Ja en de rest van de groep is zo volwassenen en begaan met de restquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 10:21 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik vind zijn deelname luid en duidelijk het failliet van dit programma verkondigen. Iemand die totaal niet bezig is met mooie dingen maken, maar enkel met anderen op kinderachtige wijze proberen de loef af te steken. Dan heb je het format niet begrepen. Als deelnemer niet, maar vooral als maker niet.
En zijn Dancing with the Trailer Trash jurk was rond uit wanstaltig.
Klopt wel wat je zegt maar iedereen kijkt natuurlijk anders. Ik vind de ontwerpen eigenlijk het mooiste die ik zelf zo zou dragen en dat zijn die van Jacob dus absoluut niet. Ik snap zijn stukken gewoon niet, al vond ik het gister niet zo slecht ofzo alleen dat ding op d'r kop vond ik gewoon verschrikkelijk.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 10:41 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Overigens vond óók ik het ontwerp van Jakob goed. Misschien zijn de mensen die het niks vinden nog niet op een feestje geweest, maar m.i. vangt hij hier mee wel het idee achter de dance scene.
Bjorn is uiteraard slecht, gewoon een standaard bureaupik, maar Jerry en Ellen zijn gewoon ook niet best, dus geniet ik er wel van als hij er ten kostte van hen in blijft.
Jakob denkt van zichzelf niet dat hij creatief is. Hij is het gewoon. Het is heel gemakkelijk om het als hobbyclub gefröbel neer te zetten, maar dat is erg goedkoop. Er zit wel degelijk een idee achter. Hij kan echter geen commercieel ontwerp maken. Het blijven concepten. Wat dat betreft zijn Maud en Linda beter. Waarbij Linda een vaste stijl heeft, die ik persoonlijk wel gezien heb. Het is allemaal goed en doordacht, maar niet mijn ding. Maud is natuurlijk wel het meest kneedbaar, dus ze zal wel winnen.
Ik erger me wel aan haar uitstraling, uitspraak, alles, maar dat zegt niks over haar ontwerpen. In mijn hoofd telt dat natuurlijk wel mee. Net als bij de mensen hier de negatieve gedachten van Jakob op zijn werk geprojecteerd worden. Je bekijkt het toch allemaal door je eigen bril.
Die gaan iig niet als een kleuter andermans spullen weggooien. Maar ik vind het vooral belachelijk van de makers dat ze dat domme pestgedoe leidend maken in het programma. Björn weet denk ik niet veel beter.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 10:41 schreef rc_1990 het volgende:
Ja en de rest van de groep is zo volwassenen en begaan met de rest
De rest is net zo irritant en kinderachtig bezig alleen Linda die houdt zich meestal neutraal. De rest vind ik ook ontzettend kinderachtig met iedere keer: ja Bjorn moet er echt vandaag uit, want hij heeft het slechtste ontwerp nog voor ze zijn stuk hebben gezienquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 10:46 schreef Copycat het volgende:
[..]
Die gaan iig niet als een kleuter andermans spullen weggooien. Maar ik vind het vooral belachelijk van de makers dat ze dat domme pestgedoe leidend maken in het programma. Björn weet denk ik niet veel beter.
Het wordt ook sinds twee seizoenen op Lifetime uitgezonden. Een tv-zender speciaal gericht op vrouwen. Ik denk dat dit heel zwaar heeft meegewogen met het verkiezen van de winnaars van dit jaar en vorig jaar.quote:Op maandag 31 oktober 2011 21:10 schreef Maisnon het volgende:
De finale van de amerikaanse versie viel tegen, sowieso dit seizoen iets te veel gedrama en iets te weinig talent beloond. Schijnt dat het nu door andere producers is overgenomen (van the Real World?) en dat dat niet echt positief uitpakt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heb gelezen dat het volgend seizoen een All-Star seizoen wordt.
Ik gok dat Jacob iets dat lijkt op de anus van een panda op haar rechterheup gaat borduren en dat dat wint.quote:Op maandag 31 oktober 2011 21:30 schreef Crohnjurist het volgende:
Zag net in het voorstukje dat ze voor Stacey mogen ontwerpen voor de finale van x-factor, is niet zo moeilijk, als het maar vierkant is ofzo. Dat geeft grote kansen voor Jacob dus...
Ja idd zoiets zal het wel worden!quote:Op maandag 31 oktober 2011 21:32 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik gok dat Jacob iets dat lijkt op de anus van een panda op haar rechterheup gaat borduren en dat dat wint.
Ik dacht een weekje of drie max eigenlijk..? Maar misschien heb ik het mis.quote:Op maandag 31 oktober 2011 21:34 schreef Idgnkb het volgende:
Hoe lang zijn ze eigenlijk van huis voor dit programma??
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |