De enthousiastme?quote:Op maandag 31 oktober 2011 21:39 schreef Day het volgende:
De enthousiastme van Maud is gewoon ontroerend!
Heb het al veranderd, had eigenlijk een ander woord staan.quote:
Ik denk het ook!quote:Op maandag 31 oktober 2011 21:42 schreef Sosha het volgende:
Volgens mij wordt deze aflevering heel grappig
Dat had ik nog geeneens gezien.quote:
Ik vind dat je in 'onze' versie amper van een niveau mag spreken. Die afgeraffelde vloekende rafellappen die lukraak door een naaimachine zijn geragd. Ik vind het geen fesjun. Maar misschien is het ook gewoon een kwestie van smaak, ik wil gewoon iets over die catwalk zien lopen dat draagbaar is en tegelijkertijd vernieuwend. Niet iets dat vernieuwend is omdat het bestaat uit onmogelijke vormen waar je nog niet dood in gevonden wil worden.quote:Op maandag 31 oktober 2011 21:47 schreef Day het volgende:
Vinden jullie het niveauverschil qua ontwerpen tussen de Amerikaanse en Nederlandse versie ook zo groot? Bij de Ameikaanse versie zijn er ook vaak ontwerpen die ik absoluut niet mooi vind, maar dan snap ik de visie erachter nog wel. Dat heb ik bij de Nederlandse ontwerpers totaal niet.
In de Amerikaanse zijn er altijd wel een paar die ik mooi en intelligent gemaakt vind. In de Nederlandse is het zoeken naar een naald in een hooibergquote:Op maandag 31 oktober 2011 21:47 schreef Day het volgende:
Vinden jullie het niveauverschil qua ontwerpen tussen de Amerikaanse en Nederlandse versie ook zo groot? Bij de Ameikaanse versie zijn er ook vaak ontwerpen die ik absoluut niet mooi vind, maar dan snap ik de visie erachter nog wel. Dat heb ik bij de Nederlandse ontwerpers totaal niet.
Haha ja daar dacht ik ook al aan!quote:Op maandag 31 oktober 2011 21:59 schreef Sosha het volgende:
"Ga op je kop staan", dat heeft ie al geprobeerd, dat werkte niet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |