En toen kwam jij en ging het alleen maar over kindjes neuken en dat je seks met iedereen wilt...quote:Op maandag 19 september 2011 23:41 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
En jullie hebben het over wat jullie zouden doen als jullie Marokkanen zijn.
Dat is geen stap. Blijf bij het onderwerp. In plaats van dat je naar dat varken van een Agnes Jongerius springt.quote:Op maandag 19 september 2011 23:41 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
zojuist gedaan wacht nog steeds op een antwoord
Jullie Katholieken (paters en priesters) neuken kinderen. Nooit gehoord van seks met kinderen totdat ik het Nederlandse nieuws begon te volgen.quote:Op maandag 19 september 2011 23:42 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
En toen kwam jij en ging het alleen maar over kindjes neuken en dat je seks met iedereen wilt...
IK ben geen Katholiekquote:Op maandag 19 september 2011 23:43 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Jullie Katholieken (paters en priesters) neuken kinderen. Nooit gehoord van seks met kinderen totdat ik het Nederlandse nieuws begon te volgen.
Kutten. Ik heb een lul, jongen. Dus je kunt beter zeggen lullen. Ik zou mij schamen voor jullie eigen medelanders gisteren in Rotterdam.quote:Op maandag 19 september 2011 23:43 schreef Verreke het volgende:
Als ik marokkaan zou zijn, zou ik me kapot schamen voor sommige domme medelanders die lopen te kutten op een forum...
quote:Op maandag 19 september 2011 23:43 schreef Verreke het volgende:
Als ik marokkaan zou zijn, zou ik me kapot schamen voor sommige domme medelanders die lopen te kutten op een forum...
Ja en sommige van mijn medelanders zijn ook moslims dus die verkrachten ook kinderen?quote:Op maandag 19 september 2011 23:44 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Maar sommigen van je medelanders wel.
Ja, een geval. Jullie neukten jullie kinderen dag en nacht in jullie kerken en instellingen.quote:Op maandag 19 september 2011 23:45 schreef zoekeenleven het volgende:
http://luxetlibertasneder(...)rachting-meisje.html
Niet de hoeveelheid kinderen die je bloedeigen medelanders nemen.quote:Op maandag 19 september 2011 23:46 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
Ja en sommige van mijn medelanders zijn ook moslims dus die verkrachten ook kinderen?
Haha. Nederlanders die moslim worden. Haha. Willen ze niet meer geassocieerd worden als Katholiek. Die de kinderen dag en nacht pakten.quote:
Daar gaat het niet om....quote:Op maandag 19 september 2011 23:47 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Niet de hoeveelheid kinderen die je bloedeigen medelanders nemen.
Serieus? Je gaat die domme voetbal supporters erbij halen? Alsof ik me daar niet voor schaam.. Achterlijk volk..quote:Op maandag 19 september 2011 23:44 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Kutten. Ik heb een lul, jongen. Dus je kunt beter zeggen lullen. Ik zou mij schamen voor jullie eigen medelanders gisteren in Rotterdam.
Zucht. Ik verlaag mij tot jullie niveau. Er zijn vandaag meer woorden gevallen over slechte zaken dan ik dit jaar uit mijn mond heb gekregen. Ik ga slapen jongens. Moet morgen naar school. Niet iedereen is werkloos en doelloos. Succes met lullen op de fokkie.nl. En succes aan Henks en Ingrids.quote:Op maandag 19 september 2011 23:48 schreef okiokinl het volgende:
ik zou hippie worden ofzo en een beweging starten met coole maroc- hippie muziek en dan met bloemetjes strooien en protesten organiseren en zo eisen dat nederland ons accepteerd omdat we best wel chill zijn.
aaaah het jongetje kan het niet winnen en gebruikt zijn vmbo als excuus ach gossiequote:Op maandag 19 september 2011 23:52 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Zucht. Ik verlaag mij tot jullie niveau. Er zijn vandaag meer woorden gevallen over slechte zaken dan ik dit jaar uit mijn mond heb gekregen. Ik ga slapen jongens. Moet morgen naar school. Niet iedereen is werkloos en doelloos. Succes met lullen op de fokkie.nl. En succes aan Henks en Ingrids.
quote:Op maandag 19 september 2011 23:18 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
GEEN SLOWCHAT IN DIT KWALITEITSTOPIC JANEE DUS!
Zit op 3de jaars hbo rechten. Wat mij makkelijk afgaat. Mongool. Een VMBO,er heeft niet het niveau om het jou zo moeilijk te maken. Zucht.quote:Op maandag 19 september 2011 23:52 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
aaaah het jongetje kan het niet winnen en gebruikt zijn vmbo als excuus ach gossie
Dit soort postsquote:Op maandag 19 september 2011 22:55 schreef Akkerr het volgende:
Al m'n soort genoten in Nederland van kant gemaakt en dan mezelf.
Probleem opgelost.
mohammed had ook sex met een kind. Of heb je nooit van Mohammed gehoord ?quote:Op maandag 19 september 2011 23:43 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Jullie Katholieken (paters en priesters) neuken kinderen. Nooit gehoord van seks met kinderen totdat ik het Nederlandse nieuws begon te volgen.
Bij mohammed was het tijd- en cultureel gezien geaccepteerd en er is geen reden om aan te nemen dat dit tegen haar zin was, ze waren getrouwd. De ranzige paters daarentegen....quote:Op dinsdag 20 september 2011 00:15 schreef blek het volgende:
[..]
mohammed had ook sex met een kind. Of heb je nooit van Mohammed gehoord ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |