Dit. En nog veel meer andere dingen stelen!quote:
En de andere meisjes voor sex laten werkenquote:Op maandag 19 september 2011 17:11 schreef MissVanity het volgende:
[..]
Dit. En nog veel meer andere dingen stelen!
En een Nederlands, blond meisje neuken omdat het kan.
gelovenquote:Op maandag 19 september 2011 18:16 schreef Wereldpijn het volgende:
Zou ik me bekeren tot het enige juiste geloof: het jodendom!
No shit, brother.quote:Op maandag 19 september 2011 18:17 schreef Dalando het volgende:
[..]
geloven(imo)
Trouwens geloof heeft niks met land van herkomst te maken.
Dat vergroten kan natuurlijk niet want die kleine marokkaantjes hebben allemaal een micropenis en geen paal. Vandaar dat ze zo snel aangebrand zijnquote:Op maandag 19 september 2011 22:47 schreef Jellereppe het volgende:
Zou ik jullie in jullie kontjes neuken. Dat is lekker. Vooral bij racisten. Dan zou ik hun poepgatje vergroten met mijn paal.
Ah, je bent zeker die mongool van dat interview in de Pers vandaag.quote:Op maandag 19 september 2011 17:05 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
zou ik het marokkanen gebash in nld zat zijn en er een eind aanmaken!
Hoe weet je dat papegaai? Heb je hun piemeltjes in je kontje gekregen. Lekker in je bruine poepgatje gebatst door een paar Marokkaantjes. Was het lekker. Ben je klaargekomen.quote:Op maandag 19 september 2011 22:51 schreef blek het volgende:
[..]
Dat vergroten kan natuurlijk niet want die kleine marokkaantjes hebben allemaal een micropenis en geen paal. Vandaar dat ze zo snel aangebrand zijn.
Ik zou eerst de fokker losertjes in hun kontje hebben gepakt.quote:Op maandag 19 september 2011 22:55 schreef Akkerr het volgende:
Al m'n soort genoten in Nederland van kant gemaakt en dan mezelf.
Probleem opgelost.
Geen frikandel broodjes ?quote:Op maandag 19 september 2011 22:53 schreef zoekeenleven het volgende:
ik zou dan elke dag een blikje energie kopen van 20 cent
Kijk hier heb je er 1 (micropenis of Marokkaan ik weet het niet)quote:Op maandag 19 september 2011 22:55 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Hoe weet je dat papegaai? Heb je hun piemeltjes in je kontje gekregen. Lekker in je bruine poepgatje gebatst door een paar Marokkaantjes. Was het lekker. Ben je klaargekomen.
Jou? Liever niet.quote:Op maandag 19 september 2011 22:56 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Ik zou eerst de fokker losertjes in hun kontje hebben gepakt.
Nee daar heb ik niet genoeg centjes voor... Alles gaat naar mijn lening voor mijn audiquote:
Gulmezquote:Op maandag 19 september 2011 22:57 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
Nee daar heb ik niet genoeg centjes voor... Alles gaat naar mijn lening voor mijn audi
Ga slapen.quote:Op maandag 19 september 2011 22:58 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Voor jou maak ik een uitzondering. Jou pak ik in je mond.
Haha. Je bent gewoon hard in je kontje gepakt. Haha. Je geeft geen antwoord op mijn vraag. Haha.quote:Op maandag 19 september 2011 22:56 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
Kijk hier heb je er 1 (micropenis of Marokkaan ik weet het niet)
Loser. Log uit en kom nooit meer terug op FOK!quote:Op maandag 19 september 2011 23:00 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Slapen met jou. Eerst wil ik je verwennen. Schatteboutje. Mijn blonde jongen.
Haha je stelde me geen vraag Hahaquote:Op maandag 19 september 2011 23:00 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Haha. Je bent gewoon hard in je kontje gepakt. Haha. Je geeft geen antwoord op mijn vraag. Haha.
Donderstraal zelf op. Vieze poepvlek dat je dr bent.quote:Op maandag 19 september 2011 23:01 schreef Akkerr het volgende:
[..]
Loser. Log uit en kom nooit meer terug op FOK!
Nee, ik stelde vast dat je bent gepakt in je kontje. Je weet de afmetingen. Haha.quote:Op maandag 19 september 2011 23:02 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
Haha je stelde me geen vraag Haha
Epic fail
Zeker weten. Eerst wil ik iemand pakken in zijn kontje.quote:Op maandag 19 september 2011 23:02 schreef Fopje het volgende:
Je bent nogal anaal gefixeerd Jelle? Wil je erover praten?
Longmongool. Donder op.quote:Op maandag 19 september 2011 23:02 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Donderstraal zelf op. Vieze poepvlek dat je dr bent.
Mag vast niet van je geloof, wel stiekem doen he. Allah heeft het daar niet zo op nml..quote:Op maandag 19 september 2011 23:03 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Zeker weten. Eerst wil ik iemand pakken in zijn kontje.
Nee, je bent mijn neukobject. Anaal wel te verstaan.quote:Op maandag 19 september 2011 23:03 schreef Akkerr het volgende:
[..]
Longmongool. Donder op.
Ben geen poepvlek en al helemaal niet blond.
zeer klein ja zijn er wel condooms voor die grote of doe je er gewoon een plakbandje over?quote:Op maandag 19 september 2011 23:03 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Nee, ik stelde vast dat je bent gepakt in je kontje. Je weet de afmetingen. Haha.
Moslims houden toch niet zo van homo's?quote:Op maandag 19 september 2011 23:04 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Nee, je bent mijn neukobject. Anaal wel te verstaan.
Als ik je maar van achteren kan pakken. Als jij voorkeur geeft aan bananensmaak doe ik er een plastic overheen. Krijg je yoghurt met bananensmaak in je kontjequote:Op maandag 19 september 2011 23:04 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
zeer klein ja zijn er wel condooms voor die grote of doe je er gewoon een plakbandje over?
Haha. Hoe kom je erbij dat ik moslim ben. Fokkers. Je kunt ze niet begrijpen. Ik hou van kontjes. Meisjes of jongens. Als ik maar kontjes kan pakken. Biseksueel. Ben van alle markten thuis.quote:Op maandag 19 september 2011 23:05 schreef Akkerr het volgende:
[..]
Moslims houden toch niet zo van homo's?
want plastic smaakt naar banaan?quote:Op maandag 19 september 2011 23:05 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Als ik je maar van achteren kan pakken. Als jij voorkeur geeft aan bananensmaak doe ik er een plastic overheen. Krijg je yoghurt met bananensmaak in je kontje
OF naar cola mokka.quote:Op maandag 19 september 2011 23:07 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
want plastic smaakt naar banaan?
bedankt voor deze wijze les zou u nu zo vriendelijk willen zijn om u van dit topic te willen verwijderen?quote:
Even verbeterd.quote:Op maandag 19 september 2011 23:07 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Haha? Hoe kom je erbij dat ik moslim ben? Fokkers. Je kunt ze niet begrijpen. Ik hou van kontjes. Meisjes of jongens. Als ik maar kontjes kan pakken. Biseksueel. Ben van alle markten thuis.
Trouwens,quote:Op maandag 19 september 2011 23:07 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Haha. Hoe kom je erbij dat ik moslim ben. Fokkers. Je kunt ze niet begrijpen. Ik hou van kontjes. Meisjes of jongens. Als ik maar kontjes kan pakken. Biseksueel. Ben van alle markten thuis.
Hou je mond, poepvlek. Wil je anaal neuken? Vanavond in een steegje.quote:Op maandag 19 september 2011 23:08 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
bedankt voor deze wijze les zou u nu zo vriendelijk willen zijn om u van dit topic te willen verwijderen?
Oke doeiquote:Op maandag 19 september 2011 23:13 schreef Jellereppe het volgende:
Jullie bidden vindt plaats savonds bij jullie eigen kinderen.
uhuh, en met onze reet richting Mekkaquote:Op maandag 19 september 2011 23:13 schreef Jellereppe het volgende:
Jullie bidden vindt plaats savonds bij jullie eigen kinderen.
Ik kots racisten uit. En met mij vele medelanders. Vies volk. Wat is dit voor topic. Vuil. Meer zijn jullie niet. Stelletje mongolen uit Maaskantje. Dat zijn jullie. Honden.quote:Op maandag 19 september 2011 23:10 schreef Akkerr het volgende:
[..]
Trouwens,
Gewoon gezellig mee FOK!ken..
Iedereen kotst je zo binnen de kortste keren uit.
Ja, Mekka. Stelletje pedofielen. Richting geslachtdelen van jullie kinderen van 8. Toedelokie. Poepvlekjes op mijn wc pot.quote:Op maandag 19 september 2011 23:14 schreef Fopje het volgende:
[..]
uhuh, en met onze reet richting Mekka
Kijk eerst maar zonodig naar je eigen reacties lamlulquote:Op maandag 19 september 2011 23:14 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Ik kots racisten uit. En met mij vele medelanders. Vies volk. Wat is dit voor topic. Vuil. Meer zijn jullie niet. Stelletje mongolen uit Maaskantje. Dat zijn jullie. Honden.
Wil je een lulletje van een lam in je mondje of in je kontje.quote:Op maandag 19 september 2011 23:16 schreef WH141 het volgende:
[..]
Kijk eerst maar zonodig naar je eigen reacties lamlul
Misschien moet je iets vaker schoonmaken, zijn jullie vast pro in. Dan heb je ook niet zo veel last van die poepvlekjes overal.quote:Op maandag 19 september 2011 23:16 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Ja, Mekka. Stelletje pedofielen. Richting geslachtdelen van jullie kinderen van 8. Toedelokie. Poepvlekjes op mijn wc pot.
Beide graag wanneer heb je tijd?quote:Op maandag 19 september 2011 23:17 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Wil je een lulletje van een lam in je mondje of in je kontje.
Ga je kinderen in neuken. Vieze Katholiek.quote:Op maandag 19 september 2011 23:17 schreef Fopje het volgende:
[..]
Misschien moet je iets vaker schoonmaken, zijn jullie vast pro in. Dan heb je ook niet zo veel last van die poepvlekjes overal.
Voor jouw heb ik altijd tijd. Dan neem ik een paar negers mee die je gaan verwennen. Vieze poepvlek.quote:Op maandag 19 september 2011 23:17 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
Beide graag wanneer heb je tijd?
hij begon!quote:Op maandag 19 september 2011 23:18 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
GEEN SLOWCHAT IN DIT KWALITEITSTOPIC JANEE DUS!
aah ik hou wel van een beetje kinky mag ik jou dan slettebakje noemen?quote:Op maandag 19 september 2011 23:19 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Voor jouw heb ik altijd tijd. Dan neem ik een paar negers mee die je gaan verwennen. Vieze poepvlek.
'quote:
Zeg dat maar tegen je moeder die je elke dag verwent. Ik ben niet gediend van slettebak. Mij mag je gigolo noemen.quote:Op maandag 19 september 2011 23:19 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
aah ik hou wel van een beetje kinky mag ik jou dan slettebakje noemen?
Ik kots jou uit.quote:Op maandag 19 september 2011 23:14 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Ik kots racisten uit. En met mij vele medelanders. Vies volk. Wat is dit voor topic. Vuil. Meer zijn jullie niet. Stelletje mongolen uit Maaskantje. Dat zijn jullie. Honden.
Moet ik me moeder een slettebak noemen omdat ze voor me kookt kijk bij jou kan ik het me voorstellen met al die inteelt....quote:Op maandag 19 september 2011 23:21 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Zeg dat maar tegen je moeder die je elke dag verwent. Ik ben niet gediend van slettebak. Mij mag gigolo noemen.
Ik spies jouw in je kontje en in je mondje. Vieze hond dat je dr bent. Mongol.quote:Op maandag 19 september 2011 23:21 schreef Akkerr het volgende:
[..]
Ik kots jou uit.
Ik hoop nou eigenlijk dat je gespiest wordt door die punt op dat lelijke gebouw.
[ afbeelding ]
Zielig ventje.
Ik neuk alleen blonde meisjes. Die zijn sneller in bed te krijgen.quote:Op maandag 19 september 2011 23:22 schreef Akkerr het volgende:
Jellereppe,
Wat vindt je er eigenlijk van dat je vriendin haar boerka binnenkort niet meer om mag?
quote:Op maandag 19 september 2011 23:22 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Ik spies jouw in je kontje en in je mondje. Vieze hond dat je dr bent. Mongol.
Je wilt ons ook neuken, en ik ben niet bepaald een blond meisjequote:Op maandag 19 september 2011 23:23 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Ik neuk alleen blonde meisjes. Die zijn sneller in bed te krijgen.
Maak niet uit. Ik ben van alle markten thuis. Biseksueel. Beter lezen voortaan, jongetje.quote:Op maandag 19 september 2011 23:23 schreef Fopje het volgende:
[..]
Je wilt ons ook neuken, en ik ben niet bepaald een blond meisje
Doe in ieder geval de groetjes aan Fatima van mij.quote:Op maandag 19 september 2011 23:23 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Nee, kom uit de vagina van mijn moeder. 21 jaar geleden.
jij word vast uitgekotst door je familie?quote:Op maandag 19 september 2011 23:24 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Maak niet uit. Ik ben van alle markten thuis. Biseksueel. Beter lezen voortaan, jongetje.
quote:Op maandag 19 september 2011 23:24 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
jij word vast uitgekotst door je familie?
quote:Op maandag 19 september 2011 23:24 schreef Akkerr het volgende:
Ik doe de groeten aan Henk en Ingrid.
[..]
Doe in ieder geval de groetjes aan Fatima van mij.
wie heeft het moeilijk, ik vind het eerder vermakelijk!!quote:Op maandag 19 september 2011 23:25 schreef Jellereppe het volgende:
Haha. Met zovelen tegen een iemand. En nog hebben ze het moeilijk. Stelletje zonen van een poepvlek.
1 Jij bent hier de Moslim.quote:Op maandag 19 september 2011 23:25 schreef Jellereppe het volgende:
Haha. Met zovelen tegen een iemand. En nog hebben ze het moeilijk. Stelletje zonen van een poepvlek.
De marokkanenquote:Op maandag 19 september 2011 23:26 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
15 miljoen Nederlanders vs 300.000 Marokkanen in Nederland. Wie is er nu laf. Honden.
Wat is de overeenkomst tussen sperma en Marokkanen?quote:Op maandag 19 september 2011 23:26 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
15 miljoen Nederlanders vs 300.000 Marokkanen in Nederland. Wie is er nu laf. Honden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
→ Kijk niet dit, maar dat. ↑
Ik ben geen Moslim. Poepvlek. Niet elke buitenlander is Moslim. Eerst je verdiepen voordat je wat zegt, droplul. En opdonderen. Nee, schatje. Voor jouw blijf ik.quote:Op maandag 19 september 2011 23:26 schreef Akkerr het volgende:
[..]
1 Jij bent hier de Moslim.
2 Hoezo hebben wij het moeilijk?![]()
3 Je maakt het er simpelweg zelf na, na van die kut reacties.
Nou uitloggen en nooit meer terug komen.
Hier 2 Patty's voor je leuke postsquote:Op maandag 19 september 2011 23:23 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Ik neuk alleen blonde meisjes. Die zijn sneller in bed te krijgen.
quote:Op maandag 19 september 2011 23:28 schreef Ancest het volgende:
[..]
Hier 2 Patty's voor je leuke posts
[ afbeelding ][ afbeelding ]
Dit. Ik ook.. Slaaplekkerquote:Op maandag 19 september 2011 23:29 schreef Fopje het volgende:
nou Jellereppe, je was even grappig. Nu vind ik het beetje saai worden.
ik ga slapen, truste
Is dat je moeder die je elke dag oraal van kant maakt. Aidsvlek.quote:Op maandag 19 september 2011 23:28 schreef Ancest het volgende:
[..]
Hier 2 Patty's voor je leuke posts
[ afbeelding ][ afbeelding ]
Ik ben er nogquote:Op maandag 19 september 2011 23:30 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Ja want zo in je eentje wordt het natuurlijk te heet onder je voeten.
Nee. Ik moet er morgen om 6 uur weer uit. Maar blijf voor jou nog even hoor.quote:Op maandag 19 september 2011 23:30 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Ja want zo in je eentje wordt het natuurlijk te heet onder je voeten.
Patty niet kennenquote:Op maandag 19 september 2011 23:30 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Is dat je moeder die je elke dag oraal van kant maakt. Aidsvlek.
quote:Op maandag 19 september 2011 23:31 schreef Akkerr het volgende:
[..]
Nee. Ik moet er morgen om 6 uur weer uit. Maar blijf voor jou nog even hoor.
Zo ontzettend komisch hoe graag je jezelf wilt bewijzen.quote:
Meen je dit?quote:Op maandag 19 september 2011 23:31 schreef Akkerr het volgende:
[..]
Ben je nou boos om die reactie's net?
Niks tegen jou toch?
correctquote:Op maandag 19 september 2011 23:32 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Ben jij er nog, droplul. Wil je een lul in je mondje. Vieze pedo.
jij was 21. Hoezo is hij dan een pedo?quote:Op maandag 19 september 2011 23:32 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Ben jij er nog, droplul. Wil je een lul in je mondje. Vieze pedo.
Als je mij verbaal wilt uitdagen. Brand los jongen dan maken we er een hete avondje van. Lekkere poepvlek van me.quote:
Nee ik meen het niet.quote:Op maandag 19 september 2011 23:32 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Meen je dit?
Net de hele tijd lopen bashen op weetikveel marokkanenmoslims ditdat en nu aardig lopen doen?
best joh kom eens met je beste argumenten?quote:Op maandag 19 september 2011 23:34 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Als je mij verbaal wilt uitdagen. Brand los jongen dan maken we er een hete avondje van. Lekkere poepvlek van me.
Haha. Hij gelooft dat ik 21 ben. Ga slapen jongen. Je moet niet alles geloven op Fokkie.quote:Op maandag 19 september 2011 23:34 schreef Akkerr het volgende:
[..]
jij was 21. Hoezo is hij dan een pedo?
Zet jij maar je eerste zet. Kijken of we serieus gaan converseren. Of op fokkieniveau blijven lullen.quote:Op maandag 19 september 2011 23:35 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
best joh kom eens met je beste argumenten?
Het is FOK! beunhaas.quote:Op maandag 19 september 2011 23:35 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Haha. Hij gelooft dat ik 21 ben. Ga slapen jongen. Je moet niet alles geloven op Fokkie.
quote:Op maandag 19 september 2011 23:34 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Als je mij verbaal wilt uitdagen. Brand los jongen dan maken we er een hete avondje van. Lekkere poepvlek van me.
Nou ik heb geen vertrouwen meer in de huidige FNV voorzitter wat vind jij daar van?quote:Op maandag 19 september 2011 23:36 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Zet jij maar je eerste zet. Kijken of we serieus gaan converseren. Of op fokkieniveau blijven lullen.
We hebben het over Marokkanen. Daar gaat deze topic over. Niet afdwalen.quote:Op maandag 19 september 2011 23:37 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
Nou ik heb geen vertrouwen meer in de huidige FNV voorzitter wat vind jij daar van?
Trollquote:Op maandag 19 september 2011 23:38 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
We hebben het over Marokkanen. Daar gaat deze topic over. Niet afdwalen.
We hebben het helemaal niet over Marokkanen jij heb het alleen maar over dat je je plassertje overal in wil steken...quote:Op maandag 19 september 2011 23:38 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
We hebben het over Marokkanen. Daar gaat deze topic over. Niet afdwalen.
Dit.quote:Op maandag 19 september 2011 23:39 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
We hebben het helemaal niet over Marokkanen jij heb het alleen maar over dat je je plassertje overal in wil steken...
zojuist gedaan wacht nog steeds op een antwoordquote:Op maandag 19 september 2011 23:40 schreef Jellereppe het volgende:
Zet je eerste stap jongen. Ik heb niet de hele avond en nacht. Moet morgen nog naar school.
En toen kwam jij en ging het alleen maar over kindjes neuken en dat je seks met iedereen wilt...quote:Op maandag 19 september 2011 23:41 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
En jullie hebben het over wat jullie zouden doen als jullie Marokkanen zijn.
Dat is geen stap. Blijf bij het onderwerp. In plaats van dat je naar dat varken van een Agnes Jongerius springt.quote:Op maandag 19 september 2011 23:41 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
zojuist gedaan wacht nog steeds op een antwoord
Jullie Katholieken (paters en priesters) neuken kinderen. Nooit gehoord van seks met kinderen totdat ik het Nederlandse nieuws begon te volgen.quote:Op maandag 19 september 2011 23:42 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
En toen kwam jij en ging het alleen maar over kindjes neuken en dat je seks met iedereen wilt...
IK ben geen Katholiekquote:Op maandag 19 september 2011 23:43 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Jullie Katholieken (paters en priesters) neuken kinderen. Nooit gehoord van seks met kinderen totdat ik het Nederlandse nieuws begon te volgen.
Kutten. Ik heb een lul, jongen. Dus je kunt beter zeggen lullen. Ik zou mij schamen voor jullie eigen medelanders gisteren in Rotterdam.quote:Op maandag 19 september 2011 23:43 schreef Verreke het volgende:
Als ik marokkaan zou zijn, zou ik me kapot schamen voor sommige domme medelanders die lopen te kutten op een forum...
quote:Op maandag 19 september 2011 23:43 schreef Verreke het volgende:
Als ik marokkaan zou zijn, zou ik me kapot schamen voor sommige domme medelanders die lopen te kutten op een forum...
Ja en sommige van mijn medelanders zijn ook moslims dus die verkrachten ook kinderen?quote:Op maandag 19 september 2011 23:44 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Maar sommigen van je medelanders wel.
Ja, een geval. Jullie neukten jullie kinderen dag en nacht in jullie kerken en instellingen.quote:Op maandag 19 september 2011 23:45 schreef zoekeenleven het volgende:
http://luxetlibertasneder(...)rachting-meisje.html
Niet de hoeveelheid kinderen die je bloedeigen medelanders nemen.quote:Op maandag 19 september 2011 23:46 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
Ja en sommige van mijn medelanders zijn ook moslims dus die verkrachten ook kinderen?
Haha. Nederlanders die moslim worden. Haha. Willen ze niet meer geassocieerd worden als Katholiek. Die de kinderen dag en nacht pakten.quote:
Daar gaat het niet om....quote:Op maandag 19 september 2011 23:47 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Niet de hoeveelheid kinderen die je bloedeigen medelanders nemen.
Serieus? Je gaat die domme voetbal supporters erbij halen? Alsof ik me daar niet voor schaam.. Achterlijk volk..quote:Op maandag 19 september 2011 23:44 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Kutten. Ik heb een lul, jongen. Dus je kunt beter zeggen lullen. Ik zou mij schamen voor jullie eigen medelanders gisteren in Rotterdam.
Zucht. Ik verlaag mij tot jullie niveau. Er zijn vandaag meer woorden gevallen over slechte zaken dan ik dit jaar uit mijn mond heb gekregen. Ik ga slapen jongens. Moet morgen naar school. Niet iedereen is werkloos en doelloos. Succes met lullen op de fokkie.nl. En succes aan Henks en Ingrids.quote:Op maandag 19 september 2011 23:48 schreef okiokinl het volgende:
ik zou hippie worden ofzo en een beweging starten met coole maroc- hippie muziek en dan met bloemetjes strooien en protesten organiseren en zo eisen dat nederland ons accepteerd omdat we best wel chill zijn.
aaaah het jongetje kan het niet winnen en gebruikt zijn vmbo als excuus ach gossiequote:Op maandag 19 september 2011 23:52 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Zucht. Ik verlaag mij tot jullie niveau. Er zijn vandaag meer woorden gevallen over slechte zaken dan ik dit jaar uit mijn mond heb gekregen. Ik ga slapen jongens. Moet morgen naar school. Niet iedereen is werkloos en doelloos. Succes met lullen op de fokkie.nl. En succes aan Henks en Ingrids.
quote:Op maandag 19 september 2011 23:18 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
GEEN SLOWCHAT IN DIT KWALITEITSTOPIC JANEE DUS!
Zit op 3de jaars hbo rechten. Wat mij makkelijk afgaat. Mongool. Een VMBO,er heeft niet het niveau om het jou zo moeilijk te maken. Zucht.quote:Op maandag 19 september 2011 23:52 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
aaaah het jongetje kan het niet winnen en gebruikt zijn vmbo als excuus ach gossie
Dit soort postsquote:Op maandag 19 september 2011 22:55 schreef Akkerr het volgende:
Al m'n soort genoten in Nederland van kant gemaakt en dan mezelf.
Probleem opgelost.
mohammed had ook sex met een kind. Of heb je nooit van Mohammed gehoord ?quote:Op maandag 19 september 2011 23:43 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Jullie Katholieken (paters en priesters) neuken kinderen. Nooit gehoord van seks met kinderen totdat ik het Nederlandse nieuws begon te volgen.
Bij mohammed was het tijd- en cultureel gezien geaccepteerd en er is geen reden om aan te nemen dat dit tegen haar zin was, ze waren getrouwd. De ranzige paters daarentegen....quote:Op dinsdag 20 september 2011 00:15 schreef blek het volgende:
[..]
mohammed had ook sex met een kind. Of heb je nooit van Mohammed gehoord ?
De onwetendheid.quote:Op dinsdag 20 september 2011 00:15 schreef blek het volgende:
[..]
Mensen die research doen voordat ze zomaar lullen.quote:Op dinsdag 20 september 2011 00:19 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
Bij mohammed was het tijd- en cultureel gezien geaccepteerd en er is geen reden om aan te nemen dat dit tegen haar zin was, ze waren getrouwd. De ranzige paters daarentegen....
Wat verwacht je dat wij de hele koran lezenquote:Op dinsdag 20 september 2011 00:20 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
De onwetendheid.
[..]
Mensen die research doen voordat ze zomaar lullen.
Zeg ik datquote:Op dinsdag 20 september 2011 00:26 schreef Zolder het volgende:
[..]
Wat verwacht je dat wij de hele koran lezen
Dat was parate kennis. En nu weer on topic Liefjesquote:Op dinsdag 20 september 2011 00:20 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
De onwetendheid.
[..]
Mensen die research doen voordat ze zomaar lullen.
het blijft pedofilie, sex met een kind.quote:Op dinsdag 20 september 2011 00:19 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
Bij mohammed was het tijd- en cultureel gezien geaccepteerd en er is geen reden om aan te nemen dat dit tegen haar zin was, ze waren getrouwd. De ranzige paters daarentegen....
quote:Op dinsdag 20 september 2011 00:15 schreef blek het volgende:
[..]
Uitstekend geantwoord FkTwkGs2012. Je haalt mij de woorden uit mijn mond.quote:Op dinsdag 20 september 2011 00:19 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
[quote]quote:Op dinsdag 20 september 2011 00:37 schreef blek het volgende:
[..]
het blijft pedofilie, sex met een kind.
en dat figuur word door al die ranzige moslims voor vol aangezien
Op dinsdag 20 september 2011 00:37 schreef blek het volgende:
Haha ja omdat het in een andere taal is bijdehantequote:Op dinsdag 20 september 2011 00:40 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Nee want dat zou je niet letterlijk in de Koran gevonden hebben.
sex met kinderen was niet normaal en is het nu nog steeds niet.quote:Op dinsdag 20 september 2011 00:41 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
[quote][ afbeelding ] Op dinsdag 20 september 2011 00:37 schreef blek het volgende:
Ja. Maar in de tijd dat jullie kinderen tussen hun benen werden genomen was het niet geaccepteerd om kinderen te batsen. Onze profeet daarentegen is een andere verhaal. In deze tijd op de tijdlijn werd het als normaal gezien.
quote:Op dinsdag 20 september 2011 00:42 schreef Zolder het volgende:
[..]
Haha ja omdat het in een andere taal is bijdehante
Voor ons buitenlanders is het ook niet normaal. Wat ik vertel is dat in de tijd dat Mohamed leefde het normaal was om met kinderen te trouwen en sex te hebben. In de tijd dat die ranzige paters de kinderen misbruikte, toen was het niet geaccepteerd.quote:Op dinsdag 20 september 2011 00:43 schreef blek het volgende:
[..]
sex met kinderen was niet normaal en is het nu nog steeds niet.
Tenminste voor niet moslims dan.
In die tijd wist de wereld niet eens wat pedofiel was. Nadenken voor dat je wat zegt. Anders nak ik je helemaal vast. Je hebt het nu tegen iemand die weet wat hij zegt. Denk na. Kom op.quote:Op dinsdag 20 september 2011 00:45 schreef blek het volgende:
ranzige Mohammed was in zijn tijd een normale pedofiel als i khet goed begrijp
maar nu, vandaag dus, beschouwen we die gore paters en die gore mohammed toch gewoon als smerige pedo's !quote:Op dinsdag 20 september 2011 00:46 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Voor ons buitenlanders is het ook niet normaal. Wat ik vertel is dat in de tijd dat Mohamed leefde het normaal was om met kinderen te trouwen en sex te hebben. In de tijd dat die ranzige paters de kinderen misbruikte, toen was het niet geaccepteerd.
Mohamed trouwde niet in alle geheimzinnigheid met zijn jonge bruiden. Die paters daarintegen misbruikte kinderen in hun bed. In alle geheimzinnigheid.
Je moet het in perspectief zien. Wat Mohamed deed was niet fris en fout. Maar voor die tijd was het normaal. Mensen keken je er niet op aan.quote:Op dinsdag 20 september 2011 00:47 schreef blek het volgende:
[..]
maar nu, vandaag dus, beschouwen we die gore paters en die gore mohammed toch gewoon als smerige pedo's !
quote:Op dinsdag 20 september 2011 00:47 schreef blek het volgende:
[..]
maar nu, vandaag dus, beschouwen we die gore paters en die gore mohammed toch gewoon als smerige pedo's !
Mohammed was de ideale schoonzoon. Wel een simpele ziel met teveel fantasie, maar verder zat er niets kwaads in die man.quote:
Het was niet goed, zeker weten. Maar in Mohamed zijn tijd was het normaal om met kinderen te trouwen. Dat moet onthouden worden. Pedofilie was een woord dat niet bestond die tijd. Dat staat gewoon vast.quote:Op dinsdag 20 september 2011 00:53 schreef blek het volgende:
Je hebt mijn antwoord toch. Het gaat mij er ook niet om of die gore katholieke paters of die gore Mohammed erger was. 1 pot nat.
Op dinsdag 20 september 2011 00:26 schreef Zolder het volgende:
Wat ik bedoel is hoe mensen er tegen aan keken in die tijd. Als ik 1.000 jaar terug ga in de tijd, dan moet je niet raar opkijken als je een oude man ziet trouwen met een 14 jarige. Dat was gewoon normaal. Dat wil ik proberen duidelijk te maken. Als het fout was in die tijd, dan weet ik zeker dat Mohamed niet was getrouwd met jonge bruidjes.quote:Op dinsdag 20 september 2011 01:02 schreef blek het volgende:
We leven toch niet in Mohammed zijn tijd meer !
We beoordelen zijn gore praktijken nu. En nu noemen we zo iets pedofilie. Gore sex met kinderen. Net zo ranzig als die smerige paters.
Waarom zou je iets nu beoordelen wat vroeger normaal was?quote:Op dinsdag 20 september 2011 01:02 schreef blek het volgende:
We leven toch niet in Mohammed zijn tijd meer !
We beoordelen zijn gore praktijken nu. En nu noemen we zo iets pedofilie. Gore sex met kinderen. Net zo ranzig als die smerige paters.
jouw geschiedkundige kennis is te beperkt. deal with itquote:Op dinsdag 20 september 2011 00:43 schreef blek het volgende:
[..]
sex met kinderen was niet normaal en is het nu nog steeds niet.
Tenminste voor niet moslims dan.
Pedofilie afkeuren heeft weinig met geschiedenis te maken.quote:Op dinsdag 20 september 2011 01:13 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
jouw geschiedkundige kennis is te beperkt. deal with it
quote:Op dinsdag 20 september 2011 01:09 schreef blek het volgende:
Maar als Mohammed echt een lijntje met Allah had waarom wist hij dan niet dat pedofilie fout was.
Allah zal dat wel moeten weten lijkt mij.
Mohamed was in die tijd bezig om zoveel mogelijk mensen aan de Islam te verbinden. Om mensen de koran te schenken en alles wat met het geloof heeft te maken. Lijkt mij dat Mohamed genoeg last op zijn schouders had, niet? Later is pas het besef tot de mensen doorgedrongen dat pedofilie fout is. Allah is daar later mee gestart. Je kunt niet alles in 1 dag regelen. Dat wordt tijd genoemd.quote:Op dinsdag 20 september 2011 01:09 schreef blek het volgende:
Maar als Mohammed echt een lijntje met Allah had waarom wist hij dan niet dat pedofilie fout was.
Allah zal dat wel moeten weten lijkt mij.
Ja, maar wel met de hele recente geschiedenis. De geschiedenis van onze paters en priesters.quote:Op dinsdag 20 september 2011 01:14 schreef blek het volgende:
[..]
Pedofilie afkeuren heeft weinig met geschiedenis te maken.
Ehm. Google it. En nu weer ontopic!quote:Op dinsdag 20 september 2011 01:14 schreef blek het volgende:
[..]
Pedofilie afkeuren heeft weinig met geschiedenis te maken.
Ja, maar voor mensen is tijd wel veel. Het gaat om de mensen verbeteren en niet Allah zelf. Allah moest eerst mensen in hem laten geloven. Dat heeft heel veel tijd gekost. Voordat hij uberhaupt aan iets anders kon beginnen als pedofilie. De mensen duidelijk kon maken dat het fout is/was.quote:Op dinsdag 20 september 2011 01:16 schreef blek het volgende:
Maar voor Allah is tijd weinig. 1000 jaar is als 1 dag. dus voor hem is het geen moeite. Hij had dus heel makkelijk kunnen ingrijpen maar heeft het niet gedaan. Best wel vreemd.
En ik heb je mijn uitleg vermeld. Zie mijn vorige posts.quote:Op dinsdag 20 september 2011 01:17 schreef blek het volgende:
Die gore priesteres en paters keur ik net zo sterk af als die gore Mohammed. Dat heb ik al eerder gemeld.
Wat is jouw geloof. Apen, honden, geloof je in jezelf. Het enige wat ik nu opmaak is dat je nutteloze reacties plaats. Iets concreter, mevrouw. Anders kan ik ook niet concreet antwoorden. Of moet ik mij verlagen tot mijn niveau eerder in deze topic. Zeg het eens.quote:Op dinsdag 20 september 2011 01:21 schreef monkyyy het volgende:
MIJN GELOOF IS BETERE DAN JOUW GELOOF!!!!!!
Hey stoere maagd, hoe is het met je 10 jaar oudere prooi? Mocht je vanavond niet langskomen ofzo?quote:Op dinsdag 20 september 2011 01:21 schreef Jellereppe het volgende:
En ik heb je mijn uitleg vermeld. Zie mijn vorige posts.
Mohamed is zijn hele leven bezig geweest met het verspreiden van het geloof. Daar heeft hij het al zeer moeilijk mee gehad. Laat staan met mensen duidelijk maken dat geslachtgemeenschap met kinderen fout is.quote:Op dinsdag 20 september 2011 01:22 schreef blek het volgende:
allah hoefde de mensen niet te leren dat pedofilie fout was. hij had het alleen Mohammed even moeten vertellen.
Dit is een oftopic antwoord. Maar heb besloten te stoppen om mee te delen hoe het gaat. Ik besluit of ik daarover iets plaats of niet. Begrepen, Cactusje van me.quote:Op dinsdag 20 september 2011 01:24 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Hey stoere maagd, hoe is het met je 10 jaar oudere prooi? Mocht je vanavond niet langskomen ofzo?
Vervolg verliefd: vandaag bij haar thuis geweest. Deel 3
![]()
![]()
Oh sorry voor mijn onzinnige reactie, ik dacht dat ik in ONZ zat te posten.quote:Op dinsdag 20 september 2011 01:23 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Wat is jouw geloof. Apen, honden, geloof je in jezelf. Het enige wat ik nu opmaak is dat je nutteloze reacties plaats. Iets concreter, mevrouw. Anders kan ik ook niet concreet antwoorden. Of moet ik mij verlagen tot mijn niveau eerder in deze topic. Zeg het eens.
Je bedoelt dat ze je niet meer wil zien, dus ga je hier maar los over kontjes neuken?quote:Op dinsdag 20 september 2011 01:25 schreef Jellereppe het volgende:
Dit is een oftopic antwoord. Maar heb besloten te stoppen om mee te delen hoe het gaat. Ik besluit of ik daarover iets plaats of niet. Begrepen, Cactusje van me.
Ja, maar het is nu een serieuze conversatie met blek. Die mijn respect heeft afgedwongen.quote:Op dinsdag 20 september 2011 01:25 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Oh sorry voor mijn onzinnige reactie, ik dacht dat ik in ONZ zat te posten.
Met jou hou ik mij straks bezig. Wil nu even verder met blek. Dat is wat nuttiger.quote:Op dinsdag 20 september 2011 01:26 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Je bedoelt dat ze je niet meer wil zien, dus ga je hier maar los over kontjes neuken?
quote:Op dinsdag 20 september 2011 01:27 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Ja, maar het is nu een serieuze conversatie met blek. Die mijn respect heeft afgedwongen.
Plaats jij maar je reacties. Ik zal erover heen lezen.
Mijn ontopic reactie. Weet niet waar jullie het over hebben, dinsdag nacht, in ONZ, maar het is in ieder geval niet ontopic.quote:Op dinsdag 20 september 2011 00:11 schreef monkyyy het volgende:
Dan had ik 50% kans op psychische klachten.
Maar je faalt zo hardquote:Op dinsdag 20 september 2011 01:27 schreef Jellereppe het volgende:
Met jou hou ik mij straks bezig. Wil nu even verder met blek. Dat is wat nuttiger.
Allah had het kunnen melden. Dat is het niet. Het gaat erom dat Mohamed al veel last had op zijn schouders met het verspreiden van het geloof. Als hij mensen nog duidelijk moest maken dat trouwen met kinderen verkeerd is, was het geloof niet zo sterk als nu. Daar ging het om: het verspreiden van het geloof. Als mensen geloven dan pas kun je ze laten zien wat fout en verkeerd is.quote:Op dinsdag 20 september 2011 01:26 schreef blek het volgende:
Mohammed hoefde dat ook niet te doen.
De almachtige Allah had het hem even moeten melden.
Hier leuk leesvoer voor je over onze stoere-neukende-kontjes-marokkaan die nog maagd isquote:Op dinsdag 20 september 2011 01:28 schreef monkyyy het volgende:
Mijn ontopic reactie. Weet niet waar jullie het over hebben, dinsdag nacht, in ONZ, maar het is in ieder geval niet ontopic.
quote:Op dinsdag 20 september 2011 01:31 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Hier leuk leesvoer voor je over onze stoere-neukende-kontjes-marokkaan die nog maagd is![]()
Verliefd
Vervolg verliefd: vandaag bij haar thuis geweest.
Vervolg verliefd: vandaag bij haar thuis geweest. Deel 3
Ik wil dat je toegeeft dat je hard faalt in dit topic met zo'n postgeschiedenisquote:Op dinsdag 20 september 2011 01:33 schreef Jellereppe het volgende:
Excuses Blek. Ik ga mij even bezighouden met cactus. Wat wil je zeggen stekelbloemetje van mij. Wil je mijn aandacht. Die heb je.
Haha. Jij bent zeker geen maagd meer. Volgens mij past er in jouw vagina drie vuisten. Maar dat is normaal. Nederlandse vrouwen duiken binnen een week met je in bed.quote:
Haha. Falen. Mijn geschiedenis. Alsof je kunt spreken over geschiedenis. Ik heb niet eens een week een account op fok.nl. Een week is geschiedenis voor jou.quote:Op dinsdag 20 september 2011 01:34 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Ik wil dat je toegeeft dat je hard faalt in dit topic met zo'n postgeschiedenis
Matties. Dat woord gebruik ik niet. En nee. Ik heb gewoon Nederlandse en buitenlandse vrienden. Maak je daar maar geen zorgen om. Dent.quote:Op dinsdag 20 september 2011 01:35 schreef DrDentz het volgende:
Ik zou denk ik sowieso effe op straat hangen kijken of ik matties kan vinden. Lijkt me niet hier.
Postgeschiedenis kneus, of wil je het postheden of posttoekomst noemen?quote:Op dinsdag 20 september 2011 01:36 schreef Jellereppe het volgende:
Haha. Falen. Mijn geschiedenis. Alsof je kunt spreken over geschiedenis. Ik heb niet eens een week een account op fok.nl. Een week is geschiedenis voor jou.
Met mijn huidige vriend duurde dat 15 weken maar ik begrijp je frustratie.quote:Op dinsdag 20 september 2011 01:34 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Haha. Jij bent zeker geen maagd meer. Volgens mij past er in jouw vagina drie vuisten. Maar dat is normaal. Nederlandse vrouwen duiken binnen een week met je in bed.
Oh, maar ik heb het niet tegen jou, ik reageerde op de vraag 'Als ik een Marokkaan was dan.."quote:Op dinsdag 20 september 2011 01:37 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Matties. Dat woord gebruik ik niet. En nee. Ik heb gewoon Nederlandse en buitenlandse vrienden. Maak je daar maar geen zorgen om. Dent.
Waarom zou ik falen. Mag ik geen vriendin hebben? Heb ik pas het recht te praten over de profeet als ik geen vriendin heb. Jij bent echt iemand die niet weet wat ze moet zeggen. Dus haal je even mijn vorige topics geschiedenis erbij.quote:Op dinsdag 20 september 2011 01:34 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Ik wil dat je toegeeft dat je hard faalt in dit topic met zo'n postgeschiedenis
Zoals een echte Marokkaan betaamd, betrekt hij alles op zichzelfquote:Op dinsdag 20 september 2011 01:38 schreef DrDentz het volgende:
Oh, maar ik heb het niet tegen jou, ik reageerde op de vraag 'Als ik een Marokkaan was dan.."
Ah. Met andere woorden je leest de vorige posts niet. Duidelijk.quote:Op dinsdag 20 september 2011 01:38 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Oh, maar ik heb het niet tegen jou, ik reageerde op de vraag 'Als ik een Marokkaan was dan.."
Je faalt met je binnenkomst in dit topic over mensen in hun kontje pakken en dergelijke uitspraken als maagd zijndequote:Op dinsdag 20 september 2011 01:39 schreef Jellereppe het volgende:
Waarom zou ik falen. Mag ik geen vriendin hebben? Heb ik pas het recht te praten over de profeet als ik geen vriendin heb. Jij bent echt iemand die niet weet wat ze moet zeggen. Dus haal je even mijn vorige topics geschiedenis erbij.
Nee, je moet lezen waar de vorige posts over gaan. En niet als een dom wijfie reacties plaatsen.quote:Op dinsdag 20 september 2011 01:39 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Zoals een echte Marokkaan betaamd, betrekt hij alles op zichzelf
Ik ken 'm niet maar hij wil meteen met me knokken.quote:Op dinsdag 20 september 2011 01:39 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Zoals een echte Marokkaan betaamd, betrekt hij alles op zichzelf
Dacht jij hier de regels even aan te kunnen passen?quote:Op dinsdag 20 september 2011 01:40 schreef Jellereppe het volgende:
Nee, je moet lezen waar de vorige posts over gaan. En niet als een dom wijfie reacties plaatsen.
Falen. Jij weet niet eens wat falen is. Anders zou je dat woord niet zo makkelijk gebruiken. Uitspraken zeggen niks over de status van maagd zijn of niet. Wist je dat. Oke Cactus.quote:Op dinsdag 20 september 2011 01:40 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Je faalt met je binnenkomst in dit topic over mensen in hun kontje pakken en dergelijke uitspraken als maagd zijnde
Kennen? Je bent op fokkie.nl. Je zult mij nooit kennen. Nadenken voordat je wat plaatst. Man Man.quote:Op dinsdag 20 september 2011 01:41 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Ik ken 'm niet maar hij wil meteen met me knokken.
Nee. Maar voordat ik wat zeg kijk ik eerst waar men het over heeft.quote:Op dinsdag 20 september 2011 01:41 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Dacht jij hier de regels even aan te kunnen passen?
Klopt ik weet niet wat falen is, simpelweg omdat ik nooit faal. Jouw uitspraken staan in schril contrast met het feit dat je maagd bent en afgelopen week voor het eerst gezoend hebt..dat is mijn ogen falen.quote:Op dinsdag 20 september 2011 01:41 schreef Jellereppe het volgende:
Falen. Jij weet niet eens wat falen is. Anders zou je dat woord niet zo makkelijk gebruiken. Uitspraken zeggen niks over de status van maagd zijn of niet. Wist je dat. Oke Cactus.
Of beter gezegd: nooit in de positie kunnen komen om te falen (in bed).quote:Op dinsdag 20 september 2011 01:43 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Klopt ik weet niet wat falen is, simpelweg omdat ik nooit faal. Jouw uitspraken staan in schril contrast met het feit dat je maagd bent en afgelopen week voor het eerst gezoend hebt..dat is mijn ogen falen.
Schril contrast met het feit dat ik maagd ben. Ik ben maagd, daar veranderen mijn uitspraken niks aan. Mijn maagdelijkheid wordt mij pas ontnomen als ik bij een vrouw naar binnen dring. Nooit biologie gehad zeker. Dom wicht.quote:Op dinsdag 20 september 2011 01:43 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Klopt ik weet niet wat falen is, simpelweg omdat ik nooit faal. Jouw uitspraken staan in schril contrast met het feit dat je maagd bent en afgelopen week voor het eerst gezoend hebt..dat is mijn ogen falen.
Blijkbaar is deze discussie iets te diepgaand voor je en kun je het inhoudelijk niet meer bijbenen. Geeft niet hoor, maar ik geef het op. Succes ermeequote:Op dinsdag 20 september 2011 01:45 schreef Jellereppe het volgende:
Schril contrast met het feit dat ik maagd ben. Ik ben maagd, daar veranderen mijn uitspraken niks aan. Mijn maagdelijkheid wordt mij pas ontnomen als ik bij een vrouw naar binnen dring. Nooit biologie gehad zeker. Dom wicht.
Even aangepast, de spanning werd je waarschijnlijk iets teveelquote:Op dinsdag 20 september 2011 01:47 schreef Jellereppe het volgende:
Ik pak jouw in je kont. Nu ben ik volgens jouw geen maagd meer. Haha. Ik wist niet dat je zo makkelijk afkomt van je maagdelijkheid. Nu ben ik inderdaad geen maagd meer. Haha.
Ook falen.quote:Op dinsdag 20 september 2011 01:47 schreef Jellereppe het volgende:
Ik pak jouw in je kont. Nu ben ik volgens jouw geen maagd meer. Haha. Ik wist niet dat je zo makkelijk afkomt van je maagdelijkheid. Nu ben ik inderdaad geen maagd meer. Haha.
Jij weet niet eens wat diepgaand is. Mensen zijn volgens jouw waarschijnlijk geen maagd meer als ze op fokkie.nl reacties plaatsen van ik bats jouw in je kont. Ga slapen.quote:Op dinsdag 20 september 2011 01:47 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Blijkbaar is deze discussie iets te diepgaand voor je en kun je het inhoudelijk niet meer bijbenen. Geeft niet hoor, maar ik geef het op. Succes ermee
quote:Op dinsdag 20 september 2011 01:48 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Jij weet niet eens wat diepgaand is. Mensen zijn volgens jouw waarschijnlijk geen maagd meer als ze op fokkie.nl reacties plaatsen van ik bats jouw in je kont. Ga slapen.
Volgens mij was jij de maagd hier, dus lijkt me logischer dat jij niet weet wat diepgaand is.quote:Op dinsdag 20 september 2011 01:48 schreef Jellereppe het volgende:
Jij weet niet eens wat diepgaand is. Mensen zijn volgens jouw waarschijnlijk geen maagd meer als ze op fokkie.nl reacties plaatsen van ik bats jouw in je kont. Ga slapen.
Kun je niet ontopic reageren. Heb ik je er uitgeluld. Ga je nu kijken naar schrijffouten. Dat is niet relevant. Op fok.nl gaat het om de inhoud van de topics niet over je schrijffouten. Even een wetenswaardigheidje.quote:Op dinsdag 20 september 2011 01:48 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Even aangepast, de spanning werd je waarschijnlijk iets teveel
Maar als je de diepgang mist om inhoudelijk een discussie te voeren omdat je de context niet begrijpt, dan houdt het op en kan ik je alleen nog proberen iets bij te brengen over spelfouten.quote:Op dinsdag 20 september 2011 01:50 schreef Jellereppe het volgende:
Kun je niet ontopic reageren. Heb ik je er uitgeluld. Ga je nu kijken naar schrijffouten. Dat is niet relevant. Op fok.nl gaat het om de inhoud van de topics niet over je schrijffouten. Even een wetenswaardigheidje.
Ga je bijdehand doen. Diepgaand in stof bedoelen wij. Niet diepgaand in jouw een vagina. Duidelijk. Twee hele grote verschillen. Ik bedoel de eerste. Voor het geval je het niet doorhad. Waarschijnlijk was dat het geval. Maakt niet uit. Ik zal je hier en daar de juiste richting op sturen.quote:Op dinsdag 20 september 2011 01:49 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Volgens mij was jij de maagd hier, dus lijkt me logischer dat jij niet weet wat diepgaand is.
Sorry, dat ik me nog niet bewust was van jouw autisme waardoor je het onvermogen hebt sarcasme te doorzien.quote:Op dinsdag 20 september 2011 01:52 schreef Jellereppe het volgende:
Ga je bijdehand doen. Diepgaand in stof bedoelen wij. Niet diepgaand in jouw een vagina. Duidelijk. Twee hele grote verschillen. Ik bedoel de eerste. Voor het geval je het niet doorhad. Waarschijnlijk was dat het geval. Maakt niet uit. Ik zal je hier en daar de juiste richting op sturen.
Waarschijnlijk dacht ze serieus dat jij het over neuken had.quote:Op dinsdag 20 september 2011 01:52 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Ga je bijdehand doen. Diepgaand in stof bedoelen wij. Niet diepgaand in jouw een vagina. Duidelijk. Twee hele grote verschillen. Ik bedoel de eerste. Voor het geval je het niet doorhad. Waarschijnlijk was dat het geval. Maakt niet uit. Ik zal je hier en daar de juiste richting op sturen.
Diepgang is het probleem niet, mevrouw.quote:Op dinsdag 20 september 2011 01:51 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Maar als je de diepgang mist om inhoudelijk een discussie te voeren omdat je de context niet begrijpt, dan houdt het op en kan ik je alleen nog proberen iets bij te brengen over spelfouten.
Volgens mij is ze botergeil. Ga neuken meid.quote:Op dinsdag 20 september 2011 01:53 schreef Wereldpijn het volgende:
[..]
Waarschijnlijk dacht ze serieus dat jij het over neuken had.
Dat is ze ook, maar ik zie haar pas vanavond weer.quote:Op dinsdag 20 september 2011 01:56 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Volgens mij is ze botergeil. Ga neuken meid.
Jij weet serieus niet tegen wie je het hebt. Denk je tegen een VMBO'er te praten?quote:Op dinsdag 20 september 2011 01:53 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Sorry, dat ik me nog niet bewust was van jouw autisme waardoor je het onvermogen hebt sarcasme te doorzien.
Bah. Nu moet ik mijn tijd verdoen met een onbereikbare botergeile meid.quote:Op dinsdag 20 september 2011 01:57 schreef Wereldpijn het volgende:
[..]
Dat is ze ook, maar ik zie haar pas vanavond weer.
Je bedoelt dat je niet snel genoeg kan schakelen om overal op in te gaan? Ik had ook niet anders verwacht. Helaas zie ik dat mijn spelfout-lessen nog steeds geen verbetering teweeg brengen.quote:Op dinsdag 20 september 2011 01:56 schreef Jellereppe het volgende:
Diepgang is het probleem niet, mevrouw.
Wat wel een probleem is is dat jouw niet duidelijk is dat spelfouten op fok.nl niet relevant zijn. Als je op spelfouten gaat letten. Dan kun je het best alle topics op fok.nl langs gaan. Heb je genoeg te doen. En wat ook een probleem is dat je van de hak op de tak springt. Je verandert van onderwerp. Eerst had je het over het feit dat mijn uitspraken in schril contrast staan met mijn maagdelijkheid. En nu krijg ik van je te horen dat ik moet letten op mijn spelfouten.
Jouw wispelturigheid is het probleem, niet mijn diepgang. Duidelijk Cactus. Ik wou bijna zeggen insect onder mijn voeten.
Ah. Ga je over autisme praten. Heb je wel eens mensen gezien die autisme hebben? Dat is niks om sarcastisch over te doen. Dat wens ik niemand toe. Nou ja, jou misschien wel.quote:Op dinsdag 20 september 2011 01:53 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Sorry, dat ik me nog niet bewust was van jouw autisme waardoor je het onvermogen hebt sarcasme te doorzien.
Ja fijn, haal zoiets als autisme er maar bij. Kon er nog wel bij bij je o zo goede argumenten.quote:Op dinsdag 20 september 2011 01:53 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Teleurstellend feitje voor jou is misschien dat men ermee geboren wordt. Dus ik acht de kans zeer onwaarschijnlijk dat ik daar nog voor in aanmerking kom.quote:Op dinsdag 20 september 2011 02:00 schreef Jellereppe het volgende:
Ah. Ga je over autisme praten. Heb je wel eens mensen gezien die autisme hebben? Dat is niks om sarcastisch over te doen. Dat wens ik niemand toe. Nou ja, jou misschien wel.
Nee, als ik het heb over een onderwerp hou ik mij daar mee bezig. In tegenstelling tot jouw lever ik geen halve werk. Ik hou mij bezig met 1 vrouw. Jij houd je waarschijnlijk bezig met verschillende mannen. Dat is het verschil tussen jouw en mij. Cactus. Iets krijgt mijn vollle aandacht en geen tien procent. Wat in jouw geval wel gebeurt natuurlijk.quote:Op dinsdag 20 september 2011 02:00 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Je bedoelt dat je niet snel genoeg kan schakelen om overal op in te gaan? Ik had ook niet anders verwacht. Helaas zie ik dat mijn spelfout-lessen nog steeds geen verbetering teweeg brengen.
Als je denkt dat je me eventueel zou kunnen raken met je laatste opmerking, laat ik je dan geruststellen en hou je vooral niet in. Want mij een insect noemen is uiteraard wel een heel inhoudelijke uitspraak.
Ahh de Marokkanen groeperen zich weerquote:Op dinsdag 20 september 2011 02:01 schreef MarokkaanseKip het volgende:
Ja fijn, haal zoiets als autisme er maar bij. Kon er nog wel bij bij je o zo goede argumenten.
Deze digitale hangplek wordt mij te link. Temeer omdat ik nog wat geld op zak heb.quote:Op dinsdag 20 september 2011 02:03 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Ahh de Marokkanen groeperen zich weer
Phoe, volgens mij heb je daar een glazen bol of niet? Ongelooflijk je hebt werkelijk alles goed. Petje af!quote:Op dinsdag 20 september 2011 02:03 schreef Jellereppe het volgende:
Nee, als ik het heb over een onderwerp hou ik mij daar bezig. In tegenstelling tot jouw lever ik geen halve werk. Ik hou mij bezig met 1 vrouw. Jij houdt je waarschijnlijk bezig met verschillende mannen. Dat is het verschil tussen jouw en mij. Cactus. Iets krijgt mijn vollle aandacht en geen tien procent. Wat in jouw geval wel gebeurt natuurlijk.
Ik had het niet over dat je ermee geboren wordt of niet. Ik had het erover dat je autisme er niet bij moet halen. Die mensen kunnen er niks aan doen dat ze het hebben. En jij gebruikt het om iets uit te drukken.quote:Op dinsdag 20 september 2011 02:02 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Teleurstellend feitje voor jou is misschien dat men ermee geboren wordt. Dus ik acht de kans zeer onwaarschijnlijk dat ik daar nog voor in aanmerking kom.
Koop wat popcorn en haal voor mij ook een bakjequote:Op dinsdag 20 september 2011 02:04 schreef Wereldpijn het volgende:
Deze digitale hangplek wordt mij te link. Temeer omdat ik nog wat geld op zak heb.
Als ik er iets bij moet halen om duidelijk te maken wat ik bedoel zodat je het wél begrijpt, zal ik die kans niet onbenut laten.quote:Op dinsdag 20 september 2011 02:04 schreef Jellereppe het volgende:
Ik had het niet over dat je ermee geboren wordt of niet. Ik had het erover dat je autisme er niet bij moet halen. Die mensen kunnen er niks aan doen dat ze het hebben. En jij gebruikt het om iets uit te drukken.
Krijg je het warm, botergeile meid? En trouwens, hoe kom je erbij dat ik Marokkaan ben. Geloof je ook nog in Sinterklaas en de zak van Sinterklaas.quote:Op dinsdag 20 september 2011 02:03 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Ahh de Marokkanen groeperen zich weer
Ja, gebruik vooral ziektes. Wat een ziekte ben je op zichzelf al. Dat je deze termen nodig hebt, zegt genoeg over jouw intellectuele niveau.quote:Op dinsdag 20 september 2011 02:06 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Koop wat popcorn en haal voor mij ook een bakje
[..]
Als ik er iets bij moet halen om duidelijk te maken wat ik bedoel zodat je het wél begrijpt, zal ik die kans niet onbenut laten.
Op dinsdag 20 september 2011 02:06 schreef Cactus1 het volgende:
Nee, Allah fluistert mij dingen in mijn oor. Veel beter dan een glazen bol.quote:Op dinsdag 20 september 2011 02:04 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Phoe, volgens mij heb je daar een glazen bol of niet? Ongelooflijk je hebt werkelijk alles goed. Petje af!
Ik vind de Profeet Mohammed (vrede zij met Hem) wel een baas.quote:Op dinsdag 20 september 2011 00:37 schreef blek het volgende:
[..]
het blijft pedofilie, sex met een kind.
en dat figuur word door al die ranzige moslims voor vol aangezien
Ik las "...op een Kanaaleiland."quote:Op dinsdag 20 september 2011 07:29 schreef DutchSpike het volgende:
Zou ik een Gilera Runner 180cc stelen en ermee wheelies maken op Kanaleneiland.
kk op vieze hollander we moeten jou niet op keilandquote:Op dinsdag 20 september 2011 07:29 schreef DutchSpike het volgende:
Zou ik een Gilera Runner 180cc stelen en ermee wheelies maken op Kanaleneiland.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |