* Driepink probeert zich in te houdenquote:Op maandag 19 september 2011 19:36 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
ffe me bakje uitlikken
BOTERquote:Op maandag 19 september 2011 19:33 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
[..]
De gouden regels:
- Niet baggeren.
- Niet kutklonen.
- Niet verzieken.
- Geen fipo-hunt.
- Geen sepo-hunt
- Geen tripo-hunt.
- Geen lapo-hunt.
- Geen naamtopics voor jezelf openen.
- Typ Nederlands.
- TC is toegestaan.
[..]
appel met boter suiker en kaneel erin in de micro en daarna een bolletje ijs erbij![]()
![]()
quote:
Geilquote:Op maandag 19 september 2011 19:36 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
ffe me bakje uitlikken
Stoer man! Dan was je nog niet zo ver van mij! Maar laat me dat weten int vervolg dan gaan we samen wokken!quote:Op maandag 19 september 2011 19:36 schreef ThaTim het volgende:
[..]
Ik reed toevallig gisteren nog door Roosteren!
[standaardmannelijkefokker] Mag ik jouw bakje uitlikken?quote:Op maandag 19 september 2011 19:36 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
ffe me bakje uitlikken
waddan?quote:Op maandag 19 september 2011 19:37 schreef Driepink het volgende:
[..]
* Driepink probeert zich in te houden
Zekersquote:
Ik hield me in !quote:Op maandag 19 september 2011 19:37 schreef sharr het volgende:
[..]
[standaardmannelijkefokker] Mag ik jouw bakje uitlikken?[/standaardmannelijkefokker]
Ik neuk genoeg, vind het gewoon voornamelijk leuk om uit te leggen aan kinderen van 8 met de neukregel.quote:Op maandag 19 september 2011 19:36 schreef coban het volgende:
Mensen die niet 'ik loop' regel gebruiken
Jullie zeggen alleen maar de 'ik neuk/ik heb geneukt' regel zodat het lijkt alsof jullie dat ook echt doen dan lijken jullie niet leveloos enzo haha ik heb jullie door bitches
Ik maar 1 keer in mijn hele leven en ik moest bijna huilen ik vond echy zielig. Serieus hequote:Op maandag 19 september 2011 19:35 schreef aight1 het volgende:
[..]
Ik heb nu net 1 seconde geleden een mug vermoordrip
quote:Op maandag 19 september 2011 19:37 schreef Ajacied422 het volgende:
Laten we nu Argo als een lieve vriend behandelen
Dan nog voor Argo maak je toch wel wat tijd?quote:
Stereotyperenquote:
neukerdeneukquote:Op maandag 19 september 2011 19:37 schreef sharr het volgende:
[..]
Ik neuk genoeg, vind het gewoon voornamelijk leuk om uit te leggen aan kinderen van 8 met de neukregel.
omgquote:Op maandag 19 september 2011 19:38 schreef coban het volgende:
[..]
Ik maar 1 keer in mijn hele leven en ik moest bijna huilen ik vond echy zielig. Serieus he
Lolquote:Op maandag 19 september 2011 19:37 schreef sharr het volgende:
[..]
[standaardmannelijkefokker] Mag ik jouw bakje uitlikken?[/standaardmannelijkefokker]
Nee niet geil gewoon lekker ijs met hete appelquote:Op maandag 19 september 2011 19:37 schreef Argo het volgende:
[..]
[..]
Geil
[..]
Stoer man! Dan was je nog niet zo ver van mij! Maar laat me dat weten int vervolg dan gaan we samen wokken!
quote:Op maandag 19 september 2011 19:37 schreef sharr het volgende:
[..]
[DRIEPINKMODE] Mag ik jouw bakje uitlikken?[/DRIEPINKMODE]
quote:
Tja... met de jonge beestachtige god is alles toch een traktatie al zoude we luchtballonen opblazen!quote:
bassischool, mooie tijdenquote:Op maandag 19 september 2011 19:38 schreef Boterbartje het volgende:
Loop regel gebruiken
Niet de spellingsregels van de basisschool kennen
Jeetje, rebel.quote:Op maandag 19 september 2011 19:38 schreef ThaTim het volgende:
Mij nieuw noemen
BEN NET PAAR DAGEN TERUG VAN 3 MAANDEN FOK!GEVANGENIS.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |