Dat is ze ook, maar ik zie haar pas vanavond weer.quote:Op dinsdag 20 september 2011 01:56 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Volgens mij is ze botergeil. Ga neuken meid.
Jij weet serieus niet tegen wie je het hebt. Denk je tegen een VMBO'er te praten?quote:Op dinsdag 20 september 2011 01:53 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Sorry, dat ik me nog niet bewust was van jouw autisme waardoor je het onvermogen hebt sarcasme te doorzien.
Bah. Nu moet ik mijn tijd verdoen met een onbereikbare botergeile meid.quote:Op dinsdag 20 september 2011 01:57 schreef Wereldpijn het volgende:
[..]
Dat is ze ook, maar ik zie haar pas vanavond weer.
Je bedoelt dat je niet snel genoeg kan schakelen om overal op in te gaan? Ik had ook niet anders verwacht. Helaas zie ik dat mijn spelfout-lessen nog steeds geen verbetering teweeg brengen.quote:Op dinsdag 20 september 2011 01:56 schreef Jellereppe het volgende:
Diepgang is het probleem niet, mevrouw.
Wat wel een probleem is is dat jouw niet duidelijk is dat spelfouten op fok.nl niet relevant zijn. Als je op spelfouten gaat letten. Dan kun je het best alle topics op fok.nl langs gaan. Heb je genoeg te doen. En wat ook een probleem is dat je van de hak op de tak springt. Je verandert van onderwerp. Eerst had je het over het feit dat mijn uitspraken in schril contrast staan met mijn maagdelijkheid. En nu krijg ik van je te horen dat ik moet letten op mijn spelfouten.
Jouw wispelturigheid is het probleem, niet mijn diepgang. Duidelijk Cactus. Ik wou bijna zeggen insect onder mijn voeten.
Ah. Ga je over autisme praten. Heb je wel eens mensen gezien die autisme hebben? Dat is niks om sarcastisch over te doen. Dat wens ik niemand toe. Nou ja, jou misschien wel.quote:Op dinsdag 20 september 2011 01:53 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Sorry, dat ik me nog niet bewust was van jouw autisme waardoor je het onvermogen hebt sarcasme te doorzien.
Ja fijn, haal zoiets als autisme er maar bij. Kon er nog wel bij bij je o zo goede argumenten.quote:Op dinsdag 20 september 2011 01:53 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Teleurstellend feitje voor jou is misschien dat men ermee geboren wordt. Dus ik acht de kans zeer onwaarschijnlijk dat ik daar nog voor in aanmerking kom.quote:Op dinsdag 20 september 2011 02:00 schreef Jellereppe het volgende:
Ah. Ga je over autisme praten. Heb je wel eens mensen gezien die autisme hebben? Dat is niks om sarcastisch over te doen. Dat wens ik niemand toe. Nou ja, jou misschien wel.
Nee, als ik het heb over een onderwerp hou ik mij daar mee bezig. In tegenstelling tot jouw lever ik geen halve werk. Ik hou mij bezig met 1 vrouw. Jij houd je waarschijnlijk bezig met verschillende mannen. Dat is het verschil tussen jouw en mij. Cactus. Iets krijgt mijn vollle aandacht en geen tien procent. Wat in jouw geval wel gebeurt natuurlijk.quote:Op dinsdag 20 september 2011 02:00 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Je bedoelt dat je niet snel genoeg kan schakelen om overal op in te gaan? Ik had ook niet anders verwacht. Helaas zie ik dat mijn spelfout-lessen nog steeds geen verbetering teweeg brengen.
Als je denkt dat je me eventueel zou kunnen raken met je laatste opmerking, laat ik je dan geruststellen en hou je vooral niet in. Want mij een insect noemen is uiteraard wel een heel inhoudelijke uitspraak.
Ahh de Marokkanen groeperen zich weerquote:Op dinsdag 20 september 2011 02:01 schreef MarokkaanseKip het volgende:
Ja fijn, haal zoiets als autisme er maar bij. Kon er nog wel bij bij je o zo goede argumenten.
Deze digitale hangplek wordt mij te link. Temeer omdat ik nog wat geld op zak heb.quote:Op dinsdag 20 september 2011 02:03 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Ahh de Marokkanen groeperen zich weer
Phoe, volgens mij heb je daar een glazen bol of niet? Ongelooflijk je hebt werkelijk alles goed. Petje af!quote:Op dinsdag 20 september 2011 02:03 schreef Jellereppe het volgende:
Nee, als ik het heb over een onderwerp hou ik mij daar bezig. In tegenstelling tot jouw lever ik geen halve werk. Ik hou mij bezig met 1 vrouw. Jij houdt je waarschijnlijk bezig met verschillende mannen. Dat is het verschil tussen jouw en mij. Cactus. Iets krijgt mijn vollle aandacht en geen tien procent. Wat in jouw geval wel gebeurt natuurlijk.
Ik had het niet over dat je ermee geboren wordt of niet. Ik had het erover dat je autisme er niet bij moet halen. Die mensen kunnen er niks aan doen dat ze het hebben. En jij gebruikt het om iets uit te drukken.quote:Op dinsdag 20 september 2011 02:02 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Teleurstellend feitje voor jou is misschien dat men ermee geboren wordt. Dus ik acht de kans zeer onwaarschijnlijk dat ik daar nog voor in aanmerking kom.
Koop wat popcorn en haal voor mij ook een bakjequote:Op dinsdag 20 september 2011 02:04 schreef Wereldpijn het volgende:
Deze digitale hangplek wordt mij te link. Temeer omdat ik nog wat geld op zak heb.
Als ik er iets bij moet halen om duidelijk te maken wat ik bedoel zodat je het wél begrijpt, zal ik die kans niet onbenut laten.quote:Op dinsdag 20 september 2011 02:04 schreef Jellereppe het volgende:
Ik had het niet over dat je ermee geboren wordt of niet. Ik had het erover dat je autisme er niet bij moet halen. Die mensen kunnen er niks aan doen dat ze het hebben. En jij gebruikt het om iets uit te drukken.
Krijg je het warm, botergeile meid? En trouwens, hoe kom je erbij dat ik Marokkaan ben. Geloof je ook nog in Sinterklaas en de zak van Sinterklaas.quote:Op dinsdag 20 september 2011 02:03 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Ahh de Marokkanen groeperen zich weer
Ja, gebruik vooral ziektes. Wat een ziekte ben je op zichzelf al. Dat je deze termen nodig hebt, zegt genoeg over jouw intellectuele niveau.quote:Op dinsdag 20 september 2011 02:06 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Koop wat popcorn en haal voor mij ook een bakje
[..]
Als ik er iets bij moet halen om duidelijk te maken wat ik bedoel zodat je het wél begrijpt, zal ik die kans niet onbenut laten.
Op dinsdag 20 september 2011 02:06 schreef Cactus1 het volgende:
Nee, Allah fluistert mij dingen in mijn oor. Veel beter dan een glazen bol.quote:Op dinsdag 20 september 2011 02:04 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Phoe, volgens mij heb je daar een glazen bol of niet? Ongelooflijk je hebt werkelijk alles goed. Petje af!
Ik vind de Profeet Mohammed (vrede zij met Hem) wel een baas.quote:Op dinsdag 20 september 2011 00:37 schreef blek het volgende:
[..]
het blijft pedofilie, sex met een kind.
en dat figuur word door al die ranzige moslims voor vol aangezien
Ik las "...op een Kanaaleiland."quote:Op dinsdag 20 september 2011 07:29 schreef DutchSpike het volgende:
Zou ik een Gilera Runner 180cc stelen en ermee wheelies maken op Kanaleneiland.
kk op vieze hollander we moeten jou niet op keilandquote:Op dinsdag 20 september 2011 07:29 schreef DutchSpike het volgende:
Zou ik een Gilera Runner 180cc stelen en ermee wheelies maken op Kanaleneiland.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |