Nee.quote:Op maandag 19 september 2011 19:27 schreef Argo het volgende:
[..]
Klopt maar ik heb ook sympathie met de minderen onder de FOK!ers zie het als een goed doel dat ik ze zegen met mijn aanwezigheid of niet dan?
Welke meet?quote:Op maandag 19 september 2011 19:27 schreef Driepink het volgende:
[..]
Ben je boos op me? Omdat ik niet op de meet was ?
Meh, even geen fut voor.. maar wel in bikini dan?quote:Op maandag 19 september 2011 19:28 schreef coban het volgende:
[..]
Ik ben duurder geworden. Nu wil ik wel je auto wassen maar dan komt er nog zo'n 86,4 % van ¤300 bij. Reken maar uit.
Rot eens op. Je verziekt de boel hier. Voegt geen ene cent toe.quote:Op maandag 19 september 2011 19:28 schreef Argo het volgende:
[..]
Mij aanzetten tot het aanvallen van een mod TR gemacht of zou ik dat niet doen?
Ik kwam.quote:Op maandag 19 september 2011 19:28 schreef sharr het volgende:
Appel uit de magnetron met kaneel & beetje bruine suiker OMNOM
Oke, ik ga een bril kopen met grijze rand.quote:Op maandag 19 september 2011 19:28 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Omdat je dan beter naar het broodje kan kijken
waarom zou je dat willenquote:Op maandag 19 september 2011 19:28 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Omdat je dan beter naar het broodje kan kijken
lief spelen jongensquote:Op maandag 19 september 2011 19:29 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Rot eens op. Je verziekt de boel hier. Voegt geen ene cent toe.
Eten met je ogen.quote:Op maandag 19 september 2011 19:29 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
waarom zou je dat willen
Ik wou net zeggen een God moet houden van iedereen, dus ook van die gene die uitgekotst worden. Alhoewel ik eerlijk moet zeggen dat ze het er zelf naar maken. Als ze zich zoals mij zoude gedragen zoude ze ook aanbeden worden maar ze zijn slechts de lucifer die niet kan tippen aan de vulkaan die Argo heet!quote:
DM adres en ik kom hem halen.quote:Op maandag 19 september 2011 19:29 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
[..]
heb nog 1 appel over
Niets van gemerkt.quote:Op maandag 19 september 2011 19:29 schreef Driepink het volgende:
[..]
Afgelopen zaterdag was er een in zwolle..
Ja Juffiequote:Op maandag 19 september 2011 19:29 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
[..]
lief spelen jongens
Oeh, lekker zeg.quote:Op maandag 19 september 2011 19:29 schreef MarokkaanseKip het volgende:
ik heb nog hele zak appelsssss
Uitsluitend burka.quote:Op maandag 19 september 2011 19:28 schreef Driepink het volgende:
[..]
Meh, even geen fut voor.. maar wel in bikini dan?
Argoquote:Op maandag 19 september 2011 19:29 schreef Argo het volgende:
[..]
Ik wou net zeggen een God moet houden van iedereen, dus ook van die gene die uitgekotst worden. Alhoewel ik eerlijk moet zeggen dat ze het er zelf naar maken. Als ze zich zoals mij zoude gedragen zoude ze ook aanbeden worden maar ze zijn slechts de lucifer die niet kan tippen aan de vulkaan die Argo heet.
daarmee kan ik goddelijke dingen doenquote:Op maandag 19 september 2011 19:29 schreef MarokkaanseKip het volgende:
ik heb nog hele zak appelsssss
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |