dat heb ik nu met boter en ijsquote:
halloquote:
quote:Op maandag 19 september 2011 19:30 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ga maar naar Users die extreem veel worden uitgekotst. hoor je thuis
Jawel hoor het is alsof de zon het uiterlijk van mij heeft aangenomen!quote:Op maandag 19 september 2011 19:31 schreef Boterbartje het volgende:
Hebben jullie nu ook zo'n mooie zonsondergang? gr gr
Een echte Fok!ster word je dus dan?quote:Op maandag 19 september 2011 19:31 schreef coban het volgende:
[..]
Ohja380
BELACHELIJK ZEG IK JE BELACHELIJK
Ik kom gewoon nooit meer buiten dan
boter ijs appel kaneel en suiker?quote:Op maandag 19 september 2011 19:31 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
[..]
dat heb ik nu met boter en ijs
Gebruik de loop-regel.quote:Op maandag 19 september 2011 19:30 schreef sharr het volgende:
Serieus wanneer is het nou gebeurt en wanneer gebeurd
die d en t's haten mij
Ja ik ook. Ben wel erg benieuwd. Paar typetjes zijn er niet meer en weer wat nieuwe toegevoegd.quote:Op maandag 19 september 2011 19:31 schreef sharr het volgende:
[..]
Ich bin dabei. Vond alleen draadstaal wel toffer
Ik deal alleen drugs in de zandbak!quote:Op maandag 19 september 2011 19:32 schreef Ajacied422 het volgende:
hey ar!o hoe is het dan. kom je met me in de zandbak spiele
Omg hahahha, gister was mug in badkamer ik moest huilen want hij kon zomaar prikkenquote:Op maandag 19 september 2011 19:30 schreef aight1 het volgende:
[ afbeelding ]
telkens lachen als deze zie
De gouden regels:quote:Op maandag 19 september 2011 19:31 schreef MarokkaanseKip het volgende:
onder deze lijn wordt Argo die-hard genegeerd
__________________________________________________________________________________
appel met boter suiker en kaneel erin in de micro en daarna een bolletje ijs erbijquote:
Sos ?quote:Op maandag 19 september 2011 19:32 schreef Argo het volgende:
[..]
Ik deal alleen drugs in de zandbak!
omgquote:Op maandag 19 september 2011 19:33 schreef coban het volgende:
[..]
Omg hahahha, gister was mug in badkamer ik moest huilen want hij kon zomaar prikken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |