Het kwakken is sowieso het belangrijkst ik zou het graag demonstreren!quote:Op maandag 19 september 2011 19:18 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
[..]
Neem een handvol ijsklonten doe er melk over
siroop er in koffie erin
je kan de klont heel laten dan word het geheel niet zo waterig of je kan de hele zut in de mixer kwakken en crushen
He, hoe heet jij nou eigenlijk?quote:Op maandag 19 september 2011 19:18 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
[..]
Hahaha lol broekjen
Omdat aight je dan vermoordt.quote:Op maandag 19 september 2011 19:18 schreef Argo het volgende:
[..]
Laat me weten wanneer die nog warm is dan maak ik er een dubbel beurt van jou+taart.
[..]
Het is fappochino.
[..]
So what? Lord Byron deed het ook met getrouwde vrouwen ik voel me daar niet ongemakkelijk bij!
Pamquote:Op maandag 19 september 2011 19:19 schreef Driepink het volgende:
[..]
He, hoe heet jij nou eigenlijk?
Voor een blowjob maak ik hem helemaal kapot!quote:Op maandag 19 september 2011 19:19 schreef sharr het volgende:
Er is zo'n hangneger hier stoer aan het spugen voor mijn deur fucker.
Nee hoor, die kan toch gezellig mee doen?quote:
eeh vieze spugerquote:Op maandag 19 september 2011 19:19 schreef sharr het volgende:
doe een tyoerie ofzoquote:Op maandag 19 september 2011 19:19 schreef sharr het volgende:
Zullen we hem omver rijden met een grasmaaier?quote:Op maandag 19 september 2011 19:19 schreef sharr het volgende:
Ik ben biseksueel en geen latente homoseksueel. Nu jij weer...quote:Op maandag 19 september 2011 19:19 schreef Argo het volgende:
[..]
Haters gonna hate. Maar wat je zegt ben jezelf!
ja dat was ikquote:Op maandag 19 september 2011 19:20 schreef Argo het volgende:
[..]
Ik hoorde laatst iemand roepen voor een Pam op het station in Sittard? By any chance?
Tis toch wat he. Moet ik je dan negeren?quote:Op maandag 19 september 2011 19:19 schreef Driepink het volgende:
[..]
Ik voel me gevleid, dat ik aandacht krijg van zoveel dames op het moment.
Ik ben heteroseksueel. Maar jij maakt mij uit voor iets dat ik niet ben dus ben jij dom? Of seksueel gefrustreerd? En nu jij weer!quote:Op maandag 19 september 2011 19:20 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Ik ben biseksueel en geen latente homoseksueel. Nu jij weer...
quote:Op maandag 19 september 2011 19:20 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Ik ben biseksueel en geen latente homoseksueel. Nu jij weer...
Ik zat van het weekend op een grasmaaier, zo tof zo'n dingquote:Op maandag 19 september 2011 19:20 schreef Driepink het volgende:
[..]
Zullen we hem omver rijden met een grasmaaier?
Oh ik fap nu nog op de herinnering van hoe ik je zag omdraaien toen iemand je riep. Oh zo geil!quote:
Een tjoerie is een Surinaams-Nederlands woord voor een expressie van minachting of verontwaardiging. Deze vorm van negatieve expressie of oraal gebaar is dagelijks gebruikelijk in verschillende landen in het Caraïbisch gebied. De klank wordt geproduceerd door de tong tegen het gehemelte te drukken, de lippen te tuiten en vervolgens lucht aan te zuigen.quote:
Dat is mij jarenlang overkomen, Sharr praatte ook pas met me toen ik haar 100eu gaf, daarom heb ik nu geen geld meer tegenwoordig.quote:Op maandag 19 september 2011 19:21 schreef coban het volgende:
[..]
Tis toch wat he. Moet ik je dan negeren?
Naatje is seksueel gefrustreerd. En Ragboer is niet dom. Ouwe Utrecht hosselaarquote:Op maandag 19 september 2011 19:21 schreef Argo het volgende:
[..]
Ik ben heteroseksueel. Maar jij maakt mij uit voor iets dat ik niet ben dus ben jij dom? Of seksueel gefrustreerd? En nu jij weer!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |