Doe maar niet.quote:Op maandag 19 september 2011 19:20 schreef Argo het volgende:
[..]
Voor een blowjob maak ik hem helemaal kapot!
[..]
Nee hoor, die kan toch gezellig mee doen?
Ik wil hem nog steeds voor je afmaken hoor!quote:Op maandag 19 september 2011 19:21 schreef sharr het volgende:
[..]
Ik zat van het weekend op een grasmaaier, zo tof zo'n ding
Nee!quote:Op maandag 19 september 2011 19:22 schreef MarokkaanseKip het volgende:
Is iemand het opgevallen dat Argo achter elke zin uitroepteken gebruikt
om zn zin extra versterking te gevenquote:Op maandag 19 september 2011 19:22 schreef MarokkaanseKip het volgende:
/care, ik let er niet opquote:Op maandag 19 september 2011 19:22 schreef MarokkaanseKip het volgende:
Dat zeg jij, maar als jij hun slim vind hun die tevens mij verkeerd beoordelen! Dan moet je goed begrijpen, dat ik jou ook niet slim acht! Vooroordelen!quote:Op maandag 19 september 2011 19:21 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Naatje is seksueel gefrustreerd. En Ragboer is niet dom. Ouwe Utrecht hosselaar
Iemand die ziet dat mijn ''punt'' kapot is!quote:Op maandag 19 september 2011 19:22 schreef MarokkaanseKip het volgende:
ik moet bij elke zin huilenquote:Op maandag 19 september 2011 19:22 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
/care, ik let er niet op
Nu je het zegt, ik verwacht deze week nog 300 euro.quote:Op maandag 19 september 2011 19:21 schreef Driepink het volgende:
[..]
Dat is mij jarenlang overkomen, Sharr praatte ook pas met me toen ik haar 100eu gaf, daarom heb ik nu geen geld meer tegenwoordig.
Dankjewel ik hou van jou!quote:Op maandag 19 september 2011 19:22 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
/care, ik let er niet op
ggwn niks gebruiken zoals ikquote:Op maandag 19 september 2011 19:22 schreef Argo het volgende:
[..]
Dat zeg jij, maar als jij hun slim vind hun die tevens mij verkeerd beoordelen! Dan moet je goed begrijpen, dat ik jou ook niet slim acht! Vooroordelen!
[..]
Iemand die ziet dat mijn ''punt'' kapot is!
Mij is het opgevallen dat je net als mijquote:Op maandag 19 september 2011 19:22 schreef MarokkaanseKip het volgende:
als standaard PI hebt.
Dus als ik jou dom vind ben ik iq loosquote:Op maandag 19 september 2011 19:22 schreef Argo het volgende:
[..]
Dat zeg jij, maar als jij hun slim vind hun die tevens mij verkeerd beoordelen! Dan moet je goed begrijpen, dat ik jou ook niet slim acht! Vooroordelen!
[..]
Iemand die ziet dat mijn ''punt'' kapot is!
Na bami en Ji Sung Park, uiteraardquote:Op maandag 19 september 2011 19:20 schreef TWP het volgende:
[..]
Nasi is het beste wat ooit uit het oosten van de wereld is gekomen.
Zal ik je troosten lieve Pam?quote:Op maandag 19 september 2011 19:23 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
ik moet bij elke zin huilen
Oh maar dat is toch gaar niet praktisch?quote:Op maandag 19 september 2011 19:23 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
ggwn niks gebruiken zoals ik
Kan ik nietquote:
Niet van mij hoop ikquote:Op maandag 19 september 2011 19:23 schreef coban het volgende:
[..]
Nu je het zegt, ik verwacht deze week nog 300 euro.
Dan stop ik er direct meequote:Op maandag 19 september 2011 19:23 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Vraag ik me ook af, ik heb hem niet voor niks geblockt.
Nee man, nasi > bami.quote:Op maandag 19 september 2011 19:23 schreef aight1 het volgende:
[..]
Na bami en Ji Sung Park, uiteraard
Niet doen. EEN PI HOORT NIET STANDAARD.quote:Op maandag 19 september 2011 19:25 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Nu begin ik toch te twijfelen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |