Haha ja dat stemmetje + geslis van Jerryquote:Op maandag 10 oktober 2011 21:43 schreef megamandy het volgende:
sjlaan
Oja ik loop een paar seconden achter
Je praat tegen mij, troost jequote:Op maandag 10 oktober 2011 22:10 schreef Sosha het volgende:
Ik zit hier echt tegen mezelf te kletsen, maar goed... ik vind het ontwerp van Linda érg gaaf, maar had er dan een kort jurkje van gemaakt ipv een pakje![]()
Geweldig was dat.quote:Op maandag 10 oktober 2011 22:33 schreef Keroppi het volgende:
Wat was Frans Molenaar aan het mokken?
Het leek meer of hij ernorm tegen zijn zin daar zat. Bij het bespreken zat hij ook als een mokkende kleuter demonstratief niet aan het gesprek mee te doen.quote:Op maandag 10 oktober 2011 22:33 schreef livelink het volgende:
Frans Molenaar werd heel verdrietig van deze ontwerpen. Net als iedereen denk ik.
Omdat de rest het niet met hem eens was. Omdat de rest van de jury geen verstand van mode heeft. Omdat madam Supertrash zelf rotzooi maakt.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 16:09 schreef Keroppi het volgende:
[..]
Het leek meer of hij ernorm tegen zijn zin daar zat. Bij het bespreken zat hij ook als een mokkende kleuter demonstratief niet aan het gesprek mee te doen.
Daar werd Maud juist op aan gevallen. Ze had onmundige heupen gemaakt.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 18:16 schreef PhalanX het volgende:Dat is meteen het sleutelwoord voor mijn breuk met de jury. Deze jury meent dat een modebewuste vrouw zich niet aantrekkelijker wil voelen als ze een jurk draagt. Ze stellen dat mode eigenlijk gewoon verschrikkelijk lelijk en onflatteus moet zijn om te slagen als zijnde mode.
quote:Op woensdag 12 oktober 2011 18:16 schreef PhalanX het volgende:
Jerry met zijn overbijt is gewoon sneu. Mensen die door hun mond ademhalen leven over het algemeen minder lang, en Jerry benut zijn laatste paar jaren op deze aarde om zo verzuurd mogelijk van dag tot dag te leven en zo afgunstig mogelijk naar anderen te kijken terwijl hij zich furieus aftrekt op zijn eigen spiegelbeeld.
quote:Op maandag 17 oktober 2011 22:43 schreef livelink het volgende:
Ik heb het gevoel dat ik naar een namaaktas aan het kijken ben.
Inderdaad, ze praat net zo stijfjes als Daphne Deckers. En tegelijkertijd heeft ze een air die totaal misplaatst is, want wat weet zij nou van 'fessjun'?quote:Op zondag 23 oktober 2011 19:45 schreef Moja het volgende:
Ik krijg altijd zo'n awkward gevoel als Stacey op die catwalk staat. Het gaat allemaal zo houterig, volgens mij is ze zelf ook niet helemaal op haar gemak.
Wanneer begint de echte reeks weer?
Waar heb je die van deze week gekekenquote:Op zondag 23 oktober 2011 11:06 schreef Copycat het volgende:
Denkt die knul dat hij in een pestprogramma à la DGK zit?
Het geeft wel mooi het niveau weer. Als antidote heb ik net maar PR USA gekeken. Nog een aflevering te gaan.
DailyMotion. Maar het geluid rommelde op het eind. Via realitytvfan.org heb je waarschijnlijk meer opties.quote:
Ja sorry, ben niet zo goed in namenquote:Op maandag 24 oktober 2011 21:34 schreef Idgnkb het volgende:
Ellen bedoel je? Vind ik ook, ik ben net zo oud en zie er vergeleken met haar uit als een middelbare scholierIk vind haar wel mooi trouwens, maar gewoon voor iemand die in de 30 is...
Called it, Jakob heeft iets lelijks gemaakt en de jury vond het geweldig.quote:Op maandag 24 oktober 2011 22:16 schreef Idgnkb het volgende:
Ik heb geen gevoel voor fesjun, wat ik heel lelijk vind, vindt de jury meestal geweldig.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |