Dacht jij hier de regels even aan te kunnen passen?quote:Op dinsdag 20 september 2011 01:40 schreef Jellereppe het volgende:
Nee, je moet lezen waar de vorige posts over gaan. En niet als een dom wijfie reacties plaatsen.
Falen. Jij weet niet eens wat falen is. Anders zou je dat woord niet zo makkelijk gebruiken. Uitspraken zeggen niks over de status van maagd zijn of niet. Wist je dat. Oke Cactus.quote:Op dinsdag 20 september 2011 01:40 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Je faalt met je binnenkomst in dit topic over mensen in hun kontje pakken en dergelijke uitspraken als maagd zijnde
Kennen? Je bent op fokkie.nl. Je zult mij nooit kennen. Nadenken voordat je wat plaatst. Man Man.quote:Op dinsdag 20 september 2011 01:41 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Ik ken 'm niet maar hij wil meteen met me knokken.
Nee. Maar voordat ik wat zeg kijk ik eerst waar men het over heeft.quote:Op dinsdag 20 september 2011 01:41 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Dacht jij hier de regels even aan te kunnen passen?
Klopt ik weet niet wat falen is, simpelweg omdat ik nooit faal. Jouw uitspraken staan in schril contrast met het feit dat je maagd bent en afgelopen week voor het eerst gezoend hebt..dat is mijn ogen falen.quote:Op dinsdag 20 september 2011 01:41 schreef Jellereppe het volgende:
Falen. Jij weet niet eens wat falen is. Anders zou je dat woord niet zo makkelijk gebruiken. Uitspraken zeggen niks over de status van maagd zijn of niet. Wist je dat. Oke Cactus.
Of beter gezegd: nooit in de positie kunnen komen om te falen (in bed).quote:Op dinsdag 20 september 2011 01:43 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Klopt ik weet niet wat falen is, simpelweg omdat ik nooit faal. Jouw uitspraken staan in schril contrast met het feit dat je maagd bent en afgelopen week voor het eerst gezoend hebt..dat is mijn ogen falen.
Schril contrast met het feit dat ik maagd ben. Ik ben maagd, daar veranderen mijn uitspraken niks aan. Mijn maagdelijkheid wordt mij pas ontnomen als ik bij een vrouw naar binnen dring. Nooit biologie gehad zeker. Dom wicht.quote:Op dinsdag 20 september 2011 01:43 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Klopt ik weet niet wat falen is, simpelweg omdat ik nooit faal. Jouw uitspraken staan in schril contrast met het feit dat je maagd bent en afgelopen week voor het eerst gezoend hebt..dat is mijn ogen falen.
Blijkbaar is deze discussie iets te diepgaand voor je en kun je het inhoudelijk niet meer bijbenen. Geeft niet hoor, maar ik geef het op. Succes ermeequote:Op dinsdag 20 september 2011 01:45 schreef Jellereppe het volgende:
Schril contrast met het feit dat ik maagd ben. Ik ben maagd, daar veranderen mijn uitspraken niks aan. Mijn maagdelijkheid wordt mij pas ontnomen als ik bij een vrouw naar binnen dring. Nooit biologie gehad zeker. Dom wicht.
Even aangepast, de spanning werd je waarschijnlijk iets teveelquote:Op dinsdag 20 september 2011 01:47 schreef Jellereppe het volgende:
Ik pak jouw in je kont. Nu ben ik volgens jouw geen maagd meer. Haha. Ik wist niet dat je zo makkelijk afkomt van je maagdelijkheid. Nu ben ik inderdaad geen maagd meer. Haha.
Ook falen.quote:Op dinsdag 20 september 2011 01:47 schreef Jellereppe het volgende:
Ik pak jouw in je kont. Nu ben ik volgens jouw geen maagd meer. Haha. Ik wist niet dat je zo makkelijk afkomt van je maagdelijkheid. Nu ben ik inderdaad geen maagd meer. Haha.
Jij weet niet eens wat diepgaand is. Mensen zijn volgens jouw waarschijnlijk geen maagd meer als ze op fokkie.nl reacties plaatsen van ik bats jouw in je kont. Ga slapen.quote:Op dinsdag 20 september 2011 01:47 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Blijkbaar is deze discussie iets te diepgaand voor je en kun je het inhoudelijk niet meer bijbenen. Geeft niet hoor, maar ik geef het op. Succes ermee
quote:Op dinsdag 20 september 2011 01:48 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Jij weet niet eens wat diepgaand is. Mensen zijn volgens jouw waarschijnlijk geen maagd meer als ze op fokkie.nl reacties plaatsen van ik bats jouw in je kont. Ga slapen.
Volgens mij was jij de maagd hier, dus lijkt me logischer dat jij niet weet wat diepgaand is.quote:Op dinsdag 20 september 2011 01:48 schreef Jellereppe het volgende:
Jij weet niet eens wat diepgaand is. Mensen zijn volgens jouw waarschijnlijk geen maagd meer als ze op fokkie.nl reacties plaatsen van ik bats jouw in je kont. Ga slapen.
Kun je niet ontopic reageren. Heb ik je er uitgeluld. Ga je nu kijken naar schrijffouten. Dat is niet relevant. Op fok.nl gaat het om de inhoud van de topics niet over je schrijffouten. Even een wetenswaardigheidje.quote:Op dinsdag 20 september 2011 01:48 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Even aangepast, de spanning werd je waarschijnlijk iets teveel
Maar als je de diepgang mist om inhoudelijk een discussie te voeren omdat je de context niet begrijpt, dan houdt het op en kan ik je alleen nog proberen iets bij te brengen over spelfouten.quote:Op dinsdag 20 september 2011 01:50 schreef Jellereppe het volgende:
Kun je niet ontopic reageren. Heb ik je er uitgeluld. Ga je nu kijken naar schrijffouten. Dat is niet relevant. Op fok.nl gaat het om de inhoud van de topics niet over je schrijffouten. Even een wetenswaardigheidje.
Ga je bijdehand doen. Diepgaand in stof bedoelen wij. Niet diepgaand in jouw een vagina. Duidelijk. Twee hele grote verschillen. Ik bedoel de eerste. Voor het geval je het niet doorhad. Waarschijnlijk was dat het geval. Maakt niet uit. Ik zal je hier en daar de juiste richting op sturen.quote:Op dinsdag 20 september 2011 01:49 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Volgens mij was jij de maagd hier, dus lijkt me logischer dat jij niet weet wat diepgaand is.
Sorry, dat ik me nog niet bewust was van jouw autisme waardoor je het onvermogen hebt sarcasme te doorzien.quote:Op dinsdag 20 september 2011 01:52 schreef Jellereppe het volgende:
Ga je bijdehand doen. Diepgaand in stof bedoelen wij. Niet diepgaand in jouw een vagina. Duidelijk. Twee hele grote verschillen. Ik bedoel de eerste. Voor het geval je het niet doorhad. Waarschijnlijk was dat het geval. Maakt niet uit. Ik zal je hier en daar de juiste richting op sturen.
Waarschijnlijk dacht ze serieus dat jij het over neuken had.quote:Op dinsdag 20 september 2011 01:52 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Ga je bijdehand doen. Diepgaand in stof bedoelen wij. Niet diepgaand in jouw een vagina. Duidelijk. Twee hele grote verschillen. Ik bedoel de eerste. Voor het geval je het niet doorhad. Waarschijnlijk was dat het geval. Maakt niet uit. Ik zal je hier en daar de juiste richting op sturen.
Diepgang is het probleem niet, mevrouw.quote:Op dinsdag 20 september 2011 01:51 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Maar als je de diepgang mist om inhoudelijk een discussie te voeren omdat je de context niet begrijpt, dan houdt het op en kan ik je alleen nog proberen iets bij te brengen over spelfouten.
Volgens mij is ze botergeil. Ga neuken meid.quote:Op dinsdag 20 september 2011 01:53 schreef Wereldpijn het volgende:
[..]
Waarschijnlijk dacht ze serieus dat jij het over neuken had.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |