Denk ik ook!quote:Op maandag 31 oktober 2011 22:03 schreef Sosha het volgende:
Die van Maud wordt volgens mij heel leuk!!
Weer zo véél gothicquote:Op maandag 31 oktober 2011 22:07 schreef Sosha het volgende:
Linda's ontwerp is weer heel erg Linda. Origineel en grappig, maar ik denk te kinky voor Stacy.
maar een TT jurkquote:Op maandag 31 oktober 2011 22:07 schreef Sosha het volgende:
Linda's ontwerp is weer heel erg Linda. Origineel en grappig, maar ik denk te kinky voor Stacy.
Ik vond linda's ontwerp juist het beste bij Stacy passen!quote:Op maandag 31 oktober 2011 22:07 schreef Sosha het volgende:
Ik niet eigenlijk, dacht het altijd wel dat je het zo zou moeten uitspreken.quote:Op maandag 31 oktober 2011 22:06 schreef Sosha het volgende:
En ik blijf verbaasd dat je Claes uitspreekt als Klees.
Stees wil weer trending worden op twitterquote:Op maandag 31 oktober 2011 22:09 schreef Sosha het volgende:
[..]
Haha hoe wil je die verwerken in de TT dan?
Als ik het op mijn smaak moet beoordelen, vind ik geen van de ontwerpen echt mooi.quote:Op maandag 31 oktober 2011 22:11 schreef Sosha het volgende:
Ik vond Jacob ook niet bijzonder, maar wel beter dan Linda en Bjorn. Maar smaken verschillen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |