Mag vast niet van je geloof, wel stiekem doen he. Allah heeft het daar niet zo op nml..quote:Op maandag 19 september 2011 23:03 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Zeker weten. Eerst wil ik iemand pakken in zijn kontje.
Nee, je bent mijn neukobject. Anaal wel te verstaan.quote:Op maandag 19 september 2011 23:03 schreef Akkerr het volgende:
[..]
Longmongool. Donder op.
Ben geen poepvlek en al helemaal niet blond.
zeer klein ja zijn er wel condooms voor die grote of doe je er gewoon een plakbandje over?quote:Op maandag 19 september 2011 23:03 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Nee, ik stelde vast dat je bent gepakt in je kontje. Je weet de afmetingen. Haha.
Moslims houden toch niet zo van homo's?quote:Op maandag 19 september 2011 23:04 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Nee, je bent mijn neukobject. Anaal wel te verstaan.
Als ik je maar van achteren kan pakken. Als jij voorkeur geeft aan bananensmaak doe ik er een plastic overheen. Krijg je yoghurt met bananensmaak in je kontjequote:Op maandag 19 september 2011 23:04 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
zeer klein ja zijn er wel condooms voor die grote of doe je er gewoon een plakbandje over?
Haha. Hoe kom je erbij dat ik moslim ben. Fokkers. Je kunt ze niet begrijpen. Ik hou van kontjes. Meisjes of jongens. Als ik maar kontjes kan pakken. Biseksueel. Ben van alle markten thuis.quote:Op maandag 19 september 2011 23:05 schreef Akkerr het volgende:
[..]
Moslims houden toch niet zo van homo's?
want plastic smaakt naar banaan?quote:Op maandag 19 september 2011 23:05 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Als ik je maar van achteren kan pakken. Als jij voorkeur geeft aan bananensmaak doe ik er een plastic overheen. Krijg je yoghurt met bananensmaak in je kontje
OF naar cola mokka.quote:Op maandag 19 september 2011 23:07 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
want plastic smaakt naar banaan?
bedankt voor deze wijze les zou u nu zo vriendelijk willen zijn om u van dit topic te willen verwijderen?quote:
Even verbeterd.quote:Op maandag 19 september 2011 23:07 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Haha? Hoe kom je erbij dat ik moslim ben? Fokkers. Je kunt ze niet begrijpen. Ik hou van kontjes. Meisjes of jongens. Als ik maar kontjes kan pakken. Biseksueel. Ben van alle markten thuis.
Trouwens,quote:Op maandag 19 september 2011 23:07 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Haha. Hoe kom je erbij dat ik moslim ben. Fokkers. Je kunt ze niet begrijpen. Ik hou van kontjes. Meisjes of jongens. Als ik maar kontjes kan pakken. Biseksueel. Ben van alle markten thuis.
Hou je mond, poepvlek. Wil je anaal neuken? Vanavond in een steegje.quote:Op maandag 19 september 2011 23:08 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
bedankt voor deze wijze les zou u nu zo vriendelijk willen zijn om u van dit topic te willen verwijderen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |