abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 10 oktober 2011 @ 22:31:37 #126
303405 megamandy
KAME-HAMEE-HAAAA
pi_102936758
Die rok wat Linda aan heeft is wel vet vind ik :D
吴 曼 迪
  maandag 10 oktober 2011 @ 22:33:01 #127
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_102936831
Linda heeft gewonnen, Madame_Paon. Terecht ook.
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
  FOK!fossiel maandag 10 oktober 2011 @ 22:33:06 #128
1455 Keroppi
kool kikker
pi_102936838
Wat was Frans Molenaar aan het mokken?
Chick on a mission
  maandag 10 oktober 2011 @ 22:33:47 #129
37150 livelink
pi_102936881
Frans Molenaar werd heel verdrietig van deze ontwerpen. Net als iedereen denk ik.
  maandag 10 oktober 2011 @ 22:35:16 #130
303405 megamandy
KAME-HAMEE-HAAAA
pi_102936969
Oeh nu ben ik benieuwd wat volgende week de opdracht gaat worden.
吴 曼 迪
pi_102936985
't Ziet eruit als iets, eh... etnisch..?

Die van Linda vond ik wel écht heel mooi. Hadden ze wat mij betreft positiever over mogen zijn.

En yes, Bjorn en Jerry kunnen nog even lekker verder vitten, haha.

Tot volgende week! :D :W
pi_102944744
quote:
0s.gif Op maandag 10 oktober 2011 22:33 schreef Keroppi het volgende:
Wat was Frans Molenaar aan het mokken?
Geweldig was dat.
Overigens had Jerry er gewoon uit gemoeten. Met z'n simpele rok, te korte top en rafels.

En hij moet zijn mond eens dicht doen. Hij ziet er uit als een klapmongool met z'n mond half open.
Bij elke gelegenheid schreef fathank het volgende:
Ik ben toen op Lowlands halverwege 't optreden van Typhoon knock out gegaan.
  dinsdag 11 oktober 2011 @ 08:54:39 #133
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_102944993
Wilde de jury gisteren nu bijna de handdoek in de ring gooien na wederom een catwalk vol missers?
Kan me niet meer volledig concentreren op dit gedrocht, maar kan het ook weer niet niet opzetten :') .
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  FOK!fossiel dinsdag 11 oktober 2011 @ 16:09:55 #134
1455 Keroppi
kool kikker
pi_102957851
quote:
0s.gif Op maandag 10 oktober 2011 22:33 schreef livelink het volgende:
Frans Molenaar werd heel verdrietig van deze ontwerpen. Net als iedereen denk ik.
Het leek meer of hij ernorm tegen zijn zin daar zat. Bij het bespreken zat hij ook als een mokkende kleuter demonstratief niet aan het gesprek mee te doen.
Chick on a mission
pi_102958138
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 oktober 2011 16:09 schreef Keroppi het volgende:

[..]

Het leek meer of hij ernorm tegen zijn zin daar zat. Bij het bespreken zat hij ook als een mokkende kleuter demonstratief niet aan het gesprek mee te doen.
Omdat de rest het niet met hem eens was. Omdat de rest van de jury geen verstand van mode heeft. Omdat madam Supertrash zelf rotzooi maakt.
pi_103005632
Ik geloof eerder dat de rest van de juryleden hem er niet bij betrokken dan dat hij zich terug trok.

Molenaar vond misschien 1 jurk leuk, en dat was die van Bjorn, dezelfde jurk die mejuffers supertrash meteen tot aan de grond toe af moest branden.

Bjorn is niet de beste ontwerper of zelfs vakman van het stel, maar Bjorn presenteert wel ontwerpen die een breder publiek hebben dan de rest van de ontwerpers. Wat dat betreft kan je zeggen dat Bjorn een internationale blik heeft, zijn ontwerpen zijn iets universeler, iets aantrekkelijker dan wat de rest momenteel maakt.

Dat is meteen het sleutelwoord voor mijn breuk met de jury. Deze jury meent dat een modebewuste vrouw zich niet aantrekkelijker wil voelen als ze een jurk draagt. Ze stellen dat mode eigenlijk gewoon verschrikkelijk lelijk en onflatteus moet zijn om te slagen als zijnde mode. Het feit dat we al een kip over de catwalk hebben zien lopen, en een paar ontwerpen die iedere vrouwelijke vorm weghalen, en dat de jury er lyrisch over was, dat is denk ik een goede indicatie dat het ze niet boeit wat er over de catwalk komt gelopen, zolang het er maar uitziet als een gruwelijk lelijk hobby-projectje.

De ontwerpers zelf zijn trouwens ook een stelletje verzuurde galbakken.

Jerry met zijn overbijt is gewoon sneu. Mensen die door hun mond ademhalen leven over het algemeen minder lang, en Jerry benut zijn laatste paar jaren op deze aarde om zo verzuurd mogelijk van dag tot dag te leven en zo afgunstig mogelijk naar anderen te kijken terwijl hij zich furieus aftrekt op zijn eigen spiegelbeeld.

Net als dat verzopen meisje, Maud, met die ongezonde blik in haar holle levenloze ogen, en de vettige lange slierten haar die over haar magere afhangende schoudertjes hangen. Ze vind dat ze zoveel meer waard is dan een ander, maar ondertussen ziet het er niet uit wat ze naar voren schuift.

Sneu, beetje zoals alle voorgaande jaren van de Nederlandse versie... maar ik geloof dat we dit jaar toch wel het dieptepunt bereikt hebben.
Aaah the beauty of digital reproduction.
Is it alive, or is it Phalanx?
--- Cameron Hodge ---
pi_103027778
quote:
0s.gif Op woensdag 12 oktober 2011 18:16 schreef PhalanX het volgende:Dat is meteen het sleutelwoord voor mijn breuk met de jury. Deze jury meent dat een modebewuste vrouw zich niet aantrekkelijker wil voelen als ze een jurk draagt. Ze stellen dat mode eigenlijk gewoon verschrikkelijk lelijk en onflatteus moet zijn om te slagen als zijnde mode.
Daar werd Maud juist op aan gevallen. Ze had onmundige heupen gemaakt.

Bjorn heeft de laatste twee weken aardige ontwerpen gemaakt. Ik vond hem deze week misschien ook wel het best. Hij heeft in het begin echter slechte dingen afgeleverd en daar word hij op afgerekend.

Dat is ook de reden dat Michelangelo er nu uit ging. Als je de ontwerpen sec bekijkt was Michelangelo niet het slechts. Het zat gewoon goed in elkaar. De jury kan niet per opdracht kijken.

Slecht jury, slechte deelnemers. De vorige versies waren ook niet geweldig, maar dit is dieptriest.
pi_103027815
quote:
0s.gif Op woensdag 12 oktober 2011 18:16 schreef PhalanX het volgende:

Jerry met zijn overbijt is gewoon sneu. Mensen die door hun mond ademhalen leven over het algemeen minder lang, en Jerry benut zijn laatste paar jaren op deze aarde om zo verzuurd mogelijk van dag tot dag te leven en zo afgunstig mogelijk naar anderen te kijken terwijl hij zich furieus aftrekt op zijn eigen spiegelbeeld.

_O- Geniaal _O_
pi_103129922
Ik zit me nu af te vragen waarom ik dit nog zit te kijken...

Waarom moet Michelangelo zijn eigen ontwerp verbeteren? Dat is echt zo moeilijk... Ze had toch ook in drieen kunnen doordraaien? We hebben heel weinig van hem kunnen zien, erg jammer..

Lelijke jurken, onaf werk (jerry's ontwerp was wéér niet af met die raffelende rand aan zijn topje)

Het jury commentaar is álleen maar negatief, er kan nergens iets positief vanaf..

Olcy zit helemaal afgedraaid van Frans Molenaar, vanaf het aller begin van de catwalk al. Ze zit met het 'juryberaad' helemaal met haar rug naar hem toe, ronduit onbeschoft. Geen wonder dat hij niet veel commentaar wil geven, hij wordt er helemaal niet bij betrokken

Dus, volgende week weer... :)
Als ik 's avonds naar de sterren kijk, knipoogt er altijd één terug...
pi_103210160
Bjorn O+
  maandag 17 oktober 2011 @ 22:06:24 #141
340799 Madame_Paon
We're gonna die young
pi_103212513
Wat een valsspeler, die Bjorn.
En die Jerry kijkt steeds zo zuur.
There's a lesson that you always have to learn
Through the consequence of fire comes the burn
  maandag 17 oktober 2011 @ 22:20:06 #142
340799 Madame_Paon
We're gonna die young
pi_103213404
Houdt die Olcay ooit haar mond? :{
  maandag 17 oktober 2011 @ 22:33:28 #143
340799 Madame_Paon
We're gonna die young
pi_103214260
Nu weet ik niet eens wie de opdracht gewonnen heeft ...
Die van Ellen was wel heel slecht. Lelijk en heel slecht afgewerkt.
En Stacy kan niet presenteren. En Olcay moet haar kop houden.
  maandag 17 oktober 2011 @ 22:43:58 #144
37150 livelink
pi_103214893
Maud heeft gewonnen.

En ik ben bijna helemaal afgehaakt. Het komt gewoon niet tot leven dit seizoen. Het is het allemaal net niet, de kandidaten, de ontwerpen, de jury, de presentatie. Ik heb het gevoel dat ik naar een namaaktas aan het kijken ben.
  ESF Reporter dinsdag 18 oktober 2011 @ 07:20:13 #145
87554 Cee
Welluk?
pi_103223457
quote:
0s.gif Op maandag 17 oktober 2011 22:43 schreef livelink het volgende:
Ik heb het gevoel dat ik naar een namaaktas aan het kijken ben.
:D Spijker op z'n kop.
pi_103223565
Rake observatie, inderdaad.

Elke keer neem ik het weer op, en elke keer weer heb ik moeite om m'n ogen open te houden, terwijl ik dergelijke shows in principe heel erg leuk vind. Ik wil verdorie wel eens van m'n stoel geblazen worden door een of ander ontwerp. :{

(En rot eens op met die eindeloze samenwerkings-opdrachten en dingen als 'verbouw de jurk van een ander teamlid'. Twee van dat soort dingen per seizoen is genoeg.)

[ Bericht 9% gewijzigd door #ANONIEM op 18-10-2011 07:40:13 ]
pi_103224257
Jerry viel de laatste weken stelselmatig door de mand. Terecht dat hij eruit is. Ellen's jurk was met afstand het slechtst afgewerkt. Zij had bij de laatste twee moeten staan. Bjorn stond er alleen maar omdat Mevrouw Supertrash (die in de reclame haar eigen naam uitspreekt als "Supawtwes" :N )een hekel heeft aan Bjorn.

Verder heeft Maud een showstuk gemaakt terwijl ze een Pret-a-Porter moest maken. Hoe kan ze dan in hemelsnaam winnen? Ze heeft zich niet aan de opdracht gehouden.....
pi_103424910
Kijk nu de herhaling. Wat de... wat een smiecht die Bjorn, dat hij spullen weggooit. Echt, wat een lul :{
  zondag 23 oktober 2011 @ 11:06:56 #149
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_103445218
Denkt die knul dat hij in een pestprogramma à la DGK zit?
Het geeft wel mooi het niveau weer. Als antidote heb ik net maar PR USA gekeken. Nog een aflevering te gaan -O- .
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_103465777
Ik krijg altijd zo'n awkward gevoel als Stacey op die catwalk staat. Het gaat allemaal zo houterig, volgens mij is ze zelf ook niet helemaal op haar gemak.

Wanneer begint de echte reeks weer?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')