quote:Vanaf maandag 5 september komt RTL 5 met een nieuw Nederlands seizoen van Project Catwalk. In deze derde reeks draait alles om dé spannende wedstrijd tussen twaalf gretige en getalenteerde fashion designers. Allemaal hebben ze één doel: naam maken in die keiharde en veelzijdige modewereld.
De presentatie is in handen van multitalent Stacey Rookhuizen, die hiermee voor het eerst bij RTL 5 te zien is. Stacey is op modegebied een echt stijlicoon. Deze editie ligt de lat hoger en zijn de modebewuste uitdagingen pittiger dan voorgaande jaren. Niemand minder dan topontwerper Jan Taminiau en Olcay Gulsen, succesvol modeontwerpster/eigenaresse van kledingmerk Supertrash, nemen komend seizoen plaats in de jury van ‘Project Catwalk’
Olcay: 'Ik ben trots of het feit dat ik gevraagd ben als jurylid. Ik vind het erg mooi om te zien hoe jonge getalenteerde ontwerpers zich zo met passie inzetten voor hun droom. Dat we middels ‘Project Catwalk’ deze talenten helpen hun droom te verwezenlijken geeft mij positieve energie.' Jan: 'Ik vind het erg leuk om in de jury plaats te nemen om zo te kijken of jonge mensen begrijpen wat mode inhoudt en wat er allemaal bij komt kijken.'
Ja, ik ook! Mijn favoriet denk ik.quote:Op maandag 19 september 2011 22:11 schreef livelink het volgende:
Ik vond die van Bjorn en Maud wel erg leuk eigenlijk.
Nee, ik schrok er zelf ook van.quote:Op maandag 19 september 2011 22:09 schreef Madame_Paon het volgende:
Moet die foto van Stacey zo groot in de OP?![]()
"Modellen: Anouk"
Professioneel.
Ja, staat op de site. Ik dacht, ik kijk daar ff voor een groepsfoto. Maar daar staat dus deze aparte creatie...quote:Op maandag 19 september 2011 22:14 schreef Madame_Paon het volgende:
"Everyone on needles & pins"
Wat.
Ah, dan is het programma niet het enige wat amateuristisch is. De site dus ook.quote:Op maandag 19 september 2011 22:16 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Ja, staat op de site. Ik dacht, ik kijk daar ff voor een groepsfoto. Maar daar staat dus deze aparte creatie...
Wat heeft ze afgekapt?quote:Op maandag 19 september 2011 22:23 schreef frien het volgende:
Wel professioneel van Stacey om het af te kappen![]()
Dadelijk loopt het volledig uit de hand met onvoorspelbare Anna..
En dat deed ie jippiequote:Op maandag 19 september 2011 22:19 schreef frien het volgende:
Ik hoop dat de Johnny Depp creatie wint
Huhu jaquote:Op maandag 19 september 2011 22:25 schreef egeltje1985 het volgende:
'De ene dag ben je hot, de andere dag not'. Pff...
Nee Anna blijftquote:Op maandag 19 september 2011 22:28 schreef Maisnon het volgende:
Is Anna er uit? kan ik het weer proberen te gaan kijken?
nee :pquote:Op maandag 19 september 2011 22:28 schreef Maisnon het volgende:
Is Anna er uit? kan ik het weer proberen te gaan kijken?
enjoy met project runwayquote:Op maandag 19 september 2011 22:31 schreef frien het volgende:
Ik vond dit wel een verbetering tov vorige afleveringen qua ontwerpen... Maar we zullen zien... Ik ga maar eventjes Project Runway seizoen 9 downloaden voor zover dat er is, en SYTYCD kijken. Tot volgende keer!
Ik denk (als het je om de ontwerpen te doen is) dat je voortaan gewoon de Fashion Weken in februari/maart en september moet volgen.quote:Op maandag 19 september 2011 22:31 schreef frien het volgende:
Ik vond dit wel een verbetering tov vorige afleveringen qua ontwerpen... Maar we zullen zien... Ik ga maar eventjes Project Runway seizoen 9 downloaden voor zover dat er is, en SYTYCD kijken. Tot volgende keer!
ik ook niet, valt heel weinig over te zegggenquote:Op maandag 26 september 2011 22:09 schreef livelink het volgende:
Kennelijk geen aflevering die iets losmaakt bij de mensen. Ik weet ook niet zo goed wat ik er van kan zeggen eigenlijk.
Is nog niet bekendquote:Op maandag 26 september 2011 22:20 schreef Madame_Paon het volgende:
Wie heeft de opdracht eigenlijk gewonnen?
En nu?quote:Op maandag 19 september 2011 22:31 schreef PhalanX het volgende:
Holy shit, dit is wel heel voorspelbaar.
Alan is een gay homosexual, en een pisnicht, dus ook die blijft omdat er drama momentel uit te putten zijn.
Welke kunstenaar? Jacob?quote:Op maandag 3 oktober 2011 22:50 schreef Cee het volgende:
Die ' kunstenaar' heeft gewonnen en de russische piano troela is exit.
Zijn ontwerpen zijn nooit echt goed. Ik snap niet waarom die jury hem steeds laat winnen.quote:
Dat dus. En dan ook zeggen: "Je bent een echte kunstenaar!"quote:Op maandag 3 oktober 2011 22:47 schreef Cee het volgende:
Ik zapte aan t eind over en zag dat hele vliegtuigstoelen aan nekken en vormeloze zeemlappen aan reten werden gemeten en dat dat won. Ik ben klaar met die ongein. Project Creatief met Kurk, maar dan zonder humor.
Sowieso, de onderlinge kift die in de US versie wordt getoond speelt zich tijdens de opdracht af en is ook opdracht-gerelateerd. Geen door de productie neergeplante piano's en karaoke-wedstrijdjes in het appartement die he-le-maal niets met de opdrachten te maken hebben en daarom ook totaal niet boeiend zijn. Een prima concept zoals Project Runway wordt hier platgewalst.quote:Op zondag 9 oktober 2011 15:37 schreef Copycat het volgende:
Deze week had Project Runway USA ook een bird-inspired opdracht.
Het verschil in uitkomst is onmetelijk.
Voor de volle honderd procent mee eens. Helaas.quote:Op zondag 9 oktober 2011 15:39 schreef Cee het volgende:
Sowieso, de onderlinge kift die in de US versie wordt getoond speelt zich tijdens de opdracht af en is ook opdracht-gerelateerd. Geen door de productie neergeplante piano's en karaoke-wedstrijdjes in het appartement die he-le-maal niets met de opdrachten te maken hebben en daarom ook totaal niet boeiend zijn. Een prima concept zoals Project Runway wordt hier platgewalst.
Hoe kan het toch dat wij best hoog aangeschreven staan als couture-land, maar dat de amerikaanse versie veel meer talent oplevert. Ik weet ook wel dat Amerika groter is, maar dan nog.quote:Op zondag 9 oktober 2011 15:37 schreef Copycat het volgende:
Omdat de mensen met echt talent zich wel tien keer achter hun oren krabben alvorens te besluiten zich niet voor Project Catwalk (ook al zo'n ergernis, waarom Catwalk en niet Runway. Zijn ze bang dat het publiek dat niet snapt?) op te geven.quote:Op maandag 10 oktober 2011 08:44 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
[..]
Hoe kan het toch dat wij best hoog aangeschreven staan als couture-land, maar dat de amerikaanse versie veel meer talent oplevert. Ik weet ook wel dat Amerika groter is, maar dan nog.
Ik erger me altijd aan die voice-over bij RTL die Project Runway Project Catwalk noemt. De Amerikaanse versie dus. Zo heet het programma niet eens.quote:Op maandag 10 oktober 2011 08:54 schreef Copycat het volgende:
[..]
Omdat de mensen met echt talent zich wel tien keer achter hun oren krabben alvorens te besluiten zich niet voor Project Catwalk (ook al zo'n ergernis, waarom Catwalk en niet Runway. Zijn ze bang dat het publiek dat niet snapt?) op te geven.
Een carrièreboost biedt deelname bepaald niet en ik denk ook dat je niet echt meer au serieux wordt genomen na deelname aan deze slechte soap.
Haha same herequote:Op maandag 10 oktober 2011 19:20 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Ik erger me altijd aan die voice-over bij RTL die Project Runway Project Catwalk noemt. De Amerikaanse versie dus. Zo heet het programma niet eens.
Maar ik vind wel het niveau bij USA dit jaar iets lager dan anders... of het is meer omdat ik de ontwerpers niet echt heel tof vind qua smaak en creativiteit.quote:Op zondag 9 oktober 2011 15:37 schreef Copycat het volgende:
Nee in sommige landen noemen ze het een runway, in andere landen een catwalk, dat is het een beetjequote:Op maandag 10 oktober 2011 20:00 schreef Sosha het volgende:
Ja, wat dachten ze, laten we het ene Engelse woord vervangen door het andere Engelse woord om het Nederlandser te maken?
Project Runway klinkt ook nog eens veel lekkerder, Project Catwalk is een lelijke tongbreker
Mondo werd op het laatst zo arrogant. Ik gunde het hem niet meer.quote:Op maandag 10 oktober 2011 20:01 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Maar ik vind wel het niveau bij USA dit jaar iets lager dan anders... of het is meer omdat ik de ontwerpers niet echt heel tof vind qua smaak en creativiteit.
Victor is wel echt een goeie
Maar Mondo was zo tof
Ja die met zn japanse oorlogsuitrusting geinspireerde dingenquote:Op maandag 10 oktober 2011 20:03 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Mondo werd op het laatst zo arrogant. Ik gunde het hem niet meer.
Ik wou dat die Aziaat, ik weet z'n naam niet meer, won, maar zijn collectie was niet zo goed.
Dus won Gretchen.
Dat weet ik wel, maar ik vind dat ze de gemiddelde Nederlander een beetje onderschatten als ze denken dat ze het moeten 'vertalen'.quote:Op maandag 10 oktober 2011 20:01 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Nee in sommige landen noemen ze het een runway, in andere landen een catwalk, dat is het een beetje
Ze zegt ook constant "Fessun". Bloed onder m'n nagels.quote:Op maandag 10 oktober 2011 20:04 schreef Maisnon het volgende:
Ik kijk het al lang niet meer en dat komt ook grotendeels door die Staceyhet voelt zo geënsceneerd, nep en depressief allemaal
Ik heb dat met Daphne en Holland's Next Top Moddel. Dan ben je verdomme een top model en kun je het niet eens uitsprekenquote:Op maandag 10 oktober 2011 20:16 schreef Cee het volgende:
[..]
Ze zegt ook constant "Fessun". Bloed onder m'n nagels.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |