet. Ik snap zijn stukken gewoon niet, al vond ik het gister niet zo slecht ofzo alleen dat ding op d'r kop vond ik gewoon verschrikkelijk.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 10:41 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Overigens vond óók ik het ontwerp van Jakob goed. Misschien zijn de mensen die het niks vinden nog niet op een feestje geweest, maar m.i. vangt hij hier mee wel het idee achter de dance scene.
Bjorn is uiteraard slecht, gewoon een standaard bureaupik, maar Jerry en Ellen zijn gewoon ook niet best, dus geniet ik er wel van als hij er ten kostte van hen in blijft.
Jakob denkt van zichzelf niet dat hij creatief is. Hij is het gewoon. Het is heel gemakkelijk om het als hobbyclub gefröbel neer te zetten, maar dat is erg goedkoop. Er zit wel degelijk een idee achter. Hij kan echter geen commercieel ontwerp maken. Het blijven concepten. Wat dat betreft zijn Maud en Linda beter. Waarbij Linda een vaste stijl heeft, die ik persoonlijk wel gezien heb. Het is allemaal goed en doordacht, maar niet mijn ding. Maud is natuurlijk wel het meest kneedbaar, dus ze zal wel winnen.
Ik erger me wel aan haar uitstraling, uitspraak, alles, maar dat zegt niks over haar ontwerpen. In mijn hoofd telt dat natuurlijk wel mee. Net als bij de mensen hier de negatieve gedachten van Jakob op zijn werk geprojecteerd worden. Je bekijkt het toch allemaal door je eigen bril.
Die gaan iig niet als een kleuter andermans spullen weggooien. Maar ik vind het vooral belachelijk van de makers dat ze dat domme pestgedoe leidend maken in het programma. Björn weet denk ik niet veel beter.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 10:41 schreef rc_1990 het volgende:
Ja en de rest van de groep is zo volwassenen en begaan met de rest
De rest is net zo irritant en kinderachtig bezig alleen Linda die houdt zich meestal neutraal. De rest vind ik ook ontzettend kinderachtig met iedere keer: ja Bjorn moet er echt vandaag uit, want hij heeft het slechtste ontwerp nog voor ze zijn stuk hebben gezienquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 10:46 schreef Copycat het volgende:
[..]
Die gaan iig niet als een kleuter andermans spullen weggooien. Maar ik vind het vooral belachelijk van de makers dat ze dat domme pestgedoe leidend maken in het programma. Björn weet denk ik niet veel beter.
Het wordt ook sinds twee seizoenen op Lifetime uitgezonden. Een tv-zender speciaal gericht op vrouwen. Ik denk dat dit heel zwaar heeft meegewogen met het verkiezen van de winnaars van dit jaar en vorig jaar.quote:Op maandag 31 oktober 2011 21:10 schreef Maisnon het volgende:
De finale van de amerikaanse versie viel tegen, sowieso dit seizoen iets te veel gedrama en iets te weinig talent beloond. Schijnt dat het nu door andere producers is overgenomen (van the Real World?) en dat dat niet echt positief uitpakt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heb gelezen dat het volgend seizoen een All-Star seizoen wordt.
Ik gok dat Jacob iets dat lijkt op de anus van een panda op haar rechterheup gaat borduren en dat dat wint.quote:Op maandag 31 oktober 2011 21:30 schreef Crohnjurist het volgende:
Zag net in het voorstukje dat ze voor Stacey mogen ontwerpen voor de finale van x-factor, is niet zo moeilijk, als het maar vierkant is ofzo. Dat geeft grote kansen voor Jacob dus...
Ja idd zoiets zal het wel worden!quote:Op maandag 31 oktober 2011 21:32 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik gok dat Jacob iets dat lijkt op de anus van een panda op haar rechterheup gaat borduren en dat dat wint.
Ik dacht een weekje of drie max eigenlijk..? Maar misschien heb ik het mis.quote:Op maandag 31 oktober 2011 21:34 schreef Idgnkb het volgende:
Hoe lang zijn ze eigenlijk van huis voor dit programma??
De enthousiastme?quote:Op maandag 31 oktober 2011 21:39 schreef Day het volgende:
De enthousiastme van Maud is gewoon ontroerend!
Heb het al veranderd, had eigenlijk een ander woord staan.quote:
Ik denk het ook!quote:Op maandag 31 oktober 2011 21:42 schreef Sosha het volgende:
Volgens mij wordt deze aflevering heel grappig
Dat had ik nog geeneens gezien.quote:
Ik vind dat je in 'onze' versie amper van een niveau mag spreken. Die afgeraffelde vloekende rafellappen die lukraak door een naaimachine zijn geragd. Ik vind het geen fesjun. Maar misschien is het ook gewoon een kwestie van smaak, ik wil gewoon iets over die catwalk zien lopen dat draagbaar is en tegelijkertijd vernieuwend. Niet iets dat vernieuwend is omdat het bestaat uit onmogelijke vormen waar je nog niet dood in gevonden wil worden.quote:Op maandag 31 oktober 2011 21:47 schreef Day het volgende:
Vinden jullie het niveauverschil qua ontwerpen tussen de Amerikaanse en Nederlandse versie ook zo groot? Bij de Ameikaanse versie zijn er ook vaak ontwerpen die ik absoluut niet mooi vind, maar dan snap ik de visie erachter nog wel. Dat heb ik bij de Nederlandse ontwerpers totaal niet.
In de Amerikaanse zijn er altijd wel een paar die ik mooi en intelligent gemaakt vind. In de Nederlandse is het zoeken naar een naald in een hooibergquote:Op maandag 31 oktober 2011 21:47 schreef Day het volgende:
Vinden jullie het niveauverschil qua ontwerpen tussen de Amerikaanse en Nederlandse versie ook zo groot? Bij de Ameikaanse versie zijn er ook vaak ontwerpen die ik absoluut niet mooi vind, maar dan snap ik de visie erachter nog wel. Dat heb ik bij de Nederlandse ontwerpers totaal niet.
Haha ja daar dacht ik ook al aan!quote:Op maandag 31 oktober 2011 21:59 schreef Sosha het volgende:
"Ga op je kop staan", dat heeft ie al geprobeerd, dat werkte niet
Denk ik ook!quote:Op maandag 31 oktober 2011 22:03 schreef Sosha het volgende:
Die van Maud wordt volgens mij heel leuk!!
Weer zo véél gothicquote:Op maandag 31 oktober 2011 22:07 schreef Sosha het volgende:
Linda's ontwerp is weer heel erg Linda. Origineel en grappig, maar ik denk te kinky voor Stacy.
maar een TT jurkquote:Op maandag 31 oktober 2011 22:07 schreef Sosha het volgende:
Linda's ontwerp is weer heel erg Linda. Origineel en grappig, maar ik denk te kinky voor Stacy.
Ik vond linda's ontwerp juist het beste bij Stacy passen!quote:Op maandag 31 oktober 2011 22:07 schreef Sosha het volgende:
Ik niet eigenlijk, dacht het altijd wel dat je het zo zou moeten uitspreken.quote:Op maandag 31 oktober 2011 22:06 schreef Sosha het volgende:
En ik blijf verbaasd dat je Claes uitspreekt als Klees.
Stees wil weer trending worden op twitterquote:Op maandag 31 oktober 2011 22:09 schreef Sosha het volgende:
[..]
Haha hoe wil je die verwerken in de TT dan?
Als ik het op mijn smaak moet beoordelen, vind ik geen van de ontwerpen echt mooi.quote:Op maandag 31 oktober 2011 22:11 schreef Sosha het volgende:
Ik vond Jacob ook niet bijzonder, maar wel beter dan Linda en Bjorn. Maar smaken verschillen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |