Sorry wil je ook op de lijst?quote:Op maandag 19 september 2011 19:15 schreef coban het volgende:
[..]
Gaat snel met jou zeg. Elk minuut een ander.
nee jmrquote:Op maandag 19 september 2011 19:16 schreef Argo het volgende:
[..]
Zou je denken? Maar maar de vavo word gegeven op een school waar ook andere vakken worden gegeven heeft je school ook een vavo afdeling?
wordquote:Op maandag 19 september 2011 19:16 schreef Argo het volgende:
[..]
Zou je denken? Maar maar de vavo word gegeven op een school waar ook andere vakken worden gegeven heeft je school ook een vavo afdeling?
Wat gebruik jij dan open office? Paupers die geen geld hebben of word niet kunnen cracken.quote:Op maandag 19 september 2011 19:17 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
word____________________________________________________________!
Jij.quote:Op maandag 19 september 2011 19:17 schreef Argo het volgende:
[..]
Wat gebruik jij dan open office? Paupers die geen geld hebben of word niet kunnen cracken.
Trouwens: hallo.quote:Op maandag 19 september 2011 19:17 schreef coban het volgende:
[..]
Nee ben getrouwd.
@driepink: ja geloof het ook
Tering zeg, wat ben jij voor arbeider...quote:
Neem een handvol ijsklonten doe er melk overquote:Op maandag 19 september 2011 19:17 schreef sharr het volgende:
Wat zit er eigenlijk in een frappuccino? Espresso en ijsblokjes ofzo?En melk? Easyweasy.
Nee, ik gebruik kladblok. Ik heb namelijk geen spellingscontrole nodig. Jij duidelijk wel.quote:Op maandag 19 september 2011 19:17 schreef Argo het volgende:
[..]
Wat gebruik jij dan open office? Paupers die geen geld hebben of word niet kunnen cracken.
Laat me weten wanneer die nog warm is dan maak ik er een dubbel beurt van jou+taart.quote:Op maandag 19 september 2011 19:17 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
Ik ga even een warme appel maken in de magnetron en dan koffie zetten brb
Het is fappochino.quote:Op maandag 19 september 2011 19:17 schreef sharr het volgende:
Wat zit er eigenlijk in een frappuccino? Espresso en ijsblokjes ofzo?En melk? Easyweasy.
So what? Lord Byron deed het ook met getrouwde vrouwen ik voel me daar niet ongemakkelijk bij!quote:Op maandag 19 september 2011 19:17 schreef coban het volgende:
[..]
Nee ben getrouwd.
@driepink: ja geloof het ook
Hahaha lol broekjenquote:Op maandag 19 september 2011 19:18 schreef Argo het volgende:
[..]
Laat me weten wanneer die nog warm is dan maak ik er een dubbel beurt van jou+taart.
[..]
Het is fappochino.
[..]
So what? Lord Byron deed het ook met getrouwde vrouwen ik voel me daar niet ongemakkelijk bij!
Het kwakken is sowieso het belangrijkst ik zou het graag demonstreren!quote:Op maandag 19 september 2011 19:18 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
[..]
Neem een handvol ijsklonten doe er melk over
siroop er in koffie erin
je kan de klont heel laten dan word het geheel niet zo waterig of je kan de hele zut in de mixer kwakken en crushen
He, hoe heet jij nou eigenlijk?quote:Op maandag 19 september 2011 19:18 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
[..]
Hahaha lol broekjen
Omdat aight je dan vermoordt.quote:Op maandag 19 september 2011 19:18 schreef Argo het volgende:
[..]
Laat me weten wanneer die nog warm is dan maak ik er een dubbel beurt van jou+taart.
[..]
Het is fappochino.
[..]
So what? Lord Byron deed het ook met getrouwde vrouwen ik voel me daar niet ongemakkelijk bij!
Pamquote:Op maandag 19 september 2011 19:19 schreef Driepink het volgende:
[..]
He, hoe heet jij nou eigenlijk?
Voor een blowjob maak ik hem helemaal kapot!quote:Op maandag 19 september 2011 19:19 schreef sharr het volgende:
Er is zo'n hangneger hier stoer aan het spugen voor mijn deur fucker.
Nee hoor, die kan toch gezellig mee doen?quote:
eeh vieze spugerquote:Op maandag 19 september 2011 19:19 schreef sharr het volgende:
doe een tyoerie ofzoquote:Op maandag 19 september 2011 19:19 schreef sharr het volgende:
Zullen we hem omver rijden met een grasmaaier?quote:Op maandag 19 september 2011 19:19 schreef sharr het volgende:
Ik ben biseksueel en geen latente homoseksueel. Nu jij weer...quote:Op maandag 19 september 2011 19:19 schreef Argo het volgende:
[..]
Haters gonna hate. Maar wat je zegt ben jezelf!
ja dat was ikquote:Op maandag 19 september 2011 19:20 schreef Argo het volgende:
[..]
Ik hoorde laatst iemand roepen voor een Pam op het station in Sittard? By any chance?
Tis toch wat he. Moet ik je dan negeren?quote:Op maandag 19 september 2011 19:19 schreef Driepink het volgende:
[..]
Ik voel me gevleid, dat ik aandacht krijg van zoveel dames op het moment.
Ik ben heteroseksueel. Maar jij maakt mij uit voor iets dat ik niet ben dus ben jij dom? Of seksueel gefrustreerd? En nu jij weer!quote:Op maandag 19 september 2011 19:20 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Ik ben biseksueel en geen latente homoseksueel. Nu jij weer...
quote:Op maandag 19 september 2011 19:20 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Ik ben biseksueel en geen latente homoseksueel. Nu jij weer...
Ik zat van het weekend op een grasmaaier, zo tof zo'n dingquote:Op maandag 19 september 2011 19:20 schreef Driepink het volgende:
[..]
Zullen we hem omver rijden met een grasmaaier?
Oh ik fap nu nog op de herinnering van hoe ik je zag omdraaien toen iemand je riep. Oh zo geil!quote:
Een tjoerie is een Surinaams-Nederlands woord voor een expressie van minachting of verontwaardiging. Deze vorm van negatieve expressie of oraal gebaar is dagelijks gebruikelijk in verschillende landen in het Caraïbisch gebied. De klank wordt geproduceerd door de tong tegen het gehemelte te drukken, de lippen te tuiten en vervolgens lucht aan te zuigen.quote:
Dat is mij jarenlang overkomen, Sharr praatte ook pas met me toen ik haar 100eu gaf, daarom heb ik nu geen geld meer tegenwoordig.quote:Op maandag 19 september 2011 19:21 schreef coban het volgende:
[..]
Tis toch wat he. Moet ik je dan negeren?
Naatje is seksueel gefrustreerd. En Ragboer is niet dom. Ouwe Utrecht hosselaarquote:Op maandag 19 september 2011 19:21 schreef Argo het volgende:
[..]
Ik ben heteroseksueel. Maar jij maakt mij uit voor iets dat ik niet ben dus ben jij dom? Of seksueel gefrustreerd? En nu jij weer!
Doe maar niet.quote:Op maandag 19 september 2011 19:20 schreef Argo het volgende:
[..]
Voor een blowjob maak ik hem helemaal kapot!
[..]
Nee hoor, die kan toch gezellig mee doen?
Ik wil hem nog steeds voor je afmaken hoor!quote:Op maandag 19 september 2011 19:21 schreef sharr het volgende:
[..]
Ik zat van het weekend op een grasmaaier, zo tof zo'n ding
Nee!quote:Op maandag 19 september 2011 19:22 schreef MarokkaanseKip het volgende:
Is iemand het opgevallen dat Argo achter elke zin uitroepteken gebruikt
om zn zin extra versterking te gevenquote:Op maandag 19 september 2011 19:22 schreef MarokkaanseKip het volgende:
/care, ik let er niet opquote:Op maandag 19 september 2011 19:22 schreef MarokkaanseKip het volgende:
Dat zeg jij, maar als jij hun slim vind hun die tevens mij verkeerd beoordelen! Dan moet je goed begrijpen, dat ik jou ook niet slim acht! Vooroordelen!quote:Op maandag 19 september 2011 19:21 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Naatje is seksueel gefrustreerd. En Ragboer is niet dom. Ouwe Utrecht hosselaar
Iemand die ziet dat mijn ''punt'' kapot is!quote:Op maandag 19 september 2011 19:22 schreef MarokkaanseKip het volgende:
ik moet bij elke zin huilenquote:Op maandag 19 september 2011 19:22 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
/care, ik let er niet op
Nu je het zegt, ik verwacht deze week nog 300 euro.quote:Op maandag 19 september 2011 19:21 schreef Driepink het volgende:
[..]
Dat is mij jarenlang overkomen, Sharr praatte ook pas met me toen ik haar 100eu gaf, daarom heb ik nu geen geld meer tegenwoordig.
Dankjewel ik hou van jou!quote:Op maandag 19 september 2011 19:22 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
/care, ik let er niet op
ggwn niks gebruiken zoals ikquote:Op maandag 19 september 2011 19:22 schreef Argo het volgende:
[..]
Dat zeg jij, maar als jij hun slim vind hun die tevens mij verkeerd beoordelen! Dan moet je goed begrijpen, dat ik jou ook niet slim acht! Vooroordelen!
[..]
Iemand die ziet dat mijn ''punt'' kapot is!
Mij is het opgevallen dat je net als mijquote:Op maandag 19 september 2011 19:22 schreef MarokkaanseKip het volgende:
Dus als ik jou dom vind ben ik iq loosquote:Op maandag 19 september 2011 19:22 schreef Argo het volgende:
[..]
Dat zeg jij, maar als jij hun slim vind hun die tevens mij verkeerd beoordelen! Dan moet je goed begrijpen, dat ik jou ook niet slim acht! Vooroordelen!
[..]
Iemand die ziet dat mijn ''punt'' kapot is!
Na bami en Ji Sung Park, uiteraardquote:Op maandag 19 september 2011 19:20 schreef TWP het volgende:
[..]
Nasi is het beste wat ooit uit het oosten van de wereld is gekomen.
Zal ik je troosten lieve Pam?quote:Op maandag 19 september 2011 19:23 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
ik moet bij elke zin huilen
Oh maar dat is toch gaar niet praktisch?quote:Op maandag 19 september 2011 19:23 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
ggwn niks gebruiken zoals ik
Kan ik nietquote:
Niet van mij hoop ikquote:Op maandag 19 september 2011 19:23 schreef coban het volgende:
[..]
Nu je het zegt, ik verwacht deze week nog 300 euro.
Dan stop ik er direct meequote:Op maandag 19 september 2011 19:23 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Vraag ik me ook af, ik heb hem niet voor niks geblockt.
Nee man, nasi > bami.quote:Op maandag 19 september 2011 19:23 schreef aight1 het volgende:
[..]
Na bami en Ji Sung Park, uiteraard
Niet doen. EEN PI HOORT NIET STANDAARD.quote:Op maandag 19 september 2011 19:25 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Nu begin ik toch te twijfelen.
Nee, klopt. Inderdaad, je hebt me overtuigd.quote:Op maandag 19 september 2011 19:25 schreef TWP het volgende:
[..]
Niet doen. EEN PI HOORT NIET STANDAARD.
PI?quote:Op maandag 19 september 2011 19:25 schreef TWP het volgende:
[..]
Niet doen. EEN PI HOORT NIET STANDAARD.
Sharrquote:Op maandag 19 september 2011 19:25 schreef sharr het volgende:
Ik vind Patje echt een baas. Echt gewoon, echt.
Voor 300 deed je toch veel meer? Vorige keer hadden we nog afgesproken dat je dan ook mijn auto zou wassen..quote:Op maandag 19 september 2011 19:25 schreef coban het volgende:
[..]
Tuurlijk wel. Ik praat toch tegen je?
Niks argumenten, gewoon schreeuwen.quote:Op maandag 19 september 2011 19:25 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Nee, klopt. Inderdaad, je hebt me overtuigd.
Standaard PI's zijn kut.
Dat dacht ik al maar twijfelen we niet allemaal?quote:Op maandag 19 september 2011 19:25 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Nu begin ik toch te twijfelen.
Argo niet meer vertrouwen.quote:Op maandag 19 september 2011 19:25 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Nee, klopt. Inderdaad, je hebt me overtuigd.
Standaard PI's zijn kut.
HOU JE MUIL NIEMAND MAG JE DE MENSHEID WALGT VAN JEquote:
Nee hoor ik been ze op het juiste pad of niet dan?quote:Op maandag 19 september 2011 19:27 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Jij zet verkeerde mensen op het been
Klopt.quote:
Ik nu niet meer, ik ben er vol van overtuigd dat standaard PI's kut zijn.quote:Op maandag 19 september 2011 19:26 schreef Argo het volgende:
[..]
Dat dacht ik al maar twijfelen we niet allemaal?
Hij is nummer 1 op de baggeruserlijstquote:Op maandag 19 september 2011 19:27 schreef ThaTim het volgende:
Argo wat doe jij hier, jij wordt aanbeden, niet uitgekotst!
Klopt maar ik heb ook sympathie met de minderen onder de FOK!ers zie het als een goed doel dat ik ze zegen met mijn aanwezigheid of niet dan?quote:Op maandag 19 september 2011 19:27 schreef ThaTim het volgende:
Argo wat doe jij hier, jij wordt aanbeden, niet uitgekotst!
GA SPELEN IN DE ZANDBAK OF SWARMAHOER IN KLB VERVELEN.quote:Op maandag 19 september 2011 19:27 schreef Argo het volgende:
[..]
Nee hoor ik been ze op het juiste pad of niet dan?
lol gaat lekker snel hier ben ffe wegquote:Op maandag 19 september 2011 19:19 schreef Argo het volgende:
[..]
Het kwakken is sowieso het belangrijkst ik zou het graag demonstreren!
Ik ben duurder geworden. Nu wil ik wel je auto wassen maar dan komt er nog zo'n 86,4 % van ¤300 bij. Reken maar uit.quote:Op maandag 19 september 2011 19:26 schreef Driepink het volgende:
[..]
Voor 300 deed je toch veel meer? Vorige keer hadden we nog afgesproken dat je dan ook mijn auto zou wassen..
Mij aanzetten tot het aanvallen van een mod TR gemacht of zou ik dat niet doen?quote:Op maandag 19 september 2011 19:28 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
GA SPELEN IN DE ZANDBAK OF SWARMAHOER IN KLB VERVELEN.
Zit ook wat in ja.quote:Op maandag 19 september 2011 19:27 schreef Argo het volgende:
[..]
Klopt maar ik heb ook sympathie met de minderen onder de FOK!ers zie het als een goed doel dat ik ze zegen met mijn aanwezigheid of niet dan?
Ik wil ook een appel..quote:Op maandag 19 september 2011 19:28 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
[..]
lol gaat lekker snel hier ben ffe weg
nou ik ga nu genieten van mijn goddelijke appel
Nee.quote:Op maandag 19 september 2011 19:27 schreef Argo het volgende:
[..]
Klopt maar ik heb ook sympathie met de minderen onder de FOK!ers zie het als een goed doel dat ik ze zegen met mijn aanwezigheid of niet dan?
Welke meet?quote:Op maandag 19 september 2011 19:27 schreef Driepink het volgende:
[..]
Ben je boos op me? Omdat ik niet op de meet was ?
Meh, even geen fut voor.. maar wel in bikini dan?quote:Op maandag 19 september 2011 19:28 schreef coban het volgende:
[..]
Ik ben duurder geworden. Nu wil ik wel je auto wassen maar dan komt er nog zo'n 86,4 % van ¤300 bij. Reken maar uit.
Rot eens op. Je verziekt de boel hier. Voegt geen ene cent toe.quote:Op maandag 19 september 2011 19:28 schreef Argo het volgende:
[..]
Mij aanzetten tot het aanvallen van een mod TR gemacht of zou ik dat niet doen?
Ik kwam.quote:Op maandag 19 september 2011 19:28 schreef sharr het volgende:
Appel uit de magnetron met kaneel & beetje bruine suiker OMNOM
Oke, ik ga een bril kopen met grijze rand.quote:Op maandag 19 september 2011 19:28 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Omdat je dan beter naar het broodje kan kijken
waarom zou je dat willenquote:Op maandag 19 september 2011 19:28 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Omdat je dan beter naar het broodje kan kijken
lief spelen jongensquote:Op maandag 19 september 2011 19:29 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Rot eens op. Je verziekt de boel hier. Voegt geen ene cent toe.
Eten met je ogen.quote:Op maandag 19 september 2011 19:29 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
waarom zou je dat willen
Ik wou net zeggen een God moet houden van iedereen, dus ook van die gene die uitgekotst worden. Alhoewel ik eerlijk moet zeggen dat ze het er zelf naar maken. Als ze zich zoals mij zoude gedragen zoude ze ook aanbeden worden maar ze zijn slechts de lucifer die niet kan tippen aan de vulkaan die Argo heet!quote:
DM adres en ik kom hem halen.quote:Op maandag 19 september 2011 19:29 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
[..]
heb nog 1 appel over
Niets van gemerkt.quote:Op maandag 19 september 2011 19:29 schreef Driepink het volgende:
[..]
Afgelopen zaterdag was er een in zwolle..
Ja Juffiequote:Op maandag 19 september 2011 19:29 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
[..]
lief spelen jongens
Oeh, lekker zeg.quote:Op maandag 19 september 2011 19:29 schreef MarokkaanseKip het volgende:
ik heb nog hele zak appelsssss
Uitsluitend burka.quote:Op maandag 19 september 2011 19:28 schreef Driepink het volgende:
[..]
Meh, even geen fut voor.. maar wel in bikini dan?
Argoquote:Op maandag 19 september 2011 19:29 schreef Argo het volgende:
[..]
Ik wou net zeggen een God moet houden van iedereen, dus ook van die gene die uitgekotst worden. Alhoewel ik eerlijk moet zeggen dat ze het er zelf naar maken. Als ze zich zoals mij zoude gedragen zoude ze ook aanbeden worden maar ze zijn slechts de lucifer die niet kan tippen aan de vulkaan die Argo heet.
daarmee kan ik goddelijke dingen doenquote:Op maandag 19 september 2011 19:29 schreef MarokkaanseKip het volgende:
ik heb nog hele zak appelsssss
Niet iedereen heeft een aboquote:Op maandag 19 september 2011 19:30 schreef MarokkaanseKip het volgende:
Ik heb zojuist een Masterplan ontwikkeld.
Laten we Argo gewoon met z'n allen negeren!
Groetjes, je girl MK
Dit wil ik meemaken.quote:Op maandag 19 september 2011 19:30 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
[..]
daarmee kan ik goddelijke dingen doen
Ga maar naar Users die extreem veel worden uitgekotst. hoor je thuisquote:Op maandag 19 september 2011 19:29 schreef Argo het volgende:
[..]
Ik wou net zeggen een God moet houden van iedereen, dus ook van die gene die uitgekotst worden. Alhoewel ik eerlijk moet zeggen dat ze het er zelf naar maken. Als ze zich zoals mij zoude gedragen zoude ze ook aanbeden worden maar ze zijn slechts de lucifer die niet kan tippen aan de vulkaan die Argo heet!
Dat kan ik hier helaas niet publiceren.quote:Op maandag 19 september 2011 19:29 schreef sharr het volgende:
[..]
Wat gebeurd er dan wel niet als je het opeet!?
eckte negeren zonder aboquote:Op maandag 19 september 2011 19:30 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Niet iedereen heeft een abo.
quote:Op maandag 19 september 2011 19:30 schreef MarokkaanseKip het volgende:
Groetjes, je girl MK
quote:Op maandag 19 september 2011 19:30 schreef aight1 het volgende:
[ afbeelding ]
telkens lachen als deze zie
trueeeeequote:Op maandag 19 september 2011 19:30 schreef aight1 het volgende:
[ afbeelding ]
Dankjewel ik weet dat jij mij dan ook apprecieert en ik beschouw jou als een van mijn hardcore fan base members! Ik mag jou ook wel hoor vergeet dat nooit! Opdat we mooie tijden mee maken!quote:
Mijn gehele komst hier hebben jullie te danken eraan omdat jullie bepaalde mensen negeerde laat dit een les zijn!quote:Op maandag 19 september 2011 19:30 schreef MarokkaanseKip het volgende:
Groetjes, je girl MK
Mijn DM staat open.quote:Op maandag 19 september 2011 19:30 schreef Intronic het volgende:
[..]
Dat kan ik hier helaas niet publiceren.
Ohjaquote:Op maandag 19 september 2011 19:30 schreef Driepink het volgende:
[..]
Bekeuring voor jou, pech, driehonderzoveel euro ofzo.
dat heb ik nu met boter en ijsquote:
halloquote:
quote:Op maandag 19 september 2011 19:30 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ga maar naar Users die extreem veel worden uitgekotst. hoor je thuis
Jawel hoor het is alsof de zon het uiterlijk van mij heeft aangenomen!quote:Op maandag 19 september 2011 19:31 schreef Boterbartje het volgende:
Hebben jullie nu ook zo'n mooie zonsondergang? gr gr
Een echte Fok!ster word je dus dan?quote:Op maandag 19 september 2011 19:31 schreef coban het volgende:
[..]
Ohja380
BELACHELIJK ZEG IK JE BELACHELIJK
Ik kom gewoon nooit meer buiten dan
boter ijs appel kaneel en suiker?quote:Op maandag 19 september 2011 19:31 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
[..]
dat heb ik nu met boter en ijs
Gebruik de loop-regel.quote:Op maandag 19 september 2011 19:30 schreef sharr het volgende:
Serieus wanneer is het nou gebeurt en wanneer gebeurd
die d en t's haten mij
Ja ik ook. Ben wel erg benieuwd. Paar typetjes zijn er niet meer en weer wat nieuwe toegevoegd.quote:Op maandag 19 september 2011 19:31 schreef sharr het volgende:
[..]
Ich bin dabei. Vond alleen draadstaal wel toffer
Ik deal alleen drugs in de zandbak!quote:Op maandag 19 september 2011 19:32 schreef Ajacied422 het volgende:
hey ar!o hoe is het dan. kom je met me in de zandbak spiele
Omg hahahha, gister was mug in badkamer ik moest huilen want hij kon zomaar prikkenquote:Op maandag 19 september 2011 19:30 schreef aight1 het volgende:
[ afbeelding ]
De gouden regels:quote:Op maandag 19 september 2011 19:31 schreef MarokkaanseKip het volgende:
onder deze lijn wordt Argo die-hard genegeerd
__________________________________________________________________________________
appel met boter suiker en kaneel erin in de micro en daarna een bolletje ijs erbijquote:
Sos ?quote:Op maandag 19 september 2011 19:32 schreef Argo het volgende:
[..]
Ik deal alleen drugs in de zandbak!
omgquote:Op maandag 19 september 2011 19:33 schreef coban het volgende:
[..]
Omg hahahha, gister was mug in badkamer ik moest huilen want hij kon zomaar prikken
Van je af bijten sterk blijven en nooit buiten de linies vallen!quote:Op maandag 19 september 2011 19:33 schreef coban het volgende:
[..]
Omg hahahha, gister was mug in badkamer ik moest huilen want hij kon zomaar prikken
Yeshh!quote:Op maandag 19 september 2011 19:32 schreef Driepink het volgende:
[..]
Een echte Fok!ster word je dus dan?
ik heb het niet tegen jouquote:Op maandag 19 september 2011 19:32 schreef Argo het volgende:
[..]
Ik deal alleen drugs in de zandbak!
dvhssmjrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrquote:Op maandag 19 september 2011 19:33 schreef FreezePop het volgende:
net om 1 uur des middags met schooltas en al sambuca gekocht en toen als een baas in de tas terug naar school ik ben een alocoholist
Ligt eraan wat ik heb?quote:
Jij wel hoor maar ik denk dat Pam dan jaloers word!quote:Op maandag 19 september 2011 19:33 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
[..]
Argo mag ik een kusje ?
Volgende keer roep ik wel okequote:Op maandag 19 september 2011 19:33 schreef aight1 het volgende:
[..]
omgje had me moeten roepen ik had hem verplaatst
Die wil ik ook altijd gebruiken, maar vrouwen hebben tegenwoordig geen smaak meer.quote:Op maandag 19 september 2011 19:33 schreef sharr het volgende:
[..]
Ik gebruik altijd de neuk regelMaar werkt dat ook met gebeurd/gebeurt?
Hallo wat zeg jij?quote:Op maandag 19 september 2011 19:33 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
dvhssmjrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr
Das mijn tweede naam!quote:Op maandag 19 september 2011 19:33 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
ik heb het niet tegen jouik heb het tegen AR!O
Echt? Echtquote:
Het neukt - Het gebeurtquote:Op maandag 19 september 2011 19:33 schreef sharr het volgende:
[..]
Ik ben pamquote:Op maandag 19 september 2011 19:34 schreef Argo het volgende:
[..]
Ligt eraan wat ik heb?
[..]
Jij wel hoor maar ik denk dat Pam dan jaloers word!![]()
![]()
Ja dan is het neukt of geneukt.quote:Op maandag 19 september 2011 19:33 schreef sharr het volgende:
[..]
Thanks bro voor je peptalk ik kan weer de hele wereld aan thanksquote:Op maandag 19 september 2011 19:33 schreef Argo het volgende:
[..]
Van je af bijten sterk blijven en nooit buiten de linies vallen!
heuh?quote:Op maandag 19 september 2011 19:33 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
dvhssmjrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr
Andere Pam dat is de MK!quote:
Hihi als ik je naam in kort heet je mk!quote:Op maandag 19 september 2011 19:34 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
ik wilde typen schaamjeeeeeeee maar raakte de verkeerde toets oke
Ik heb nu net 1 seconde geleden een mug vermoordquote:
Ja graag 8 euro.quote:Op maandag 19 september 2011 19:34 schreef Argo het volgende:
[..]
Hallon wil jij met mij gaan roeien?
quote:
quote:Op maandag 19 september 2011 19:34 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Ik weet het niet!quote:
Geen probleem alles voor mijn homies!quote:Op maandag 19 september 2011 19:34 schreef coban het volgende:
[..]
Thanks bro voor je peptalk ik kan weer de hele wereld aan thanks
Ah, nu je het zegt..quote:Op maandag 19 september 2011 19:34 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Ik heb er ooit eens eentje neergeschoten met een balletjespistool, maar toen kreeg ik het bloed niet meer van mijn plafondquote:Op maandag 19 september 2011 19:35 schreef aight1 het volgende:
[..]
Ik heb nu net 1 seconde geleden een mug vermoordrip
rip plafondquote:Op maandag 19 september 2011 19:35 schreef Driepink het volgende:
[..]
Ik heb er ooit eens eentje neergeschoten met een balletjespistool, maar toen kreeg ik het bloed niet meer van mijn plafond
Niet op MSNquote:Op maandag 19 september 2011 19:35 schreef sharr het volgende:
Freezepop
En wow dat klinkt zo lekker enzo dat met die boter ik ga het zo doen alleen heb ik geen ijs
oh en geen appel fml
Ik reed toevallig gisteren nog door Roosteren!quote:Op maandag 19 september 2011 19:31 schreef Argo het volgende:
[..]
Dankjewel ik weet dat jij mij dan ook apprecieert en ik beschouw jou als een van mijn hardcore fan base members! Ik mag jou ook wel hoor vergeet dat nooit! Opdat we mooie tijden mee maken!
[..]
Mijn gehele komst hier hebben jullie te danken eraan omdat jullie bepaalde mensen negeerde laat dit een les zijn!
* Driepink probeert zich in te houdenquote:Op maandag 19 september 2011 19:36 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
ffe me bakje uitlikken
BOTERquote:Op maandag 19 september 2011 19:33 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
[..]
De gouden regels:
- Niet baggeren.
- Niet kutklonen.
- Niet verzieken.
- Geen fipo-hunt.
- Geen sepo-hunt
- Geen tripo-hunt.
- Geen lapo-hunt.
- Geen naamtopics voor jezelf openen.
- Typ Nederlands.
- TC is toegestaan.
[..]
appel met boter suiker en kaneel erin in de micro en daarna een bolletje ijs erbij![]()
![]()
quote:
Geilquote:Op maandag 19 september 2011 19:36 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
ffe me bakje uitlikken
Stoer man! Dan was je nog niet zo ver van mij! Maar laat me dat weten int vervolg dan gaan we samen wokken!quote:Op maandag 19 september 2011 19:36 schreef ThaTim het volgende:
[..]
Ik reed toevallig gisteren nog door Roosteren!
[standaardmannelijkefokker] Mag ik jouw bakje uitlikken?quote:Op maandag 19 september 2011 19:36 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
ffe me bakje uitlikken
waddan?quote:Op maandag 19 september 2011 19:37 schreef Driepink het volgende:
[..]
* Driepink probeert zich in te houden
Zekersquote:
Ik hield me in !quote:Op maandag 19 september 2011 19:37 schreef sharr het volgende:
[..]
[standaardmannelijkefokker] Mag ik jouw bakje uitlikken?[/standaardmannelijkefokker]
Ik neuk genoeg, vind het gewoon voornamelijk leuk om uit te leggen aan kinderen van 8 met de neukregel.quote:Op maandag 19 september 2011 19:36 schreef coban het volgende:
Mensen die niet 'ik loop' regel gebruiken
Jullie zeggen alleen maar de 'ik neuk/ik heb geneukt' regel zodat het lijkt alsof jullie dat ook echt doen dan lijken jullie niet leveloos enzo haha ik heb jullie door bitches
Ik maar 1 keer in mijn hele leven en ik moest bijna huilen ik vond echy zielig. Serieus hequote:Op maandag 19 september 2011 19:35 schreef aight1 het volgende:
[..]
Ik heb nu net 1 seconde geleden een mug vermoordrip
quote:Op maandag 19 september 2011 19:37 schreef Ajacied422 het volgende:
Laten we nu Argo als een lieve vriend behandelen
Dan nog voor Argo maak je toch wel wat tijd?quote:
Stereotyperenquote:
neukerdeneukquote:Op maandag 19 september 2011 19:37 schreef sharr het volgende:
[..]
Ik neuk genoeg, vind het gewoon voornamelijk leuk om uit te leggen aan kinderen van 8 met de neukregel.
omgquote:Op maandag 19 september 2011 19:38 schreef coban het volgende:
[..]
Ik maar 1 keer in mijn hele leven en ik moest bijna huilen ik vond echy zielig. Serieus he
Lolquote:Op maandag 19 september 2011 19:37 schreef sharr het volgende:
[..]
[standaardmannelijkefokker] Mag ik jouw bakje uitlikken?[/standaardmannelijkefokker]
Nee niet geil gewoon lekker ijs met hete appelquote:Op maandag 19 september 2011 19:37 schreef Argo het volgende:
[..]
[..]
Geil
[..]
Stoer man! Dan was je nog niet zo ver van mij! Maar laat me dat weten int vervolg dan gaan we samen wokken!
quote:Op maandag 19 september 2011 19:37 schreef sharr het volgende:
[..]
[DRIEPINKMODE] Mag ik jouw bakje uitlikken?[/DRIEPINKMODE]
quote:
Tja... met de jonge beestachtige god is alles toch een traktatie al zoude we luchtballonen opblazen!quote:
bassischool, mooie tijdenquote:Op maandag 19 september 2011 19:38 schreef Boterbartje het volgende:
Loop regel gebruiken
Niet de spellingsregels van de basisschool kennen
Jeetje, rebel.quote:Op maandag 19 september 2011 19:38 schreef ThaTim het volgende:
Mij nieuw noemen
BEN NET PAAR DAGEN TERUG VAN 3 MAANDEN FOK!GEVANGENIS.
JAAAAAA JA ik geloof er niks vanquote:Op maandag 19 september 2011 19:37 schreef sharr het volgende:
[..]
Ik neuk genoeg, vind het gewoon voornamelijk leuk om uit te leggen aan kinderen van 8 met de neukregel.
Nieuw in deze reeks bedoel ikquote:Op maandag 19 september 2011 19:38 schreef ThaTim het volgende:
Mij nieuw noemen
BEN NET PAAR DAGEN TERUG VAN 3 MAANDEN FOK!GEVANGENIS.
Ik zat naast je en keek altijd hoe je stringetje omhoog kroop. hihihihiquote:Op maandag 19 september 2011 19:39 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
bassischool, mooie tijden
Klopt.quote:Op maandag 19 september 2011 19:38 schreef Argo het volgende:
[..]
[..]
Tja... met de jonge beestachtige god is alles toch een traktatie al zoude we luchtballonen opblazen!
Mooi he enzo alleen ze wouden me eraf trappen. Secundaire onderwijs wat mooier enzoquote:Op maandag 19 september 2011 19:39 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
bassischool, mooie tijden
opgekowedquote:Op maandag 19 september 2011 19:39 schreef Argo het volgende:
[..]
Ik zat naast je en keek altijd hoe je stringetje omhoog kroop. hihihihi![]()
Paar dagen geleden vroeg ik:quote:Op maandag 19 september 2011 19:39 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Nieuw in deze reeks bedoel ik
Daarom staat mijn argument als een huis!quote:
Ik vind het geil als iemand in vreemde woorden taal tegen me praat.quote:
Argo is liefquote:Op maandag 19 september 2011 19:40 schreef ThaTim het volgende:
Maar ik doe nu alleen eventjes mee omdat ik zag dat Argo mee aan het posten was.
Hij zat op plafond dus ik gooide boek omhoog en rende snel wegquote:
Gezellig hoor Timmetje.quote:Op maandag 19 september 2011 19:40 schreef ThaTim het volgende:
Maar ik doe nu alleen eventjes mee omdat ik zag dat Argo mee aan het posten was.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |