Je wilt ons ook neuken, en ik ben niet bepaald een blond meisjequote:Op maandag 19 september 2011 23:23 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Ik neuk alleen blonde meisjes. Die zijn sneller in bed te krijgen.
Maak niet uit. Ik ben van alle markten thuis. Biseksueel. Beter lezen voortaan, jongetje.quote:Op maandag 19 september 2011 23:23 schreef Fopje het volgende:
[..]
Je wilt ons ook neuken, en ik ben niet bepaald een blond meisje
Doe in ieder geval de groetjes aan Fatima van mij.quote:Op maandag 19 september 2011 23:23 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Nee, kom uit de vagina van mijn moeder. 21 jaar geleden.
jij word vast uitgekotst door je familie?quote:Op maandag 19 september 2011 23:24 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Maak niet uit. Ik ben van alle markten thuis. Biseksueel. Beter lezen voortaan, jongetje.
quote:Op maandag 19 september 2011 23:24 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
jij word vast uitgekotst door je familie?
quote:Op maandag 19 september 2011 23:24 schreef Akkerr het volgende:
Ik doe de groeten aan Henk en Ingrid.
[..]
Doe in ieder geval de groetjes aan Fatima van mij.
wie heeft het moeilijk, ik vind het eerder vermakelijk!!quote:Op maandag 19 september 2011 23:25 schreef Jellereppe het volgende:
Haha. Met zovelen tegen een iemand. En nog hebben ze het moeilijk. Stelletje zonen van een poepvlek.
1 Jij bent hier de Moslim.quote:Op maandag 19 september 2011 23:25 schreef Jellereppe het volgende:
Haha. Met zovelen tegen een iemand. En nog hebben ze het moeilijk. Stelletje zonen van een poepvlek.
De marokkanenquote:Op maandag 19 september 2011 23:26 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
15 miljoen Nederlanders vs 300.000 Marokkanen in Nederland. Wie is er nu laf. Honden.
Wat is de overeenkomst tussen sperma en Marokkanen?quote:Op maandag 19 september 2011 23:26 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
15 miljoen Nederlanders vs 300.000 Marokkanen in Nederland. Wie is er nu laf. Honden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
→ Kijk niet dit, maar dat. ↑
Ik ben geen Moslim. Poepvlek. Niet elke buitenlander is Moslim. Eerst je verdiepen voordat je wat zegt, droplul. En opdonderen. Nee, schatje. Voor jouw blijf ik.quote:Op maandag 19 september 2011 23:26 schreef Akkerr het volgende:
[..]
1 Jij bent hier de Moslim.
2 Hoezo hebben wij het moeilijk?![]()
3 Je maakt het er simpelweg zelf na, na van die kut reacties.
Nou uitloggen en nooit meer terug komen.
Hier 2 Patty's voor je leuke postsquote:Op maandag 19 september 2011 23:23 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Ik neuk alleen blonde meisjes. Die zijn sneller in bed te krijgen.
quote:Op maandag 19 september 2011 23:28 schreef Ancest het volgende:
[..]
Hier 2 Patty's voor je leuke posts
[ afbeelding ][ afbeelding ]
Dit. Ik ook.. Slaaplekkerquote:Op maandag 19 september 2011 23:29 schreef Fopje het volgende:
nou Jellereppe, je was even grappig. Nu vind ik het beetje saai worden.
ik ga slapen, truste
Is dat je moeder die je elke dag oraal van kant maakt. Aidsvlek.quote:Op maandag 19 september 2011 23:28 schreef Ancest het volgende:
[..]
Hier 2 Patty's voor je leuke posts
[ afbeelding ][ afbeelding ]
Ik ben er nogquote:Op maandag 19 september 2011 23:30 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Ja want zo in je eentje wordt het natuurlijk te heet onder je voeten.
Nee. Ik moet er morgen om 6 uur weer uit. Maar blijf voor jou nog even hoor.quote:Op maandag 19 september 2011 23:30 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Ja want zo in je eentje wordt het natuurlijk te heet onder je voeten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |