Welke kunstenaar? Jacob?quote:Op maandag 3 oktober 2011 22:50 schreef Cee het volgende:
Die ' kunstenaar' heeft gewonnen en de russische piano troela is exit.
Zijn ontwerpen zijn nooit echt goed. Ik snap niet waarom die jury hem steeds laat winnen.quote:
Dat dus. En dan ook zeggen: "Je bent een echte kunstenaar!"quote:Op maandag 3 oktober 2011 22:47 schreef Cee het volgende:
Ik zapte aan t eind over en zag dat hele vliegtuigstoelen aan nekken en vormeloze zeemlappen aan reten werden gemeten en dat dat won. Ik ben klaar met die ongein. Project Creatief met Kurk, maar dan zonder humor.
Sowieso, de onderlinge kift die in de US versie wordt getoond speelt zich tijdens de opdracht af en is ook opdracht-gerelateerd. Geen door de productie neergeplante piano's en karaoke-wedstrijdjes in het appartement die he-le-maal niets met de opdrachten te maken hebben en daarom ook totaal niet boeiend zijn. Een prima concept zoals Project Runway wordt hier platgewalst.quote:Op zondag 9 oktober 2011 15:37 schreef Copycat het volgende:
Deze week had Project Runway USA ook een bird-inspired opdracht.
Het verschil in uitkomst is onmetelijk.
Voor de volle honderd procent mee eens. Helaas.quote:Op zondag 9 oktober 2011 15:39 schreef Cee het volgende:
Sowieso, de onderlinge kift die in de US versie wordt getoond speelt zich tijdens de opdracht af en is ook opdracht-gerelateerd. Geen door de productie neergeplante piano's en karaoke-wedstrijdjes in het appartement die he-le-maal niets met de opdrachten te maken hebben en daarom ook totaal niet boeiend zijn. Een prima concept zoals Project Runway wordt hier platgewalst.
Hoe kan het toch dat wij best hoog aangeschreven staan als couture-land, maar dat de amerikaanse versie veel meer talent oplevert. Ik weet ook wel dat Amerika groter is, maar dan nog.quote:Op zondag 9 oktober 2011 15:37 schreef Copycat het volgende:
Omdat de mensen met echt talent zich wel tien keer achter hun oren krabben alvorens te besluiten zich niet voor Project Catwalk (ook al zo'n ergernis, waarom Catwalk en niet Runway. Zijn ze bang dat het publiek dat niet snapt?) op te geven.quote:Op maandag 10 oktober 2011 08:44 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
[..]
Hoe kan het toch dat wij best hoog aangeschreven staan als couture-land, maar dat de amerikaanse versie veel meer talent oplevert. Ik weet ook wel dat Amerika groter is, maar dan nog.
Ik erger me altijd aan die voice-over bij RTL die Project Runway Project Catwalk noemt. De Amerikaanse versie dus. Zo heet het programma niet eens.quote:Op maandag 10 oktober 2011 08:54 schreef Copycat het volgende:
[..]
Omdat de mensen met echt talent zich wel tien keer achter hun oren krabben alvorens te besluiten zich niet voor Project Catwalk (ook al zo'n ergernis, waarom Catwalk en niet Runway. Zijn ze bang dat het publiek dat niet snapt?) op te geven.
Een carrièreboost biedt deelname bepaald niet en ik denk ook dat je niet echt meer au serieux wordt genomen na deelname aan deze slechte soap.
Haha same herequote:Op maandag 10 oktober 2011 19:20 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Ik erger me altijd aan die voice-over bij RTL die Project Runway Project Catwalk noemt. De Amerikaanse versie dus. Zo heet het programma niet eens.
Maar ik vind wel het niveau bij USA dit jaar iets lager dan anders... of het is meer omdat ik de ontwerpers niet echt heel tof vind qua smaak en creativiteit.quote:Op zondag 9 oktober 2011 15:37 schreef Copycat het volgende:
Nee in sommige landen noemen ze het een runway, in andere landen een catwalk, dat is het een beetjequote:Op maandag 10 oktober 2011 20:00 schreef Sosha het volgende:
Ja, wat dachten ze, laten we het ene Engelse woord vervangen door het andere Engelse woord om het Nederlandser te maken?
Project Runway klinkt ook nog eens veel lekkerder, Project Catwalk is een lelijke tongbreker
Mondo werd op het laatst zo arrogant. Ik gunde het hem niet meer.quote:Op maandag 10 oktober 2011 20:01 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Maar ik vind wel het niveau bij USA dit jaar iets lager dan anders... of het is meer omdat ik de ontwerpers niet echt heel tof vind qua smaak en creativiteit.
Victor is wel echt een goeie
Maar Mondo was zo tof
Ja die met zn japanse oorlogsuitrusting geinspireerde dingenquote:Op maandag 10 oktober 2011 20:03 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Mondo werd op het laatst zo arrogant. Ik gunde het hem niet meer.
Ik wou dat die Aziaat, ik weet z'n naam niet meer, won, maar zijn collectie was niet zo goed.
Dus won Gretchen.
Dat weet ik wel, maar ik vind dat ze de gemiddelde Nederlander een beetje onderschatten als ze denken dat ze het moeten 'vertalen'.quote:Op maandag 10 oktober 2011 20:01 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Nee in sommige landen noemen ze het een runway, in andere landen een catwalk, dat is het een beetje
Ze zegt ook constant "Fessun". Bloed onder m'n nagels.quote:Op maandag 10 oktober 2011 20:04 schreef Maisnon het volgende:
Ik kijk het al lang niet meer en dat komt ook grotendeels door die Staceyhet voelt zo geënsceneerd, nep en depressief allemaal
Ik heb dat met Daphne en Holland's Next Top Moddel. Dan ben je verdomme een top model en kun je het niet eens uitsprekenquote:Op maandag 10 oktober 2011 20:16 schreef Cee het volgende:
[..]
Ze zegt ook constant "Fessun". Bloed onder m'n nagels.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |