Het was niet goed, zeker weten. Maar in Mohamed zijn tijd was het normaal om met kinderen te trouwen. Dat moet onthouden worden. Pedofilie was een woord dat niet bestond die tijd. Dat staat gewoon vast.quote:Op dinsdag 20 september 2011 00:53 schreef blek het volgende:
Je hebt mijn antwoord toch. Het gaat mij er ook niet om of die gore katholieke paters of die gore Mohammed erger was. 1 pot nat.
Op dinsdag 20 september 2011 00:26 schreef Zolder het volgende:
Wat ik bedoel is hoe mensen er tegen aan keken in die tijd. Als ik 1.000 jaar terug ga in de tijd, dan moet je niet raar opkijken als je een oude man ziet trouwen met een 14 jarige. Dat was gewoon normaal. Dat wil ik proberen duidelijk te maken. Als het fout was in die tijd, dan weet ik zeker dat Mohamed niet was getrouwd met jonge bruidjes.quote:Op dinsdag 20 september 2011 01:02 schreef blek het volgende:
We leven toch niet in Mohammed zijn tijd meer !
We beoordelen zijn gore praktijken nu. En nu noemen we zo iets pedofilie. Gore sex met kinderen. Net zo ranzig als die smerige paters.
Waarom zou je iets nu beoordelen wat vroeger normaal was?quote:Op dinsdag 20 september 2011 01:02 schreef blek het volgende:
We leven toch niet in Mohammed zijn tijd meer !
We beoordelen zijn gore praktijken nu. En nu noemen we zo iets pedofilie. Gore sex met kinderen. Net zo ranzig als die smerige paters.
jouw geschiedkundige kennis is te beperkt. deal with itquote:Op dinsdag 20 september 2011 00:43 schreef blek het volgende:
[..]
sex met kinderen was niet normaal en is het nu nog steeds niet.
Tenminste voor niet moslims dan.
Pedofilie afkeuren heeft weinig met geschiedenis te maken.quote:Op dinsdag 20 september 2011 01:13 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
jouw geschiedkundige kennis is te beperkt. deal with it
quote:Op dinsdag 20 september 2011 01:09 schreef blek het volgende:
Maar als Mohammed echt een lijntje met Allah had waarom wist hij dan niet dat pedofilie fout was.
Allah zal dat wel moeten weten lijkt mij.
Mohamed was in die tijd bezig om zoveel mogelijk mensen aan de Islam te verbinden. Om mensen de koran te schenken en alles wat met het geloof heeft te maken. Lijkt mij dat Mohamed genoeg last op zijn schouders had, niet? Later is pas het besef tot de mensen doorgedrongen dat pedofilie fout is. Allah is daar later mee gestart. Je kunt niet alles in 1 dag regelen. Dat wordt tijd genoemd.quote:Op dinsdag 20 september 2011 01:09 schreef blek het volgende:
Maar als Mohammed echt een lijntje met Allah had waarom wist hij dan niet dat pedofilie fout was.
Allah zal dat wel moeten weten lijkt mij.
Ja, maar wel met de hele recente geschiedenis. De geschiedenis van onze paters en priesters.quote:Op dinsdag 20 september 2011 01:14 schreef blek het volgende:
[..]
Pedofilie afkeuren heeft weinig met geschiedenis te maken.
Ehm. Google it. En nu weer ontopic!quote:Op dinsdag 20 september 2011 01:14 schreef blek het volgende:
[..]
Pedofilie afkeuren heeft weinig met geschiedenis te maken.
Ja, maar voor mensen is tijd wel veel. Het gaat om de mensen verbeteren en niet Allah zelf. Allah moest eerst mensen in hem laten geloven. Dat heeft heel veel tijd gekost. Voordat hij uberhaupt aan iets anders kon beginnen als pedofilie. De mensen duidelijk kon maken dat het fout is/was.quote:Op dinsdag 20 september 2011 01:16 schreef blek het volgende:
Maar voor Allah is tijd weinig. 1000 jaar is als 1 dag. dus voor hem is het geen moeite. Hij had dus heel makkelijk kunnen ingrijpen maar heeft het niet gedaan. Best wel vreemd.
En ik heb je mijn uitleg vermeld. Zie mijn vorige posts.quote:Op dinsdag 20 september 2011 01:17 schreef blek het volgende:
Die gore priesteres en paters keur ik net zo sterk af als die gore Mohammed. Dat heb ik al eerder gemeld.
Wat is jouw geloof. Apen, honden, geloof je in jezelf. Het enige wat ik nu opmaak is dat je nutteloze reacties plaats. Iets concreter, mevrouw. Anders kan ik ook niet concreet antwoorden. Of moet ik mij verlagen tot mijn niveau eerder in deze topic. Zeg het eens.quote:Op dinsdag 20 september 2011 01:21 schreef monkyyy het volgende:
MIJN GELOOF IS BETERE DAN JOUW GELOOF!!!!!!
Hey stoere maagd, hoe is het met je 10 jaar oudere prooi? Mocht je vanavond niet langskomen ofzo?quote:Op dinsdag 20 september 2011 01:21 schreef Jellereppe het volgende:
En ik heb je mijn uitleg vermeld. Zie mijn vorige posts.
Mohamed is zijn hele leven bezig geweest met het verspreiden van het geloof. Daar heeft hij het al zeer moeilijk mee gehad. Laat staan met mensen duidelijk maken dat geslachtgemeenschap met kinderen fout is.quote:Op dinsdag 20 september 2011 01:22 schreef blek het volgende:
allah hoefde de mensen niet te leren dat pedofilie fout was. hij had het alleen Mohammed even moeten vertellen.
Dit is een oftopic antwoord. Maar heb besloten te stoppen om mee te delen hoe het gaat. Ik besluit of ik daarover iets plaats of niet. Begrepen, Cactusje van me.quote:Op dinsdag 20 september 2011 01:24 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Hey stoere maagd, hoe is het met je 10 jaar oudere prooi? Mocht je vanavond niet langskomen ofzo?
Vervolg verliefd: vandaag bij haar thuis geweest. Deel 3
![]()
![]()
Oh sorry voor mijn onzinnige reactie, ik dacht dat ik in ONZ zat te posten.quote:Op dinsdag 20 september 2011 01:23 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Wat is jouw geloof. Apen, honden, geloof je in jezelf. Het enige wat ik nu opmaak is dat je nutteloze reacties plaats. Iets concreter, mevrouw. Anders kan ik ook niet concreet antwoorden. Of moet ik mij verlagen tot mijn niveau eerder in deze topic. Zeg het eens.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |