Argo niet meer vertrouwen.quote:Op maandag 19 september 2011 19:25 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Nee, klopt. Inderdaad, je hebt me overtuigd.
Standaard PI's zijn kut.
HOU JE MUIL NIEMAND MAG JE DE MENSHEID WALGT VAN JEquote:
Nee hoor ik been ze op het juiste pad of niet dan?quote:Op maandag 19 september 2011 19:27 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Jij zet verkeerde mensen op het been
Klopt.quote:
Ik nu niet meer, ik ben er vol van overtuigd dat standaard PI's kut zijn.quote:Op maandag 19 september 2011 19:26 schreef Argo het volgende:
[..]
Dat dacht ik al maar twijfelen we niet allemaal?
Hij is nummer 1 op de baggeruserlijstquote:Op maandag 19 september 2011 19:27 schreef ThaTim het volgende:
Argo wat doe jij hier, jij wordt aanbeden, niet uitgekotst!
Klopt maar ik heb ook sympathie met de minderen onder de FOK!ers zie het als een goed doel dat ik ze zegen met mijn aanwezigheid of niet dan?quote:Op maandag 19 september 2011 19:27 schreef ThaTim het volgende:
Argo wat doe jij hier, jij wordt aanbeden, niet uitgekotst!
GA SPELEN IN DE ZANDBAK OF SWARMAHOER IN KLB VERVELEN.quote:Op maandag 19 september 2011 19:27 schreef Argo het volgende:
[..]
Nee hoor ik been ze op het juiste pad of niet dan?
lol gaat lekker snel hier ben ffe wegquote:Op maandag 19 september 2011 19:19 schreef Argo het volgende:
[..]
Het kwakken is sowieso het belangrijkst ik zou het graag demonstreren!
Ik ben duurder geworden. Nu wil ik wel je auto wassen maar dan komt er nog zo'n 86,4 % van ¤300 bij. Reken maar uit.quote:Op maandag 19 september 2011 19:26 schreef Driepink het volgende:
[..]
Voor 300 deed je toch veel meer? Vorige keer hadden we nog afgesproken dat je dan ook mijn auto zou wassen..
Mij aanzetten tot het aanvallen van een mod TR gemacht of zou ik dat niet doen?quote:Op maandag 19 september 2011 19:28 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
GA SPELEN IN DE ZANDBAK OF SWARMAHOER IN KLB VERVELEN.
Zit ook wat in ja.quote:Op maandag 19 september 2011 19:27 schreef Argo het volgende:
[..]
Klopt maar ik heb ook sympathie met de minderen onder de FOK!ers zie het als een goed doel dat ik ze zegen met mijn aanwezigheid of niet dan?
Ik wil ook een appel..quote:Op maandag 19 september 2011 19:28 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
[..]
lol gaat lekker snel hier ben ffe weg
nou ik ga nu genieten van mijn goddelijke appel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |