Oke doeiquote:Op maandag 19 september 2011 23:13 schreef Jellereppe het volgende:
Jullie bidden vindt plaats savonds bij jullie eigen kinderen.
uhuh, en met onze reet richting Mekkaquote:Op maandag 19 september 2011 23:13 schreef Jellereppe het volgende:
Jullie bidden vindt plaats savonds bij jullie eigen kinderen.
Ik kots racisten uit. En met mij vele medelanders. Vies volk. Wat is dit voor topic. Vuil. Meer zijn jullie niet. Stelletje mongolen uit Maaskantje. Dat zijn jullie. Honden.quote:Op maandag 19 september 2011 23:10 schreef Akkerr het volgende:
[..]
Trouwens,
Gewoon gezellig mee FOK!ken..
Iedereen kotst je zo binnen de kortste keren uit.
Ja, Mekka. Stelletje pedofielen. Richting geslachtdelen van jullie kinderen van 8. Toedelokie. Poepvlekjes op mijn wc pot.quote:Op maandag 19 september 2011 23:14 schreef Fopje het volgende:
[..]
uhuh, en met onze reet richting Mekka
Kijk eerst maar zonodig naar je eigen reacties lamlulquote:Op maandag 19 september 2011 23:14 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Ik kots racisten uit. En met mij vele medelanders. Vies volk. Wat is dit voor topic. Vuil. Meer zijn jullie niet. Stelletje mongolen uit Maaskantje. Dat zijn jullie. Honden.
Wil je een lulletje van een lam in je mondje of in je kontje.quote:Op maandag 19 september 2011 23:16 schreef WH141 het volgende:
[..]
Kijk eerst maar zonodig naar je eigen reacties lamlul
Misschien moet je iets vaker schoonmaken, zijn jullie vast pro in. Dan heb je ook niet zo veel last van die poepvlekjes overal.quote:Op maandag 19 september 2011 23:16 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Ja, Mekka. Stelletje pedofielen. Richting geslachtdelen van jullie kinderen van 8. Toedelokie. Poepvlekjes op mijn wc pot.
Beide graag wanneer heb je tijd?quote:Op maandag 19 september 2011 23:17 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Wil je een lulletje van een lam in je mondje of in je kontje.
Ga je kinderen in neuken. Vieze Katholiek.quote:Op maandag 19 september 2011 23:17 schreef Fopje het volgende:
[..]
Misschien moet je iets vaker schoonmaken, zijn jullie vast pro in. Dan heb je ook niet zo veel last van die poepvlekjes overal.
Voor jouw heb ik altijd tijd. Dan neem ik een paar negers mee die je gaan verwennen. Vieze poepvlek.quote:Op maandag 19 september 2011 23:17 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
Beide graag wanneer heb je tijd?
hij begon!quote:Op maandag 19 september 2011 23:18 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
GEEN SLOWCHAT IN DIT KWALITEITSTOPIC JANEE DUS!
aah ik hou wel van een beetje kinky mag ik jou dan slettebakje noemen?quote:Op maandag 19 september 2011 23:19 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Voor jouw heb ik altijd tijd. Dan neem ik een paar negers mee die je gaan verwennen. Vieze poepvlek.
'quote:
Zeg dat maar tegen je moeder die je elke dag verwent. Ik ben niet gediend van slettebak. Mij mag je gigolo noemen.quote:Op maandag 19 september 2011 23:19 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
aah ik hou wel van een beetje kinky mag ik jou dan slettebakje noemen?
Ik kots jou uit.quote:Op maandag 19 september 2011 23:14 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Ik kots racisten uit. En met mij vele medelanders. Vies volk. Wat is dit voor topic. Vuil. Meer zijn jullie niet. Stelletje mongolen uit Maaskantje. Dat zijn jullie. Honden.
Moet ik me moeder een slettebak noemen omdat ze voor me kookt kijk bij jou kan ik het me voorstellen met al die inteelt....quote:Op maandag 19 september 2011 23:21 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Zeg dat maar tegen je moeder die je elke dag verwent. Ik ben niet gediend van slettebak. Mij mag gigolo noemen.
Ik spies jouw in je kontje en in je mondje. Vieze hond dat je dr bent. Mongol.quote:Op maandag 19 september 2011 23:21 schreef Akkerr het volgende:
[..]
Ik kots jou uit.
Ik hoop nou eigenlijk dat je gespiest wordt door die punt op dat lelijke gebouw.
[ afbeelding ]
Zielig ventje.
Ik neuk alleen blonde meisjes. Die zijn sneller in bed te krijgen.quote:Op maandag 19 september 2011 23:22 schreef Akkerr het volgende:
Jellereppe,
Wat vindt je er eigenlijk van dat je vriendin haar boerka binnenkort niet meer om mag?
quote:Op maandag 19 september 2011 23:22 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Ik spies jouw in je kontje en in je mondje. Vieze hond dat je dr bent. Mongol.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |