Meen je dat nou? Ik vind haar eigenlijk heel mooi.quote:Op maandag 24 oktober 2011 22:30 schreef PhalanX het volgende:
Ellen snoesje, je bent ook lelijk als je niet huilt.
Vind je dat? Ik vind haar eigenlijk heel mooi. Alleen een beetje oud voor 23. Maar misschien zie ik er met mijn 23 wel uit als een puberquote:Op maandag 24 oktober 2011 22:30 schreef PhalanX het volgende:
Ellen snoesje, je bent ook lelijk als je niet huilt.
quote:Op maandag 24 oktober 2011 22:30 schreef Sosha het volgende:
[..]
Meen je dat nou? Ik vind haar eigenlijk heel mooi.
Hihiquote:Op maandag 24 oktober 2011 22:31 schreef Idgnkb het volgende:
[..]
Vind je dat? Ik vind haar eigenlijk heel mooi.
Haha, inderdaad. Slaap lekker en tot volgende week (geen nachtmerries krijgen over oranje vuilniszakken he!!).quote:Op maandag 24 oktober 2011 22:33 schreef Idgnkb het volgende:
Hahaha, tijd om de tv uit te doen en onder de douche te gaan. Binnensmonds mopperend over oranje vuilniszakken.
Ik vind zijn deelname luid en duidelijk het failliet van dit programma verkondigen. Iemand die totaal niet bezig is met mooie dingen maken, maar enkel met anderen op kinderachtige wijze proberen de loef af te steken. Dan heb je het format niet begrepen. Als deelnemer niet, maar vooral als maker niet.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 10:17 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Ik geniet eigenlijk wel van die Bjorn. Elke week weer die zure mensen die het een ramp vinden om er vóór hem uit te gaan. Ik lig in een deuk.
Ik sluit me erbij aan! Alleen die derde mouw was voor mij net een stap te ver, verder vond ik het binnen het thema een goed ontwerp.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 10:25 schreef female81 het volgende:
Ik vond het ontwerp van Jakob best iets hebben. Niet standaard mooi, maar het trekt wel de aandacht, op een leuke manier. Op de een of andere manier 'snapte' ik het.
Maar ik ben duidelijk een van de weinigen.![]()
(En natuurlijk is het niet bedoeld om lekker boodschappen in te gaan doen.)
Ja en degene die het meeste zeurt over Bjorn, over hoe verschrikkelijk en onterecht het wel niet zou zijn om voor Bjorn eruit te liggen (jerry vorige week en ellen deze week) ligt er die week uitquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 10:17 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Ik geniet eigenlijk wel van die Bjorn. Elke week weer die zure mensen die het een ramp vinden om er vóór hem uit te gaan. Ik lig in een deuk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |