SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.NOTE: Dit topic is niet gemaakt voor alleen één persoon. Het wordt verwacht dat je ook ruimte laat voor andere mensen die hun ervaringen (en oplossingen) willen delen. Als niemand met anders iets te zeggen heeft, mag je dan wel doorgaan met wat jij wil zeggen. Maar als je merkt dat er een nieuweling erbij komt, geef hem de ruimte om ook zijn verhaal te doen.
De OP vind je hierFinally, someone let me out of my cage
Lelijke, neppe wenkbrouwen, liefst veel te dun, met een haak of niet symmetrisch.quote:Op zondag 18 september 2011 22:58 schreef Mpj het volgende:
Okay. OT vraag; wat zijn echte afknappers voor een relatie qua innerlijk én uiterlijk.
Ik waardeer je positieve instelling, maar je komt ook een beetje naief over.quote:Op zondag 18 september 2011 22:54 schreef Edarrawen het volgende:
[..]
Geen idee, ik ken hem niet, maar hij klonk alsof zijn leven wel wat vrolijkheid kon gebruiken en hij was al genoemd door verschillende users die zeiden dat hij in de buurt woonde, dus ik dacht, als hij niet durft te quoten als iedereen het ziet, wat best sneu is, kan het wel via DM, maar dat ging hem blijkbaar ook te ver
arrogantie, extreem religieus of extreem rechts. Andere rare opvattingen.quote:Op zondag 18 september 2011 22:58 schreef Mpj het volgende:
Okay. OT vraag; wat zijn echte afknappers voor een relatie qua innerlijk én uiterlijk.
innerlijkquote:Op zondag 18 september 2011 22:58 schreef Mpj het volgende:
Ja hallo, ik ken hem toch niet, en als er toch al een hoop onbekenden bij mij over de vloer komen kan hij er ook nog wel bij toch? Of is hij echt zo raar als hij zelf beweert?quote:Op zondag 18 september 2011 23:01 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Ik waardeer je positieve instelling, maar je komt ook een beetje naief over.
Extreme opvattingen zijn voor mij de grootste afknapper op innerlijk gebied (onze denkbeelden moeten wel een beetje bij elkaar passen), en een wandelende make-up op uiterlijk gebied.quote:Op zondag 18 september 2011 22:58 schreef Mpj het volgende:
Ooh ik bedoelde meer dat je in het algemeen wat naief overkomt. (Geldt ook voor Kree)quote:Op zondag 18 september 2011 23:04 schreef Edarrawen het volgende:
[..]
Ja hallo, ik ken hem toch niet, en als er toch al een hoop onbekenden bij mij over de vloer komen kan hij er ook nog wel bij toch? Of is hij echt zo raar als hij zelf beweert?
Nee hoor, ik vind het goed wat je doet. Ik denk dat dit soort dingen hem kunnen helpen. Ik denk dat hij een lichte sociale fobie heeft oid, en een meet lijkt me een goed middel ertegen. Maarja, als hij niet wil kunnen we hem niet dwingen, hoewel ik denk dat het goed voor hem zou zijn.quote:Op zondag 18 september 2011 23:04 schreef Edarrawen het volgende:
[..]
Ja hallo, ik ken hem toch niet, en als er toch al een hoop onbekenden bij mij over de vloer komen kan hij er ook nog wel bij toch? Of is hij echt zo raar als hij zelf beweert?
Misschien, maar ja, ik heb ook nog niet echt geleefd en ervaring opgedaan hequote:Op zondag 18 september 2011 23:05 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Ooh ik bedoelde meer dat je in het algemeen wat naief overkomt. (Geldt ook voor Kree)
En hij is raar, zeker wat hij hier post, maar ik zou hem wel laten komen hoor
TV kijken is misschien als psycholoog wel zo handig. Meer inzicht in bepaalde dingen...quote:Op zondag 18 september 2011 22:22 schreef Edarrawen het volgende:
[..]
Ik ben denk ik het tegenovergestelde: ik houd mijn handjes thuis, drink geen druppel en kijk geen tv (), en toch moet ik van geloof niets hebben
Hoe kijkt hij op de wereld dan, als ik vragen mag?quote:Op zondag 18 september 2011 23:08 schreef ook_gek het volgende:
Ik zou hem zeker laten komen. Zijn kijk op de wereld vind ik zeer interesant
Hij durft niet. Hij is bang dat het anders lijkt alsof hij je versiert.quote:Op zondag 18 september 2011 22:50 schreef Edarrawen het volgende:
[..]
Hij reageert ook niet op mijn DM
Qua innerlijk: jijquote:Op zondag 18 september 2011 22:58 schreef Mpj het volgende:
Ben je nou bloedserieus?quote:Op zondag 18 september 2011 23:16 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Qua innerlijk: jij
Qua uiterlijk: metromannen
Denk het ook.quote:Op zondag 18 september 2011 23:17 schreef minibeer het volgende:
[..]
Ik denk dat ze je leuk vindt, mpj
Vreselijke eigenschap idd.quote:Op zondag 18 september 2011 23:18 schreef Edarrawen het volgende:
En mensen die te trots zijn om hun ongelijk toe te geven zou ik ook niet als relatiemateriaal zien.
Voel je je nog niet chill genoeg dan, zonder wiet?quote:Op zondag 18 september 2011 23:24 schreef Newbie114 het volgende:
Waar is mijn wiet als ik me een keer wel chill voel
Maak je niet druk ze maakt maar een grapje.quote:Op zondag 18 september 2011 23:22 schreef Mpj het volgende:
[..]
Je kent me niet eens.
Ik snap niet waarom iedereen zo raar doet tegen mij hier.
waar was ie op de televee dan?quote:Op zondag 18 september 2011 23:26 schreef heloef het volgende:
Zo gedoucht en keihard gelachen om Johan Derksen, kortom ik ben er weer.
@TT Ik vind dat jammer om te horen.
Je doet je toch niet compleet anders voor hier op het forum?quote:Op zondag 18 september 2011 23:22 schreef Mpj het volgende:
[..]
Je kent me niet eens.
Ik snap niet waarom iedereen zo raar doet tegen mij hier.
Hij was bij Spuiten en Slikken heeft die Victoria Koblenko mooi op haar plek gezet.quote:Op zondag 18 september 2011 23:32 schreef RandyMcRanderson het volgende:
[..]
waar was ie op de televee dan?
Jawel maar wil een keer niet wiet als probleemoplosser gebruiken maar als chill-amplifier. Maar het is op. Je mag wel met mij meedoen tijdens de meet (als je wilt tuurlijk, delen we er gewoon 1quote:Op zondag 18 september 2011 23:31 schreef Edarrawen het volgende:
[..]
Voel je je nog niet chill genoeg dan, zonder wiet?
(Ik zou het ook ooit wel eens willen proberen, maar ik ben een schijterd)
Hij en Victoria konden niet echt goed met elkaar of wel?quote:Op zondag 18 september 2011 23:26 schreef heloef het volgende:
Zo gedoucht en keihard gelachen om Johan Derksen, kortom ik ben er weer.
@TT Ik vind dat jammer om te horen.
Ja, een grapje maar wel serieus bedoeld.quote:Op zondag 18 september 2011 23:31 schreef heloef het volgende:
[..]
Maak je niet druk ze maakt maar een grapje.
Nee, dat kan toch ook niet. Ik snap gewoon niet wat ik fout doe.quote:Op zondag 18 september 2011 23:33 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Je doet je toch niet compleet anders voor hier op het forum?
Neequote:Op zondag 18 september 2011 23:34 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Hij en Victoria konden niet echt goed met elkaar of wel?
Arm schaap.quote:Op zondag 18 september 2011 23:34 schreef Mpj het volgende:
Nee, dat kan toch ook niet. Ik snap gewoon niet wat ik fout doe.
Speelde je met z'n dochter ja?quote:Op zondag 18 september 2011 23:37 schreef Mpj het volgende:
Sowieso Derksen.Vroeger speelde ik altijd met z'n dochter, altijd kattenkwaad uithalen.
Je snapt 'm niet hè? Ik impliceerde daar dat je pedo wasquote:Op zondag 18 september 2011 23:39 schreef Mpj het volgende:
[..]
Nee, maar waarom zeg je dan niet simpelweg wat ik fout doe, in jouw/jullie ogen?
[..]
Ja.
I know, maar ze is even oud, vandaar.quote:Op zondag 18 september 2011 23:41 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Je snapt 'm niet hè? Ik impliceerde daar dat je pedo was![]()
Maar genoeg mpj gebash voor vandaag. Ik ga slapen schatjes ()
Dus.. Derksen is zo bijzonder in jouw ogen?quote:Op zondag 18 september 2011 23:42 schreef RandyMcRanderson het volgende:
Ik heb vroeger met de zoon van Van Hanegem in de speeltuin van de dierentuin in Rhenen gespeeld. Zat ie daar op een bankie de krant te lezon. Was dat een leuke anekdote of was dat een leuke anekdote.
Ik heb op mijn 14e Patty Brard ontmoet. En nu?quote:Op zondag 18 september 2011 23:42 schreef RandyMcRanderson het volgende:
Ik heb vroeger met de zoon van Van Hanegem in de speeltuin van de dierentuin in Rhenen gespeeld. Zat ie daar op een bankie de krant te lezon. Was dat een leuke anekdote of was dat een leuke anekdote.
voor het leven getekend nu waarschijnlijkquote:Op zondag 18 september 2011 23:42 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Ik heb op mijn 14e Patty Brard ontmoet. En nu?
Die heb ik laatst nog ontmoet tijdens de opnames van de diva's. En nu?quote:Op zondag 18 september 2011 23:42 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Ik heb op mijn 14e Patty Brard ontmoet. En nu?
Gelukkig niet waar. Ik ken wel iemand die voor het leven getekend is; Theo Janssenquote:Op zondag 18 september 2011 23:43 schreef RandyMcRanderson het volgende:
[..]
voor het leven getekend nu waarschijnlijk
Zo bijzonder is dat allemaal niet, of jij komt nooit buiten?quote:Op zondag 18 september 2011 23:44 schreef RandyMcRanderson het volgende:
wat een leuke anekdotes allemaal
Alsof BN-ers zo bijzonder zijn... Gordon is IRL ook gewoon een nicht hoorquote:Op zondag 18 september 2011 23:45 schreef Mpj het volgende:
[..]
Zo bijzonder is dat allemaal niet, of jij komt nooit buiten?
jij begonquote:Op zondag 18 september 2011 23:45 schreef Mpj het volgende:
[..]
Zo bijzonder is dat allemaal niet, of jij komt nooit buiten?
Ik eis een aflevering gemist linkquote:Op zondag 18 september 2011 23:48 schreef kree het volgende:
Zat net ook even dat spuiten en slikken te kijken.
Die ontmaagdings service, nouja ik weet het niet hoor....
Heb ik ook ontmoet.quote:Op zondag 18 september 2011 23:46 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Alsof BN-ers zo bijzonder zijn... Gordon is IRL ook gewoon een nicht hoor
Keer naar Den Haag gaan met mooi weer, kom je op het terras elke bekende politicus tegenquote:Op zondag 18 september 2011 23:47 schreef Edarrawen het volgende:
Mij overkomt zoiets ook nooit hoor...
Je kan ook gewoon een debat bijwonen (heb ik ook eens gedaan vanwege studie). Zie je ze ook, als dat is wat je precies wilt.quote:Op zondag 18 september 2011 23:48 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Keer naar Den Haag gaan met mooi weer, kom je op het terras elke bekende politicus tegen
Dat zou ik ook wel willen.quote:Op zondag 18 september 2011 23:49 schreef heloef het volgende:
Ik heb nog nooit iemand ontmoet waar van ik dacht nou fantastisch dit vertel ik later aan mijn kinderen.
Maar goed een Nelson Mandela is nou eenmaal moeilijk te bereiken.
Staat nog niet op internet denk.quote:Op zondag 18 september 2011 23:48 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Ik eis een aflevering gemist link
Je Negerrootsquote:Op zondag 18 september 2011 23:49 schreef heloef het volgende:
Ik heb nog nooit iemand ontmoet waar van ik dacht nou fantastisch dit vertel ik later aan mijn kinderen.
Maar goed een Nelson Mandela is nou eenmaal moeilijk te bereiken.
nog geen uur geleden.quote:Op zondag 18 september 2011 23:51 schreef Newbie114 het volgende:
Staat er idd nog niet op, hoe laat is het uitgezonden?
Link?quote:Op zondag 18 september 2011 23:52 schreef Edarrawen het volgende:
Het staat wel op de spuiten en slikken website denk ik, daar zetten ze het altijd al vrij snel op...
Half 12 afgelopen.quote:Op zondag 18 september 2011 23:51 schreef Newbie114 het volgende:
Staat er idd nog niet op, hoe laat is het uitgezonden?
Was hij niet van de enorm armetierige uitzeninding van de TMF-awards?quote:Op zondag 18 september 2011 23:51 schreef heloef het volgende:
Ik wil eigenlijk alleen Gerard Ekdom ontmoeten.
Hij is eigenlijk de enige idool wat ik ooit heb gehad.
Gerard Ekdom is nooit commercieel geweest. Dus nee.quote:Op zondag 18 september 2011 23:53 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Was hij niet van de enorm armetierige uitzeninding van de TMF-awards?
Goede opmerking!quote:Op zondag 18 september 2011 23:55 schreef geenvetzak het volgende:
Veel boeiende onderwerpen hier maarnietheus -.-
Kom maar met iets leuks dan jongen.quote:Op zondag 18 september 2011 23:55 schreef geenvetzak het volgende:
Veel boeiende onderwerpen hier maarnietheus -.-
Als het emotioneel klikt zou ik de gok zeker nemen.quote:Op maandag 19 september 2011 00:01 schreef kree het volgende:
Nou zal ik nog maar eens even wat vertellen dan.
Heb nu zitten mailen met een meid (hele lange persoonlijke mails ook), waarvan je denkt we kunnen goed met elkaar praten.
Heb haar èèn keer in het echt gezien, maar toen niet persoonlijk gesproken.
Op het eerste gezicht leek het niet mijn type (ze is ook 2 jaar ouder) maar in de mailtjes kunnen we heel goed praten.
Vraag me af wat ik daar nou weer mee moet
Nee maar ik dacht misschien heb jij nog wat input om ontopic te gaan.quote:Op maandag 19 september 2011 00:02 schreef geenvetzak het volgende:
Het was meer een opmerking omdat er niet echt ontopic gepraat werd. Ben trouwens de quote-knop kwijt om weer ff offtopic te gaan
Ik zou in ieder geval vaker afspreken. Jullie kunnen goed met elkaar praten, en als er geen realtie uitkomt waarschijnlijk wel een vriendschap, en dat is altijd mooi!quote:Op maandag 19 september 2011 00:01 schreef heloef het volgende:
[..]
Als het emotioneel klikt zou ik de gok zeker nemen.
Ja ik sluit niks uit, maar ik wil er persoonlijk eerst nog wel even spreken.quote:Op maandag 19 september 2011 00:01 schreef heloef het volgende:
[..]
Als het emotioneel klikt zou ik de gok zeker nemen.
+ 1, als je er echt wat mee wilt moet je het natuurlijk wel duidelijk maken!quote:Op maandag 19 september 2011 00:03 schreef Edarrawen het volgende:
[..]
Ik zou in ieder geval vaker afspreken. Jullie kunnen goed met elkaar praten, en als er geen realtie uitkomt waarschijnlijk wel een vriendschap, en dat is altijd mooi!
Succes ermee!
Dat is duidelijk, maar ik weet niet of zij echt opzoek is naar iemand.quote:Op maandag 19 september 2011 00:04 schreef geenvetzak het volgende:
[..]
+ 1, als je er echt wat mee wilt moet je het natuurlijk wel duidelijk maken!
Ik zou er niet teveel over in zitten, maar als je na het afspreken het nog steeds niet zeker weet moet je jezelf niet voor de gek houden, want dan wordt het waarschijnlijk niks!quote:Op maandag 19 september 2011 00:06 schreef kree het volgende:
[..]
Dat is duidelijk, maar ik weet niet of zij echt opzoek is naar iemand.
En ik weet ook niet of ik haar leuk genoeg vindt om het gelijk te zien als relatie materiaal.
Veel plezier zou ik zeggen!quote:Op maandag 19 september 2011 00:10 schreef kree het volgende:
Nouja zie haar morgen weer, zal wel een gesprekje proberen aan te knopen om eens te kijken hoe het in het "echt" is.
Wordt vast wel leuk!quote:Op maandag 19 september 2011 00:10 schreef kree het volgende:
Nouja zie haar morgen weer, zal wel een gesprekje proberen aan te knopen om eens te kijken hoe het in het "echt" is.
Succes ik hoop dat het in het echte leven ook klikt.quote:Op maandag 19 september 2011 00:10 schreef kree het volgende:
Meer met mensen omgaan en dus oefenen? Misschien dmv een bijbaan.quote:Op maandag 19 september 2011 00:22 schreef geenvetzak het volgende:
Nog ff een vraag voor het slapengaan:
Ik ben vaak "awkward" in een gesprek (genant, raar, ongemakkelijk. Komt natuurlijk omdat ik niet weet wat ik moet zeggen)
situaties zijn bijvoorbeeld als ik een bekende tegenkom heel snel te praten en dan zo snel mogelijk weer het gesprek afsluiten (Oh hoi! Hoe gaat het? met mij ook! OK ik moet nu gaan doei!),
stomme of vage opmerkingen waarna ik me verplicht voel al stuntelend een toelichting te geven,
te lachen of "ja" zeggen als ik iemand niet kan verstaan (soms nadat ik "wat zei je?" vraag),
of als ik het niet eens ben met een opmerking gewoon "tja" te zeggen.
typisch onervaren sociaal gedrag, maar wat kan ik eraan doen?
Nouja als het bekenden zijn waar je ook meer over weet, dan zou je iets kunnen vragen over wat je van hun weet ofzo.quote:Op maandag 19 september 2011 00:22 schreef geenvetzak het volgende:
Ik ben vaak "awkward" in een gesprek (genant, raar, ongemakkelijk. Komt natuurlijk omdat ik niet weet wat ik moet zeggen)
situaties zijn bijvoorbeeld als ik een bekende tegenkom heel snel te praten en dan zo snel mogelijk weer het gesprek afsluiten (Oh hoi! Hoe gaat het? met mij ook! OK ik moet nu gaan doei!),
stomme of vage opmerkingen waarna ik me verplicht voel al stuntelend een toelichting te geven,
te lachen of "ja" zeggen als ik iemand niet kan verstaan (soms nadat ik "wat zei je?" vraag),
Hmm, tja, ik heb al een baan, daar komt het dus nog wel eens voorquote:Op maandag 19 september 2011 00:26 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Meer met mensen omgaan en dus oefenen? Misschien dmv een bijbaan.
Gekeken. Nu vraag ik me af: heeft een van jullie ooit getwijfeld aan hun geaardheid?quote:Op maandag 19 september 2011 00:30 schreef Edarrawen het volgende:
http://beta.uitzendinggemist.nl/afleveringen/1111462
Op wie doel je?quote:Op maandag 19 september 2011 01:20 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Gekeken. Nu vraag ik me af: heeft een van jullie ooit getwijfeld aan hun geaardheid?
Aah ok ik niet. Hang toch meer naar de vrouwen.quote:
Ik twijfelde jaren of ik geaardheid had...quote:Op maandag 19 september 2011 01:20 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Gekeken. Nu vraag ik me af: heeft een van jullie ooit getwijfeld aan hun geaardheid?
vertel, waarom?quote:Op maandag 19 september 2011 01:36 schreef Edarrawen het volgende:
[..]
Ik twijfelde jaren of ik geaardheid had...
Nou ja, ik moest er niet aan denken dat ik ooit seks zou hebben met een ander persoon, vond het best een afstotelijk idee... Ik ben inmiddels iets minder afwijzend en ben nu ook verliefd geweestquote:
Ha vertel mij wat..quote:Op maandag 19 september 2011 01:45 schreef Edarrawen het volgende:
[..]
Nou ja, ik moest er niet aan denken dat ik ooit seks zou hebben met een ander persoon, vond het best een afstotelijk idee... Ik ben inmiddels iets minder afwijzend en ben nu ook verliefd geweestmaar mijn seksualiteit is nog steeds vrij onderontwikkeld
Hoe oud ben je dan als ik vragen mag?quote:Op maandag 19 september 2011 01:50 schreef kree het volgende:
[..]
Ha vertel mij wat..
Ik moet mijn eerste ervaring nog opdoen.
Verder als zoenen is het niet bij mij gekomen, maar ik weet wel dat ik een meid wil en geen gozer
28 sinds vorige week.quote:Op maandag 19 september 2011 01:54 schreef Edarrawen het volgende:
[..]
Hoe oud ben je dan als ik vragen mag?
Ik heb ook nog nul ervaring, niet eens met zoenen of knuffelen, maar ik ben gelukkig nog jong, het is nog in te halen!
Ik ga niet nog een keer dezelfde fout maken als vanmiddag bij kedge: nog gefeliciteerd met je verjaardag!quote:Op maandag 19 september 2011 01:56 schreef kree het volgende:
[..]
28 sinds vorige week.
En leuke meisjes gezien hoor en ook mee gepraat.
Maar het wordt steeds lastiger nadat je ouder wordt denk ik.
Ja bedankt voor de felicitatie.quote:Op maandag 19 september 2011 02:03 schreef Edarrawen het volgende:
[..]
Ik ga niet nog een keer dezelfde fout maken als vanmiddag bij kedge: nog gefeliciteerd met je verjaardag!
En ach, waarschijnlijk komt het dan vanzelf wel een keer, als je een beetje makkelijk in de omgang bent!
Maar ik ga nu echt slapen, morgen om 6.50 gaat de wekker weer![]()
Tot morgenavond allemaal!
Het is de kunst van doorvragen en interesse tonen.quote:Op maandag 19 september 2011 00:22 schreef geenvetzak het volgende:
Je kunt bijv. ook oefenen op chatsites of op paiq bijv. om zo op onderwerpen te oefenen en een gesprek gaande te houden en iemand ook daadwerkelijk te boeien.quote:Op maandag 19 september 2011 00:26 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Meer met mensen omgaan en dus oefenen? Misschien dmv een bijbaan.
Fok! dit topic is ook een plaats waar je kan oefenen.quote:Op maandag 19 september 2011 09:49 schreef kedge het volgende:
[..]
Het is de kunst van doorvragen en interesse tonen.
Als iemand je vandaag vraagt: Hoe is het ? Kun je bijv. het standaard zinnetje zeggen: Ja, goed en met jou ? of je zegt: Ja, goed, heerlijk weekend gehad en gisteren nog gebbq'd ( of wat je ook gedaan hebt ) en hoe was jouw weekend, nog een beetje overleefd ? Die antwoord dan weer van: Ja, goed ik heb dit en dit in het weekend gedaan en hier kun je interesse op tonen en doorvragen. Zo hou je een gesprek leuk en gaande.
Dit is maar een voorbeeld, maar de meeste mensen hebben altijd standaard zinnen. Je moet een gesprek boeiend houden en spontaan blijven.
en dit:
[..]
Je kunt bijv. ook oefenen op chatsites of op paiq bijv. om zo op onderwerpen te oefenen en een gesprek gaande te houden en iemand ook daadwerkelijk te boeien.
Dat mag ook. Hoe je gehosseld? Wie heb je gehosseld? Of ben jij gehosseld?quote:Op maandag 19 september 2011 11:51 schreef Flepke het volgende:
Waarom gaat dit topic niet over hossels van afgelopen weekend?
Waarom hosselen als je ook in een hoek van een kroeg kan gaan staan om met je maten bier te zuipen?quote:Op maandag 19 september 2011 11:56 schreef DenWauwelaar het volgende:
Waarom hosselen als je geniet van je rust?
Fokkers mogen wat mij betreft posten over ieder verbaal en non-verbaal niet vriendschappelijk contact met gleufdieren.quote:Op maandag 19 september 2011 12:22 schreef ook_gek het volgende:
En wat valt er onder hosselen?
Sex
Zoenen
Telefoon nummer scoren
Iedereen heeft een eigen idee over wat hosselen inhoud
Gleufdierenquote:Op maandag 19 september 2011 12:27 schreef Flepke het volgende:
[..]
Fokkers mogen wat mij betreft posten over ieder verbaal en non-verbaal niet vriendschappelijk contact met gleufdieren.
Dat klopt toch ookquote:Op maandag 19 september 2011 12:30 schreef HappyGirl91 het volgende:
[..]
Gleufdieren
Om de een of andere reden vind ik dat woord als een soort weekdier klinken. Iets oester- of mosselachtigs of zo
Zelfs daar zie ik een overeenkomst in.quote:Op maandag 19 september 2011 12:30 schreef HappyGirl91 het volgende:
[..]
Gleufdieren
Om de een of andere reden vind ik dat woord als een soort weekdier klinken. Iets oester- of mosselachtigs of zo
Het is ook een daadwerkelijke synoniem voor vrouw, net zoals vrouwmens dat is.quote:Op maandag 19 september 2011 12:30 schreef HappyGirl91 het volgende:
[..]
Gleufdieren
Vrouwen horen niet te hosselen, die horen gehosseld te worden.quote:Op maandag 19 september 2011 12:42 schreef Edarrawen het volgende:
En wanneer heeft een vrouw gehosseld?
quote:
quote:Op maandag 19 september 2011 12:34 schreef Crutch het volgende:
[..]
Zelfs daar zie ik een overeenkomst in.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sorry sorrykon het niet laten
![]()
quote:Op maandag 19 september 2011 12:44 schreef HappyGirl91 het volgende:
[..]
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sorry sorrykon het niet laten
"Op Fok! val je pas op als je normaal bent." -mazaru
Ja toen ik 12 was.quote:Op maandag 19 september 2011 01:20 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
1900 belde, ze willen hun achterhaalde opvattingen terug.quote:Op maandag 19 september 2011 12:44 schreef Flepke het volgende:
[..]
Vrouwen horen niet te hosselen, die horen gehosseld te worden.
Oh god, pas maar op straks versiert een vrouw je nog! The horror!!!!quote:Op maandag 19 september 2011 12:44 schreef Flepke het volgende:
[..]
Vrouwen horen niet te hosselen, die horen gehosseld te worden.
Oh top dan heb ik goed gehosseltquote:Op maandag 19 september 2011 12:27 schreef Flepke het volgende:
[..]
Fokkers mogen wat mij betreft posten over ieder verbaal en non-verbaal niet vriendschappelijk contact met gleufdieren.
Oh niet vriendschappelijk, dan heb ik gefaald.quote:Op maandag 19 september 2011 13:26 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Oh top dan heb ik goed gehosselt
quote:Op maandag 19 september 2011 13:21 schreef heloef het volgende:
[..]
1900 belde, ze willen hun achterhaalde opvattingen terug.
Klopt, een beetje vrouw geeft gewoon een blik en dan stap je er op af als man zijnde. Doe ik dat niet dan moet ik je niet en moet je je niet in mijn buurt begeven, met je tietenquote:Op maandag 19 september 2011 13:25 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Oh god, pas maar op straks versiert een vrouw je nog! The horror!!!!
Lekker doen wat ze zelf wilt.quote:Jij ook type van, vrouwen moeten niet werken maar thuis zitten.
Vaste eet tijdenquote:En om 18uur eten klaar hebben staan
Daar is de koelkast voor.quote:en het biertje koud?
Jij bent er zeker zo een die drankjes, afspraken, diners, abonnementen, auto's en huizen betaalt?quote:Op maandag 19 september 2011 13:30 schreef heloef het volgende:
Ze mogen me best versieren.
Als ik ze niet moet laat ik het wel merken.
Ik mis het verband hier.quote:Op maandag 19 september 2011 13:32 schreef Flepke het volgende:
[..]
Jij bent er zeker zo een die drankjes, afspraken, diners, abonnementen, auto's en huizen betaalt?
Één tip, naar de hoeren gaan is goedkoper voor je kerel.
quote:Op maandag 19 september 2011 13:32 schreef Flepke het volgende:
[..]
Jij bent er zeker zo een die drankjes, afspraken, diners, abonnementen, auto's en huizen betaalt?
Één tip, naar de hoeren gaan is goedkoper voor je kerel.
Dat "je laten versieren" beta gedrag is en de vrouw in kwestie je zal gebruiken voor alles en nog wat.quote:
Zoals ik al eerder zei, beta gedrag.quote:Op maandag 19 september 2011 13:35 schreef ook_gek het volgende:
[..]geweldig
Ooit bij stil gestaan dat vrouwen je ook versieren zonder dat je ze wat moet geven?
Zoals ik al eerder zei, dat ik niet op die vrouw in kwestie afstapte betekent voor mij dat ik haar niet moet.quote:Je ziet steets vaker dat vrouwen niet meer afwachten maar er zelf op af gaan.
Als zij een man heeft versiertquote:Op maandag 19 september 2011 12:42 schreef Edarrawen het volgende:
En wanneer heeft een vrouw gehosseld?
*kijkt in fobo*quote:Op maandag 19 september 2011 13:42 schreef Arthur_Dent het volgende:
Godzijdank versieren vrouwen want anders was ik nooooitaan een vriendin gekomen.
En ik denk dat meerdere mannen met mij faalhazen als het op vrouwen aanspreken aankomt.
Zo kan je je ook opstellen, maar je kan natuurlijk ook proberen jezelf te verbeteren.quote:Dus dat hele vrouwen worden gehosseld is niet echt een ding voor mij.
Ga ergens anders trollenquote:Op maandag 19 september 2011 13:47 schreef Flepke het volgende:
[..]
*kijkt in fobo*
Whoa een beer van een vent die rugby speelt maar bang is voor iets waar een gat meer in zit en maandelijks bloed uit komt.
[..]
Zo kan je je ook opstellen, maar je kan natuurlijk ook proberen jezelf te verbeteren.
Ik geloof niet in de beta, alpha termpjes dus ik kijk er anders tegen aan.quote:Op maandag 19 september 2011 13:37 schreef Flepke het volgende:
[..]
Zoals ik al eerder zei, beta gedrag.
Je laten hosselen door een vrouw is een symptoom van iets groters.
[..]
Zoals ik al eerder zei, dat ik niet op die vrouw in kwestie afstapte betekent voor mij dat ik haar niet moet.
Dat je "dat steeds vaker ziet" is meer een schande van/voor de mannen in het algemeen.
Ik ben zeer verlegen in de beurt van dames ja... Ik zie het probleem niet..quote:Op maandag 19 september 2011 13:47 schreef Flepke het volgende:
[..]
*kijkt in fobo*
Whoa een beer van een vent die football speelt maar bang is voor iets waar een gat meer in zit en maandelijks bloed uit komt.
[..]
Zo kan je je ook opstellen, maar je kan natuurlijk ook proberen jezelf te verbeteren.
Hoe verklaar je dan dat mannen met alpha trekjes het goed doen bij vrouwen & bedrijven?quote:Op maandag 19 september 2011 13:49 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik geloof niet in de beta, alpha termpjes dus ik kijk er anders tegen aan.
Daar zit ik al.quote:
Iedere man is dat in het begin, sommige leren er alleen mee om te gaan en leren zichzelf te zijn in de buurt van gleufdieren.quote:Op maandag 19 september 2011 13:50 schreef Arthur_Dent het volgende:
[..]
Ik ben zeer verlegen in de beurt van dames ja... Ik zie het probleem niet..
En jezelf proberen te verbeteren is natuurlijk altijd goed, maar dat gaat niet in een maandje, dus tot die tijd. Blij dat dames ook durven duidelijk te maken dat ze je leuk vinden
Hoe ik dat verklaar? Ik verklaar dat niet want ik heb het niet onderzocht.quote:Op maandag 19 september 2011 13:50 schreef Flepke het volgende:
[..]
Hoe verklaar je dan dat mannen met alpha trekjes het goed doen bij vrouwen & bedrijven?
Als je niet in alpha/beta (trekjes) geloofd, waar geloof je dan wel in?quote:Op maandag 19 september 2011 13:52 schreef heloef het volgende:
[..]
Hoe ik dat verklaar? Ik verklaar dat niet want ik heb het niet onderzocht.
Totaal geen schande voor de man. Het is gewoon een nieuw tijdperk. Vroeger pakten de mannelijke holbewoners de vrouwen gewoon bij de haren en claimden haar als zijn vrouwmens. Tegenwoordig zijn we allemaal gelijk en als je interesse hebt in de ander, dan is het totaal geen schande om diegene te benaderen.quote:Op maandag 19 september 2011 13:37 schreef Flepke het volgende:
[..]
[..]
Zoals ik al eerder zei, dat ik niet op die vrouw in kwestie afstapte betekent voor mij dat ik haar niet moet.
Dat je "dat steeds vaker ziet" is meer een schande van/voor de mannen in het algemeen.
Voor homo's en lesbiennes zie ik geen probleem. Voor een hetero koppel (helaas?) wel.quote:Op maandag 19 september 2011 13:53 schreef kedge het volgende:
[..]
Totaal geen schande voor de man. Het is gewoon een nieuw tijdperk. Vroeger pakten de mannelijke holbewoners de vrouwen gewoon bij de haren en claimden haar als zijn vrouwmens. Tegenwoordig zijn we allemaal gelijk en als je interesse hebt in de ander, dan is het totaal geen schande om diegene te benaderen.
Ik ga jullie niet verblinden.quote:Op maandag 19 september 2011 13:53 schreef Flepke het volgende:
[..]
Als je niet in alpha/beta (trekjes) geloofd, waar geloof je dan wel in?
Verblind ons.
Waar heb ik gezegd dat het een schande is?quote:Op maandag 19 september 2011 13:57 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik ga jullie niet verblinden.
Waar ik precies in geloof kan ik je geen antwoord op geven.
Waar ik niet in geloof in ieder geval is dat het voor een man een schande is als ie versierd is.
Ik verklaar dat doordat de term "Alpha man" een loze kreet is die willekeurig aan bepaalde dingen kan worden geplakt.quote:Op maandag 19 september 2011 13:50 schreef Flepke het volgende:
[..]
Hoe verklaar je dan dat mannen met alpha trekjes het goed doen bij vrouwen & bedrijven?
quote:Op maandag 19 september 2011 14:00 schreef Flepke het volgende:
[..]
Waar heb ik gezegd dat het een schande is?
quote:Op maandag 19 september 2011 13:37 schreef Flepke het volgende:
Wat een gezeik over niets eigenlijk. Uit eindelijk moet het van 2 kanten komen. Boeiend wie de eerste stap zet.quote:Op maandag 19 september 2011 14:02 schreef Arthur_Dent het volgende:
[..]
Ik verklaar dat doordat de term "Alpha man" een loze kreet is die willekeurig aan bepaalde dingen kan worden geplakt.
Tevens zijn vrouwen, voornamelijk:vrouwen /dames/ meisjes, soms lekker ding maar zeker nooit gleufdieren.
Iets met respect, ik wil ook dat er niet aan mij gerefereerd wordt met snikkelbeest, of penismonster of zoiets
Wat jij wiltquote:Op maandag 19 september 2011 14:02 schreef Arthur_Dent het volgende:
[..]
Ik verklaar dat doordat de term "Alpha man" een loze kreet is die willekeurig aan bepaalde dingen kan worden geplakt.
Jij ooit een vrouw gezien zonder gleuf?quote:Tevens zijn vrouwen, voornamelijk:vrouwen /dames/ meisjes, soms lekker ding maar zeker nooit gleufdieren.
Andere naam voor zelfde beestjequote:Iets met respect, ik wil ook dat er niet aan mij gerefereerd wordt met snikkelbeest, of penismonster of zoiets
De trend bestempel ik als een schande. Niet individuele gevallen.quote:
Wat jij wiltquote:Op maandag 19 september 2011 14:07 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Wat een gezeik over niets eigenlijk. Uit eindelijk moet het van 2 kanten komen. Boeiend wie de eerste stap zet.
Voordat ik op FOK kwam, had ik nog nooit van: Gleufdier, hosselen etc.. gehoordquote:Op maandag 19 september 2011 14:02 schreef Arthur_Dent het volgende:
[..]
Tevens zijn vrouwen, voornamelijk:vrouwen /dames/ meisjes, soms lekker ding maar zeker nooit gleufdieren.
Iets met respect, ik wil ook dat er niet aan mij gerefereerd wordt met snikkelbeest, of penismonster of zoiets
Krijg je een hoop gratis drankjes mee.quote:Op maandag 19 september 2011 14:13 schreef tijnbrein het volgende:
Trouwens Penismonster en snikkelbeest zijn best leuk. Hey meisje mag ik mijn snikkelbeest in jouw gleufdier stoppen?
Waarom uitgaan van het meest negatieve beeld?quote:Op maandag 19 september 2011 14:12 schreef Arthur_Dent het volgende:
Inderdaad dat ook, als 1 van de 2 het niks vind is het eigelijk niet eens boeiend wie eerts wat zei.
Zelfvertrouwen krijg je niet door een labeltje waardoor je mannen kan onderscheiden.quote:Maar toch. Dat alpha gelul.. Aan de andere kant als dat je zelfvertrouwen geeft.? Waarom niet. Alleen ik heb er niks mee
Ja over mij heen niet in een glas dus daar heb ik niets aan. hahaquote:Op maandag 19 september 2011 14:14 schreef heloef het volgende:
[..]
Krijg je een hoop gratis drankjes mee.
He een gratis drankje is een gratis drankje.quote:Op maandag 19 september 2011 14:15 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ja over mij heen niet in een glas dus daar heb ik niets aan. haha
Dat is waarquote:Op maandag 19 september 2011 14:20 schreef heloef het volgende:
[..]
He een gratis drankje is een gratis drankje.
Zo is het ook, gewoon je tshirt uitwringenquote:Op maandag 19 september 2011 14:20 schreef heloef het volgende:
[..]
He een gratis drankje is een gratis drankje.
Soort van net verzonnen.. Even ter indicatie hoe dom gleufdier klonk..En ik ook was onbekend met de term Hosselen, Was nog niet doorgedrongen in de Veluwe.quote:Op maandag 19 september 2011 14:13 schreef kedge het volgende:
[..]
Voordat ik op FOK kwam, had ik nog nooit van: Gleufdier, hosselen etc.. gehoord![]()
Nu weer nieuwe woorden als snikkelbeest en penismonster geleerd. Slechte leerschool dat fok( moest er wel om lachen )
Ik vind ze goed die gaan we vaker gebruiken haha. Dus die moet in de OPquote:Op maandag 19 september 2011 14:27 schreef Arthur_Dent het volgende:
[..]
Soort van net verzonnen.. Even ter indicatie hoe dom gleufdier klonk..En ik ook was onbekend met de term Hosselen, Was nog niet doorgedrongen in de Veluwe.
Ik stond een tijdje terug met een meid te praten in een kroeg en toen begonnen ineens twee alfa mannetjes te vechten om een dame. Krijg ik 1 van die mongolen tegen me aan en vliegt mijn bier zo over haar borst/buik heen. Tegelijkertijd zat ik zelf ook onder het bier en kreeg haar cola over mijn arm/zij heen ( pikt lekker ). Zelfs mijn schoenen zaten onder drank.quote:Op maandag 19 september 2011 14:15 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ja over mij heen niet in een glas dus daar heb ik niets aan. haha
Vochten ze om de vrouw waar jij mee stond te praten?quote:Op maandag 19 september 2011 14:31 schreef kedge het volgende:
[..]
Ik stond een tijdje terug met een meid te praten in een kroeg en toen begonnen ineens twee alfa mannetjes te vechten om een dame. Krijg ik 1 van die mongolen tegen me aan en vliegt mijn bier zo over haar borst/buik heen. Tegelijkertijd zat ik zelf ook onder het bier en kreeg haar cola over mijn arm/zij heen ( pikt lekker ). Zelfs mijn schoenen zaten onder drank.
Ze werden allebei hardhandig de kroeg uitgewerkt door de bouncers
Nee, ze stonden achter me. Het is altijd megadruk in die kroeg, dus je staat sowieso al op elkaar.quote:Op maandag 19 september 2011 14:32 schreef Flepke het volgende:
[..]
Vochten ze om de vrouw waar jij mee stond te praten?
Winnaars mentaliteit.quote:Op maandag 19 september 2011 14:39 schreef Arthur_Dent het volgende:
Och die sjappies.. Heb ze ook wel eens naar buiten moet slingeren.
Iets met drank op en een net iets te groot ego. Zo zonde van de drank die daarbij verloren gaat.
Zowiezo waarom vechten voor een meisje? Er zullen er toch wel meer als 1 zijn.
Het gaat niet om wat de vrouw er van denkt.quote:Op maandag 19 september 2011 14:55 schreef Catbert het volgende:
Alsof vrouwen zitten te wachten op kerels die met elkaar op de vuist gaan
weet je dat dan niet?.. Dan vallen ze gelijk op je winnaarsmentaliteitquote:Op maandag 19 september 2011 14:55 schreef Catbert het volgende:
Alsof vrouwen zitten te wachten op kerels die met elkaar op de vuist gaan
Nogmaals het gaat ze niet om wat iemand/iets er van vind. Als die gasten het niet met woorden (kunnen) oplossen, dan maar met vuisten. Hoe dan ook zullen ze hun gelijk/winst halenquote:Op maandag 19 september 2011 14:56 schreef Arthur_Dent het volgende:
[..]
weet je dat dan niet?.. Dan vallen ze gelijk op je winnaarsmentaliteit
Hangt totaal van de situatie af wat de vrouw in kwestie er van zal vinden, als je iemand op zijn bek timmert omdat je verbaal je mannetje niet kan staan dan zal ze wel met eenquote:Vinden ze je helemaal geen onderontwikkelde baviaan hoor.. Vinden ze stiekum fijn.
Ik vergeet nog wel eens dat Non-FOK!kers niet weten wat hosselen is. En ik gebruik het echt voor alles ipv "regelen". Even een broodje hosselen, vrijstelling hosselen of mensen hosselen.quote:Op maandag 19 september 2011 14:13 schreef kedge het volgende:
[..]
Voordat ik op FOK kwam, had ik nog nooit van: Gleufdier, hosselen etc.. gehoord![]()
Nu weer nieuwe woorden als snikkelbeest en penismonster geleerd. Slechte leerschool dat fok( moest er wel om lachen )
Ik neem het woord versieren niet meer in de mond eigenlijk.quote:Op maandag 19 september 2011 15:00 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik vergeet nog wel eens dat Non-FOK!kers niet weten wat hosselen is. En ik gebruik het echt voor alles ipv "regelen". Even een broodje hosselen, vrijstelling hosselen of mensen hosselen.
Iets met geweld oplossen is hoe dan ook een zwaktebod.quote:Op maandag 19 september 2011 15:00 schreef Flepke het volgende:
Nogmaals het gaat ze niet om wat iemand/iets er van vind. Als die gasten het niet met woorden (kunnen) oplossen, dan maar met vuisten. Hoe dan ook zullen ze hun gelijk/winst halen
Hosselen, en een overmatig gebruik van het woord Dit.. om iets te benadrukken dat ik het er mee eens ben.quote:Op maandag 19 september 2011 15:03 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik neem het woord versieren niet meer in de mond eigenlijk.
Ik ben totaal verpest.
De eerste klap bedoel je?quote:Op maandag 19 september 2011 15:04 schreef Catbert het volgende:
[..]
Iets met geweld oplossen is hoe dan ook een zwaktebod.
Het initieren van geweld ja, jezelf verdedingen niet natuurlijk.quote:
Heloef tegen zijn toekomstige schoonouders: Ik heb uw dochter gehosseld in de kroeg.quote:Op maandag 19 september 2011 15:03 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik neem het woord versieren niet meer in de mond eigenlijk.
Ik ben totaal verpest.
Maar geweld uitlokken door zo'n alpha dude verbaal in een hoek te zetten en vervolgens af te stampen als hij een poot uitsteekt vind je dus prima?quote:Op maandag 19 september 2011 15:15 schreef Catbert het volgende:
[..]
Het initieren van geweld ja, jezelf verdedingen niet natuurlijk.
Er staat toch initiëren ... dat kan zowel verbaal als fysiek.quote:Op maandag 19 september 2011 15:30 schreef Flepke het volgende:
[..]
Maar geweld uitlokken door zo'n alpha dude verbaal in een hoek te zetten en vervolgens af te stampen als hij een poot uitsteekt vind je dus prima?
Meestal komt het hierop neer:
1. Alpha dude kan het verbaal niet winnen
2. Hij straalt fysieke dominantie uit door hand op je schouder te leggen bijvoorbeeld.
3a. Je zet hem voor lul om zijn nichterigheid etc en hoopt dat hij afdruipt, anders bukken.
3b. Je accepteert dat je "gedomineerd" bent en accepteert dat hij vanaf dat moment bijna alles bij jou kan maken wat hij wil.
Nee? Ik initieer geen geweld en zal het nooit uitlokken. Verder ga ik niet om met agressievelingen en ga ik ook niet om met meiden die op zulke types vallen. De paar keer dat ik in de kroeg ruzie heb gehad met iemand is danook nooit uitgelopen op een vechtpartij.quote:Op maandag 19 september 2011 15:30 schreef Flepke het volgende:
Maar geweld uitlokken door zo'n alpha dude verbaal in een hoek te zetten en vervolgens af te stampen als hij een poot uitsteekt vind je dus prima?
Verbaal initiëren begint meestal met een onschuldige/grappige opmerking waarna ze heen en weer "bouncen", steeds erger worden totdat een bepaalde partij het niet meer pikt. Daar is dus nooit een duidelijke agressor aan te wijzen.quote:Op maandag 19 september 2011 15:33 schreef kedge het volgende:
[..]
Er staat toch initiëren ... dat kan zowel verbaal als fysiek.
Als iemand een geintje dat ik maak niet kan waarderen ga ik niet lopen doorzagen. Dan ga ik wel met iemand anders praten.quote:Op maandag 19 september 2011 15:36 schreef Flepke het volgende:
Verbaal initiëren begint meestal met een onschuldige/grappige opmerking waarna ze heen en weer "bouncen", steeds erger worden totdat een bepaalde partij het niet meer pikt. Daar is dus nooit een duidelijke agressor aan te wijzen.
Er zit best wel een verschil tussen:quote:Op maandag 19 september 2011 15:34 schreef Catbert het volgende:
[..]
Nee? Ik initieer geen geweld en zal het nooit uitlokken.
"Meiden die op zulke types vallen"?quote:Verder ga ik niet om met agressievelingen en ga ik ook niet om met meiden die op zulke types vallen. De paar keer dat ik in de kroeg ruzie heb gehad met iemand is danook nooit uitgelopen op een vechtpartij.
Daarom:quote:Ik heb een tijdje aan kickboksen gedaan en hoe "romantisch" het ook lijkt om voor een dame te "vechten", het komt er uiteindelijk toch op neer dat je aan het eind van de avond bij de EHBO zit voor een paar hechtingen. Je hoofdhuid bloed als een gek namelijk.
Nee. Jij benaderd liever een ander meisje waar geen irritante alphas omheen hangen / escorteert de dames weg van de sfeerbederver.quote:Ik ga liever gewoon verder gezellig biertjes drinken met m'n vrienden.
Ik heb nog nooit meegemaakt dat iemand op een dreigende manier een hand op m'n schouder legt. Maargoed, ik ben 1m83 en straal ook niet echt uit dat je daar mee weg gaat komen, dus misschien dat dat helpt.quote:Op maandag 19 september 2011 15:42 schreef Flepke het volgende:
Er zit best wel een verschil tussen:
"Je moeder is een hoer"
en
"Haal die hand eens van mijn schouder af, straks denkt X nog dat ik van de mannenliefde ben."
"Haal die hand eens van mijn schouder af, heb je iets te compenseren ?"
Als ik met een meid sta te praten en een kerel die we beiden niet kennen interrumpeert en gaat het gesprek overnemen, dan vind ik prima dat zij dan de beslissing neemt wat ze daar mee doet in die paar seconden. Geeft ze hem een "gast wat mot je" gezicht dan prima. Gaat ze met hem gezellig kletsen dan is hij kennelijk het type waar ze op valt. Prima hoor, keuze zatquote:"Meiden die op zulke types vallen"?
Net ofdat jij kan bepalen ofdat een alpha dude wel of niet tegen jou, je doel & vriend(innen)en praat.
Ik zou tegen iemand die een beetje kan kickboksen niet gaan bukkenquote:Daarom:
*bukt snel* Ha, cant touch me!, *loopt weg*
Ik sta niet in de kroeg om vrouwen te regelen, ik sta in de kroeg om een leuke avond te hebben. Vrouwen regelen is een leuke bijkomstigheid maar niet m'n hoofddoel. Je praat op zo'n avond met genoeg vrouwen.quote:Nee. Jij benaderd liever een ander meisje waar geen irritante alphas omheen hangen / escorteert de dames weg van de sfeerbederver.
Dus jij bent bang voor een alpha vrouwtje? En dan anderen uitlaggen dat ze bang zijn voor een vrouw.quote:Op maandag 19 september 2011 13:37 schreef Flepke het volgende:
[..]
[..]
Als een goed uitziende vrouw mij "over alpha't" zou ik denk ik denk ik voor weken huilend in een foetus houding in een leeg bed liggen.quote:Op maandag 19 september 2011 15:52 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Dus jij bent bang voor een alpha vrouwtje? En dan anderen uitlaggen dat ze bang zijn voor een vrouw.
Geen idee, ik kom hier alleen om mijn mening te geven.quote:En waar komt die drang vandaag om je zelf als alpha mannetje neer te zetten?
Da's ook wat overdreven hoor. Flirten is sowieso tweerichtingsverkeer, en meiden geven sowieso continue hints. De een wat sterker dan de ander.quote:Op maandag 19 september 2011 15:59 schreef Flepke het volgende:
Probleem is is dat vrouwen die zelf benaderen vrijwel altijd er zelf niet goed uitzien / andere (psychologische) issues hebben. En ja daar ben ik bang voor.
Zoals ik al zei was dat een voorbeeld, er zijn 1000 andere manieren om non-verbaal dominantie uit te stralen. En ja ik heb ook wel eens gasten zien afdruipen die 3 koppen groter waren dan het alpha mannetje die dominantie uitstraalde. Lengte/bouw/uitstraling heeft niks met de manier te maken met de manier hoe jij met andere mannen om gaat, dat maak je op uit gedrag.quote:Op maandag 19 september 2011 15:51 schreef Catbert het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit meegemaakt dat iemand op een dreigende manier een hand op m'n schouder legt. Maargoed, ik ben 1m83 en straal ook niet echt uit dat je daar mee weg gaat komen, dus misschien dat dat helpt.
Dus als jij een tijdje met iemand staat te praten en er komt iemand anders bij dan druip jij met de staart tussen de benen af omdat de dame in kwestie even glimlacht en staat te praten met een andere jongen? Dan verdien je haar simpelweg ook niet.quote:[..]
Als ik met een meid sta te praten en een kerel die we beiden niet kennen interrumpeert en gaat het gesprek overnemen, dan vind ik prima dat zij dan de beslissing neemt wat ze daar mee doet in die paar seconden. Geeft ze hem een "gast wat mot je" gezicht dan prima. Gaat ze met hem gezellig kletsen dan is hij kennelijk het type waar ze op valt. Prima hoor, keuze zat
Geen idee, heb me wel eens wat klapjes&trapjes laten geven door een vrouw die op kickboksen zit/zat, daar was ik in iedergeval niet van onder de indruk. Maar bij "kick"boksen lijkt me bukken niet de optimale verdedigingsstrategie neequote:[..]
Ik zou tegen iemand die een beetje kan kickboksen niet gaan bukken
Zolang je het maar wel doet en niet bang bent om je vrienden groep even te verlaten hoor je van mij niks hoor.quote:[..]
Ik sta niet in de kroeg om vrouwen te regelen, ik sta in de kroeg om een leuke avond te hebben. Vrouwen regelen is een leuke bijkomstigheid maar niet m'n hoofddoel. Je praat op zo'n avond met genoeg vrouwen.
Nee, als je als man aan hockey doet zit je sowieso niet echt "on top of the food chain"quote:Trouwens, wat jij "alpha" noemt is gewoon een agressieve onbeschofte boer. Mijn 'target audience' zijn meiden van rond de 30 met een WO opleiding. Die vallen meestal niet voor agressieve onbeschofte types. Op hockeyfeesten zijn ook vrijwel nooit vechtpartijen omdat dat gewoon not done is. Vrouwen houden van echte mannen, maar vechten is iets voor apen.
Beta mannetjes voor ontbijt eten.quote:Op maandag 19 september 2011 16:12 schreef ook_gek het volgende:
En wat moet je dan wel doen volgens jou om on top of the food chain te zitten?
Wat je beschrijft is nogal een zwart-wit beeld. Ik zie in de kroeg nooit mensen die "dominantie" uitstralen. Ik zie wel kerels die een betere of minder goeie uitstraling hebben, maar dat "dominatie" klinkt meer als theorie dan als praktijk.quote:Op maandag 19 september 2011 16:08 schreef Flepke het volgende:
Zoals ik al zei was dat een voorbeeld, er zijn 1000 andere manieren om non-verbaal dominantie uit te stralen. En ja ik heb ook wel eens gasten zien afdruipen die 3 koppen groter waren dan het alpha mannetje die dominantie uitstraalde. Lengte/bouw/uitstraling heeft niks met de manier te maken met de manier hoe jij met andere mannen om gaat, dat maak je op uit gedrag.
Nee. Als een lompe gozer het gesprek overneemt en zijn het onfatsoen heeft met hem te gaan praten dan verdient ze mij niet. Ik heb niks met onfatsoenlijke types. Ik heb dit overigens in de kroeg nog maar een paar keer meegemaakt en telkens waren het echt compleet ladderzatte types.quote:Dus als jij een tijdje met iemand staat te praten en er komt iemand anders bij dan druip jij met de staart tussen de benen af omdat de dame in kwestie even glimlacht en staat te praten met een andere jongen? Dan verdien je haar simpelweg ook niet.
Mannen tegen vrouwen is sowieso niet helemaal eerlijk. En daarbij is het lastig om een "indrukwekkende" trap te geven zonder iemand pijn te doen, en dat wilde ze waarschijnlijk niet. Als ik je verkeerd raak kan ik je kniebanden scheuren en zo hard zal ik hoogstens trappen als ik echt in gevaar ben. Als ik iemand die techniek wil laten zien zet ik m'n voet zo hard tegen z'n been dat 'ie voelt waarom dat pijn gaat doen zonder dat het pijn doet. Als iemand geen kickbokstrappen kent verdedigt 'ie zich niet en dat zou 'em dus gewoon z'n kniebanden kosten.quote:Geen idee, heb me wel eens wat klapjes&trapjes laten geven door een vrouw die op kickboksen zit/zat, daar was ik in iedergeval niet van onder de indruk.
Gast, ik heb in de 6 maanden tussen m'n ex en m'n huidige relatie genoeg vrouwen gehad. Om mij hoef je je echt geen zorgen te maken. Maar toch bedanktquote:Zolang je het maar wel doet en niet bang bent om je vrienden groep even te verlaten hoor je van mij niks hoor.
Wat wou je daar mee zeggen?quote:Nee, als je als man aan hockey doet zit je sowieso niet echt "on top of the food chain"
Ja, want al die vrouwen die ik vertel dat ik hockey denken "oh, homo" en dan ben ik compleet kansloos. Oh wachtquote:Op maandag 19 september 2011 16:15 schreef Flepke het volgende:
Nee maar serieus, in iedergeval niet in in kort broekje en een stok achter een veel te klein balletje huppelen en achteraf hautain nabrallen met een biertje.Liever iets van ijshockey ofzo dan maar.
Maar dan vind je het wel belangrijk hoe mensen naar je kijken?quote:Op maandag 19 september 2011 16:15 schreef Flepke het volgende:
[..]
Beta mannetjes voor ontbijt eten.![]()
Nee maar serieus, in iedergeval niet in in kort broekje en een stok achter een veel te klein balletje huppelen en achteraf hautain nabrallen met een biertje.Liever iets van ijshockey ofzo dan maar.
Jawel, want dat is alpha gedrag!quote:Op maandag 19 september 2011 16:22 schreef Catbert het volgende:
Oh Flepke, mocht je in Utrecht een keer in de kroeg staan met een meid kan ik je aanraden niet op die manier hockey af te gaan lopen zeiken
Kans is groot dat het meisje hem afwijst haha.quote:Op maandag 19 september 2011 16:23 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Jawel, want dat is alpha gedrag!
Nee, natuurlijk ben je niet kansloos, dat ben je zelfs niet als je ze vertelt dat je 10 piemels zuigt voor ontbijt, het gaat om de manier waarop. Als jij je gewoon goed voelt bij wat je doet en er trots op bent dan zal er echt geen een vrouw op deze planeet er een probleem van maken.quote:Op maandag 19 september 2011 16:17 schreef Catbert het volgende:
[..]
Ja, want al die vrouwen die ik vertel dat ik hockey denken "oh, homo" en dan ben ik compleet kansloos. Oh wacht
Algemene uitstraling wel, wat individuen van me vinden boeit me niet echt eigenlijk zolang ik het niet met ze eens ben en ik tot verandering overga. Als ik het leuk zou vinden om hockey te spelen zou ik het niet onder stoelen of banken steken.quote:Op maandag 19 september 2011 16:18 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Maar dan vind je het wel belangrijk hoe mensen naar je kijken?
Nee hoor.quote:Immers, hockey is kansloos. Ijshockey is the shit.
Ik ken een meisje wat opeens hockey ging spelen en zich verontschuldigde omdat ik haar misschien wel een kakker vond.quote:Want stel je voor dat iemand je ziet hockey spelen als man. Dan tel je direct niet meer mee.
Waarom zou ik iemand gaan afzeiken/ene fuck geven om wat iemand anders doet (zolang hij andere niet in gevaar brengt/irriteert/etc.)?quote:Op maandag 19 september 2011 16:22 schreef Catbert het volgende:
Oh Flepke, mocht je in Utrecht een keer in de kroeg staan met een meid kan ik je aanraden niet op die manier hockey af te gaan lopen zeiken
Ik kan zo snel niet echt op iets komen. Af en toe een douche pakken en haar doen lijkt me dat je dat niet voor jezelf doet?quote:Op maandag 19 september 2011 16:35 schreef ook_gek het volgende:
Maar doe of laat je dan dingen wegens je uitstraling?
Je doet het hier ook. "Nee, als je als man aan hockey doet zit je sowieso niet echt "on top of the food chain""quote:Op maandag 19 september 2011 16:29 schreef Flepke het volgende:
Waarom zou ik iemand gaan afzeiken/ene fuck geven om wat iemand anders doet (zolang hij andere niet in gevaar brengt/irriteert/etc.)?
Nah denk ik het niet ben niet echt een kroeg hosselaar.quote:Op maandag 19 september 2011 15:29 schreef kedge het volgende:
[..]
Heloef tegen zijn toekomstige schoonouders: Ik heb uw dochter gehosseld in de kroeg.
Op school, werk, whatever danquote:Op maandag 19 september 2011 16:44 schreef heloef het volgende:
[..]
Nah denk ik het niet ben niet echt een kroeg hosselaar.
Hier komen mensen voor feedback, te discussiëren etc.quote:Op maandag 19 september 2011 16:41 schreef Catbert het volgende:
[..]
Je doet het hier ook. "Nee, als je als man aan hockey doet zit je sowieso niet echt "on top of the food chain""
Dus dan speel je of hier, of in de kroeg een rolletje?
Hij is sowieso niet echt een "echte wereld" hosselaar.quote:
Dat zie ik eerder gebeuren.quote:
Gerrie?quote:
Dus je bent hier onnodig lomp? Hebben wel meer fokkers last van, maar IMHO is in dit topic geen plaats voor een dergelijke instelling. Ik kan het wel hebben, maar hier komen ook mensen die het op psychisch vlak wat moeilijker hebben en dan kun je je daar best op aanpassen.quote:Op maandag 19 september 2011 16:46 schreef Flepke het volgende:
Hier komen mensen voor feedback, te discussiëren etc.
Als ik in de kroeg/club iemand zie falen op een of andere manier zal ik minder snel mijn mening/"hulp" geven dan dat ik een beetje zit te multitasken & rond te hangen op fok.
Creatieve uitleg van wat je schreef. Ik kon wat je schreef op geen enkele manier positief uitleggen.quote:Die "on top of the foodchain" was niet bedoeld om iets/ieamand af te zeiken. Ik bedoel als je een groep van mensen met ongeveer dezelfde mentaliteit bij elkaar zet is de kans nihil dat ze elkaar de kop inslaan.
Ja laten we dat dooie paard weer leven inblazen. En ik heb het over de grap, niet de persoon.quote:
quote:Op maandag 19 september 2011 16:46 schreef Flepke het volgende:
[..]
Hij is sowieso niet echt een "echte wereld" hosselaar.
Ik heb niet gescoord op het internet dus ik weet niet waar je dit vandaan haalt.quote:
Ik douche, kleed en doe me haar voor me zelf.quote:Op maandag 19 september 2011 16:38 schreef Flepke het volgende:
[..]
Ik kan zo snel niet echt op iets komen. Af en toe een douche pakken en haar doen lijkt me dat je dat niet voor jezelf doet?
Ik laat mijn eigenwaarde in ieder geval niet afhangen van het feit hoe ik er op een bepaald moment uit zie, als ik het niet voor mezelf doe dan moet ik het wel voor andere/uitstraling doen denk ik zo.
En in de echte wereld?quote:Op maandag 19 september 2011 16:49 schreef heloef het volgende:
[..]
[..]
Ik heb niet gescoord op het internet dus ik weet niet waar je dit vandaan haalt.
Ook niet.quote:
Als je dat een paar dagen niet doet ga je echt niet dood hoor.quote:Op maandag 19 september 2011 16:51 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Ik douche, kleed en doe me haar voor me zelf.
Geef eens een voorbeeld van "weinig"?quote:Ik doe voor wat ik weet weinig tot niks voor de buitenwereld. Het kan me ook totaal niet uitmaken hoe mensen naar me kijken of over me denken.
Als jij alleen maar met gothics/extreem rijke/topmodellen/etc bijvoorbeeld om gaat dan werkt dat zo'n aanpak niet meer omdat de rest van de maatschappij je dan uitkotst.quote:Het enige waar ik wel naar luister is naar hele goede vrienden waar van ik weet dat die 100% eerlijk zijn. Als die wat over mij zeggen luister ik daar direct naar.
Ik geef hier gewoon mijn ongepamperde mening/feedback/advies zoals ik dat ook zou doen bij iemand die me respecteert. Dat fokkers niet om kunnen gaan met advies/ mij een (arrogante/whatever) lul vinden boeit me eigenlijk vrij weinig.quote:Op maandag 19 september 2011 16:49 schreef Catbert het volgende:
[..]
Dus je bent hier onnodig lomp? Hebben wel meer fokkers last van, maar IMHO is in dit topic geen plaats voor een dergelijke instelling. Ik kan het wel hebben, maar hier komen ook mensen die het op psychisch vlak wat moeilijker hebben en dan kun je je daar best op aanpassen.
Dank u.quote:[..]
Creatieve uitleg van wat je schreef. Ik kon wat je schreef op geen enkele manier positief uitleggen.
weet ik maar in vind het zelf gewoon fijn.quote:Op maandag 19 september 2011 16:58 schreef Flepke het volgende:
[..]
Als je dat een paar dagen niet doet ga je echt niet dood hoor.
ja kan eigelijk niet zo snel wat bedenken. Ja bv op werk zijn er toch wel wat regeltjes qua kleding. Dus dan is het een moetje.quote:Geef eens een voorbeeld van "weinig"?
ja maar het boeit me niet wat de maatschappij met mij doet of van mij vind. Dat is wel het laatste wat ik belangrijk vind.quote:Als jij alleen maar met gothics/extreem rijke/topmodellen/etc bijvoorbeeld om gaat dan werkt dat zo'n aanpak niet meer omdat de rest van de maatschappij je dan uitkotst.
Douchen is fijn, kleren zijn praktisch, haar doen; nahquote:Op maandag 19 september 2011 17:25 schreef ook_gek het volgende:
[..]
weet ik maar in vind het zelf gewoon fijn.
Precies daarom:quote:[..]
ja kan eigelijk niet zo snel wat bedenken. Ja bv op werk zijn er toch wel wat regeltjes qua kleding. Dus dan is het een moetje.
Ik heb een soort van "publieke functie" en moet me dus wel druk maken over personal branding / aanspreken van doelgroep qua uiterlijk, bepaalde dingen uitstralen etc.quote:[..]
ja maar het boeit me niet wat de maatschappij met mij doet of van mij vind. Dat is wel het laatste wat ik belangrijk vind.
Kijk, dat zijn de meest positieve & interessante mensenquote:Ik doe ook voor 95% alleen maar wat ik wil en waar ik plezier aan beleef.
Nee hoor schat, het ging over hele andere onderwerpenquote:Op maandag 19 september 2011 17:44 schreef kree het volgende:
Goh die topics gaan wel hard zo met Flepke.
Ik ga het maar niet allemaal teruglezen want waarschijnlijk staat er vooral een herhaling van wat ie al gezegd heeft (niet kwaad bedoel overigens)
Oh nou misschien als ik nog effe tijd heb dan vanavond.quote:Op maandag 19 september 2011 17:45 schreef Flepke het volgende:
[..]
Nee hoor schat, het ging over hele andere onderwerpen
Maak er een grapje over, als je iets raar of eigenlijk ongepast vindtquote:Op maandag 19 september 2011 00:22 schreef geenvetzak het volgende:
ja je moet er niet te moeilijk over doen, maar soms val je gewoon dicht en dan ben je de sigaarquote:Op maandag 19 september 2011 17:55 schreef minibeer het volgende:
[..]
Maak er een grapje over, als je iets raar of eigenlijk ongepast vindt.
Genoeg in de afgelopen topiques.quote:Op maandag 19 september 2011 18:12 schreef geenvetzak het volgende:
heeft Flepke al iets over zichzelf verteld?
Ik kan al lopen hoor.quote:Ben wel benieuwd wat voor mannetje vandaag achter zijn keyboard is gekropen
Als je alleen maar "lichte" onderwerpen bespreekt is het niet zo moeilijk om te switchen & en heel snel de faal opmerking te vergeten.quote:Op maandag 19 september 2011 18:15 schreef geenvetzak het volgende:
[..]
ja je moet er niet te moeilijk over doen, maar soms val je gewoon dicht en dan ben je de sigaar
Waar. En als het een zwaar onderwerp is kan je je fout toegeven.quote:Op maandag 19 september 2011 18:18 schreef Flepke het volgende:
Als je alleen maar "lichte" onderwerpen bespreekt is het niet zo moeilijk om te switchen & en heel snel de faal opmerking te vergeten.
Het lijkt me dat hij nu al teveel heeft verteld.quote:Op maandag 19 september 2011 18:12 schreef geenvetzak het volgende:
heeft Flepke al iets over zichzelf verteld? Ben wel benieuwd wat voor mannetje vandaag achter zijn keyboard is gekropen
Was je maar een arrogante lul, dan dwong je mijn respect nog af als gelijkgestemde broeder.quote:Op maandag 19 september 2011 17:00 schreef Flepke het volgende:
Ik geef hier gewoon mijn ongepamperde mening/feedback/advies zoals ik dat ook zou doen bij iemand die me respecteert. Dat fokkers niet om kunnen gaan met advies/ mij een (arrogante/whatever) lul vinden boeit me eigenlijk vrij weinig.
Ja, een hoop PUA hosseltechnieken. Niks wat niet te vinden was in het PUA topic.quote:Op maandag 19 september 2011 18:12 schreef geenvetzak het volgende:
heeft Flepke al iets over zichzelf verteld?
ik =/= pua hosseltechnieken?quote:Op maandag 19 september 2011 18:41 schreef Catbert het volgende:
[..]
Ja, een hoop PUA hosseltechnieken. Niks wat niet te vinden was in het PUA topic.
Gefeliciteerd maar toch;quote:Op maandag 19 september 2011 18:44 schreef Mpj het volgende:
Ik was aan het wachten in een ruimte (CBR, autotheorie - GESLAAGD!! dus kan afrijden maar dat terzijde). Er was een heel mooi meisje, helemaal mijn type alleen iets te lang.
Maar goed, vanaf half 1 tot 1 uur constant héél duidelijk oogcontact gehad maar ik heb op dat moment niks ondernomen omdat het stil was en iedereen dan raar zou opkijken.
Niet geschoten is altijd mis, ziehier het resultaat.quote:Tijdens het theorie examen (zelfde lokaal) heb ik geen oogcontact gehad aangezien ze ergens achter mij zat en ik sowieso gefocust was op het examen. Afijn, na de theorie uitslag meteen naar buiten en daar kwam ik twee meisjes tegen die ik ken die na mij theorie examen hadden. Vervolgens even mee gerookt en in gesprek geweest en toen kwam het oogcontact meisje recht voorbij lopen met 'n arrogante blik. Denk dat die meisjes er opzich wel mee te maken hebben.
Vroegah ook zoiets mee gemaakt.quote:Rare situatie. Maar ik zie haar toch nooit weer, I guess. Wel jammer ergens.
ronduit negatief commentaar, lijkt me nergens voor nodig...quote:quote:
Tijdens het theorie examen (zelfde lokaal) heb ik geen oogcontact gehad aangezien ze ergens achter mij zat en ik sowieso gefocust was op het examen. Afijn, na de theorie uitslag meteen naar buiten en daar kwam ik twee meisjes tegen die ik ken die na mij theorie examen hadden. Vervolgens even mee gerookt en in gesprek geweest en toen kwam het oogcontact meisje recht voorbij lopen met 'n arrogante blik. Denk dat die meisjes er opzich wel mee te maken hebben.
Niet geschoten is altijd mis, ziehier het resultaat.
Ik zou liever in een doodstille ruimte met 100000 man om me heen een topmodel benaderen dan in een doodstille ruimte waar al mijn vrienden, familie, kennissen, collega's etc zitten.quote:Op maandag 19 september 2011 19:03 schreef Mpj het volgende:
Dank.
Ik zit daar in een ruimte met ongeveer veertig mensen en niemand zegt wat/is gespannen/aan 't leren e.d. Ik ga dan niet ineens op iemand afstappen die aan 'n ander tafeltje zit al weet ik dat het wel goed zat. Wie zou dat wel doen? Op iemand afstappen terwijl iedereen het kan horen en mee kan genieten, no thanks.
Ok wat jij wil, zal ik de volgende keer in deze trant reageren?quote:Op maandag 19 september 2011 19:04 schreef geenvetzak het volgende:
[..]
ronduit negatief commentaar, lijkt me nergens voor nodig...
Een glimlach verscheen op mijn gezicht.quote:Op maandag 19 september 2011 19:20 schreef Flepke het volgende:
[..]
Ok wat jij wil, zal ik de volgende keer in deze trant reageren?
WHOA IK BEN TROTS OP JE!!!1212!!1
Echt goed dat je deze kans door je handen hebt laten glippen, ik had het zelf niet beter kunnen doen!
Kan je me misschien wat advies geven zodat ik de volgende keer netzo hard mijn kansen kan laten glippen als jou?
Hier kan ik me dan wel weer in vinden, maar ik moet nu weg.quote:Op maandag 19 september 2011 19:18 schreef Flepke het volgende:
[..]
Ik zou liever in een doodstille ruimte met 100000 man om me heen een topmodel benaderen dan in een doodstille ruimte waar al mijn vrienden, familie, kennissen, collega's etc zitten.
Juist omdat het onbekende zijn geef ik er geen fuck om, net zoals je zelf al zei, je zal ze nooit meer zien.
Maar als ze aan het leren is kan je toch makkelijk een fluister gesprek houden, haar een beetje overhoren etc. Pas als je negatieve signalen ontvangt moet je oprotten. Waarom zou je oprotten(haar niet benaderen) als je alleen nog positieve signalen hebt ontvangen?
Och ik ben lafbek ik zou het zeker in een doodstille ruimte niet doen.quote:Op maandag 19 september 2011 19:29 schreef kree het volgende:
[..]
Hier kan ik me dan wel weer in vinden, maar ik moet nu weg.
En het zal wel weer een paar topics verder zijn voordat ik terug ben.
Dus ik kan er niet over discussiëren nu
Sarcasme?quote:Op maandag 19 september 2011 19:25 schreef heloef het volgende:
Bij al jouw posts trouwens.
En echte toevoeging aan het topic een vleugje humor.
Bij een leuke jongen ? en bleef het daarbij of....quote:Op maandag 19 september 2011 19:39 schreef Edarrawen het volgende:
Ik zat bij iemand achter op de fiets vandaag!
Ja hij moest de trein halen...quote:Op maandag 19 september 2011 19:41 schreef kedge het volgende:
[..]
Bij een leuke jongen ? en bleef het daarbij of....
Nee helemaal niet ik moet vaak om hem lachen.quote:
Ach ik vond een knuffel van een vriendin ook al een hele prestatie.quote:Op maandag 19 september 2011 19:42 schreef Edarrawen het volgende:
[..]
Ja hij moest de trein halen...
Maar ik vond het al heel wat
Wanhopig niet per se, misschien wel enorm verliefd.quote:Op maandag 19 september 2011 19:44 schreef Mpj het volgende:
Je hebt gelijk maar ik kan niks terugdraaien, dat ik niks heb ondernomen maakt verder ook niet uit, ik heb m'nal. Was alleen maar om aan te kaarten dat ik best 'n watje ben als het op initiatief nemen qua versieren aankomt. Sowieso stap ik nooit op meisjes af omdat ik niet afgewezen wil worden, meestal stappen meisjes wel op mij af (geen lelijke, domme of asociale) of komt er op de één of andere manier een interessant gesprek op gang.
Vraag; stel er zijn twee personen op internet die elkaar alleen via internet kennen, goed contact via internet hebben en beslissen om elkaar te zien IRL. Dan is er één iemand die nog even wilt wachten en dat duurt op een gegeven moment al maanden. Die andere persoon blijft wachten ook nog, dan zijn die twee personen toch super wanhopig? Of zit ik nou fout? En dan zijn het mensen van ongeveer twintig jaar (serieuze vraag), ik wil graag meningen weten!
Maar als je verliefd wordt op iemand via internet, is dat niet per definitie wanhopig? Ik bedoel; 'n normaal functionerend en goed uitziend sociaal persoon wordt echt niet verliefd via internet. Misschien als je zestien bent.quote:Op maandag 19 september 2011 19:45 schreef heloef het volgende:
[..]
Wanhopig niet per se, misschien wel enorm verliefd.
Als je verliefd wordt voor dat je iemand hebt ontmoet ben je wel wanhopig.quote:Op maandag 19 september 2011 19:46 schreef Mpj het volgende:
[..]
Maar als je verliefd wordt op iemand via internet, is dat niet per definitie wanhopig? Ik bedoel; 'n normaal functionerend en goed uitziend sociaal persoon wordt echt niet verliefd via internet. Misschien als je zestien bent.
Tunnelvisie heet dat, gaat vanzelf over.quote:Op maandag 19 september 2011 19:46 schreef Mpj het volgende:
[..]
Maar als je verliefd wordt op iemand via internet, is dat niet per definitie wanhopig? Ik bedoel; 'n normaal functionerend en goed uitziend sociaal persoon wordt echt niet verliefd via internet. Misschien als je zestien bent.
Hè? Waarom zou je dan überhaupt een praatje willen maken of iemand proberen te versieren?quote:Op maandag 19 september 2011 19:44 schreef Mpj het volgende:
Je hebt gelijk maar ik kan niks terugdraaien, dat ik niks heb ondernomen maakt verder ook niet uit, ik heb m'nal.
Nee, waarom? Het overkomt je net zo goed als irl.quote:Op maandag 19 september 2011 19:46 schreef Mpj het volgende:
[..]
Het is niet over maar het is ook niet aan. Ik weet niet, maar ze is wel van mij.quote:Op maandag 19 september 2011 19:59 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Hè? Waarom zou je dan überhaupt een praatje willen maken of iemand proberen te versieren?
Ik dacht dat het over was tussen jullie.
Want?quote:Op maandag 19 september 2011 19:47 schreef heloef het volgende:
[..]
Als je verliefd wordt voor dat je iemand hebt ontmoet ben je wel wanhopig.
quote:Op maandag 19 september 2011 20:01 schreef Mpj het volgende:
[..]
Het is niet over maar het is ook niet aan. Ik weet niet, maar ze is wel van mij.
Op die manier ben je tenminste voor iemands innerlijk gevallen!quote:Op maandag 19 september 2011 20:01 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Want?
Ik ben lange tijd verliefd geweest op iemand online (oke toen was ik wel 16), maar ik was niet wanhopig, maar het gebeurde gewoon na lang met iemand te hebben gechat.
Dan ben je simpelweg wanhopig.quote:Op maandag 19 september 2011 20:01 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Want?
Ik ben lange tijd verliefd geweest op iemand online (oke toen was ik wel 16), maar ik was niet wanhopig, maar het gebeurde gewoon na lang met iemand te hebben gechat.
Er zijn meerdere manieren om voor iemands innerlijk te vallen.quote:Op maandag 19 september 2011 20:02 schreef Edarrawen het volgende:
[..]
Op die manier ben je tenminste voor iemands innerlijk gevallen!
Ik dacht dat je dat al wel begreep?quote:Op maandag 19 september 2011 20:02 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Goed, vreemde situatie. Maar dan verklaart het nog niet waarom je iemand probeerde te versieren terwijl je je "" al hebt. Ik begin een beetje te begrijpen waarom ze je niet vertrouwt.
Wanhopig impliceert dat je ervoor kiest. En nee, dat was ik niet. Ik wilde überhaupt geen relatie.quote:
Dat sowieso niet, maar als je je vaak genoeg in dit soort situaties bevind dan ga je op een gegeven moment wel acties ondernemen denk ik zo. Simpelweg doordat het kutgevoel dat je (hopelijk) krijgt door leuke meisjes niet te benaderen groter is dan haar wel te benaderen en te falen.quote:Op maandag 19 september 2011 19:44 schreef Mpj het volgende:
Je hebt gelijk maar ik kan niks terugdraaien,
Kijkquote:dat ik niks heb ondernomen maakt verder ook niet uit, ik heb m'nal.
Prima toch, zolang je het maar wel zelf inziet en vooruitgang probeert te boeken, hoe klein ook.quote:Was alleen maar om aan te kaarten dat ik best 'n watje ben als het op initiatief nemen qua versieren aankomt.
Cmon dude. Is dat geen overtuiging genoeg dan? Waarom zou je ooit worden afgewezen? Ga gewoon met ze in gesprek, zoals andere dames al hebben laten zien zie je er niet verkeerd uit. Gewoon kleine gesprekjes voeren, steeds langer proberen, dan eens een telefoon nummertje scoren voor een afspraakje etc. Schrijf anders eens gewoon al je doelen uit met een datum erbij voor wanneer je het volbracht moet hebben.quote:Sowieso stap ik nooit op meisjes af omdat ik niet afgewezen wil worden, meestal stappen meisjes wel op mij af (geen lelijke, domme of asociale) of komt er op de één of andere manier een interessant gesprek op gang.
Via sociale media onder je eigen naam prima, op een datingsite/forum/whatever vind ik nogal vreemd voor een "normaal" persoon.quote:Vraag; stel er zijn twee personen op internet die elkaar alleen via internet kennen,
Prima, gewoon regelen zolang het maar op een openbare plek is.quote:goed contact via internet hebben en beslissen om elkaar te zien IRL
Pussy die zich niet IRL durft te vertonen.quote:. Dan is er één iemand die nog even wilt wachten en dat duurt op een gegeven moment al maanden.
Lage eigenwaarde.quote:Die andere persoon blijft wachten ook nog, dan zijn die twee personen toch super wanhopig?
Spot on.quote:Of zit ik nou fout? En dan zijn het mensen van ongeveer twintig jaar (serieuze vraag), ik wil graag meningen weten!
Mijn liefste aardbei, kunnen we het ooit nog bij leggen?, zoet snoepje van me?quote:
Voor liefde is lichamelijk contact geen vereiste, ik ben al vaak genoeg verliefd geweest zonder lichamelijk contact...quote:Op maandag 19 september 2011 20:13 schreef Flepke het volgende:
En hoe de fuck kan je (echt, geen puberliefde) verliefd op iemand worden doormiddel van het internet zonder elkaar nooit fysiek te hebben gezien/aangeraakt?
Omdat verliefdheid iets is wat niet uit te leggen is.quote:Op maandag 19 september 2011 20:13 schreef Flepke het volgende:
En hoe de fuck kan je (echt, geen puberliefde) verliefd op iemand worden doormiddel van het internet zonder elkaar nooit fysiek te hebben gezien/aangeraakt?
Ik word snel verliefd. Ik vind het helemaal niet erg.quote:Op maandag 19 september 2011 20:13 schreef Flepke het volgende:
Maar elkaar zien, non-verbale communicatie, iemands lach etc heb je toch wel nodig.quote:Op maandag 19 september 2011 20:14 schreef Edarrawen het volgende:
[..]
Voor liefde is lichamelijk contact geen vereiste, ik ben al vaak genoeg verliefd geweest zonder lichamelijk contact...
Het is niet zo dat ik elke dag iets in me haar de, petje draad ik ook vaak in het weekend.quote:Op maandag 19 september 2011 17:44 schreef Flepke het volgende:
Douchen is fijn, kleren zijn praktisch, haar doen; nah
In welke richting qua werk moet ik denken dan?quote:Ik heb een soort van "publieke functie" en moet me dus wel druk maken over personal branding / aanspreken van doelgroep qua uiterlijk, bepaalde dingen uitstralen etc.
Ik denk altijd in oplossingen, nooit in problemen.quote:Kijk, dat zijn de meest positieve & interessante mensen
Verliefd op mensen van TV.quote:Op maandag 19 september 2011 20:16 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik word snel verliefd. Ik vind het helemaal niet erg.
Was ook verliefd op Boris van idols.![]()
Dus ik ben niet oppervlakkig. Cool.quote:Op maandag 19 september 2011 20:16 schreef Flepke het volgende:
[..]
Maar elkaar zien, non-verbale communicatie, iemands lach etc heb je toch wel nodig.
FAPFAPFAP wall of tekst
Zo ben ik ook, ik doe waar ik zin in heb. Nice.quote:Op maandag 19 september 2011 20:16 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Het is niet zo dat ik elke dag iets in me haar de, petje draad ik ook vaak in het weekend.
op me werk vinden ze dat niet zo fijn als ik een petje op hebEn tja zonder iets in me haar is het net een dode cavia
[..]
In welke richting qua werk moet ik denken dan?
[..]
Ik denk altijd in oplossingen, nooit in problemen.
Ik heb zo iets van, Parijs leuk? Top pak je tas en we gaan morgen naar Parijs hoppa. Juist de onverwachte dingen maken het leven leuk. IPV denken van nee kan niet dit dat zus zo.
quote:Op maandag 19 september 2011 20:17 schreef moneyfornothing het volgende:
Ik zou het pas echt wanhopig vinden als de een de ander stiekem op zou zoeken en vervolgens zou gaan stalken als de ander dan ook de boot af probeert te houden.
Ik snap dat ook niet, maar goed iedereen is anders.quote:Op maandag 19 september 2011 20:13 schreef Flepke het volgende:
Nee, ik snap je niet. Ga het lekker nog meer verpesten door nu anderen proberen te versieren. Ben je dom?quote:Op maandag 19 september 2011 20:03 schreef Mpj het volgende:
Ik dacht dat je dat al wel begreep?
Edit: zo vreemd is 't niet, gebeurt wel vaker zo'n situatie. Is 'n beetje scharrelen/bijna relatie.
Bedoel je het niet weten of de andere je leuk vindt? Mee eens, dan kun je nog 10x beter bruut afgewezen worden dan jarenlang in stilte mijmeren...quote:
Af worden gewezen is erg gelukkig gaat dat wel over.quote:Op maandag 19 september 2011 20:20 schreef HappyGirl91 het volgende:
Ik vind het nogal stompzinnig om af te geven op mensen die online op elkaar verliefd worden.
Kijk, ik weet niet of ik het zou kunnen, zo zonder foto's en stemgeluid en "echt" contact maar hey, als mensen dat wel lukt, ze elkaar leuk vinden en samen gelukkig zijn, then who gives a fuck?
[..]
Bedoel je het niet weten of de andere je leuk vindt? Mee eens, dan kun je nog 10x beter bruut afgewezen worden dan jarenlang in stilte mijmeren...
Ik heb met beiden geen probleem. zelfde dat ik geen probleem heb als ik op me bek ga waar iedereen bij is. Dat is toch alleen maar humor. Je neemt een drankje en je lult er nog een keer over. En wie weet die week er na ook, prima toch.quote:Op maandag 19 september 2011 19:18 schreef Flepke het volgende:
[..]
Ik zou liever in een doodstille ruimte met 100000 man om me heen een topmodel benaderen dan in een doodstille ruimte waar al mijn vrienden, familie, kennissen, collega's etc zitten.
Juist omdat het onbekende zijn geef ik er geen fuck om, net zoals je zelf al zei, je zal ze nooit meer zien.
Och ik ben niks anders gewend, het went.quote:
Ik ookquote:Op maandag 19 september 2011 20:24 schreef heloef het volgende:
[..]
Och ik ben niks anders gewend, het went.
nou en, je moet er om kunnen lachen.quote:Op maandag 19 september 2011 20:25 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik ookik heb al zo vaak een blauwtje gelopen dat ik een smurf ben geworden onderhand
Oh dat heb ik dan weer niet, de dames ik kwestie hebben het nooit geweten.quote:Op maandag 19 september 2011 20:25 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik ookik heb al zo vaak een blauwtje gelopen dat ik een smurf ben geworden onderhand
Ja als een boer met kiespijnquote:Op maandag 19 september 2011 20:26 schreef ook_gek het volgende:
[..]
nou en, je moet er om kunnen lachen.
Oh dat heb ik ook. Eeuwig zonde dat ik soms niets durfdequote:Op maandag 19 september 2011 20:26 schreef heloef het volgende:
[..]
Oh dat heb ik dan weer niet, de dames ik kwestie hebben het nooit geweten.
Sowieso mee eens en ik schaam me d'r ook niet meer voor, naar boven komt 't toch wel. Moet je je nu voorstellen dat ik dagelijks contact met haar heb en morgen wat met haar ga drinken in de stad. Situaties en mensen kunnen drastisch veranderen, gelukkig maar. Heb ik het ergens tóch nog goed gedaan, of niet?quote:Op maandag 19 september 2011 20:17 schreef moneyfornothing het volgende:
Ik zou het pas echt wanhopig vinden als de een de ander stiekem op zou zoeken en vervolgens zou gaan stalken als de ander dan ook de boot af probeert te houden.
Ze komt d'r toch niet achter MAAR ik heb 't niet eens gedaan. IMO kan flirten (oogcontact, praatje maken) in een relatie ook wel trouwens. Aanraken niet.quote:Op maandag 19 september 2011 20:19 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Nee, ik snap je niet. Ga het lekker nog meer verpesten door nu anderen proberen te versieren. Ben je dom?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |