Dat vergroten kan natuurlijk niet want die kleine marokkaantjes hebben allemaal een micropenis en geen paal. Vandaar dat ze zo snel aangebrand zijnquote:Op maandag 19 september 2011 22:47 schreef Jellereppe het volgende:
Zou ik jullie in jullie kontjes neuken. Dat is lekker. Vooral bij racisten. Dan zou ik hun poepgatje vergroten met mijn paal.
Ah, je bent zeker die mongool van dat interview in de Pers vandaag.quote:Op maandag 19 september 2011 17:05 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
zou ik het marokkanen gebash in nld zat zijn en er een eind aanmaken!
Hoe weet je dat papegaai? Heb je hun piemeltjes in je kontje gekregen. Lekker in je bruine poepgatje gebatst door een paar Marokkaantjes. Was het lekker. Ben je klaargekomen.quote:Op maandag 19 september 2011 22:51 schreef blek het volgende:
[..]
Dat vergroten kan natuurlijk niet want die kleine marokkaantjes hebben allemaal een micropenis en geen paal. Vandaar dat ze zo snel aangebrand zijn.
Ik zou eerst de fokker losertjes in hun kontje hebben gepakt.quote:Op maandag 19 september 2011 22:55 schreef Akkerr het volgende:
Al m'n soort genoten in Nederland van kant gemaakt en dan mezelf.
Probleem opgelost.
Geen frikandel broodjes ?quote:Op maandag 19 september 2011 22:53 schreef zoekeenleven het volgende:
ik zou dan elke dag een blikje energie kopen van 20 cent
Kijk hier heb je er 1 (micropenis of Marokkaan ik weet het niet)quote:Op maandag 19 september 2011 22:55 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Hoe weet je dat papegaai? Heb je hun piemeltjes in je kontje gekregen. Lekker in je bruine poepgatje gebatst door een paar Marokkaantjes. Was het lekker. Ben je klaargekomen.
Jou? Liever niet.quote:Op maandag 19 september 2011 22:56 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Ik zou eerst de fokker losertjes in hun kontje hebben gepakt.
Nee daar heb ik niet genoeg centjes voor... Alles gaat naar mijn lening voor mijn audiquote:
Gulmezquote:Op maandag 19 september 2011 22:57 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
Nee daar heb ik niet genoeg centjes voor... Alles gaat naar mijn lening voor mijn audi
Ga slapen.quote:Op maandag 19 september 2011 22:58 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Voor jou maak ik een uitzondering. Jou pak ik in je mond.
Haha. Je bent gewoon hard in je kontje gepakt. Haha. Je geeft geen antwoord op mijn vraag. Haha.quote:Op maandag 19 september 2011 22:56 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
Kijk hier heb je er 1 (micropenis of Marokkaan ik weet het niet)
Loser. Log uit en kom nooit meer terug op FOK!quote:Op maandag 19 september 2011 23:00 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Slapen met jou. Eerst wil ik je verwennen. Schatteboutje. Mijn blonde jongen.
Haha je stelde me geen vraag Hahaquote:Op maandag 19 september 2011 23:00 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Haha. Je bent gewoon hard in je kontje gepakt. Haha. Je geeft geen antwoord op mijn vraag. Haha.
Donderstraal zelf op. Vieze poepvlek dat je dr bent.quote:Op maandag 19 september 2011 23:01 schreef Akkerr het volgende:
[..]
Loser. Log uit en kom nooit meer terug op FOK!
Nee, ik stelde vast dat je bent gepakt in je kontje. Je weet de afmetingen. Haha.quote:Op maandag 19 september 2011 23:02 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
Haha je stelde me geen vraag Haha
Epic fail
Zeker weten. Eerst wil ik iemand pakken in zijn kontje.quote:Op maandag 19 september 2011 23:02 schreef Fopje het volgende:
Je bent nogal anaal gefixeerd Jelle? Wil je erover praten?
Longmongool. Donder op.quote:Op maandag 19 september 2011 23:02 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Donderstraal zelf op. Vieze poepvlek dat je dr bent.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |