Nee, klopt. Inderdaad, je hebt me overtuigd.quote:Op maandag 19 september 2011 19:25 schreef TWP het volgende:
[..]
Niet doen. EEN PI HOORT NIET STANDAARD.
PI?quote:Op maandag 19 september 2011 19:25 schreef TWP het volgende:
[..]
Niet doen. EEN PI HOORT NIET STANDAARD.
Sharrquote:Op maandag 19 september 2011 19:25 schreef sharr het volgende:
Ik vind Patje echt een baas. Echt gewoon, echt.
Voor 300 deed je toch veel meer? Vorige keer hadden we nog afgesproken dat je dan ook mijn auto zou wassen..quote:Op maandag 19 september 2011 19:25 schreef coban het volgende:
[..]
Tuurlijk wel. Ik praat toch tegen je?
Niks argumenten, gewoon schreeuwen.quote:Op maandag 19 september 2011 19:25 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Nee, klopt. Inderdaad, je hebt me overtuigd.
Standaard PI's zijn kut.
Dat dacht ik al maar twijfelen we niet allemaal?quote:Op maandag 19 september 2011 19:25 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Nu begin ik toch te twijfelen.
Argo niet meer vertrouwen.quote:Op maandag 19 september 2011 19:25 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Nee, klopt. Inderdaad, je hebt me overtuigd.
Standaard PI's zijn kut.
HOU JE MUIL NIEMAND MAG JE DE MENSHEID WALGT VAN JEquote:
Nee hoor ik been ze op het juiste pad of niet dan?quote:Op maandag 19 september 2011 19:27 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Jij zet verkeerde mensen op het been
Klopt.quote:
Ik nu niet meer, ik ben er vol van overtuigd dat standaard PI's kut zijn.quote:Op maandag 19 september 2011 19:26 schreef Argo het volgende:
[..]
Dat dacht ik al maar twijfelen we niet allemaal?
Hij is nummer 1 op de baggeruserlijstquote:Op maandag 19 september 2011 19:27 schreef ThaTim het volgende:
Argo wat doe jij hier, jij wordt aanbeden, niet uitgekotst!
Klopt maar ik heb ook sympathie met de minderen onder de FOK!ers zie het als een goed doel dat ik ze zegen met mijn aanwezigheid of niet dan?quote:Op maandag 19 september 2011 19:27 schreef ThaTim het volgende:
Argo wat doe jij hier, jij wordt aanbeden, niet uitgekotst!
GA SPELEN IN DE ZANDBAK OF SWARMAHOER IN KLB VERVELEN.quote:Op maandag 19 september 2011 19:27 schreef Argo het volgende:
[..]
Nee hoor ik been ze op het juiste pad of niet dan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |