Die wil ik ook altijd gebruiken, maar vrouwen hebben tegenwoordig geen smaak meer.quote:Op maandag 19 september 2011 19:33 schreef sharr het volgende:
[..]
Ik gebruik altijd de neuk regelMaar werkt dat ook met gebeurd/gebeurt?
Hallo wat zeg jij?quote:Op maandag 19 september 2011 19:33 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
dvhssmjrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr
Das mijn tweede naam!quote:Op maandag 19 september 2011 19:33 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
ik heb het niet tegen jouik heb het tegen AR!O
Echt? Echtquote:
Het neukt - Het gebeurtquote:Op maandag 19 september 2011 19:33 schreef sharr het volgende:
[..]
Ik ben pamquote:Op maandag 19 september 2011 19:34 schreef Argo het volgende:
[..]
Ligt eraan wat ik heb?
[..]
Jij wel hoor maar ik denk dat Pam dan jaloers word!![]()
![]()
Ja dan is het neukt of geneukt.quote:Op maandag 19 september 2011 19:33 schreef sharr het volgende:
[..]
Thanks bro voor je peptalk ik kan weer de hele wereld aan thanksquote:Op maandag 19 september 2011 19:33 schreef Argo het volgende:
[..]
Van je af bijten sterk blijven en nooit buiten de linies vallen!
heuh?quote:Op maandag 19 september 2011 19:33 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
dvhssmjrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr
Andere Pam dat is de MK!quote:
Hihi als ik je naam in kort heet je mk!quote:Op maandag 19 september 2011 19:34 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
ik wilde typen schaamjeeeeeeee maar raakte de verkeerde toets oke
Ik heb nu net 1 seconde geleden een mug vermoordquote:
Ja graag 8 euro.quote:Op maandag 19 september 2011 19:34 schreef Argo het volgende:
[..]
Hallon wil jij met mij gaan roeien?
quote:
quote:Op maandag 19 september 2011 19:34 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Ik weet het niet!quote:
Geen probleem alles voor mijn homies!quote:Op maandag 19 september 2011 19:34 schreef coban het volgende:
[..]
Thanks bro voor je peptalk ik kan weer de hele wereld aan thanks
Ah, nu je het zegt..quote:Op maandag 19 september 2011 19:34 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Ik heb er ooit eens eentje neergeschoten met een balletjespistool, maar toen kreeg ik het bloed niet meer van mijn plafondquote:Op maandag 19 september 2011 19:35 schreef aight1 het volgende:
[..]
Ik heb nu net 1 seconde geleden een mug vermoordrip
rip plafondquote:Op maandag 19 september 2011 19:35 schreef Driepink het volgende:
[..]
Ik heb er ooit eens eentje neergeschoten met een balletjespistool, maar toen kreeg ik het bloed niet meer van mijn plafond
Niet op MSNquote:Op maandag 19 september 2011 19:35 schreef sharr het volgende:
Freezepop
En wow dat klinkt zo lekker enzo dat met die boter ik ga het zo doen alleen heb ik geen ijs
oh en geen appel fml
Ik reed toevallig gisteren nog door Roosteren!quote:Op maandag 19 september 2011 19:31 schreef Argo het volgende:
[..]
Dankjewel ik weet dat jij mij dan ook apprecieert en ik beschouw jou als een van mijn hardcore fan base members! Ik mag jou ook wel hoor vergeet dat nooit! Opdat we mooie tijden mee maken!
[..]
Mijn gehele komst hier hebben jullie te danken eraan omdat jullie bepaalde mensen negeerde laat dit een les zijn!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |