Van je af bijten sterk blijven en nooit buiten de linies vallen!quote:Op maandag 19 september 2011 19:33 schreef coban het volgende:
[..]
Omg hahahha, gister was mug in badkamer ik moest huilen want hij kon zomaar prikken
Yeshh!quote:Op maandag 19 september 2011 19:32 schreef Driepink het volgende:
[..]
Een echte Fok!ster word je dus dan?
ik heb het niet tegen jouquote:Op maandag 19 september 2011 19:32 schreef Argo het volgende:
[..]
Ik deal alleen drugs in de zandbak!
dvhssmjrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrquote:Op maandag 19 september 2011 19:33 schreef FreezePop het volgende:
net om 1 uur des middags met schooltas en al sambuca gekocht en toen als een baas in de tas terug naar school ik ben een alocoholist
Ligt eraan wat ik heb?quote:
Jij wel hoor maar ik denk dat Pam dan jaloers word!quote:Op maandag 19 september 2011 19:33 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
[..]
Argo mag ik een kusje ?
Volgende keer roep ik wel okequote:Op maandag 19 september 2011 19:33 schreef aight1 het volgende:
[..]
omgje had me moeten roepen ik had hem verplaatst
Die wil ik ook altijd gebruiken, maar vrouwen hebben tegenwoordig geen smaak meer.quote:Op maandag 19 september 2011 19:33 schreef sharr het volgende:
[..]
Ik gebruik altijd de neuk regelMaar werkt dat ook met gebeurd/gebeurt?
Hallo wat zeg jij?quote:Op maandag 19 september 2011 19:33 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
dvhssmjrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr
Das mijn tweede naam!quote:Op maandag 19 september 2011 19:33 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
ik heb het niet tegen jouik heb het tegen AR!O
Echt? Echtquote:
Het neukt - Het gebeurtquote:Op maandag 19 september 2011 19:33 schreef sharr het volgende:
[..]
Ik ben pamquote:Op maandag 19 september 2011 19:34 schreef Argo het volgende:
[..]
Ligt eraan wat ik heb?
[..]
Jij wel hoor maar ik denk dat Pam dan jaloers word!![]()
![]()
Ja dan is het neukt of geneukt.quote:Op maandag 19 september 2011 19:33 schreef sharr het volgende:
[..]
Thanks bro voor je peptalk ik kan weer de hele wereld aan thanksquote:Op maandag 19 september 2011 19:33 schreef Argo het volgende:
[..]
Van je af bijten sterk blijven en nooit buiten de linies vallen!
heuh?quote:Op maandag 19 september 2011 19:33 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
dvhssmjrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr
Andere Pam dat is de MK!quote:
Hihi als ik je naam in kort heet je mk!quote:Op maandag 19 september 2011 19:34 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
ik wilde typen schaamjeeeeeeee maar raakte de verkeerde toets oke
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |