Patty niet kennenquote:Op maandag 19 september 2011 23:30 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Is dat je moeder die je elke dag oraal van kant maakt. Aidsvlek.
quote:Op maandag 19 september 2011 23:31 schreef Akkerr het volgende:
[..]
Nee. Ik moet er morgen om 6 uur weer uit. Maar blijf voor jou nog even hoor.
Zo ontzettend komisch hoe graag je jezelf wilt bewijzen.quote:
Meen je dit?quote:Op maandag 19 september 2011 23:31 schreef Akkerr het volgende:
[..]
Ben je nou boos om die reactie's net?
Niks tegen jou toch?
correctquote:Op maandag 19 september 2011 23:32 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Ben jij er nog, droplul. Wil je een lul in je mondje. Vieze pedo.
jij was 21. Hoezo is hij dan een pedo?quote:Op maandag 19 september 2011 23:32 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Ben jij er nog, droplul. Wil je een lul in je mondje. Vieze pedo.
Als je mij verbaal wilt uitdagen. Brand los jongen dan maken we er een hete avondje van. Lekkere poepvlek van me.quote:
Nee ik meen het niet.quote:Op maandag 19 september 2011 23:32 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Meen je dit?
Net de hele tijd lopen bashen op weetikveel marokkanenmoslims ditdat en nu aardig lopen doen?
best joh kom eens met je beste argumenten?quote:Op maandag 19 september 2011 23:34 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Als je mij verbaal wilt uitdagen. Brand los jongen dan maken we er een hete avondje van. Lekkere poepvlek van me.
Haha. Hij gelooft dat ik 21 ben. Ga slapen jongen. Je moet niet alles geloven op Fokkie.quote:Op maandag 19 september 2011 23:34 schreef Akkerr het volgende:
[..]
jij was 21. Hoezo is hij dan een pedo?
Zet jij maar je eerste zet. Kijken of we serieus gaan converseren. Of op fokkieniveau blijven lullen.quote:Op maandag 19 september 2011 23:35 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
best joh kom eens met je beste argumenten?
Het is FOK! beunhaas.quote:Op maandag 19 september 2011 23:35 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Haha. Hij gelooft dat ik 21 ben. Ga slapen jongen. Je moet niet alles geloven op Fokkie.
quote:Op maandag 19 september 2011 23:34 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Als je mij verbaal wilt uitdagen. Brand los jongen dan maken we er een hete avondje van. Lekkere poepvlek van me.
Nou ik heb geen vertrouwen meer in de huidige FNV voorzitter wat vind jij daar van?quote:Op maandag 19 september 2011 23:36 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Zet jij maar je eerste zet. Kijken of we serieus gaan converseren. Of op fokkieniveau blijven lullen.
We hebben het over Marokkanen. Daar gaat deze topic over. Niet afdwalen.quote:Op maandag 19 september 2011 23:37 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
Nou ik heb geen vertrouwen meer in de huidige FNV voorzitter wat vind jij daar van?
Trollquote:Op maandag 19 september 2011 23:38 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
We hebben het over Marokkanen. Daar gaat deze topic over. Niet afdwalen.
We hebben het helemaal niet over Marokkanen jij heb het alleen maar over dat je je plassertje overal in wil steken...quote:Op maandag 19 september 2011 23:38 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
We hebben het over Marokkanen. Daar gaat deze topic over. Niet afdwalen.
Dit.quote:Op maandag 19 september 2011 23:39 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
We hebben het helemaal niet over Marokkanen jij heb het alleen maar over dat je je plassertje overal in wil steken...
zojuist gedaan wacht nog steeds op een antwoordquote:Op maandag 19 september 2011 23:40 schreef Jellereppe het volgende:
Zet je eerste stap jongen. Ik heb niet de hele avond en nacht. Moet morgen nog naar school.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |